Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(5)
Gry i zabawki
(3)
Publikacje informacyjne
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(1)
Kielce - Czytelnia
(1)
Kielce - Multimedialny
(3)
Końskie - wypożyczalnia
(1)
Opatów - wypożyczalnia
(1)
Pińczów - Multimedialny
(1)
Sandomierz - Multimedialny
(1)
Autor
Lewicka Ewa
(2)
Bauza Antoine
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Czerniawska Ewa (1955- )
(1)
Fornal Przemysław
(1)
Gerrig Richard J. (1959- )
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Hebinger Etienne
(1)
Jaworska-Surma Aleksandra
(1)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(1)
Korczak Janusz (1878?-1942). Jak kochać dziecko
(1)
Materska Maria (1942- )
(1)
Narożna Dominika
(1)
Nouvel Cyril
(1)
Pazura Cezary (1962- )
(1)
Popczyński Marcin (1974- )
(1)
Radzicki Józef
(1)
Rurańska Dobrosława
(1)
Sobich-Kamińska Anna
(1)
Strien Wouter van
(1)
Tarapata Ewa
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Żabicka Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
9-13 lat
(3)
14-17 lat
(2)
6-8 lat
(2)
Dorośli
(2)
18+
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Grafika belgijska
(1)
Temat
Psychologia
(2)
Aktorzy
(1)
Amputacja kończyny
(1)
Dzieci
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Jan ze Stobnicy (ok. 1470-1530)
(1)
Metoda Marii Montessori
(1)
Metody nauczania
(1)
Miłość
(1)
Pazura, Cezary (1962- )
(1)
Prawo prasowe
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Public relations
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-2000
(2)
1401-
(1)
1501-
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Bibliografia
(3)
Biografie
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Plansze do gry
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
10 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata Armada / Antoine Bauza ; ilustracje Etienne Hebinger, Dimitri Chappuis, Cyril Nouvel ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Bruxelles : Repos Production, 2018. - 1 gra (8 plansz stoczni, 32 figurki statków, 24 karty Armady, 27 kart Wysp, 2 żetony Najazdu, 6 monet o wartości "6", 4 karty pomocy, notes punktacji, 48 żetonów Konfliktów morskich, 6 żetonów Konfliktów Lądowych) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 7x14x28 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 26 cm).
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Instrukcja w języku polskim.
Gra Armada to rozszerzenie do gry 7 Cudów Świata, które można łączyć z samą wersją podstawową lub dowolną kombinacją dodatków. Dzięki niemu do gry zostaje wprowadzony element rywalizacji nie tylko między sąsiadami, ale również wśród wszystkich uczestników rozgrywki zasiadających przy stole. Armada dodaje do gry kolejną warstwę decyzji czyniąc ją bardziej rozbudowaną. Jest wysoko oceniany wśród fanów serii, nie tylko za fantastyczne wykonanie, ale przede wszystkim za nienachalną implementację dodatkowych zasad, które w naturalny sposób wpasowują się w podstawową mechanikę rozgrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 25, GP 23, GP 24 (3 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Pińczów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 681 (1 egz.)
Sandomierz - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 344 CD (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bukiet / Wouter van Strien ; projekt graficzny Przemysław Fornal. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2018. - 1 gra (2 notesy- każdy posiada 50 dwustronnych kartek,6 kastek, 5 ołówków, żeton gracza rozpoczynającego, 1 karta megamocy) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 4x13x18 cm + instrukcja (11 stron : ilustracje ; 17 cm).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Gracze uprawiają kwiaty na swoich polach. Kostki symbolizują klientów chcących kupić określone rodzaje kwiatów. Gracze ścinają je na swoich polach, za co zdobywają punkty. Uwaga! Każdy kwiat można ściąć tylko raz! Masz kilka dróg do zwycięstwa. Zostań najlepszym hodowcą kwiatów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 30 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 193-207.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 260988 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 260987/ czyt. 05+07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przynależność kulturowa
Symbol UKD: 791.071.2(438) 929-051(438)"19" 929-051(438)"20"
O sobie z pazurem! Znacie Cezarego Pazurę. Wiecie, jak barwnie i żywo potrafi mówić. Usiądźcie więc wygodnie w fotelu, otwórzcie książkę i dowiedzcie się, co chce Wam powiedzieć o sobie sam aktor. Jego opowieść jest bardzo szczera, momentami niezwykle zabawna, czasem bardzo smutna. Jak to w życiu... Jaki jest naprawdę Cezary, a raczej „Czaruś”, jak sam o sobie lubi pisać? Skąd pochodzi? Jakim był dzieckiem? O czym marzył? Jakie przygody spotykały go na aktorskiej drodze, a co przytrafiało mu się w życiu prywatnym? Jaki ma dziś stosunek do własnej kariery? Kogo poznał podczas lat pracy w branży filmowej? Z kim się zaprzyjaźnił? Co osiągnął? O czym dzisiaj marzy?[www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28171 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bug / Anna Sobich-Kamińska ; ilustracje Dobrosława Rurańska. - Warszawa : Wydawnictwo Zielona Sowa, 2018. - 1 gra (32 dwustronne karty - awers z owadami i rewers z pytaniami, 28 Bugów - żetony z modliszkami, plansza do zaznaczania odpowiedzi) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 3,5x13x21 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 19 cm).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Spróbuj zapamiętać wszystkie owady i kolory zmieniające się na kartach jak w kalejdoskopie i pokonaj swoich przeciwników w pasjonującym pojedynku! Wygra osoba, która wykaże się najlepszą pamięcią i spostrzegawczością. „Bug” to prawdziwy trening szarych komórek! Każdy z graczy musi zapamiętać jak najwięcej elementów (konkretne owady i konkretne kolory), które zostały przedstawione na odkrytych wcześniej kartach. Mają na to tylko od 10 do 30 sekund! Następnie gracze odkrywają kartę z pytaniem (np. ile było much? Ile było niebieskich owadów? Ile było zielonych pszczół?) i udzielają odpowiedzi. Osoby, które popełnią błąd muszą położyć przed sobą jeden ze swoich żeton - bugów. Oznacza to, że ma już jeden błąd. Wygra gracz, który będzie miał najmniej bugów* (błędów). To świetna zabawa dla całej rodziny. Dzięki prostym, ale wciągającym zasadom w grę mogą grać osoby w różnym wieku! Gracze również mogą wybrać jeden z dwóch wariantów: wariant podstawowy (dla dwóch do pięciu graczy) i wariant dwuosobowy (dla dwóch graczy - pojedynek z elementami blefu). Bug - owad (ang.) albo trudny do wykrycia błąd w programie komputerowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 29 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49491 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej