Vygotskij, Lev Semenovic (1896-1934)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Autor
Stańczak Irena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4695)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Vygotskij, Lev Semenovic (1896-1934)
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3717)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3292)
Wychowanie przedszkolne
(3236)
Wychowanie
(2690)
Język angielski
(2349)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2340)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1833)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1746)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1681)
Wychowanie w rodzinie
(1672)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1633)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1429)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1265)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1077)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1050)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(943)
Żydzi
(929)
Uczenie się
(909)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(858)
Dzieci
(849)
Osobowość
(844)
Zarządzanie
(834)
Psychoterapia
(812)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(792)
Gry i zabawy
(790)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(780)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(740)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(722)
Teatr polski
(718)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(702)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(668)
Relacje międzyludzkie
(666)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(655)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Sport
(632)
Kształcenie
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(607)
Powieść rosyjska
(604)
Postawy
(601)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Kobylany (woj. małopolskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 171-181.
Zawiera: 1. Uczyć myśleć odważnie, skutecznie - nowe wyzwanie współczesnej szkoły. 1.1. Nowe myślenie o wczesnej edukacji dziecka na tle zmian w kształceniu. 1.2. Zagadnienie dyspozycji do myślenia twórczego i kreatywności uczniów w edukacji wczesnoszkolnej. 1.3. Rozwój poznawczy dziecka w młodszym wieku szkolnym. 1.4. Podmiotowość i partnerskie relacje w procesie wczesnej edukacji dziecka.
Zawiera: 2. Teoria Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań (TRIZ - Pedagogika) i jej zastosowanie w procesie edukacyjnym. 2.1. Twórca Teorii Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań (TRIZ - Pedagogiki). 2.2. Istota Teorii Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań (TRIZ - Pedagogiki). 2.3. Znaczenie zadań i problemów otwartych w Teorii Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań (TRIZ - Pedagogice). 2.4. Szkoła a stymulowanie dyspozycji uczniów do myślenia twórczego.
Zawiera: 3. Metodologia badań własnych. 3.1. Uzasadnienie wyboru tematu i cele badań. 3.2. Problemy i hipotezy badawcze. 3.3. Zmienne i ich wskaźniki. 3.4. Metody, techniki i narzędzia badań. 3.5. Teren i zakres badań. 3.6. Sposoby opracowania i prezentacji wyników badań.
Zawiera: 4. Poziom dyspozycji do myślenia twórczego uczniów w świetle wyników badań eksperymentalnych. 4.1. Charakterystyka badanych grup. 4.2. Założenia metodyczne i organizacyjne eksperymentalnego programu zajęć z zastosowaniem metodyki Teorii Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań (TRIZ - Pedagogiki). 4.3. Poziom rozwoju intelektualnego uczniów w badanych grupach. 4.4. Poziom dyspozycji do myślenia twórczego uczniów klas I-III szkoły podstawowej. 4.4.1. Wyniki pomiaru początkowego. 4.4.2. Wyniki pomiaru końcowego. 4.5. Poziom dyspozycji do myślenia twórczego uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej. 4.5.1. Wyniki pomiaru początkowego. 4.5.2. Wyniki pomiaru końcowego. 4.6. Ewaluacja efektów zastosowania metodyki Teorii Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań (TRIZ - Pedagogiki) w pracy z uczniem szkoły podstawowej.
Celem przeprowadzonych badań było poznanie możliwości stymulowania myślenia twórczego oraz aktywności poznawczej uczniów w młodszym wieku szkolnym za pośrednictwem specyficznych działań edukacyjnych opartych w całości na metodzie TRIZ - Pedagogiki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej