Uczeń zdolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(42)
Forma i typ
Artykuły
(29)
Książki
(10)
Publikacje informacyjne
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Kielce - Czytelnia
(1)
Busko zdrój - czytelnia
(1)
Autor
Pasich Lidia
(3)
Barszczak Katarzyna
(2)
Giza Teresa
(2)
Jabłonowska Małgorzata
(2)
Sawiński Julian Piotr
(2)
Alenowicz Magdalena
(1)
Baley Stefan (1885-1952)
(1)
Boryszewska Jolanta
(1)
Claparède Édouard (1873-1940)
(1)
Denek Kazimierz (1932- )
(1)
Derwich-Zdybel Samanta
(1)
Drapała Ilona
(1)
Dyrda Tadeusz
(1)
Garbuzik Katarzyna
(1)
Godlewska Aleksandra
(1)
Gumuła Teresa
(1)
Jastrzębska Justyna (1886-1944)
(1)
Kamińska Aleksandra
(1)
Leszczyński Seweryn
(1)
Lewandowska Bożena
(1)
Lewicka Ewa
(1)
Loch Weronika
(1)
Lolo Radosław
(1)
Malentowicz Beata
(1)
Matkowska Jolanta
(1)
Mazurkiewicz Grzegorz
(1)
Mańka Jolanta
(1)
Mularczyk Magdalena
(1)
Oleśniewicz Piotr
(1)
Parkita Dorota
(1)
Paszkiewicz Aneta
(1)
Pronobis Małgorzata
(1)
Prościak Beata
(1)
Pękowska Marzena
(1)
Rakowska Małgorzata
(1)
Smolińska Edyta
(1)
Sobańska-Bondaruk Melania
(1)
Sobczak Weronika
(1)
Solińska Urszula
(1)
Syska Weronika
(1)
Szymański Mirosław Józef (1942- )
(1)
Teyszerski Romuald
(1)
Tomczak Martyna
(1)
Tracz Mariola
(1)
Zając Gertruda
(1)
Zawadzka Bożena (pedagogika)
(1)
Zielicz Włodzimierz
(1)
Łobacz Małgorzata
(1)
Żuk Bożena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(16)
1930 - 1939
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(41)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(42)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4689)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Uczeń zdolny
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3713)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3288)
Wychowanie przedszkolne
(3235)
Wychowanie
(2684)
Język angielski
(2343)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1743)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1670)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1632)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1426)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1309)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1263)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1051)
Nauka
(1046)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(908)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(854)
Dzieci
(846)
Osobowość
(841)
Zarządzanie
(834)
Powieść angielska
(811)
Psychoterapia
(809)
Powieść amerykańska
(795)
Gry i zabawy
(790)
Czytelnictwo
(789)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(778)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(739)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(719)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(714)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Relacje międzyludzkie
(660)
Rośliny
(657)
Etyka
(654)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(605)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(601)
Temat: dzieło
Świętokrzyski program wspierania rozwoju szkół podnoszących efektywność kształcenia - Razem Łatwiej
(1)
Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
1901-
(1)
1914-
(1)
Temat: miejsce
Świętokrzyskie, województwo
(5)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(2)
Chęciny (woj. świętokrzyskie)
(1)
Czerwonak (woj. wielkopolskie)
(1)
Hiszpania
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie; okręg)
(1)
Końskie (woj. świętokrzyskie)
(1)
Ostrowiec Świętokrzyski (woj. świętokrzyskie)
(1)
Polska
(1)
Sandomierz (woj. świętokrzyskie)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Tuczępy (woj. świętokrzyskie; okręg)
(1)
Łagów (woj. świętokrzyskie)
(1)
Gatunek
Bibliografia
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Katalogi wystaw
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki do nauczania początkowego
(1)
Programy nauczania
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
42 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kłopotliwy skarb. / Magdalena Alenowicz. W: Głos Pedagogiczny. - 2010, nr 48, s. 21-22.
Dokument nadrzędny: Głos Pedagogiczny.
Zawiera: Zawartość: Indywidualizacja procesu nauczania ; Nie tylko intelekt się liczy ; Wskazówki jak indywidualizować pracę z uczniem zdolnym.
Potrzeby i możliwości ucznia zdolnego.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dziecko zdolne a dziecko pracowite / Katarzyna Barszczak W: Wychowawca. - 2014, nr 9, s. 10-11.
Dokument nadrzędny: Wychowawca.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nauczyciel ucznia zdolnego / Katarzyna Barszczak W: Wychowawca. - 2014, nr 9, s. 24-25.
Dokument nadrzędny: Wychowawca.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 48809/czyt.mag. (1 egz.)
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 25303 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra.)
XIX na grzb. oznacza numer sympozjum, 24-26 czerwca 2013 r., Zakopane.
Bibliogr. przy ref.
Zawiera: O nauczycielu, czyli w dialogu "jak nauczyciel z nauczycielem" / Jan Grzesiak.
Zawiera: Część I. Kompetencje współczesnego nauczyciela.
Zawiera: Niepewność-zwątpienie - jako składnik nauczycielskiej kompetencji? / Danuta Waloszek.
Zawiera: Kompetencje interpersonalne w zawodzie nauczycielskim / Ryszard Parzęcki.
Zawiera: Kompetencje zawodowe nauczyciela wychowania fizycznego (doniesienia z badań) / Wanda Kulesza.
Zawiera: Część II. Nauczyciel jako lider szkolnej edukacji.
Zawiera: Czy innowacje w szkole są możliwe bez lidera? / Zofia Remiszewska
Zawiera: Żywe słowo jako istotny element kształtowania autorytetu nauczyciela. O celach i metodach kształcenia studentów oraz pedagogów w zakresie emisji głosu i kultury języka / Rafał Majzer.
Zawiera: Postawa twórcza nauczyciela - znaczenie w edukacji / Beata Gawłowska.
Zawiera: Motywowanie nauczycieli jako wyzwanie dla współczesnego szkolnictwa / Ewa Łupińska-Toroń.
Zawiera: Część III. Znaczenie dydaktyki w pracy nauczyciela.
Zawiera: Multimedialne wsparcie dla edukacji w naukach humanistycznych i społecznych / Irena Pulak, Małgorzata Wieczorek-Tomaszewska.
Zawiera: Zastosowanie korpusów tekstowych w edukacji aksjolingwistycznej / Mateusz Warchał.
Zawiera: Teoria fraktali dla dydaktyki jako innowacja naukowo-badawcza / Kazimierz Wenta.
Zawiera: Media społecznościowe - narzędzie ucznia cyfrowej szkoły / Emilia Musiał.
Zawiera: Część V. E-learning jako innowacja w kształceniu.
Zawiera: Skuteczność i jej ewaluacja w kształceniu na odległość / Krzysztof Krakowski.
Zawiera: Web Quest jako nowoczesne narzędzie dydaktyczne w zintegrowanym obszarze edukacyjnym / Joanna Juszczyk-Rygałło.
Zawiera: Część VI. Problemy kształcenia przyszłych nauczycieli.
Zawiera: Prace dyplomowe w uczelni wyższej. Szanse i zagrożenia / Kameduła Eugeniusz.
Zawiera: Miejsce nauk biologicznych w kształceniu nauczycieli / Krystyna Zatoń.
Zawiera: Edukacja aksjologiczna w kształceniu akademickim studentów kierunków pedagogiczno-artystycznych / Jadwiga Uchyła-Zroski.
Zawiera: Edukacja nauczyciela: przyszłość - teraźniejszość - jutro. Wybrane zagadnienia / Małgorzata Kabat.
Zawiera: Komponenty zainteresowań wyrażanych przez studentów pedagogiki / Barbara Klasińska.
Zawiera: Część VII. Praca nauczyciela a ewaluacja postępów uczniów w nauce.
Zawiera: Specyfika zawodu nauczyciela oraz jego rola w zaspokajaniu potrzeb uczniów zdolnych / Kamila Magdalena Kosiak.
Zawiera: "Szkoła jaka jest każdy widzi" - obraz współczesnej szkoły w opiniach studentów pedagogiki - przyszłych nauczycieli dzieci wczesnej edukacji / Tatiana Grabowska.
Zawiera: Uczeń zdolny w polskiej szkole - możliwości i zagrożenia / Kamila Magdalena Kosiak.
Zawiera: Rozwój i wychowanie ucznia czy realizacja programu - poszukiwanie nowych rozwiązań w edukacji jutra / Stanisław Włoch.
Streszcz. ang. przy ref. Spis treści także ang., niem., ros.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Kołłątaj, Hugo (1750-1812) Kadłubek, Wincenty (bł; 1150-1223) Francuz, Jan (bł; 1894-1942) Zespół Państwowych Szkół Plastycznych im. Józefa Szermentowskiego (Kielce) Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego (Sandomierz) Stowarzyszenie Polskich Artystów "Pro arte" Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna (Końskie) Gminny Zespół Szkół (Łagów) Dziecko zdolne Myślenie twórcze Muzyka Nauczyciele nauczyciele języka angielskiego Język angielski Język angielski nauczanie metody Metoda biograficzna Uczeń zdolny psychoruchowo Uczeń zdolny Studium przypadku (metoda) Zdolności Inteligencje wielorakie Nauczyciele matematyki Sport a uczeń zdolny Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne Integracja grupy Komunikacja w grupie Trening twórczego myślenia Zajęcia relaksacyjne Poczucie własnej wartości Trening umiejętności poznawczych Regionalizm Edukacja regionalna świetlice szkolne Książka Język Inteligencja Symbole narodowe Zabawy ruchowe Agresja Zabawy integracyjne zabawy relaksacyjne Eksperyment Zabawy muzyczne Zwierzęta Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych Kompetencje Szkolnictwo ponadgimnazjalne Reklama Dziennikarstwo Dziecko w wieku przedszkolnym Skala inteligencji wielorakich Wychowanie przedszkolne Motywacja uczenia się Motywacja uczenia się a zdolności Uczniowie gimnazjów Uczniowie szkół podstawowych Zdolności lingwistyczne Osiągnięcia szkolne Biblioteka szkolna Zajęcia pozaszkolne Zajęcia pozalekcyjne Końskie (woj. świętokrzyskie) Świętokrzyskie, województwo Kielce (woj. świętokrzyskie; okręg) Sandomierz (woj. świętokrzyskie) Tuczępy (woj. świętokrzyskie; okręg) Chęciny (woj. świętokrzyskie) Łagów (woj. świętokrzyskie) Polska
Bibliogr. przy pracach.
Zawiera: S. 13-24 : Where there is a will, there is a way / Karolina Barszcz.
Zawiera: S. 25-31 : Byłem uczniem zdolnym - nauczam zdolnych / Mirosław Fijałkowski.
Zawiera: S. 35-42 : Czy Adaś kiedyś zagra w Realu Madryt? / Barbara Haręża.
Zawiera: S. 43-51 : Diagnoza ucznia uzdolnionego akademicko z problemami emocjonalnymi / Renata Jarząb.
Zawiera: S. 53-59 : Nadzieja Sandomierza / Małgorzata Piętowska.
Zawiera: S. 61-68 : Paulina i jej koncepcja przemyślanego ćwiczenia / Marzena Piwowarczyk.
Zawiera: S. 71-102 : Zajęcia warsztatowe "Trening Umiejętności Poznawczych i Społecznych" w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Końskich / Anna Dziduch, Anna Grodzka.
Zawiera: S. 103-118 : Niezwykłe może narodzić się ze zwykłego / Zofia Kańska.
Zawiera: S. 119-131 : Rozwijanie zdolności dzieci na zajęciach świetlicowych / Monika Wójcik.
Zawiera: S. 133-141 : Rozwijanie zdolności komunikacyjnych uczniów szkół ponadgimnazjalnych / Katarzyna Rogowicz-Plisak.
Zawiera: S. 145-154 : Rozpoznawanie zdolności dzieci w wieku przedszkolnym / Anna Iwańska.
Zawiera: S. 155-166 : Zdolności kobiet i mężczyzn - na podstawie analizy treści podręczników szkolnych / Bożena Kaniewska.
Zawiera: S. 167-177 : Przedszkole jako miejsce rozwijania talentów dzieci / Monika Kopeć.
Zawiera: S. 181-192 : Inteligencja lingwistyczna i motywacja a osiągnięcia uczniów z języka angielskiego / Magdalena Pakuła.
Zawiera: S. 193-202 : Rozwijanie zdolności lingwistycznych uczniów szkoły podstawowej / Iwona Szachowicz.
Zawiera: S. 203-211 : Zakres wsparcia zdolności uczniów w szkole podstawowej w Łagowie / Ewa Mikulko.
Zawiera: S. 213-219 : Biblioteka szkolna jako miejsce wspierania talentów w szkole / Joanna Plucner.
Zawiera: S. 221-230 : Wspieranie zdolności uczniów na przykładzie pracy bibliotekarza szkolnego / Edyta Stefańska.
Zawiera: S. 233-244 : Formy pomocy uczniom zdolnym w środowisku lokalnym / Irena Gmyr.
Zawiera: S. 245-253 : Talent to nie wszystko. O roli Stowarzyszenia PRO ARTE w promowaniu uczniów wybitnie uzdolnionych / Bogusława Zając.
Zawiera scenariusze zajęć, które zostały przeprowadzone przez Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną w Końskich, program edukacji regionalnej "Jestem stąd" realizowany w Gimnazjum w Jarosławicach gm. Tuczępy oraz scenariusze zajęć świetlicowych: "Książka mój najlepszy przyjaciel", "Nasze symbole narodowe i nasza Ojczyzna", "Sport to zdrowie - zabawy ruchowe na sali gimnastyczej z wykorzystaniem przyrządów sportowych", "Jak sobie radzić ze złością? Zabawy integracyjno-relaksacyjne"; Szkoła bez agresji; kultura życia codziennego", "Zabawa w odkrywców. Poznaję świat przez eksperymentowanie", "W świecie zwierząt - zabawy i piosenki o tematyce zwierzęcej".
Książka
W koszyku
(Prace Wszechnicy Świętokrzyskiej = Works of Holy Cross University, ISSN 1234-7604 ; nr 146.)
Autor
Gatunek
Symbol UKD: 376-056.45 (07)
Tyt. równol.: The basics of working with talented pupils.
Bibliogr. s. 157-166.
Zawiera: Rozdział I. Teoretyczne podstawy pracy z uczniem zdolnym: przedmiot pedagogiki zdolności, pedagogika zdolności - ujęcie historyczne, z badań nad zdolnościami, co nazywamy zdolnościami? Wybrane teoretyczne koncepcje zdolności.
Zawiera: Rozdział II. Rodzaje zdolności i ich charakterystyka: uzdolnienia psychomotoryczne, artystyczne, w zakresie przedmiotów szkolnych, przywódcze, intelektualne, twórcze.
Zawiera: Rozdział III. Kim jest uczeń zdolny? Definiowanie ucznia zdolnego. Identyfikacja uczniów zdolnych. Psychospołeczna charakterystyka uczniów zdolnych. Problemy rozwoju uczniów zdolnych.
Zawiera: Rozdział IV. Co sprzyja rozwijaniu talentów? Natura czy kultura? Płeć a rozwój zdolności. Rodzinne uwarunkowania rozwoju zdolności. Szkoła jako środowisko identyfikowania i rozwoju zdolności.
Zawiera: Rozdział V. Podstawy edukacji szkolnej uczniów zdolnych. Kształcenie uczniów zdolnych w założeniach reformy oświatowej z 1999 roku. Zmiany w polityce oświatowej. Prawne podstawy edukacji uczniów zdolnych.
Zawiera: Rozdział VI. Kształcenie, opieka i wspieranie uczniów zdolnych. Potrzeby uczniów zdolnych a ich wspomaganie. Pomoc stypendialna. System olimpiad i konkursów przedmiotowych. Zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne. Sposoby pracy z uczniami zdolnymi. Obszary i zakres wsparcia dla uczniów zdolnych. Doświadczenia zagraniczne.
Zawiera: Rozdział VII. Nauczyciele uczniów zdolnych. Kto jest nauczycielem ucznia zdolnego? Kompetencje nauczcyieli uczniów zdolnych. Przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniami zdolnymi. Niektóre problemy pracy nauczycieli z uczniami zdolnymi.
Zawiera: Rozdział VIII. Przykłady działań w obszarze edukacji zdolnych. "Taki jak Mozart" - autorski program wspierania zdolności. Zadanie z modułu "Ikar" - "Uniesienie". Stan pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów zdolnych.
Zawiera: Rozdział IX. Praca nad sobą ucznia zdolnego. Praca nad sobą i pojęcia pokrewne. Praca nad sobą jako zadanie dla współczesnego człowieka. Zaangażowanie osób zdolnych we włąsny rozwój. Sztuka autokreacji.
Streszcz. ang. Spis treści także ang.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [456]. Materiały konferencyjne.
Bibliogr. przy niektórych ref.
Zawiera: S. 15-22 : Szanse i bariery tworzenia demokratycznej szkoły we współczesnym społeczeństwie / Mirosław Szymański.
Zawiera: S. 23-32 : Badania pedagogiczne dla praktyki i w praktyce kształcenia szkolnego / Stanisław Palka.
Zawiera: S. 33-55 : Wybrane problemy edukacji szkolnej w Polsce / Teresa Gumuła, Tadeusz Dyrda.
Zawiera: S. 56-66 : Współczesne wymogi dotyczące rangi i treści kształcenia a kultura pedagogiczna nauczycieli i sytuacja szkoły / Janusz Gajda.
Zawiera: S. 67-77 : Wychowanie - między dyktaturą a kokieterią, czyli o miejscu i znaczeniu sztuki w szkole współczesnej / Henryk Depta.
Zawiera: S. 78-91 : Pedagogika pamięci - uciążliwy obowiązek czy szansa edukacji ? / Marcin Zaborski.
Zawiera: S. 92-99 : Jaka jest szkoła współczesna? O konieczności postrzegania jej wartości z perspektywy doświadczeń i przeżyć uczniów. Szkic metodologiczny / Zdzisław Ratajek.
Zawiera: S. 100-114 : Jakiej szkoły potrzebują uczniowie zdolni? / Teresa Giza.
Zawiera: S. 115-127 : Rozwijanie samowiedzy i samorealizacji uczniów zdolnych - jako ważne zadanie szkoły / Irena Pufal-Struzik.
Zawiera: S. 128-139 : Znaczenie doskonalenia nauczycieli w procesie dydaktyczno-wychowawczym / Elżbieta Buchcic, Ilona Żeber-Dzikowska.
Zawiera: S. 140-148 : Umiejętności wychowawcze nauczyciela potrzebą współczesnej szkoły / Joanna Karczewska.
Zawiera: S. 149-158 : Efektownie czy efektywnie... O dylematach współczesnego nauczyciela / Anna Wileczek.
Zawiera: S. 161-174 : Modernizowanie programów kształcenia akademickiego. Prolog systemologiczny / Barbara Klasińska.
S. 175-192 : Kognitywizm - uczenie się - dydaktyka. Co z tego wynika? / Tadeusz Dyrda, Teresa Gumuła.
Zawiera: S. 193-201 : Ku radosnej szkole / Jadwiga Daszykowska.
Zawiera: S. 202-208 : Zmiana w szkole. Koncepcja uczącej się społeczności i uczenie się we współpracy / Dorota Kowalczyk.
Zawiera: S. 209-214 : Dialog w edukacji jako podstawa wychowania i autorytetu nauczyciela / Agata Jopkiewicz.
Zawiera: S. 215-227 : Specyfika szkoły a tworzenie wizerunku absolwenta. Uczeń liceum ogólnokształcącego, profilowanego i technikum w dobie XXI wieku / Ilona Żeber-Dzikowska, Elżbieta Buchcic.
Zawiera: S. 228-240 : Aktywowanie myślenia krytycznego uczniów wobec różnorodności przekazów tekstowych / Zuzanna Zbróg.
Zawiera: S. 241-250 : Internetowe źródła informacji dla nauczycieli / Tomasz Chrząstek.
Zawiera: S. 251-263 : Analiza wybranych programów komputerowych pod katem możliwości ich wykorzystania w edukacji matematycznej w klasach początkowych / Beata Bugajska-Jaszczołt, Monika Czajkowska.
Zawiera: S. 264-280 : Juliusz Poniewierski (1886-1975) i jego wizja nowoczesnej szkoły / Tomasz Maliszewski.
Zawiera: S. 283-290 : Drama - nauczanie przez przeżywanie / Marek Świeca.
Zawiera: S. 291-302 : Pytania w procesie edukacyjnym. Z obserwacji szkolnej rzeczywistości / Dorota Szumna.
Zawiera: S. 303-307 : Postacie gier komputerowych jako modele zachowań współczesnej młodzieży szkolnej / Katarzyna Krzystanek.
Zawiera: S. 308-315 : Edukacja ekologiczna jako wyzwanie przemian cywilizacyjnych na przełomie XX/XXI wieku / Edyta Wolter.
Zawiera: S. 316-323 : W poszukiwaniu idealnej metody nauczania języka angielskiego / Agnieszka Szplit.
Zawiera: S. 324-328 : Szkoła na miarę ucznia czy nauczania ? / Halina Natora.
Zawiera: S. 329-336 : Nauczyciel przyjazny uczniowie z dysleksją, czyli jaki? / Aneta Jałowiecka.
Zawiera: S. 337-341 : Kompetencje muzyczne nauczyciela nauczania przedszkolnego i wczesnoszkolnego do prowadzenia zajęć muzycznych / Katarzyna Rogozińska.
Zawiera: S. 342-347 : Pedagogiczna działalność ośrodków kultury szansą dla powszechnej edukacji muzycznej (na przykładzie Gminnego Ośrodka Kultury "Sokół" w Czerwonaku) / Katarzyna Wojciechowska.
Zawiera: S. 348-355 : Wychowanie do kultury fizycznej na etapie wczesnoszkolnym / Irena Stańczak, Marcin Stańczak.
Zawiera: S. 356-363 : Metoda projektów lekarstwem na nudę i monotonię w szkole / Eugeniusz Szymik, Barbara Marcol.
Zawiera: S. 367-376 : Strategie reform edukacyjnych na rzecz Wspólnoty Europejskiej / Zofia Gawlina.
Zawiera: S. 377-394 : Edukacja europejska w polskiej szkole / Maria Kocór.
Zawiera: S. 395-405 : Dyskusja o wychowaniu obywatelskim w Hiszpanii / Eugeniusz Górski.
Zawiera: S. 406-415 : Udział nauczyciela w modelowaniu edukacji europejskiej / Lidia Pawelec.
Tekst częśc. ang., czes., ros. Wstęp i spis treści także ang.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Inspiracje.
[Kim jest uczeń zdolny? Uzdolniony? Utalentowany? Zdolności, uzdolnienia, talenty w literaturze - definicje pojęć. Rodzje zdolności według T. Lewowickiego. Model komponentów rozwoju talentu wg. J. S. Renzulliego. Mity na temat zdolnych.]
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Inspiracje.
Bibliogr.
[Diagnoza zdolności. Wskaźniki zdolności. Wspieranie i rozwój zdolności - style oddziaływań, metody naucznia, formy organizacyjne. Pozaszkolne instytucje wspierające zdolnych.]
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Wychowawca.
Brak okładki
Książka
W koszyku
[Zestawienie dostępne w Dziale Informacyjno-Bibliograficznym, teczka U - "Uczeń zdolny"]
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści: I. Kształcenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - informacje ogólne. II. Nowe regulacje prawne w obszarze kształecenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. III. Specjalne potrzeby edukacyjne - pomoc psychologiczno-pedagogiczna. IV. Model pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - diagnoza, program, wsparcie. V. Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - przykładowe rozwiązania. VI. Praca z uczniem w nietypowych sytuacjach.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Język Polski w Liceum.
Bibliogr.
[Identyfikacja problemu, geneza i dynamika zjawiska, znaczenie problemu, prognoza, propozycje rozwiązań, wdrażanie oddziaływań, efekty]
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej