Tutoring szkolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Artykuły
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(2)
Kielce - Czytelnia
(1)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(1)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(1)
Starachowice - wypożyczalnia
(1)
Autor
Beata Buła
(1)
Bell Douglas. Nauka poza murami szkoły (Expeditionary Learning) - autentyczna edukacja w XXI wieku
(1)
Budzyński Mariusz (1951- ). Tutoring wychowawczo-rozwojowy jako metoda pracy wykorzystująca relacje wzajemnie uczące w środowisku. Nauczyciele - uczniowie - rodzice
(1)
Bugaj-Brauze Edyta. Prawdy i mity o nauczaniu ucznia zdolnego, czyli co ułatwia, a co utrudnia pracę nauczyciela
(1)
Chrabąszcz Marta. Sukces szkoły, czyli jak tworzyć skuteczną szkołę na podstawie logodydaktyki
(1)
Chustecka Magdalena. Szkoła ucząca się a wyzwania przeciwdziałania dyskryminacji
(1)
Daszykowska-Tobiasz Jadwiga. Działania patostreamów związane z pandemią COVID-19 - analiza w kontekście oddziaływania na dzieci i młodzież
(1)
Durnaś Krzysztof. Zmieniać szkołę - o zmianie edukacyjnej i roli dyrektora. Szkolny zespół do spraw jakości kształcenia
(1)
Gęsiak-Piątkowska Krystyna. Co zrobić, aby uczniom się chciało?
(1)
Hammerschmidt Ulrich (1965- ). Ucząca się szkoła? Uczący się nauczyciele! Próba refleksji krytycznej i punkt wyjścia do rekonstrukcji
(1)
Johnsson Ewa. (Nie)znane otoczenie współczesnego nauczyciela
(1)
Kabat-Szymaś Małgorzata
(1)
Kabat-Szymaś Małgorzata. (Nie)znane otoczenie współczesnego nauczyciela
(1)
Kacprowicz Beata. Demokratyczne zarządzanie szkołą
(1)
Kaczmarczyk Marek. W stronę dydaktyki ewolucyjnej. Praktyczny wymiar neuronauk w środowisku szkolnym
(1)
Kisiel Mirosław. Nabywanie kompetencji wokalnych przez studentów pedagogiki w przestrzeni nauczania zdalnego (optyka kształcenia przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji w czasie Pandemii SARS-CoV-2)
(1)
Kolasa Dagmara. Niedyrektywne wspieranie podopiecznego w samorozwoju - zastosowanie tutoringu szkolnego w pracy dydaktyczno-wychowawczej
(1)
Korzeniowska Regina. Rola otoczenia szkoly podstawowej we wdrażaniu edukacji włączającej uczniów z niepełnosprawnościami
(1)
Kołodziejczak Karolina. Kształcenie integracyjne w przestrzeni illusio : propozycja badań pola szkolnego
(1)
Kula Bożena. Jak rozwijać zdolność szkoły do poprawy jakości kształcenia? "Świętokrzyski program wspierania rozwoju szkół podnoszących efektywność kształcenia - Razem Łatwiej" - cztery lata doświadczeń
(1)
Kurian-Harkowiec Hanna. Edukacyjna rola Centrum Nauki Keplera w środowisku lokalnym
(1)
Kędracka Ewa. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły
(1)
Lejzerowicz Magda. Studenci z niepełnosprawnościami w czasie pandemii - inkluzja czy wykluczenie
(1)
Lipińska-Lokś Jolanta. Nauczyciel ucznia z niepełnosprawnością w czasach COVID-19 - wybrane aspekty funkcjonowania
(1)
Mazurkiewicz Grzegorz
(1)
Mazurkiewicz Grzegorz. Teoria ewolucji. Od uczących się jednostwk do uczącej się wspólnoty
(1)
Mikulska Aleksandra (pedagog). O samowprowadzających sie zmianach - przez obserwacje koleżeńskie do zespołu uczącego się i oceniania kształtującego
(1)
Nadolska Magdalena. Prawdy i mity o nauczaniu ucznia zdolnego, czyli co ułatwia, a co utrudnia pracę nauczyciela
(1)
Nowak Janusz. Egzamin maturalny w dobie pandemii z perspektywy ucznia
(1)
Paluch Magdalena. Funkcjonowanie uczniów z trudnościami w nauce w zdalnym kształceniu
(1)
Pasterniak-Kobyłecka Ewa
(1)
Pasterniak-Kobyłecka Ewa. Nauczyciel w roli arteterapeuty we współczesnej szkole : stare i nowe wyzwania
(1)
Pintal Dorota. Wspieramy uczniów w uczeniu się. Podniesienie efektywności nauczania i uczenia się oraz doskonalenie organizacji procesu lekcyjnego przez zastosowanie oceniania kształtującego
(1)
Rappe Anna. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły
(1)
Risku Mika. Zmieniający się świat i nowe przywództwo edukacyjne
(1)
Sajdak-Burska Anna. Edukacja zdalna w potrzasku archaizmu i nowoczesności kształcenia
(1)
Sawicka Aleksandra (pedagog). Nauczyciele pracujący metodą Montessori - heroiczne przywództwo, konieczność czy przygoda? Strategia szkoły, czyli po co nam to było
(1)
Sawicki Marcin (pedagog). Nauczyciele pracujący metodą Montessori - heroiczne przywództwo, konieczność czy przygoda? Strategia szkoły, czyli po co nam to było
(1)
Solecka Bożena. Czynniki warunkujące dobrostan nauczycieli w czasie pandemii wirusa COVID-19
(1)
Stożek Ewa. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły
(1)
Willis Chris (1960- ). Wykorzystywanie efektów uczniowskiej pracy do ewaluacji uczenia się. Czy to. co się dzieje na zajęciach artystycznych, może się zdarzyć w całej szkole?
(1)
Wlazło Stefan. Jakość w szkole i przedszkolu
(1)
Zabierowska Lilianna Iwona. Tutoring jako forma wsparcia ucznia w rozwoju osobistym na przykładzie dwuletnich doświadczeń w Liceum Ogólnokształcącym nr XV we Wrocławiu
(1)
Śledzik Anna
(1)
Śliż Katarzyna. Znaczenie wsparcia społecznego oraz rezyliencji wśród nauczycieli w czasie pandemii COVID-19
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Dyrektorzy szkół
(1)
Studenci
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4695)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Tutoring szkolny
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3718)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3292)
Wychowanie przedszkolne
(3239)
Wychowanie
(2692)
Język angielski
(2349)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1833)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1746)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1681)
Wychowanie w rodzinie
(1673)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1633)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1429)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1265)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1077)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1050)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(943)
Żydzi
(929)
Uczenie się
(909)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(858)
Dzieci
(850)
Osobowość
(844)
Zarządzanie
(834)
Psychoterapia
(812)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(792)
Gry i zabawy
(790)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(780)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(740)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(722)
Teatr polski
(718)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(702)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(668)
Relacje międzyludzkie
(666)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(655)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Sport
(632)
Kształcenie
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(610)
Powieść rosyjska
(604)
Postawy
(601)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Ewaluacja w Nadzorze Pedagogicznym)
Autor
Mazurkiewicz Grzegorz Mazurkiewicz Grzegorz. Teoria ewolucji. Od uczących się jednostwk do uczącej się wspólnoty Hammerschmidt Ulrich (1965- ). Ucząca się szkoła? Uczący się nauczyciele! Próba refleksji krytycznej i punkt wyjścia do rekonstrukcji Risku Mika. Zmieniający się świat i nowe przywództwo edukacyjne Chustecka Magdalena. Szkoła ucząca się a wyzwania przeciwdziałania dyskryminacji Wlazło Stefan. Jakość w szkole i przedszkolu Kacprowicz Beata. Demokratyczne zarządzanie szkołą Durnaś Krzysztof. Zmieniać szkołę - o zmianie edukacyjnej i roli dyrektora. Szkolny zespół do spraw jakości kształcenia Kula Bożena. Jak rozwijać zdolność szkoły do poprawy jakości kształcenia? "Świętokrzyski program wspierania rozwoju szkół podnoszących efektywność kształcenia - Razem Łatwiej" - cztery lata doświadczeń Mikulska Aleksandra (pedagog). O samowprowadzających sie zmianach - przez obserwacje koleżeńskie do zespołu uczącego się i oceniania kształtującego Kędracka Ewa. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły Rappe Anna. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły Stożek Ewa. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły Kaczmarczyk Marek. W stronę dydaktyki ewolucyjnej. Praktyczny wymiar neuronauk w środowisku szkolnym Chrabąszcz Marta. Sukces szkoły, czyli jak tworzyć skuteczną szkołę na podstawie logodydaktyki Pintal Dorota. Wspieramy uczniów w uczeniu się. Podniesienie efektywności nauczania i uczenia się oraz doskonalenie organizacji procesu lekcyjnego przez zastosowanie oceniania kształtującego Bell Douglas. Nauka poza murami szkoły (Expeditionary Learning) - autentyczna edukacja w XXI wieku Gęsiak-Piątkowska Krystyna. Co zrobić, aby uczniom się chciało? Willis Chris (1960- ). Wykorzystywanie efektów uczniowskiej pracy do ewaluacji uczenia się. Czy to. co się dzieje na zajęciach artystycznych, może się zdarzyć w całej szkole? Budzyński Mariusz (1951- ). Tutoring wychowawczo-rozwojowy jako metoda pracy wykorzystująca relacje wzajemnie uczące w środowisku. Nauczyciele - uczniowie - rodzice Zabierowska Lilianna Iwona. Tutoring jako forma wsparcia ucznia w rozwoju osobistym na przykładzie dwuletnich doświadczeń w Liceum Ogólnokształcącym nr XV we Wrocławiu Bugaj-Brauze Edyta. Prawdy i mity o nauczaniu ucznia zdolnego, czyli co ułatwia, a co utrudnia pracę nauczyciela Nadolska Magdalena. Prawdy i mity o nauczaniu ucznia zdolnego, czyli co ułatwia, a co utrudnia pracę nauczyciela Sawicka Aleksandra (pedagog). Nauczyciele pracujący metodą Montessori - heroiczne przywództwo, konieczność czy przygoda? Strategia szkoły, czyli po co nam to było Sawicki Marcin (pedagog). Nauczyciele pracujący metodą Montessori - heroiczne przywództwo, konieczność czy przygoda? Strategia szkoły, czyli po co nam to było
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 37.013 37.091.3:005.336.1 005.95/.96 37.091.2-047.64
Bibliografia przy rozdziałach
"Tom, który trzymacie Państwo w rękach, ma więc na celu zachęcenie do refleksji nad praktycznymi konsekwencjami zarówno teorii, jak i działania uczących się organizacji. Autorzy dzielą się swoimi pomysłami i inspiracjami nawiązującymi do zasad uczącej się organizacji i wynikającymi z nich, pokazują, w jaki sposób wpłynęły one na ich myślenie o szkole albo co konkretnie można w szkole w związku z tym zrobić, rekomendują również rozwiązania wyłaniające się z takiego myślenia o organizacjach oświatowych lub je poszerzające". [Frament wstępu - Grzegorz Mazurkiewicz]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 254983 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 254982/czyt.37 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52165 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Pasterniak-Kobyłecka Ewa Kabat-Szymaś Małgorzata Sajdak-Burska Anna. Edukacja zdalna w potrzasku archaizmu i nowoczesności kształcenia Kabat-Szymaś Małgorzata. (Nie)znane otoczenie współczesnego nauczyciela Johnsson Ewa. (Nie)znane otoczenie współczesnego nauczyciela Lipińska-Lokś Jolanta. Nauczyciel ucznia z niepełnosprawnością w czasach COVID-19 - wybrane aspekty funkcjonowania Solecka Bożena. Czynniki warunkujące dobrostan nauczycieli w czasie pandemii wirusa COVID-19 Śliż Katarzyna. Znaczenie wsparcia społecznego oraz rezyliencji wśród nauczycieli w czasie pandemii COVID-19 Pasterniak-Kobyłecka Ewa. Nauczyciel w roli arteterapeuty we współczesnej szkole : stare i nowe wyzwania Kisiel Mirosław. Nabywanie kompetencji wokalnych przez studentów pedagogiki w przestrzeni nauczania zdalnego (optyka kształcenia przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji w czasie Pandemii SARS-CoV-2) Daszykowska-Tobiasz Jadwiga. Działania patostreamów związane z pandemią COVID-19 - analiza w kontekście oddziaływania na dzieci i młodzież Nowak Janusz. Egzamin maturalny w dobie pandemii z perspektywy ucznia Lejzerowicz Magda. Studenci z niepełnosprawnościami w czasie pandemii - inkluzja czy wykluczenie Paluch Magdalena. Funkcjonowanie uczniów z trudnościami w nauce w zdalnym kształceniu Korzeniowska Regina. Rola otoczenia szkoly podstawowej we wdrażaniu edukacji włączającej uczniów z niepełnosprawnościami Kołodziejczak Karolina. Kształcenie integracyjne w przestrzeni illusio : propozycja badań pola szkolnego Kolasa Dagmara. Niedyrektywne wspieranie podopiecznego w samorozwoju - zastosowanie tutoringu szkolnego w pracy dydaktyczno-wychowawczej Kurian-Harkowiec Hanna. Edukacyjna rola Centrum Nauki Keplera w środowisku lokalnym
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 37.091.12
Bibliografie, filmografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Współczesność niesie ze sobą nieoczekiwane, często dramatyczne wydarzenia, których nikt wcześniej nie przewidział. Rodzi się wiele pytań związanych z egzystencją człowieka w niestabilnej rzeczywistości zdominowanej pandemią COVID-19. Także system oświaty funkcjonuje od trzech lat w nietypowych warunkach. Niewątpliwie w tych okolicznościach potrzebne są nowe kompetencje, dzięki którym można liczyć na edukacyjny sukces. Głównym celem prezentowanego Czytelnikom opracowania jest dyskurs nad rzeczywistym i/lub wirtualnym wyobrażeniem znanego, jak i jeszcze nie do końca poznanego otoczenia, w którym nauczyciel, uczeń, rodzic oraz przedmioty materialne i niematerialne pozostały lub zmieniły się w ostatnim czasie. Zauważamy konieczność eksplorowania nieznanego potencjału i możliwości partnerów edukacji w tworzeniu sprzyjającego klimatu pozwalającego na indywidualną i społeczną kooperację między podmiotami będącymi blisko, a jednocześnie daleko. [Fragment Wstępu].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264646 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47861 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42748, 42799 (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Tutoring w polskiej szkole / Anna Śledzik, Beata Buła. W: Buski Kwartalnik Edukacyjny . - 2021, nr 75, s. 33-35.
Dokument nadrzędny: Buski Kwartalnik Edukacyjny .
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej