Gry i zabawy edukacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Książki
(6)
Gry i zabawki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(2)
Kielce - Czytelnia
(1)
Kielce - Multimedialny
(1)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(1)
Jędrzejów - czytelnia
(1)
Ostrowiec - czytelnia
(1)
Pińczów - czytelnia
(1)
Starachowice - wypożyczalnia
(1)
Staszów - wypożyczalnia
(3)
Włoszczowa - czytelnia
(1)
Autor
Zielińska Ewa
(5)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(4)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Knajder-Sowa Anna
(1)
Moniatowski Igor
(1)
Niedźwiedzka Barbara (literatura dziecięca)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
nieznany (pol)
(2)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Dzieci
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4692)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Gry i zabawy edukacyjne
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3717)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3291)
Wychowanie przedszkolne
(3236)
Wychowanie
(2691)
Język angielski
(2346)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2340)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1745)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1682)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1672)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1633)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1428)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1265)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1050)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(928)
Uczenie się
(909)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(856)
Dzieci
(849)
Osobowość
(842)
Zarządzanie
(834)
Psychoterapia
(812)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(790)
Gry i zabawy
(790)
Polityka międzynarodowa
(787)
Praca
(780)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(740)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(721)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(702)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Relacje międzyludzkie
(664)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(655)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(606)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(599)
Gatunek
Bibliografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41717 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 230292, 230293 (2 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 229914/czyt.Met.Wych.Przedszkol. (1 egz.)
Jędrzejów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. czyt.37 (39198) (1 egz.)
Ostrowiec - czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47152 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36217 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22566 (1 egz.)
Włoszczowa - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 27187 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25473 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Zawiera: Program intensywnego wspomagania rozwoju dzieci. Co trzeba kształtować w dziecięcych umysłach, o co zadbać, a czego unikać? ; Trzylatek zaczyna chodzić do przedszkola : Problem pozostawienia dziecka w obcym miejscu, pod opieką osób trzecich. Dlaczego maluchy tak trudno przystosowują się do przedszkola? W jaki sposób można zmniejszyć dramat przystosowania się dziecka do przedszkola? O sposobach wczesnego przygotowania dzieci do przebywania w obcym miejscu pod opieką osób trzecich ; Jaki jestem? Poznaję samego siebie. Potrafię spełnić polecenia, wykonać zadanie i powstrzymać się od pokus : Jak trzylatki tworzą swoje Ja i co z tego wynika? Ćwiczenia wspomagające rozwój wiedzy o samym sobie. Rozróżnianie płci. Schemat ciała lalki, misia i różnych zwierząt. Konstruowanie wizerunków ludzi i zwierząt. Dopasowywanie części i składanie ich w sensowną całość. W jaki sposób pomóc dzieciom w kształtowaniu swojego Ja na terenie przedszkola? ; Lepiej poznaję przestrzeń wokół mnie. Potrafię ustalić, co znajduje się za mną, z boku, przede mną. Wiem, co gdzie powinno być : Jak kształtuje się orientacja przestrzenna małych dzieci? Ćwiczenia wspomagające dziecko w poznawaniu najbliższego otoczenia. Jak pomóc dzieciom poznać przedszkole i wszystko, co znajduje się w sali zabaw? ; Uczę się dobrych manier. Potrafię się ubrać i rozebrać. Umiem siedzieć przy stole i samodzielnie jeść. Wiem, jak się zachować w łazience : Co potrafi roczne dziecko, co umie dwulatek, a co trzylatek? Jakie nawyki należy kształtować u trzylatków i jak sobie z tym radzić? Rozwijanie czynności samoobsługowych dzieci w przedszkolu ; Zgrabnie wykonuję różne czynności. Potrafię posługiwać się przedmiotami i nie niszczę ich. Lepię z plasteliny lub masy solnej. Lubię rysować i bawić się klockami : Dlaczego należy zadbać o rozwój sprawności i koordynacji ruchowej dziecka? Ćwiczenia wspomagające sprawność fizyczną dziecka i rozwijające współpracę ręki oraz oka. Pierwsze portrety ważnych osób, czyli rysowanie głowonogów. Jak zorganizować zajęcia rozwijające koordynację ruchową dzieci w przedszkolu? ; Rytmy pomagają mi zrozumieć i przewidywać. Potrafię dostrzec regularności i korzystam z nich w rozmaity sposób : O roli rytmów w rozwoju dziecka. Ćwiczenia rozwijające zdolnośc do skupienia się na tym, co się powtarza. Kontynuowanie rytmów. Jak przeprowadzić zabawy z rytmami w przedszkolu? ; Potrafię łączyć, żeby mieć całość i rozdzielać na części. Lubię budować, układać obrazki i rozmawiać : Jak dzieci tworzą całość (synteza) i wyróżniją w niej części (analiza). Konstrukcje z klocków. Układane obrazki. Oglądanie obrazków, rozcinanie ich na części i składanie w sensowną całość. Słuchaj i dokończ. Jak wspomagać rozwój analizy i syntezy u dzieci w przedszkolu ; Interesuję się liczeniem. Wskazuję przedmioty i liczę je tak, jak potrafię : Jak małe dzieci uczą się liczyć? Liczenie przedmiotów. Jak trzylatek dodaje i odejmuje? Kształtowanie tych umiejętności. Wymiany "jeden za jeden". Liczenie palców. Jak małe dzieci uczyć liczyć w przedszkolu? ; Rozpoznaję kolory i nazywam je. Poznaję różne odcienie barw i bawię się nimi : Jak małe dzieci rozpoznają barwy? Zabawy wspomagające dzieci w rozpoznawaniu i nazywaniu kolorów. Jak uczyć dzieci rozpoznawania i nazywania kolorów w przedszkolu? ; Działam i zmieniam otoczenie, bo chcę wszystko rozumieć : O myśleniu przyczynowo-skutkowym małych dzieci. Poznawanie zmian typu: posolić - jest słone. dodać cukru - jest słodkie. Kontrasty - dostrzeganie ich i nazywanie. Co trzeba zrobić, aby było dobrze? Historyjki obrazkowe. Co trzeba zrobić, żeby misiowi i lalce było lepiej? Jak wspomagać myślenie przyczynowo-skutkowe maluchów w przedszkolu? ; Klasyfikuję tak, jak potrafię. Lubię łączyć w całość i rozkładać na części, bo dowiaduję się co do czego pasuje : Jak rozwija się klasyfikacja małych dzieci? Ćwiczenie wspomagające rozwój czynności myślowych potrzebnych dziecku do sensownego grupowania przedmiotów. Klasyfikacja w przedszkolu na zajęciach z trzylatkami ; Układam przedmioty w szeregu. Gdy znam kolejność, potrafię przewidzieć co będzie : Jak małe dzieci uczą się przewidywać? Codzienne sytuacje sprzyjające dostrzeganiu konsekwentnych serii. Zabawy, które prowokują do ustawienia po kolei i przewidywania następstwa. Jak w przedszkolu układać z dziećmi serie? ; Mam wiele do powiedzenia. Lubię mówić i chcę przekazać to, co ważne. Mogę wypowiadać się malując palcami, pląsając i bawiąc się w teatr : O potrzebie ćwiczeń rozbudzających dziecięcą wyobraźnię i prowokujących do swobodnego wypowiadania się. Sytuacje zabawy wyzwalające u dzieci chęć swobodnego wypowiadania się na różne sposoby. Rozbudzanie wyobraźni dzieci w przedszkolu ; Bawię się długo i chętnie. Wiem, co można zbudować z klocków. Jak nakarmić lalkę i pojechać z misiem na spacer : Dlaczego niektóre dzieci bawią się zbyt krótko i jak można to zmienić? Zabawy klockami - ja buduję, ty mi pomagasz. Coraz dłuższe i bardziej złożone zabawy lalką i misiem. Podróże na niby. Piaskowe baby, czyli o zabawach i konfliktach w piaskownicy. Co zrobić, aby maluchy potrafiły bawić się w przedszkolu długo i pięknie? ; Dlaczego przedstawiny w tej książce program i metody można stosować do wspomagania rozwoju dzieci starszych wolniej rozwijających się? Ważniejsze problemy dzieci zagrożonych ryzykiem nieprawidłowego rozwoju. Jak zorganizować proces uczenia się w sposób przyjazny dla dziecka i tak, aby przyspieszyć tempo rozwoju umysłowego? Praktyczne wskazówki dotyczące prowadzenia zajęć z dzieckiem zagrożonym ryzykiem nieprawidłowego rozwoju.
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie do zajęć dydaktyczno-wychowawczych ; Czego wymaga się od dzieci rozpoczynających naukę w szkole? - jakim oczekiwaniom muszą one sprostać, jeśli mają być dobrymi uczniami? ; Także o potrzebie kształtowania w umysłach dzieci pozytywnego wizerunku szkoły.
Zawiera: Podstawy psychologiczne i pedagogiczne spomagania rozwoju umysłowego dzieci, które niebawem rozpoczną naukę w szkole ; Róznice indywidualne w rozwoju umysłowym dzieci a wymagania stawiane im w szkole, czyli o powstawaniu i narastaniu nadmiernych trudności i niepowodzeń szkolnych ; Co stanowi istotę wspomagania rozwoju umysłowego? O potrzebie korzystnego dopasowania procesu uczenia się do rzeczywistych możliwości umysłowych dzieci ; Także o relacjach między emocjami a rozumowaniem.
Zawiera: Organizowanie wspomagania rozwoju umysłowego dzieci w przedszkolu i w oddziałach przedszkolnych organizowanych w szkole (w klasach zerowych).
Zawiera: Ważniejsze koncepcje i metody badania dojrzałości szkolnej ; Organizowanie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla dzieci, które nie reprezentują pełnej gotowości do podjęcia nauki szkolnej.
Zawiera: Logika konstruowania programów wspomagania rozwoju umysłowego dostosowanego do potrzeb i możliwości edukacyjnych dzieci ; Czym róznią się programy zajęć dydaktyczn-wyrównawczych od szkolnych programów edukacyjnych? ; O pułapkach wiary w uniwersalność metod i gotowych programów wspierania dzieci w rozwoju ; Zakresy wspomagania rozwoju umysłowego, które trzeba umieścić w programach zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, jeżeli dziecko ma sprostać szkolnym wymaganiom ; Konstruowanie programów indywidualnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć prowadzonych z kilkorgiem dzieci.
Zawiera: Pakiety przydatne do konstruowania programów i prowadzenia zajęć dydaktycznyczno-wyrównawczych z dziećmi.
Zawiera: Kształtowanie dziecięcej podatności na proces uczenia się organizowany przez dorosłego ; Rozwijanie u dzieci umiejętności społecznych i podatności na uczenie organizowane przez dorosłego.
Zawiera: Zabawy i sytuacje zadaniowe skłaniające dzieci do korzystania z procesu uczenia się organizowanego przez dorosłego ; Także o wspomaganiu dzieci w kształtowaniu zdolności do skupienia się oraz odporności emocjonalnej.
Zawiera: Wspomaganie dzieci w rozwoju czynności intelektualnych, które będą im potrzebne do rozumienia siebie i otoczenia, a także w nauce szkolnej ; Jak organizować zajęcia wspomagające dzieci w kształtowaniu ważnych czynności intelektualnych? ; O respektowaniu pedagogiki pytań w prowadzeniu zajęć z dziećmi ; Wspieranie dzieci w dostrzeganiu i rozpatrywaniu zmian w otoczeniu, a także w przewidywaniu, co się zdarzyć może - krótkie wprowadzenie oraz propozycje zabaw i sytuacji zadaniowych.
Zawiera: Wspomaganie dzieci w przechodzeniu na wyższe poziomy klasyfikacji ; Krótkie wprowadzenie oraz propozycje zabaw i sytuacji zadaniowych.
Zawiera: Pomaganie dzieciom w orientowaniu się w przestrzeni i rozmawianiu o niej - krótkie wprowadzenie oraz propozycje zabaw i sytuacji zadaniowych.
Zawiera: Wspomaganie dzieci w rozwoju mowy i w kształtowaniu umiejętności porozumiewania się z innymi ; Rozwój mowy - krótko o prawidłowościach i zaburzeniach ; Czym powinien zajmować się logopeda, a o co trzeba zadbać w przedszkolu w ramach zajęć dydaktyczno-wyrównawczych? ; Także o konieczności współpracy z rodzicami.
Zawiera: Zabawy i ćwiczenia pomagające dzieciom dbać o poprawną wymowę, lepiej regulować oddech podczas wypowiedzi oraz panować nad tonem głosu i intonacją.
Zawiera: Wdrażanie dzieci do uważnego słuchania i słownego formułowania przemyśleń, do rozmawiania z innymi tak, aby rozumieli, o co chodzi - zabawy i sytuacje zadaniowe.
Zawiera: Wspomaganie dzieci w kształtowaniu spostrzegawczości i pamięci wzrokowej ; Dlaczego warto rozwijać u dzieci zdolność uważnego patrzenia i organizowania pola spostrzeżeniowego? ; Programy i metody rozwijające dziecięcą spostrzegawczość oraz pamięć wzrokową ; O babcinych sposobach rozwijających pamięć wzrokową u dzieci.
Zawiera: Wspomaganie dzieci w uważnym słuczhaniu i rozwijaniu słuchu fonematycznego w zakresie potrzebnym do nauki czytania i pisania - serie zabaw i ćwiczeń.
Zawiera: Dbałość o zdrowie i rozwój fizyczny dzieci, ze szczególnym uwzględnienim sprawności rąk i koordynacji wzrokowo-ruchowej ; Jak współpracować z rodzicami w zakresie dbałości o rozwój fizyczny dzieci? ; Zabawy i ćwiczenia rozwijające koordynację i sprawność manualną dzieci ; Ćwiczenia grafomotoryczne bezpośrednio przygotowujące do nauki pisania.
Zawiera: Wspieranie dzieci z niekorzystną dominacją stronną ze względu na naukę czytania i pisania ; Dlaczego dominacja stronna dziecka ma znaczenie w nabywaniu umiejetności czytania i pisania? ; Jak ustalić dominację stronną u dzieci? ; Zabawy i sytuacje zadaniowe wspomagające rozwój dzieci z niekorzystną dominacją stronną ze względu na naukę czytania i pisania.
Zawiera: Kształtowanie u dzieci gotowości do nauki czytania i pisania ; Wprowadzanie dzieci w świat kodowanych informacji ; Zabawy i sytuacje zadaniowe sprzyjające rozwojowi zainteresowań nauką czytania i pisania ; Jak współpracować z rodzicami.
Zawiera: Wspomaganie dzieci w kształtowaniu umiejetności matematycznych potrzebnych w sytuacjach życiowych i w szkolnej edukacji ; Krótko o koncepcji "Dziecięca matematyka" oraz o kształtowaniu umiejętności matematycznych dzieci, które niebawem rozpoczną naukę w szkole ; Jak rozwijać u dzieci umiejetność liczenia obiektów, numerowania ich oraz ustalania miejsca wybranego obiektu w uporządkowanym szeregu? ; Jak pomagać dzieciom w ustalaniu równoliczności zbiorów? ; Jak kształtować umiejetności dodawania, odejmowania i rozdzielania obiektów? Zastosowanie liczenia, dodawania i odejmowania w układaniu i rozwiązywaniou zadań z treścią ; Także o współpracy z rodzicami w zakresie przygotowywania dzieci do edukacji matematycznej w szkole.
Zawiera: Jak rozszerzać wspomaganie rozwoju umysłowego dzieci o zakresy, które nie są opisane w tej publikacji? ; Kilka innych znaczących ustaleń dotyczących wspomagania rozwoju umysłowego dzieci.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 239147 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 25409 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23893 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Word Scramble : Cool Summer. - Szczecin : TM Toys, 2017. - 1 gra w pudełku (104 płytki, 4 stojaki na płytki, 1 woreczek do przechowywania) : karton, tektura, plastik, kolor ; 11x29x40 cm + instrukcja (1 strona : ilustracje).
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Wymyślaj słowa z wylosowanych liter i zostań zwycięzcą! Świetna, pełna emocji gra plenerowa dla każdego. Gracze losują płytki z literami, z których muszą ułożyć słowa, przy czym kolejny gracz może ułożyć słowo, dokładając się do już istniejących słów. Gra trwa do momentu wyczerpania liter. Wygrywa ten, kto uzyska największą liczbę punktów. W zestawie: 104 płytki, 4 stojaki na płytki, 1 woreczek do przechowywania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 51 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej