Ocenianie kształtujące
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(42)
Forma i typ
Książki
(20)
Artykuły
(17)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje informacyjne
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(46)
tylko na miejscu
(18)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(4)
Kielce - Czytelnia
(8)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(4)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(4)
Jędrzejów - czytelnia
(1)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(2)
Końskie - wypożyczalnia
(4)
Opatów - wypożyczalnia
(5)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(9)
Pińczów - wypożyczalnia
(2)
Pińczów - czytelnia
(4)
Sandomierz - wypożyczalnia
(4)
Sandomierz - czytelnia
(1)
Starachowice - wypożyczalnia
(4)
Starachowice - czytelnia
(2)
Staszów - wypożyczalnia
(4)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(3)
Włoszczowa - czytelnia
(2)
Autor
Sterna Danuta
(4)
Brookhart Susan M
(2)
Choroszczyńska Marta
(2)
Gasperczyk Weronika
(2)
Mazurkiewicz Grzegorz
(2)
Mijakowska Katarzyna
(2)
Moss Connie M
(2)
Motyka Mirosława
(2)
Stróżyński Klemens
(2)
Szedzianis Elżbieta
(2)
Szyling Grażyna
(2)
Trojan Elżbieta
(2)
Basińska Ewa
(1)
Bell Douglas. Nauka poza murami szkoły (Expeditionary Learning) - autentyczna edukacja w XXI wieku
(1)
Boszczyk marta
(1)
Budzyński Mariusz (1951- ). Tutoring wychowawczo-rozwojowy jako metoda pracy wykorzystująca relacje wzajemnie uczące w środowisku. Nauczyciele - uczniowie - rodzice
(1)
Bugaj-Brauze Edyta. Prawdy i mity o nauczaniu ucznia zdolnego, czyli co ułatwia, a co utrudnia pracę nauczyciela
(1)
Bąkowska Marta
(1)
Chrabąszcz Marta. Sukces szkoły, czyli jak tworzyć skuteczną szkołę na podstawie logodydaktyki
(1)
Chustecka Magdalena. Szkoła ucząca się a wyzwania przeciwdziałania dyskryminacji
(1)
Durnaś Krzysztof. Zmieniać szkołę - o zmianie edukacyjnej i roli dyrektora. Szkolny zespół do spraw jakości kształcenia
(1)
Fazlagić Jan (1971- )
(1)
Fiszer Beata
(1)
Foremski Artur
(1)
Garstka Tomasz
(1)
Gęsiak-Piątkowska Krystyna. Co zrobić, aby uczniom się chciało?
(1)
Hammerschmidt Ulrich (1965- ). Ucząca się szkoła? Uczący się nauczyciele! Próba refleksji krytycznej i punkt wyjścia do rekonstrukcji
(1)
Jastrząb Bogusława
(1)
Kacprowicz Beata. Demokratyczne zarządzanie szkołą
(1)
Kaczmarczyk Marek. W stronę dydaktyki ewolucyjnej. Praktyczny wymiar neuronauk w środowisku szkolnym
(1)
Koc Mariusz
(1)
Kowalewski Michał (pedagog)
(1)
Kowalik Stanisław (1947- )
(1)
Kołodziejska Lidia
(1)
Kubiczek Bożena
(1)
Kula Bożena. Jak rozwijać zdolność szkoły do poprawy jakości kształcenia? "Świętokrzyski program wspierania rozwoju szkół podnoszących efektywność kształcenia - Razem Łatwiej" - cztery lata doświadczeń
(1)
Kędracka Ewa. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły
(1)
Lewandowska Maria
(1)
Marciniak Renata (organizacja i zarządzanie)
(1)
Mazurkiewicz Grzegorz. Teoria ewolucji. Od uczących się jednostwk do uczącej się wspólnoty
(1)
Mikulska Aleksandra (pedagog). O samowprowadzających sie zmianach - przez obserwacje koleżeńskie do zespołu uczącego się i oceniania kształtującego
(1)
Miotk-Mrozowska Magdalena
(1)
Molska Małgorzata
(1)
Młodożeniec Katarzyna
(1)
Nadolska Magdalena. Prawdy i mity o nauczaniu ucznia zdolnego, czyli co ułatwia, a co utrudnia pracę nauczyciela
(1)
Nawrocka Ewa (pedagog)
(1)
Oleksa Karolina
(1)
Pauluk Dorota
(1)
Pfeiffer Agnieszka
(1)
Pintal Dorota. Wspieramy uczniów w uczeniu się. Podniesienie efektywności nauczania i uczenia się oraz doskonalenie organizacji procesu lekcyjnego przez zastosowanie oceniania kształtującego
(1)
Piłat Sabina
(1)
Rappe Anna. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły
(1)
Risku Mika. Zmieniający się świat i nowe przywództwo edukacyjne
(1)
Rosiński Dariusz (psycholog)
(1)
Sawicka Aleksandra (pedagog). Nauczyciele pracujący metodą Montessori - heroiczne przywództwo, konieczność czy przygoda? Strategia szkoły, czyli po co nam to było
(1)
Sawicki Marcin (pedagog). Nauczyciele pracujący metodą Montessori - heroiczne przywództwo, konieczność czy przygoda? Strategia szkoły, czyli po co nam to było
(1)
Stasiak Marika
(1)
Stańczyk Małgorzata. Rozm. przepr
(1)
Stein Agnieszka
(1)
Stożek Ewa. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły
(1)
Szczecińska Anna bibliotekarz
(1)
Turek Agnieszka
(1)
Urbańska Joanna
(1)
Urbański Mariusz
(1)
Willis Chris (1960- ). Wykorzystywanie efektów uczniowskiej pracy do ewaluacji uczenia się. Czy to. co się dzieje na zajęciach artystycznych, może się zdarzyć w całej szkole?
(1)
Wilski Maciej
(1)
Wlazło Stefan. Jakość w szkole i przedszkolu
(1)
Wojdyła Emilia
(1)
Wróbel Katarzyna
(1)
Wójcik Magda
(1)
Zabierowska Lilianna Iwona. Tutoring jako forma wsparcia ucznia w rozwoju osobistym na przykładzie dwuletnich doświadczeń w Liceum Ogólnokształcącym nr XV we Wrocławiu
(1)
Zagdańska Agnieszka
(1)
Zięba Alicja
(1)
Zwierzyńska Beata
(1)
Łoskot Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(38)
nieznany (pol)
(4)
Język
polski
(42)
Odbiorca
Nauczyciele
(6)
Dyrektorzy szkół
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4689)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Ocenianie kształtujące
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3715)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3288)
Wychowanie przedszkolne
(3236)
Wychowanie
(2684)
Język angielski
(2343)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2339)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1743)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1682)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1669)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1632)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1426)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1309)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1263)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1051)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(908)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(854)
Dzieci
(847)
Osobowość
(841)
Zarządzanie
(834)
Powieść angielska
(811)
Psychoterapia
(809)
Powieść amerykańska
(795)
Gry i zabawy
(790)
Czytelnictwo
(789)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(779)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(739)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(719)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Relacje międzyludzkie
(661)
Rośliny
(658)
Etyka
(654)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(606)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(599)
Temat: dzieło
Świętokrzyski program wspierania rozwoju szkół podnoszących efektywność kształcenia - Razem Łatwiej
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Bibliografia
(5)
Opracowanie
(4)
Poradniki
(4)
Poradniki dla nauczycieli
(4)
Scenariusze zajęć
(4)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Wywiady
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(13)
Psychologia
(3)
Zarządzanie i marketing
(1)
42 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(MAC Inspiracje)
Ocenianie kształtujące to pojęcie, które od wielu lat gości w polskich szkołach. Obecnie wiele się mówi nie tylko o jego wartości w kształtowaniu postaw dzieci, ale też o jego realnym wpływie na proces uczenia się. Ocenianie kształtujące to system działania, który służy podnoszeniu jakości nauczania. Wdraża uczniów do samodzielnego uczenia się poprzez rozwijanie samoświadomości i podnoszenie wiedzy o sobie. Jednocześnie wspomaga pracę nauczycieli poprzez systematyczne dostarczanie im informacji o poziomie wiedzy i umiejętności ich uczniów. Dzięki temu mogą oni na bieżąco, w oparciu o możliwości i potrzeby uczniów, realizować potrzebne im treści. Ocenianie kształtujące rozumiane jest jako system działań, metod, technik i środków dydaktycznych służących rozwojowi ucznia, pomagających mu w uczeniu się. Ocenianie kształtujące ma służyć osiąganiu wysokich wyników w nauce przez wszystkich uczniów, a także, co jest niezwykle istotne, ma prowadzić do kształcenia umiejętności uczenia się przez całe życie. Ocenianie kształtujące nie skupia się jednak na samych efektach, a na procesie nauczania - uczenia się, który, jeśli przebiega we właściwy sposób, samoistnie prowadzić powinien do jak najlepszych dla danej osoby efektów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 263936 / Czyt.37 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 47865 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32355, 32411 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Szkoła przyjazna kreatywności : czynniki sukcesu / Jan Fazlagić. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 258 stron : ilustracje ; 24 cm.
Zawiera wspomnienie pośmiertne "Pamięć i (nie)obecność. Wspomnienie Profesor Wity Szulc".
Bibliografia na stronach 224-235.
"Szkoła przyjazna kreatywności" to najnowsza książka znanego w Polsce eksperta i propagatora nowoczesnych metod zarządzania szkołą. Każdy nauczyciel, dyrektor szkoły, badacz zajmujący się edukacją czy pracownik administracji oświatowej znajdzie w tej książce olbrzymią liczbę cennych i praktycznych porad odnośnie do tego, jak organizować pracę szkoły w XXI wieku w epoce sztucznej inteligencji oraz dojścia do głosu pokoleń Z i Alfa. Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zrozumieć kreatywność uczniów i jak się o nią troszczyć. Wiedza i umiejętności, które są propagowane w tej książce, nie są nauczane ani na studiach nauczycielskich, ani na większości szkoleń dla nauczycieli. Książka będzie także bardzo przydatna rodzicom zainteresowanym wychowywaniem kreatywnych dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264705 (1 egz.)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45195 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jeszcze o ocenianiu kształtujacym / Beata Fiszer. W: Język Polski w Szkole IV-VI. - nr 3 (2007/8), s. 53-62.
Dokument nadrzędny: Język Polski w Szkole IV-VI.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Głos Nauczycielski.
Wyjaśnienie zjawiska "podstawowy błąd atrybucji". Meataanaliza badań.
Książka
W koszyku
Publikacja gromadzi teksty na temat różnych sposobów oceniania pomagającego się uczyć możliwych do zastosowania w pracy z uczniami klas I–III szkoły podstawowej. Wszystkie zostały napisane przez nauczycielki współpracujące z Centrum Edukacji jako trenerki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 14 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 254970 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 254969/czyt.37 (1 egz.)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42865, 42866 (2 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44775, 44774 (2 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48680, 48681 (2 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27532, 27533 (2 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51608, 51607 (2 egz.)
Pińczów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29128 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 29127 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49463, 49669, 49464, 49670 (4 egz.)
Sandomierz - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 49462 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41312, 41311, 41310, 41313 (4 egz.)
Starachowice - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 41314 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30369, 30370, 30368 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 341-346.
Publikacja poświęcona jest zagadnieniu oceniania wspierającego, jego obecności we współczesnej dydaktyce i metodyce kształcenia, a także jego wielowymiarowym i zróżnicowanym aspektom oddziaływań, skupionym głównie na budowaniu jakości praktyki edukacyjnej szkoły.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264765 /czyt.37 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29107 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43023 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 372-401. Indeksy.
Zawiera m.in.: S. 13-29 Psychologia w szkole: zarys problematyki/ Stanisław Kowalik.
Zawiera m.in.: S. 30-75 Problemy uczniów i ich rozwiązywanie przez nauczycieli/ Stanisław Kowalik.
Zawiera m.in.: S. 76-101 Skuteczne uczenie się w szkole/ Joanna Urbańska, Mariusz Urbański.
Zawiera m.in.: S. 102-133 Trudności wychowawcze i ich rozwiazywanie w szkole/ Dariusz Rosiński.
Zawiera m.in.: S. 134-168 Adaptacja uczniów do warunków szkoły/ Maciej Wilski.
Zawiera m.in.: S. 169-191 Ocena osiągnięć edukacyjnych uczniów/ Remigiusz Koc.
Zawiera m.in.: S. 192-219 Konflikty w środowisku szkolnym/ Remigiusz Koc.
Zawiera m.in.: S. 220-249 Współpraca szkoły z rodzicami ucznia/ Magdalena Miotk-Mrozowska.
Zawiera m.in.: S. 250-273 Nowoczesne technologie informacyjne i komunikacyjne w procesie edukacji/ Magdalena Miotk-Mrozowska.
Zawiera m.in.: S. 274-302 Integracja uczniów niepełnosprawnych z uczniami pełnosprawnymi/ Stanisław Kowalik.
Zawiera m.in.: S. 303-333 Promocja szkoły i jej współpraca ze środowiskiem lokalnym/ Remigiusz Koc.
Zawiera m.in.: S. 334-371 Osobowość i specyficzne problemy psychologiczne nauczycieli/ Maciej Wilski.
Książka
W koszyku
Sztuka oceniania : motywowanie uczniów do rozwoju / Bożena Kubiczek. - Wydanie pierwsze. - Opole : Wydawnictwo Nowik, 2018. - 136 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 116-120.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Jędrzejów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. czyt. 37 (46187) (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 30254 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51796 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 28465 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Obyś cudze dzieci uczył : refleksje o szkolnym ocenianiu / Małgorzata Łoskot. W: Biologia w Szkole z Przyrodą. - [R.] 66 [właśc. 67], nr 3 (2015), s. 33-35.
Dokument nadrzędny: Biologia w Szkole z Przyrodą.
Książka
W koszyku
E-learning : projektowanie, realizowanie i ocena / Renata Marciniak. - Stan prawny na 1 grudnia 2021 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 364, [1] strona : ilustracje, wykres ; 21 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 331-341.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50121 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28978 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53719, 53670 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Ewaluacja w Nadzorze Pedagogicznym)
Autor
Mazurkiewicz Grzegorz Mazurkiewicz Grzegorz. Teoria ewolucji. Od uczących się jednostwk do uczącej się wspólnoty Hammerschmidt Ulrich (1965- ). Ucząca się szkoła? Uczący się nauczyciele! Próba refleksji krytycznej i punkt wyjścia do rekonstrukcji Risku Mika. Zmieniający się świat i nowe przywództwo edukacyjne Chustecka Magdalena. Szkoła ucząca się a wyzwania przeciwdziałania dyskryminacji Wlazło Stefan. Jakość w szkole i przedszkolu Kacprowicz Beata. Demokratyczne zarządzanie szkołą Durnaś Krzysztof. Zmieniać szkołę - o zmianie edukacyjnej i roli dyrektora. Szkolny zespół do spraw jakości kształcenia Kula Bożena. Jak rozwijać zdolność szkoły do poprawy jakości kształcenia? "Świętokrzyski program wspierania rozwoju szkół podnoszących efektywność kształcenia - Razem Łatwiej" - cztery lata doświadczeń Mikulska Aleksandra (pedagog). O samowprowadzających sie zmianach - przez obserwacje koleżeńskie do zespołu uczącego się i oceniania kształtującego Kędracka Ewa. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły Rappe Anna. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły Stożek Ewa. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły Kaczmarczyk Marek. W stronę dydaktyki ewolucyjnej. Praktyczny wymiar neuronauk w środowisku szkolnym Chrabąszcz Marta. Sukces szkoły, czyli jak tworzyć skuteczną szkołę na podstawie logodydaktyki Pintal Dorota. Wspieramy uczniów w uczeniu się. Podniesienie efektywności nauczania i uczenia się oraz doskonalenie organizacji procesu lekcyjnego przez zastosowanie oceniania kształtującego Bell Douglas. Nauka poza murami szkoły (Expeditionary Learning) - autentyczna edukacja w XXI wieku Gęsiak-Piątkowska Krystyna. Co zrobić, aby uczniom się chciało? Willis Chris (1960- ). Wykorzystywanie efektów uczniowskiej pracy do ewaluacji uczenia się. Czy to. co się dzieje na zajęciach artystycznych, może się zdarzyć w całej szkole? Budzyński Mariusz (1951- ). Tutoring wychowawczo-rozwojowy jako metoda pracy wykorzystująca relacje wzajemnie uczące w środowisku. Nauczyciele - uczniowie - rodzice Zabierowska Lilianna Iwona. Tutoring jako forma wsparcia ucznia w rozwoju osobistym na przykładzie dwuletnich doświadczeń w Liceum Ogólnokształcącym nr XV we Wrocławiu Bugaj-Brauze Edyta. Prawdy i mity o nauczaniu ucznia zdolnego, czyli co ułatwia, a co utrudnia pracę nauczyciela Nadolska Magdalena. Prawdy i mity o nauczaniu ucznia zdolnego, czyli co ułatwia, a co utrudnia pracę nauczyciela Sawicka Aleksandra (pedagog). Nauczyciele pracujący metodą Montessori - heroiczne przywództwo, konieczność czy przygoda? Strategia szkoły, czyli po co nam to było Sawicki Marcin (pedagog). Nauczyciele pracujący metodą Montessori - heroiczne przywództwo, konieczność czy przygoda? Strategia szkoły, czyli po co nam to było
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 37.013 37.091.3:005.336.1 005.95/.96 37.091.2-047.64
Bibliografia przy rozdziałach
"Tom, który trzymacie Państwo w rękach, ma więc na celu zachęcenie do refleksji nad praktycznymi konsekwencjami zarówno teorii, jak i działania uczących się organizacji. Autorzy dzielą się swoimi pomysłami i inspiracjami nawiązującymi do zasad uczącej się organizacji i wynikającymi z nich, pokazują, w jaki sposób wpłynęły one na ich myślenie o szkole albo co konkretnie można w szkole w związku z tym zrobić, rekomendują również rozwiązania wyłaniające się z takiego myślenia o organizacjach oświatowych lub je poszerzające". [Frament wstępu - Grzegorz Mazurkiewicz]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 254983 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 254982/czyt.37 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52165 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ewaluacja w Nadzorze Pedagogicznym)
Bibliogr. przy rozdz.
Zawiera: S. 13-24 : Teoria ewolucji. Od uczących się jednostek do uczącej się wspólnoty / Grzegorz Mazurkiewicz.
Zawiera: S. 25-37 : Ucząca się szkoła? Uczący się nauczyciele! Próba refleksji krytycznej i punkt wyjścia do rekonstrukcji / Ulrich Hammerschmidt.
Zawiera: S. 39-52 : Zmieniający się świat i nowe przywództwo edukacyjne / Mika Risku.
Zawiera: S. 53-69 : Szkoła ucząca się a wyzwania przeciwdziałania dyskryminacji / Magdalena Chustecka.
Zawiera: S. 73-82 : Jakość w szkole i przedszkolu / Stefan Wlazło.
Zawiera: S. 83-90 : Demokratyczne zarządzanie szkołą / Beata Kacprowicz.
Zawiera: S. 91-102 : Zmieniać szkołę - o zmianie edukacyjnej i roli dyrektora. Szkolny zespół do spraw jakości kształcenia / Krzysztof Durnaś.
Zawiera: S. 103-118 : Jak rozwijać zdolność szkoły do poprawy jakości kształcenia? "Świętokrzyski program wspierania rozwoju szkół podnoszących efektywność kształcenia - razem łatwiej" - cztery lata doświadczeń / Bożena Kula.
Zawiera: S. 119-128 : O samowprowadzających się zmianach - przez obserwacje koleżeńskie do zespołu uczącego się i oceniania kształtującego / Aleksandra Mikulska.
Zawiera: S. 129-138 : Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły / Ewa Kędracka, Anna Rappe, Ewa Stożek.
Zawiera: S. 141-157 : W stronę dydaktyki ewolucyjnej. Praktyczny wymiar neuronauk w środowisku szkolnym / Marek Kaczmarzyk.
Zawiera: S. 159-167 : Sukces szkoły, czyli jak tworzyć skuteczną szkołę na podstawie logodydaktyki / Marta Chrabąszcz.
Zawiera: S. 169-179 : Wspieramy uczniów w uczeniu się. Podniesienie efektywności nauczania i uczenia się oraz doskonalenie organizacji procesu lekcyjnego przez zastosowanie oceniania kształtującego / Dorota Pintal.
Zawiera: S. 181-196 : Nauka poza murami szkoły (expeditionary learning) - autentyczna edukacja w XXI wieku / Douglas Bell.
Zawiera: S. 197-208 : Co zrobić, aby uczniom się chciało ? / Krystyna Gęsiak-Piątkowska.
Zawiera: S. 209-223 : Wykorzystanie efektów uczniowskiej pracy do ewaluacji uczenia się. Czy to, co się dzieje na zajęciach artystycznych, może się zdarzyć w całej szkole? / Chris Willis.
Zawiera: S. 225-243 : Tutoring wychowawczo-rozwojowy jako metoda pracy wykorzystująca relacje wzajemnie uczące się w środowisku. Nauczyciele - uczniowie - rodzice / Mariusz Budzyński.
Zawiera: S. 245-251 : Tutoring jako forma wsparcia ucznia w rozwoju osobistym na przykładzie dwuletnich doświadczeń w Liceum Ogólnokształcącym Nr XV we Wrocławiu / Lilianna Iwona Zabierowska.
Zawiera: S. 255-270 : Prawdy i mity o nauczaniu ucznia zdolnego, czyli co ułatwia, a co utrudnia pracę nauczyciela / Edyta Bugaj-Brauze, Magdalena Nadolska.
Zawiera: S. 271-285 : Nauczyciele pracujący metodą Montessori - heroiczne przywództwo, konieczność czy przygoda? Strategia szkoły, czyli po co nam to było... / Aleksandra Sawicka, Marcin Sawicki.
Celem badania było odpowiedzenie na pytania: Czy i w jaki sposób system kształcenia i doskonalenia nauczycieli/nauczycielek w Polsce rozwija ich kompetencje związane z edukacją antydyskryminacyjną, w szczególności kompetencje do: budowania i wzmacniania wiedzy, umiejętności i postaw uczniów/uczennic związanych z edukacją antydyskryminacyjną oraz do prowadzenia zajęć edukacyjnych w sposób równościowy i włączający, to znaczy tak, aby każdy uczeń i każda uczennica mieli równy dostęp i mogli w równym stopniu korzystać z prowadzonych zajęć? Czy i w jaki sposób system kształcenia uczniów i uczennic w Polsce rozwija ich kompetencje związane z edukacją antydyskryminacyjną, w szczególności ich wiedzę na temat powstawania i działania mechanizmów dyskryminacji, wiedzę na temat sposobów wzmacniania grup i osób dyskryminowanych, wiedzę na temat grup dyskryminowanych i ruchów emancypacyjnych? W ramach badania przeanalizowano ofertę 18. placówek doskonalenia nauczycieli.
Opis długofalowej współpracy ośrodka doskonalenia nauczycieli ze szkołami,w celu większej efektywności kształcenia rozumianej jako satysfakcjonujące wyniki egzaminów zewnętrznych. Przedmiotem opisu są doświadczenia nauczycieli konsultantów oraz opinie nauczycieli i dyrektorów szkół zebrane w procesie ewaluacji zewnętrznej. Ważnym celem "Świętokrzyskiego programu wspierania rozwoju szkół podnoszących efektywność kształcenia - Razem Łatwiej" jest budowanie wśród nauczycieli i dyrektorów odpowiedzialności za to, jaką szkołę wspólnie tworzą.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nowa jakość oceniania - ocenianie kształtujące / Małgorzata Molska. W: Języki Obce w Szkole. - [R.] 55, nr 4 (2011), s. 22-29.
Dokument nadrzędny: Języki Obce w Szkole.
Bibliogr. s. 28-29.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 13 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 254965/czyt.37 (1 egz.)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42862 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44789 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32092 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48679 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27534 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51590 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 29131 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49459, 49460 (2 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41308 (1 egz.)
Starachowice - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 41309 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27651 (1 egz.)
Włoszczowa - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 30361 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej