Edukacja antydyskryminacyjna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(14)
Forma i typ
Książki
(10)
Artykuły
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(7)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(4)
Kielce - Czytelnia
(4)
Busko zdrój - czytelnia
(1)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(1)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(1)
Końskie - wypożyczalnia
(1)
Opatów - wypożyczalnia
(1)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(4)
Pińczów - czytelnia
(2)
Sandomierz - wypożyczalnia
(3)
Starachowice - wypożyczalnia
(1)
Staszów - wypożyczalnia
(1)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(1)
Autor
Winiarek-Kołucka Małgorzata
(2)
Bell Douglas. Nauka poza murami szkoły (Expeditionary Learning) - autentyczna edukacja w XXI wieku
(1)
Białek Kinga
(1)
Bilewicz Michał (1980- )
(1)
Budzyński Mariusz (1951- ). Tutoring wychowawczo-rozwojowy jako metoda pracy wykorzystująca relacje wzajemnie uczące w środowisku. Nauczyciele - uczniowie - rodzice
(1)
Bugaj-Brauze Edyta. Prawdy i mity o nauczaniu ucznia zdolnego, czyli co ułatwia, a co utrudnia pracę nauczyciela
(1)
Błońska Marta
(1)
Chrabąszcz Marta. Sukces szkoły, czyli jak tworzyć skuteczną szkołę na podstawie logodydaktyki
(1)
Chustecka Magdalena
(1)
Chustecka Magdalena. Szkoła ucząca się a wyzwania przeciwdziałania dyskryminacji
(1)
Durnaś Krzysztof. Zmieniać szkołę - o zmianie edukacyjnej i roli dyrektora. Szkolny zespół do spraw jakości kształcenia
(1)
Dąbrowski Szymon
(1)
Garbaciuk Anna
(1)
Goetz Magdalena
(1)
Gęsiak-Piątkowska Krystyna. Co zrobić, aby uczniom się chciało?
(1)
Hammerschmidt Ulrich (1965- ). Ucząca się szkoła? Uczący się nauczyciele! Próba refleksji krytycznej i punkt wyjścia do rekonstrukcji
(1)
Hełka Anna
(1)
Kacprowicz Beata. Demokratyczne zarządzanie szkołą
(1)
Kaczmarczyk Marek. W stronę dydaktyki ewolucyjnej. Praktyczny wymiar neuronauk w środowisku szkolnym
(1)
Kielak Elżbieta (psycholog)
(1)
Konarzewska Marta
(1)
Kozak Beata (psycholog)
(1)
Kula Bożena. Jak rozwijać zdolność szkoły do poprawy jakości kształcenia? "Świętokrzyski program wspierania rozwoju szkół podnoszących efektywność kształcenia - Razem Łatwiej" - cztery lata doświadczeń
(1)
Kędracka Ewa. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły
(1)
Mazurkiewicz Grzegorz
(1)
Mazurkiewicz Grzegorz. Teoria ewolucji. Od uczących się jednostwk do uczącej się wspólnoty
(1)
Małczak Małgorzata
(1)
Mikulska Aleksandra (pedagog). O samowprowadzających sie zmianach - przez obserwacje koleżeńskie do zespołu uczącego się i oceniania kształtującego
(1)
Nadolska Magdalena. Prawdy i mity o nauczaniu ucznia zdolnego, czyli co ułatwia, a co utrudnia pracę nauczyciela
(1)
Obidniak Dorota
(1)
Obrycka Małgorzata
(1)
Obrycka Małgorzata (1979- )
(1)
Piekarski Grzegorz (pedagog)
(1)
Pintal Dorota. Wspieramy uczniów w uczeniu się. Podniesienie efektywności nauczania i uczenia się oraz doskonalenie organizacji procesu lekcyjnego przez zastosowanie oceniania kształtującego
(1)
Raczyńska Kamila
(1)
Rappe Anna. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły
(1)
Rawłuszko Marta
(1)
Risku Mika. Zmieniający się świat i nowe przywództwo edukacyjne
(1)
Sawicka Aleksandra (pedagog). Nauczyciele pracujący metodą Montessori - heroiczne przywództwo, konieczność czy przygoda? Strategia szkoły, czyli po co nam to było
(1)
Sawicki Marcin (pedagog). Nauczyciele pracujący metodą Montessori - heroiczne przywództwo, konieczność czy przygoda? Strategia szkoły, czyli po co nam to było
(1)
Sałapata Marta Anna
(1)
Stefaniak Anna
(1)
Stoecker Ewa
(1)
Stożek Ewa. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły
(1)
Synakiewicz Alina
(1)
Tarapata Ewa
(1)
Willis Chris (1960- ). Wykorzystywanie efektów uczniowskiej pracy do ewaluacji uczenia się. Czy to. co się dzieje na zajęciach artystycznych, może się zdarzyć w całej szkole?
(1)
Winiewski Mikołaj
(1)
Wlazło Stefan. Jakość w szkole i przedszkolu
(1)
Wójcik Małgorzata (pedagog)
(1)
Zabierowska Lilianna Iwona. Tutoring jako forma wsparcia ucznia w rozwoju osobistym na przykładzie dwuletnich doświadczeń w Liceum Ogólnokształcącym nr XV we Wrocławiu
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(13)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele wiedzy o kulturze
(1)
Studenci
(1)
Uczniowie
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4689)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Edukacja antydyskryminacyjna
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3713)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3288)
Wychowanie przedszkolne
(3235)
Wychowanie
(2684)
Język angielski
(2343)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1743)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1670)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1632)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1426)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1309)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1263)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1051)
Nauka
(1046)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(908)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(854)
Dzieci
(846)
Osobowość
(841)
Zarządzanie
(834)
Powieść angielska
(811)
Psychoterapia
(809)
Powieść amerykańska
(795)
Gry i zabawy
(790)
Czytelnictwo
(789)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(778)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(739)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(719)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(714)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Relacje międzyludzkie
(660)
Rośliny
(657)
Etyka
(654)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(605)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(601)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Śląsk
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(6)
Bibliografia
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Filozofia i etyka
(1)
Psychologia
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49457 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 257039/czyt. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach. Indeks.
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Książka Edukacja — wartości — kontrowersje jest wynikiem pracy jej autorów w ramach projektu realizowanego przez Pomorskie Towarzystwo Filozoficzno-Teologiczne. Hasła przewodnie konstytuujące całość tomu uważam za wartościowe poznawczo, jak również potrzebne dla dyskursu naukowego. Gdy pytamy o tak ważną kwestię, jak istota edukacji, to jednocześnie pytamy o wartości. Autorom zawartych tu artykułów chodziło, jak sądzę, o podkreślenie roli wartości i związanych z nimi kontrowersji w procesie wychowania. Cenione przez nich wartości przedstawione zostały jako kluczowe aspekty współtworzące proces harmonijnego rozwoju. prof. dr hab. Krzysztof Jakubiak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 30163 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Ewaluacja w Nadzorze Pedagogicznym)
Autor
Mazurkiewicz Grzegorz Mazurkiewicz Grzegorz. Teoria ewolucji. Od uczących się jednostwk do uczącej się wspólnoty Hammerschmidt Ulrich (1965- ). Ucząca się szkoła? Uczący się nauczyciele! Próba refleksji krytycznej i punkt wyjścia do rekonstrukcji Risku Mika. Zmieniający się świat i nowe przywództwo edukacyjne Chustecka Magdalena. Szkoła ucząca się a wyzwania przeciwdziałania dyskryminacji Wlazło Stefan. Jakość w szkole i przedszkolu Kacprowicz Beata. Demokratyczne zarządzanie szkołą Durnaś Krzysztof. Zmieniać szkołę - o zmianie edukacyjnej i roli dyrektora. Szkolny zespół do spraw jakości kształcenia Kula Bożena. Jak rozwijać zdolność szkoły do poprawy jakości kształcenia? "Świętokrzyski program wspierania rozwoju szkół podnoszących efektywność kształcenia - Razem Łatwiej" - cztery lata doświadczeń Mikulska Aleksandra (pedagog). O samowprowadzających sie zmianach - przez obserwacje koleżeńskie do zespołu uczącego się i oceniania kształtującego Kędracka Ewa. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły Rappe Anna. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły Stożek Ewa. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły Kaczmarczyk Marek. W stronę dydaktyki ewolucyjnej. Praktyczny wymiar neuronauk w środowisku szkolnym Chrabąszcz Marta. Sukces szkoły, czyli jak tworzyć skuteczną szkołę na podstawie logodydaktyki Pintal Dorota. Wspieramy uczniów w uczeniu się. Podniesienie efektywności nauczania i uczenia się oraz doskonalenie organizacji procesu lekcyjnego przez zastosowanie oceniania kształtującego Bell Douglas. Nauka poza murami szkoły (Expeditionary Learning) - autentyczna edukacja w XXI wieku Gęsiak-Piątkowska Krystyna. Co zrobić, aby uczniom się chciało? Willis Chris (1960- ). Wykorzystywanie efektów uczniowskiej pracy do ewaluacji uczenia się. Czy to. co się dzieje na zajęciach artystycznych, może się zdarzyć w całej szkole? Budzyński Mariusz (1951- ). Tutoring wychowawczo-rozwojowy jako metoda pracy wykorzystująca relacje wzajemnie uczące w środowisku. Nauczyciele - uczniowie - rodzice Zabierowska Lilianna Iwona. Tutoring jako forma wsparcia ucznia w rozwoju osobistym na przykładzie dwuletnich doświadczeń w Liceum Ogólnokształcącym nr XV we Wrocławiu Bugaj-Brauze Edyta. Prawdy i mity o nauczaniu ucznia zdolnego, czyli co ułatwia, a co utrudnia pracę nauczyciela Nadolska Magdalena. Prawdy i mity o nauczaniu ucznia zdolnego, czyli co ułatwia, a co utrudnia pracę nauczyciela Sawicka Aleksandra (pedagog). Nauczyciele pracujący metodą Montessori - heroiczne przywództwo, konieczność czy przygoda? Strategia szkoły, czyli po co nam to było Sawicki Marcin (pedagog). Nauczyciele pracujący metodą Montessori - heroiczne przywództwo, konieczność czy przygoda? Strategia szkoły, czyli po co nam to było
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 37.013 37.091.3:005.336.1 005.95/.96 37.091.2-047.64
Bibliografia przy rozdziałach
"Tom, który trzymacie Państwo w rękach, ma więc na celu zachęcenie do refleksji nad praktycznymi konsekwencjami zarówno teorii, jak i działania uczących się organizacji. Autorzy dzielą się swoimi pomysłami i inspiracjami nawiązującymi do zasad uczącej się organizacji i wynikającymi z nich, pokazują, w jaki sposób wpłynęły one na ich myślenie o szkole albo co konkretnie można w szkole w związku z tym zrobić, rekomendują również rozwiązania wyłaniające się z takiego myślenia o organizacjach oświatowych lub je poszerzające". [Frament wstępu - Grzegorz Mazurkiewicz]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 254983 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 254982/czyt.37 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52165 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytanki o Edukacji ; 1)
Optymizmu polityków oświatowych nie podzielają też autorki i autorzy czytanek o dyskryminacji. Z ich doświadczeń, wynikających z badań, obserwacji, praktyki, wyłania się zgoła inny obraz szkoły, daleki od doskonałości. Szkoły, w której wprawdzie „wygospodarowuje się” miejsce dla niepełnosprawnych, ale wyraźnie brak go w sercach i umysłach wielu aktorów szkolnego teatru (Tomasz Garstka), gdzie integracja imigrantów rozumiana jest często w sposób, który zamiast ich włączać jeszcze bardziej ich etykietyzuje (Jan Świercz i Katarzyna Kubin). W tej szkole jest oczywiście miejsce dla uczniów i uczennic, ale supremację religii katolickiej podkreśla się na każdym kroku (Tomasz Sobierajski). To szkoła, w której demonstrowanie własnego statusu materialnego stało się normą, a bieda wstydliwie stara się trzymać w cieniu (Dariusz Chętkowski). [Fragment wprowadzenia – Dorota Obidniak].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Jeden tekst w języku angielskim.
Problematyka niniejszej książki jest znacznie bogatsza i ważniejsza, niż mogłoby jednostronnie czytane sugerować określenie „dla Innego” w podtytule Tworzenie przestrzeni i warunków dla Innego. Każdy przecież może zadać pytanie, pozornie zaskakujące, mające rację bytu: A dlaczego to tworzenie „dla Innego” musi mnie zajmować? Da się zresztą tę zbuntowaną postawę dalej niuansować; rzeczywiście może to rodzić dla wielu kłopot. Co ja jestem winny/a Innemu, gdy go nie znam ani nawet nie chcę znać czy nie mam okazji do znajomości? Jestem kształtowany/a przez nieuchronne ograniczenia sfer typowej socjalizacji, pozbawionej różnorodności w obszarach źródeł dla tożsamości: w repertuarze dostępnych ról, w dominujących stereotypach czy przekonaniach światopoglądowych, religijnych czy obyczajowych, w nawykach i gestach, aż po rytuały. Po co mi Inny, gdy ja chcę być właśnie taki, a nie inny? I chyba mam do tego prawo? Bo kto mi zabroni? Chyba mogę być, jakim chcę być? Należy podejmować takie pytania oraz widzieć w nich wyzwania edukacyjne, kulturowe i rozwojowe, a w końcu i etyczne. Otóż to zaskakujące czy wręcz niewygodne dla wielu pytanie ma także zaskakujące i niewygodne dla sceptyków odpowiedzi, uwalniające od stereotypów, od nieartykułowanych często, ukrytych w nieświadomości wręcz przesłanek różnych form hejtu, nietolerancji, agresji, a przynajmniej obojętności i lekceważenia. Lista tych odpowiedzi może być długo rozbudowywana. Z recenzji wydawniczej dr hab. Edyty Głowackiej-Sobiech, prof. UAM. Recenzowana praca zasługuje na uznanie, zwłaszcza, że dla Autorów/Autorek tomu tytułowa „Inność” na wymiar pedagogiczny, stąd i wynika wartość praktyczna całego przedsięwzięcia. Refleksje Autorów/Autorek są wspólne i wskazują na obowiązki wynikające ze społecznych funkcji pełnionych przez nauczycieli/nauczycielki, zarówno w akademii, jak i przedszkolu i szkole, lekarzy/lekarki, trenerów/trenerki, opiekunów/opiekunki społeczne, działaczy/ działaczki społeczne, artystów/artystki, pracodawców/pracodawczynie. Na te wszystkie grupy zawodowe i społeczne spada obowiązek przestrzegania oraz promowania różnorodności oraz tolerancji. Jak jednak wygląda to w praktyce – trzeba książkę przeczytać! Lektura recenzowanego tomu powinna dać wiele do myślenia, przede wszystkim jednak powinna pomóc w odpowiedzi na pytania: gdzie jesteśmy, gdzie być chcemy, kim/czym jesteśmy i kim/czym być chcemy. Zreflektowane czytanie pozwoli na określenie nas jako „Innych” lub „Swoich”. W nowoczesnych społeczeństwach te podziały nic nie znaczą, bo każdy w nich może być „Sobą”. źródło opisu: ze wstępu
Publikacja skierowana do wszystkich osób, którym problematyka i idee edukacji równościowej są szczególnie bliskie. Jej zamierzony interdyscyplinarny charakter w zamyśle redaktorów ma odpowiadać celowi poznawczemu, przez co może stać się ona przydatna dla studentek i studentów pedagogiki, socjologii, psychologii społecznej, pracy socjalnej czy kulturoznawstwa. Autorzy poszczególnych artykułach przybliżają tematykę równości z różnych perspektyw: historycznej, pedagogicznej czy socjologicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 44517 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 253395 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 253394/czyt.37 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52091 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 260214, 260215 (2 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52921 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51095 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Uczmy o równości / Ewa Stoecker. W: Dyrektor Szkoły. - 2015, nr 12, dod. "Raport Dyrektora Szkoły", s. 82-85.
Dokument nadrzędny: Dyrektor Szkoły.
Bibliogr.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 11 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 256800/czyt. 37 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45027 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32107 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48669 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27728 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51790 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 29370 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50087 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41528 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27792 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31029 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opis wg okł.
Zawiera: O metodzie dramy stosowanej.
Zawiera: Drama wzmacnia / Małgorzata Winiarek-Kołucka.
Zawiera: Wprowadzenie do improwizacji / Agnieszka Buśk.
Zawiera: Teatr Obrazu i Teatr Forum w pracy warsztatowej / Aleksandra Chodasz.
Zawiera: Ewaluacja warsztatu dramowego w praktyce / Marta Hamerszmit, Dominika Tokarczyk.
Zawiera: Drama w przeciwdziałaniu dyskryminacji.
Zawiera: O dyskryminacji w szkole słów kilka / Dominika Cieślikowska.
Zawiera: Jak zacząć pracować dramą w edukacji antydyskryminacyjnej / Martyna Markiewicz.
Zawiera: Dramowa Akademia Antydyskryminacyjna - więcej niż projekt / Olga Stobiecka-Rozmiarek.
Zawiera: Drama w pobudzaniu aktywności obywatelskiej.
Zawiera: Kształtowanie postaw obywatelskich a drama / Agnieszka Buśk, Katarzyna Dzięciołowska.
Zawiera: Tutoring a uczenie dramy i działania obywatelskie / Agnieszka Buśk, Anna Cieśluk.
Zawiera: Dwa kroki do aktywnego obywatela - struktura młodziezowych projektów obywatelskich / Agnieszka Buśk, Katarzyna Dzięciołowska.
Zawiera: Dramowa Akademia Wolontariacka uważnie uczy dramowych działań / Anna Cieśluk, Małgorzata Winiarek-Kołucka.
Zawiera: Scenariusze zajęć dramowych: Warsztat dramowy w praktyce / Marta Hamerszmit, Beata Rainko.
Zawiera: Scenariusze dramowych warsztatów antydyskryminacyjnych [kl. I-III sp, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalne]: Królestwo Palety, Inni, a jednak tacy sami, Nikt nie jest samotną wyspą, Wakacyjny obóz w Kołobrzegu, Andrzejki, Przedstaw się, a powiem ci kim jesteś, Sweter Kasi, Bądź sobą, Cena marzeń.
Współfinansowanie: Program Fundusz Inicjatyw Obywatelskich ; m. st. Warszawa.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej