Nauczyciele wychowania przedszkolnego
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(1)
Kielce - Czytelnia
(2)
Pińczów - czytelnia
(1)
Starachowice - wypożyczalnia
(1)
Autor
Dmochowska Halina (pedagogika)
(1)
Dróżka Wanda
(1)
Dyrda Tadeusz
(1)
Gumuła Teresa
(1)
Kowal Renata
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
Matyjas Bożena
(1)
Mikołajewicz Wojciech
(1)
Olczak Agnieszka
(1)
Palka Katarzyna
(1)
Szymański Mirosław Józef (1942- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4689)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Nauczyciele wychowania przedszkolnego
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3713)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3288)
Wychowanie przedszkolne
(3235)
Wychowanie
(2684)
Język angielski
(2343)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1743)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1670)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1632)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1426)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1309)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1263)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1051)
Nauka
(1046)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(908)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(854)
Dzieci
(846)
Osobowość
(841)
Zarządzanie
(834)
Powieść angielska
(811)
Psychoterapia
(809)
Powieść amerykańska
(795)
Gry i zabawy
(790)
Czytelnictwo
(789)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(778)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(739)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(719)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(714)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Relacje międzyludzkie
(660)
Rośliny
(657)
Etyka
(654)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(605)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(601)
Temat: dzieło
Nauczyciele - Nauczycielom (seria)
(1)
Pamiętniki
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1901-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(2)
Czerwonak (woj. wielkopolskie)
(1)
Dzierżoniów (woj. dolnośląskie)
(1)
Hiszpania
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Programy nauczania
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 243052/czyt.37 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 26273 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39175 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne, ISSN 1899-3370 ; T. 19)
Zawiera: S. 23-48 : Problemy funkcjonowania zawodowego nauczycieli w okresie zmiany społeczno-edukacyjnej w Polsce / Wanda Dróżka.
Zawiera: S. 49-63 : Zmiana roli nauczyciela przedszkola w kontekście założeń reformy systemu edukacji / Małgorzata Kwaśniewska.
Zawiera: S. 65-75 : Nauczyciel - zawód, misja czy powołanie? / Agnieszka Kaczmarczyk, Marek Kątny.
Zawiera: S. 77-89 : Aktualizowanie kompetencji zawodowych nauczycieli w warunkach demokracji / Małgorzata Wasilewska.
Zawiera: S. 91-100 : Kształcenie i dokształcenie nauczycieli w założeniach polityki oświatowej Unii Europejskiej / Marzena Pękowska.
Zawiera: S. 101-110 : Pedagog społeczny w pracy z rodziną - formy pomocy i wsparcia / Bożena Matyjas.
Zawiera: S. 111-122 : Pedagog pracy - profesja przyszłości / Małgorzata Krawczyk-Blicharska.
Zawiera: S. 123-144 : Bogacenie warsztatu pedagoga o esej / Małgorzata Kaliszewska.
Zawiera: S. 147-159 : Więzi emocjonalne w grupie nauczycieli z niepublicznych szkół podstawowych / Zuzanna Zbróg.
Zawiera: S. 161-169 : Wartość autorytetu jako czynnik prawidłowego przebiegu edukacji szkolnej / Tomasz Łączek.
Zawiera: S. 171-185 : Początkujący nauczyciel we współczesnej szkole. Wartości, cele życiowe i zawodowe / Renata Miszczuk.
00 S. 187-196 : Problemy współczesnej edukacji (z doświadczeń nauczyciela kształcenia zintegowanego) / Małgorzata Molenda.
00 S. 197-211 : Wiedza nauczycieli na temat barier edukacyjnych występujących w środowisku wiejskim / Justyna Miko-Giedyk.
00 S. 213-224 : Jakość kształcenia nauczycieli w Polsce na tle wybranych krajów europejskich. Próba porównania / Ewa Kula, Marzena Pękowska.
00 S. 225-236 : Nauczyciel wobec fenomenu gier komputerowych / Katarzyna Krzystanek.
00 S. 237-248 : Kompetencje nauczycieli języków obcych w Polsce i Europie / Agnieszka Szplit.
00 S. 249-261 : Realizowanie zadań dotyczących kształcenia i opieki nad uczniami zdolnymi przez nauczycieli i pedagogów / Teresa Giza, Jolanta Massalska.
00 S.265-271 : Pedagog szkolny w procesie wspomagania edukacji, socjalizacji i wychowania dziecka / Paulina Forma.
00 S. 273-283 : Rola i zadania szkolnego doradcy zawodowego / Małgorzata Wolska-Długosz.
00 S. 285-298 : Nauczyciel wychowawca - organizator czasu wolnego we współczesnej szkole / Patrycja Hanyga-Janczak.
00 S. 299-308 : Rola i zadania pedagoga w placówce wsparcia dziennego / Anna Róg.
00 S. 309-317 : Pedagog czy rodzic? O matkach zastępczych w Wioskach DZiecięcych SOS / Anna Róg.
00 S. 319-329 : Zadania pedagoga w zakresie pomocy rodzinie ubogiej / Paulina Forma, Małgorzta Wolska-Długosz.
Zawiera recencje następujacych książek: "Edukacja dla rozwoju" pod red. J. Szomburg, P. Zbieranek oraz "Education and the Social Order. Routledge Classics" B. Russel.
Przybliżenie problemów, z jakimi mają do czynienia nauczyciele w polskiej szkole po 1999 r. - wyniki badań. Znaczenie edukacji przedszkolnej dla rozwoju osobowości i prawidłowego funkcjonowania dziecka w społeczeństwie. Kompetencje nauczycieli wychowania przedszkolnego. Tworzenie nowych placówek wychowania przedszkolnego (od września 2009 r.). Konstruowanie narzędzi diagnostycznych służących określeniu poziomu i dynamiki rozwoju dzieci. Konstruowanie autorskich programów wychowania przedszkolnego. Opracowywanie indywidualnego programu wspomagania i korygowania rozwoju dziecka. Zacieśnianie więzi przedszkola z rodzicami dzieci oraz ze środowiskiem lokalnym. Samokształcenie, samodoskonalenie. Nauczycielskie posłannictwo. Odpowiedzialność w zawodzie nauczyciela. Autorytet nauczyciela. Edukacja i nauczyciel w fazie transformacji. Obszary kompetencji współczesnego nauczyciela (kompetencje diagnostyczne, merytoryczne, psychologiczno-pedagogiczne, dydaktyczno-metodyczne, komunikacyjne, medialne i techniczne, kompetencje związane z kontrolą i oceną osiągnięć uczniów, dotyczące projektowania i oceny programów, podręczników, kompetencje autoedukacyjne). Kompetencje związane z edukacją dla przedsiębiorczości. Kompetencje a sytuacje trudne w zawodzie nauczyciela. Pedagog pracy działalność zawodowa. Pedagog pracy w edukacyjnym świecie "dziś" i "jutra". Specyfika i pożądane cechy studenckich esejów. Typy esejów. Podział esejów ze względu na ich zastosowanie. Język eseju i jego poprawność. Cechy stylu eseistycznego. Funkcje esejów. Funkcje eseju w dydaktyce akademickiej. Funkcje kształcące eseju. Funkcja wychowawcza eseju. Esej jako bezgatunkowa, uniwersalna forma pisarska. Esej jako narzędzie ucisku/opreski wobec studentów - funkcja "represyjna". Esej jako przedmiot oraz narzędzie oceny - funkcja diagnostyczno-ewaluacyjna. Istota, etapy i znaczenie oceniania kryterialnego. Więzi emocjonalne w grupie nauczycieli z niepublicznych szkół podstawowych - problematyka i metoda badań własnych. Empatia nauczyciela a jego relacje z uczniem. Wychowanie do wartości a rzeczywistość szkolna. Początkujący nauczyciel we współczesnej szkole - problematyka, metoda, organizacja i analiza badań. Wiedza nauczycieli na temat barier edukacyjnych występujących w środowisku wiejskim - problematyka i organizacja badań. Fenomen gier komputerowych. Pozytywne i negatywne aspekty gier komputerowych. Rola nauczyciela w edukacji medialnej. Zakres oraz struktura pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów zdolnych w szkole - na podstawie danych ilościowych. Wspieranie uczniów zdolnych - na przykładzie działań MZPPP w Kielcach. Prawne podstawy pracy pedagoga szkolnego. Poradnictwo w sektorze edukacji. Doradca w procesie poradnictwa - poradnictwo indywidualne a grupowe. Sposoby zagospodarowania czasu wolnego. Szkolny program profilaktyki. Czas wolny w planie pracy wychowawcy. Rola pedagoga w realizacji funkcji placówek wsparcia dziennego. Cechy dobrego wychowawcy-pedagoga. Matki zastępcze w Wioskach Dziecięcych SOS - charakterystyka zawodu. Rola matek w realizacji funkcji rodziny wioskowej.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [456]. Materiały konferencyjne.
Bibliogr. przy niektórych ref.
Zawiera: S. 15-22 : Szanse i bariery tworzenia demokratycznej szkoły we współczesnym społeczeństwie / Mirosław Szymański.
Zawiera: S. 23-32 : Badania pedagogiczne dla praktyki i w praktyce kształcenia szkolnego / Stanisław Palka.
Zawiera: S. 33-55 : Wybrane problemy edukacji szkolnej w Polsce / Teresa Gumuła, Tadeusz Dyrda.
Zawiera: S. 56-66 : Współczesne wymogi dotyczące rangi i treści kształcenia a kultura pedagogiczna nauczycieli i sytuacja szkoły / Janusz Gajda.
Zawiera: S. 67-77 : Wychowanie - między dyktaturą a kokieterią, czyli o miejscu i znaczeniu sztuki w szkole współczesnej / Henryk Depta.
Zawiera: S. 78-91 : Pedagogika pamięci - uciążliwy obowiązek czy szansa edukacji ? / Marcin Zaborski.
Zawiera: S. 92-99 : Jaka jest szkoła współczesna? O konieczności postrzegania jej wartości z perspektywy doświadczeń i przeżyć uczniów. Szkic metodologiczny / Zdzisław Ratajek.
Zawiera: S. 100-114 : Jakiej szkoły potrzebują uczniowie zdolni? / Teresa Giza.
Zawiera: S. 115-127 : Rozwijanie samowiedzy i samorealizacji uczniów zdolnych - jako ważne zadanie szkoły / Irena Pufal-Struzik.
Zawiera: S. 128-139 : Znaczenie doskonalenia nauczycieli w procesie dydaktyczno-wychowawczym / Elżbieta Buchcic, Ilona Żeber-Dzikowska.
Zawiera: S. 140-148 : Umiejętności wychowawcze nauczyciela potrzebą współczesnej szkoły / Joanna Karczewska.
Zawiera: S. 149-158 : Efektownie czy efektywnie... O dylematach współczesnego nauczyciela / Anna Wileczek.
Zawiera: S. 161-174 : Modernizowanie programów kształcenia akademickiego. Prolog systemologiczny / Barbara Klasińska.
S. 175-192 : Kognitywizm - uczenie się - dydaktyka. Co z tego wynika? / Tadeusz Dyrda, Teresa Gumuła.
Zawiera: S. 193-201 : Ku radosnej szkole / Jadwiga Daszykowska.
Zawiera: S. 202-208 : Zmiana w szkole. Koncepcja uczącej się społeczności i uczenie się we współpracy / Dorota Kowalczyk.
Zawiera: S. 209-214 : Dialog w edukacji jako podstawa wychowania i autorytetu nauczyciela / Agata Jopkiewicz.
Zawiera: S. 215-227 : Specyfika szkoły a tworzenie wizerunku absolwenta. Uczeń liceum ogólnokształcącego, profilowanego i technikum w dobie XXI wieku / Ilona Żeber-Dzikowska, Elżbieta Buchcic.
Zawiera: S. 228-240 : Aktywowanie myślenia krytycznego uczniów wobec różnorodności przekazów tekstowych / Zuzanna Zbróg.
Zawiera: S. 241-250 : Internetowe źródła informacji dla nauczycieli / Tomasz Chrząstek.
Zawiera: S. 251-263 : Analiza wybranych programów komputerowych pod katem możliwości ich wykorzystania w edukacji matematycznej w klasach początkowych / Beata Bugajska-Jaszczołt, Monika Czajkowska.
Zawiera: S. 264-280 : Juliusz Poniewierski (1886-1975) i jego wizja nowoczesnej szkoły / Tomasz Maliszewski.
Zawiera: S. 283-290 : Drama - nauczanie przez przeżywanie / Marek Świeca.
Zawiera: S. 291-302 : Pytania w procesie edukacyjnym. Z obserwacji szkolnej rzeczywistości / Dorota Szumna.
Zawiera: S. 303-307 : Postacie gier komputerowych jako modele zachowań współczesnej młodzieży szkolnej / Katarzyna Krzystanek.
Zawiera: S. 308-315 : Edukacja ekologiczna jako wyzwanie przemian cywilizacyjnych na przełomie XX/XXI wieku / Edyta Wolter.
Zawiera: S. 316-323 : W poszukiwaniu idealnej metody nauczania języka angielskiego / Agnieszka Szplit.
Zawiera: S. 324-328 : Szkoła na miarę ucznia czy nauczania ? / Halina Natora.
Zawiera: S. 329-336 : Nauczyciel przyjazny uczniowie z dysleksją, czyli jaki? / Aneta Jałowiecka.
Zawiera: S. 337-341 : Kompetencje muzyczne nauczyciela nauczania przedszkolnego i wczesnoszkolnego do prowadzenia zajęć muzycznych / Katarzyna Rogozińska.
Zawiera: S. 342-347 : Pedagogiczna działalność ośrodków kultury szansą dla powszechnej edukacji muzycznej (na przykładzie Gminnego Ośrodka Kultury "Sokół" w Czerwonaku) / Katarzyna Wojciechowska.
Zawiera: S. 348-355 : Wychowanie do kultury fizycznej na etapie wczesnoszkolnym / Irena Stańczak, Marcin Stańczak.
Zawiera: S. 356-363 : Metoda projektów lekarstwem na nudę i monotonię w szkole / Eugeniusz Szymik, Barbara Marcol.
Zawiera: S. 367-376 : Strategie reform edukacyjnych na rzecz Wspólnoty Europejskiej / Zofia Gawlina.
Zawiera: S. 377-394 : Edukacja europejska w polskiej szkole / Maria Kocór.
Zawiera: S. 395-405 : Dyskusja o wychowaniu obywatelskim w Hiszpanii / Eugeniusz Górski.
Zawiera: S. 406-415 : Udział nauczyciela w modelowaniu edukacji europejskiej / Lidia Pawelec.
Tekst częśc. ang., czes., ros. Wstęp i spis treści także ang.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wszechnicy Świętokrzyskiej = Works of Holy Cross University, nr 157.)
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Zawiera: S. 13-27 : Oczekiwania rodziców wobec aspiracji edukacyjnych i zawodowych licealistów w kontekście zagrożeń i nadziei związanych z globalizacją / Małgorzata Wolska-Długosz.
Zawiera: S. 29-46 : Uwarunkowania rodzinne a szanse edukacyjne dzieci i młodzieży ze środowiska wiejskiego / Katarzyna Palka.
Zawiera: S. 47-62 : Rodzina wielodzietna jako środowisko wychowawczo-edukacyjne / Paulina Forma.
Zawiera: S. 63-80 : Relacje wewnątrzrodzinne w procesie zmiany i ich ponadczasowa wartość w zagmatwanej współczesności / Urszula Bukowska.
Zawiera: S. 81-98 : Rodzina i edukacja jako główna przestrzeń edukacyjna środowiska lokalnego - główny adresat polityki społecznej państwa / Mirosława Skawińska.
Zawiera: S. 99-117 : Sytuacja rodzinna (opiekuńczo-wychowawcza) a zachowania agresywne młodzieży z Klubów "Wolna Strefa" / Eliza Mazur.
Zawiera: S. 119-128 : Ambiwalentne oblicze "kultury instant" - konsekwencje nieograniczonej konsumpcji i jej wpływ na rodzinę / Agnieszka Nadzieja-Maziarz.
Zawiera: S. 129-138 : Pokolenie mobilne miarą przesuniętej socjalizacji / Mariusz Wiśniewski.
Zawiera: S. 139-151 : Ksiądz Bronisław Markiewicz i współcześni kontynuatorzy jego idei w polskiej przestrzeni edukacyjnej / Adam Winiarz.
Zawiera: S. 153-160 : Nauczyciel w nowych wymiarach przestrzeni edukacyjnej / Zdzisław Ratajek.
Zawiera: S. 161-178 : Kreatywny klimat w szkole a twórczy rozwój uczniów / Irena Pufal-Struzik.
Zawiera: S. 179-199 : Efektywność współpracy przedszkola z rodzicami - komunikat z badań / Elżbieta Zyzik.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 386-399, netogr. s. 399-400, wykaz aktów prawnych s. 400-401.
Zawiera: S. 13-25 : Dziecko jako niepożądany obiekt autokratycznych przemian w edukacji / Bogusław Śliwerski.
Zawiera: S. 26-38 : Dzieciństwo w świetle pamiętników Józefa Chałasińskiego / Mirosława Furmanowska.
Zawiera: S. 39-53 : W labiryncie dziecięcych potrzeb i nauczycielskich oczekiwań - krótka historia jednego dnia w przedszkolu / Agnieszka Olczak.
Zawiera: S. 54-75 : Wczesne wychowanie i kształcenie dzieci - stan i perspektywy / Elżbieta Wieczór.
Zawiera: S. 76-85 : Formy spędzania czasu wolnego przez dzieci w przedszkolu. Analiza uzyskana na podstawie obserwacji z praktyk / Joanna Kaczmarek, Izabela Lewicka.
Zawiera: S. 86-98 : Uprasza się o wrażliwość. O wadze wczesnych kontaktów dziecko-dorosły/dorosły-dziecko / Małgorzata Bednarska.
Zawiera: S. 99-111 : Myślenie o dziecku w kontekście wartości dzieciństwa / Ewelina Piecuch.
Zawiera: S. 112-127 : Prawa dziecka w aktach prawnych a realia życia w kontekstach edukacji / Zofia Remiszewska.
Zawiera: S. 128-143 : Wychowanie "bezstresowe" w teorii i opinii studentów kierunków nauczycielskich / Irena Przybylska.
Zawiera: S. 144-152 : Bycie jedynakiem - los na loterii czy społeczne kalectwo? / Emilia Kokowicz, Angelika Niekraszewicz.
Zawiera: S. 155-165 : Dojrzałość dziecka 3-letniego do rozpoczęcia edukacji przedszkolnej / Krystyna Żuchelkowska.
Zawiera: S. 166-177 : Konstruktywistyczna perspektywa w pracy z dzieckiem w przedszkolu / Małgorzata Falkiewicz-Szult.
Zawiera: S. 178-191 : Kompetencja komunikacyjna jako element dojrzałości szkolnej dzieci sześcioletnich / Edyta Ćwikła, Barbara Stasieło.
Zawiera: S. 192-205 : Społeczny wymiar doświadczeń dziecka w osobistej przestrzeni życia - konteksty edukacyjne / Iwona Samborska.
Zawiera: S. 206-217 : Miejsce i znaczenie zabaw muzyczno-ruchowych w edukacji przedszkolnej / Lidia Kataryńczuk-Mania.
Zawiera: S. 218-233 : Drama in Education / Jan Karaffa.
Zawiera: S. 234-243 : Zabawy twórcze w przedszkolu / Katarzyna Miłek.
Zawiera: S. 244-251 : Znaczenie teatru dziecięcego dla twórczości dzieci / Maria Jamruszka-Grzeluszka.
Zawiera: S. 252-264 : Twórcze myślenie dzieci w wieku przedszkolnym / Alicja Ostrowska.
Zawiera: S. 265-284 : Pre-chool Childern's Plastic Works / Marzenna Magda-Adamowicz.
Zawiera: S. 287-302 : Podstawy projektowania pracy pedagogicznej nauczyciela przedszkola / Radmila Burkovičová.
Zawiera: S. 303-312 : Metody aktywizujące w pracy nauczyciela przedszkola / Katarzyna Wojciechowska.
Zawiera: S. 313-320 : Nauczyciel z pasją / Monika Trubiłowicz, Ewa Butyńska.
Zawiera: S. 321-343 : Predyspozycje do wykonywania zawodu nauczyciela-terapeuty w ocenie własnej studentów / Małgorzata Ganczarska.
Zawiera: S. 344-356 : Myślenie twórcze na materiale obrazowym u studentów edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej / Urszula Gembara.
Zawiera: S. 357-365 : Creativity in Art of Students and Future Teachers.
Zawiera: S. 366-385 : Job Satisfaction as a Prerequisite Career Success in the Teaching Profession / Alena Seberová.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Idee, Metody, Inspiracje)
Bibliogr. przy rozdz.
Zawiera: S. 13-23 : O potrzebie kształcenia i doskonalenia nauczycieli w zakresie alternatywnych koncepcji edukacyjnych / Zofia Żukowska.
Zawiera: S. 25-34 : Prymat problemu dziecka nad metodologią i organizacją. Wokół serii pedagogicznej : Nauczyciele - Nauczycielom / Andrzej Murzyn
Zawiera: S. 35-44 : Poczucie odpowiedzialności zawodowej nauczycieli. Systematyzacja pojęcia / Joanna M. Michalak.
Zawiera: S. 45-68 : Negatywne następstwa instrumentalnego oceniania nauczycieli / Bogusław Śliwerski.
Zawiera: S. 69-84 : Propozycje zmian strukturalnych w systemie kształcenia nauczycieli wychowania przedszkolnego kompatybilnym do struktur edukacyjnych Unii Europejskiej / Wiesława Leżańska.
Zawiera: S. 85-97 : Nauczyciel najmłodszych uczniów wobec oczekiwań reformy edukacji / Renata Michalak, Elżbieta Misiorna.
Zawiera: S. 99-107 : Nauczyciel-wychowawca w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej. Założenia a oczekiwania dzieci / Mirosława Kowalczyk-Szymańska.
Zawiera: S. 109-121 : Innowacyjne działania nauczycieli na początku XXI wieku w Polsce na podstawie badań i działalności SNEP / Lidia Wollman-Mazurkiewicz.
Zawiera: S. 123-126 : Inspirująca rola edukacji alternatywnej w tworzeniu innowacji pedagogicznych przez nauczycieli kształcenia zintegrowanego (doświadczenia, rozwiązania) / Zofia Szybalska.
Zawiera: S. 127-135 : Nowe kompetencje osobowościowe nauczyciela przewodnika młodzieży / Halina Laskowska, Mirosława Rokitańska.
Zawiera: S. 137-151 : Cechy osobowości kandydatów na nauczycieli / Ewa Lewik-Tsirigotis, Konstantinos Tsirigotis.
Zawiera: S. 153-163 : Preferencje pedagogiczne studentów kończących studia dla nauczycieli wychowania fizycznego / Tomasz Friłowicz.
Zawiera: S. 165-174 : Ewaluacja procesu kształcenia przez studentów pedagogiki wczesnoszkolnej w Ostrawie (Czeska Republika) i Jönköping (Szwecja) / Hana Lukášová (Kantorková), Milda Malinová.
Zawiera: S. 175-180 : Pedagogika ochrony ucznia i szkoły w kształceniu nauczycieli wychowania fizycznego / Irena Bartusiak.
Zawiera: S. 181-189 : Czy nauczyciele wychowania fizycznego staną się kreatorami zdrowia w reformującej się szkole / Paweł Ławniczak.
Zawiera: S. 191-206 : O nauczycielu wewnętrznym. Zintegrowane kształcenie estetyczne jako droga pedagogicznej odnowy / Klaus-Ove Kahrmann.
Zawiera: S. 207-220 : Gdy alternatywa staje się normą. Edukacja przez współtworzenie w kształceniu dorosłych / Horst Stukenberg.
Zawiera: S. 221-238 : Wewnątrzszkolne doskonalenie nauczycieli, czyli dlaczego warto pokochać WDN / Beata Owczarska.
Zawiera: S. 239-245 : Problemy pomiaru zmian osobowoiści pod wpływem oddziaływań edukacyjnych / Mariola Łaguna.
Zawiera: S. 247-252 : Między chałturą a profesjonalizmem - o etyczny wymiar pracy edukatora / Krzysztof Bednarek.
Zawiera: S. 253-259 : O potrzebie organizowania warsztatów pedagogicznych dla nauczycieli w zakresie edukacji zdrowotnej / Jolanta Derbich, Jerzy Nowocień.
Zawiera: S. 261-267 : "Ludzie i procesy" - badanie przez działanie jako nowa forma kształcenia nauczycieli pomiędzy planowaniem państwa i inicjatywą własną / Heinrich Dauber.
Zawiera: S. 269-278 : Funkcje i założone i rzeczywiste wideokonferencji w projektach edukacyjnych / Zbigniew Mikurenda.
Zawiera: S. 279-292 : Strategia nauczania w kursie internetowym / Sławomir Gurdała.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8110 B/P (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 179368/czyt.Progr. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej