Uczniowie zdolni zob. też Uczeń zdolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Autor
Puślecki Władysław
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4695)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Uczniowie zdolni zob. też Uczeń zdolny
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3718)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3292)
Wychowanie przedszkolne
(3239)
Wychowanie
(2692)
Język angielski
(2349)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1833)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1746)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1681)
Wychowanie w rodzinie
(1673)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1633)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1429)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1265)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1077)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1050)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(943)
Żydzi
(929)
Uczenie się
(909)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(858)
Dzieci
(850)
Osobowość
(844)
Zarządzanie
(834)
Psychoterapia
(812)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(792)
Gry i zabawy
(790)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(780)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(740)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(722)
Teatr polski
(718)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(702)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(668)
Relacje międzyludzkie
(666)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(655)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Sport
(632)
Kształcenie
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(610)
Powieść rosyjska
(604)
Postawy
(601)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.[211-212]
Zawiera: 1. Teoretyczne podstawy aktywności twórczej: 1.1. Aktywność twórcza i jej uwarunkowania; 1.2. Mechanizmy aktywności twórczej; 1.3. Elementarne zdolności twórcze; 1.4. Rola zadań realizacyjnych w rozwijaniu aktywności twórczej; 1.5. Sposoby i organizacyjne formy wytwarzania pomysłów.
Zawiera: 2. Upodmiotowiające spotkania dydaktyczne wspierające elementarne zdolności twórcze uczniów : 2.1. Istota i znaczenie upodmiotowiających spotkań dydaktycznych; 2.2. Postulowany program ćwiczeń wspierających elementarne zdolności twórcze uczniów; 2.3. Dobór ćwiczeń wspierających elementarne zdolności twórcze uczniów; 2.4. Dokumentowanie wybików upodmiotowiających spotkań dydaktycznych wspierających elementarne zdolności twórcze uczniów; 2.5. Organizacja badań pilotażowych.
Zawiera: 3. Efekty wspierania elementarnych zdolności twórczych uczniów uzyskane w trakcie badań pilotażowych : 3.1. Płynność i giętkość umysłowa; 3.1.1. Płynność słowna; 3.1.2. Płynność i gietkość skojarzeniowa; 3.1.3. Płynność i giętkość ekspresyjna; 3.1.4. Płynnosć i giętkość ideacyjna; 3.1.5. Płynność i giętkość antycypacyjna; 3.2. Płynność i giętkość wizualna.
Zawiera: 4. Systemowe wspieranie elementarnych zdolności twórczych w toku upodmiotowiających spotkań dydaktycznych : 4.1. Cele i organizacja badań eksperymentalno-wdrożeniowych; 4.2. Realizowany program ćwiczeń wspierających elementarne zdolności twórcze uczniów.
Zawiera: 5. Skuteczność wspierania elementarnych zdolności twórczych uczniów : 5.1. Realizacja i rezultaty ćwiczeń wspierających płynność percepcyjno-manipulacyjną; 5.2. Realizacja i wyniki ćwiczeń wspierających płynność psychomotoryczną; 5.3. Realizacja i efekty ćwiczeń wspierających płynność wizualną; 5.3.1. Skuteczność heterogennych ćwiczeń wizualnych; 5.3.2. Skuteczność autogennych ćwiczeń wizualnych; 5.3.3. Skuteczność wizualnych ćwiczeń adaptacyjnych; 5.3.4. Skuteczność wizualnych ćwiczeń symbolicznych; 5.4. Realizacja i wyniki ćwiczeń wspierających płynność umysłową; 5.4.1. Skuteczność ćwiczeń wspierających płynność słowną; 5.4.2. Skuteczność ćwiczeń wspierających płynność skojarzeniową; 5.4.3. Skuteczność ćwiczeń wspierających płynność ekspresyjną; 5.4.4. Skuteczność ćwiczeń wspierających płynność ideacyjną; 5.4.5. Skuteczność ćwiczeń wspierających płynność antycypacyjną.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej