Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Kielce - Multimedialny
(3)
Autor
Rymer Przemysław
(2)
Szyma Rafał (1981- )
(2)
Bielski Mateusz
(1)
Burlakov Igor
(1)
Gandzel Mariusz (1980- )
(1)
Jakimiec Aga
(1)
Kostorz Ewa
(1)
Maj Arek
(1)
Molenda Maciej
(1)
Mutwil Maciej
(1)
Nevskiy Oleksandr
(1)
Piechaczek Łukasz
(1)
Poczęty Jakub
(1)
Sidorenko Oleg
(1)
Spyra Weronika
(1)
Trzewiczek Ignacy
(1)
Trzewiczek Ignacy (1976- )
(1)
Węcka Karolina
(1)
Łapot Jakub
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Gry planszowe
(1)
Zabawa
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Plansze do gry
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Tajemnicze domostwo / Oleksandr Nevskiy i Oleg Sidorenko ; projektant plansz, żetonów, pudełka i instrukcji: Rafał Szyma ; projektant wkładki: Maciej Mutwil ; ilustracje: Igor "DartGarry" Burlakov, Mariusz Gandzel, Karolina Węcka, Mateusz Bielski ; okładka: Igor "DartGarry" Burlakov ; instrukcja: Łukasz Piechaczek, Maciej Molenda. - Gliwice : Portal Games, © 2018. - 1 gra (1 plansza kalendarza, karty dla ducha: 19 kart Postaci, 19 kart Lokacji, 20 kart Przedmiotów ; karty dla śledczych: 19 kart Postaci, 19 kart Lokacji, 20 kart Przedmiotów ; 84 karty snów, 12 pionów śledczych, 6 plansz śledczych, 6 żetonów śledczych, 1 znacznik czasu) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + 1 karta luzem + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm).
Karta luzem zawiera mini opowiadanie wprowadzające w tematykę gry autorstwa Marcina Mroza pt.: Tajemnicze domostwo.
Liczba graczy: 2-7.
Czas gry: 30-60 minut.
Grupa śledczych trafia do nawiedzonego domu, by rozwikłać jego zagadkę. Mają dokładnie siedem nocy na odkrycie przesłania nieszczęsnego mieszkańca posiadłości. "Tajemnicze Domostwo" to towarzyska gra planszowa dla 2-7 graczy. Jeden z nich wciela się w postać ducha. Jego zadaniem jest sprawić, by pozostali gracze odgadli przedmioty, miejsca i osoby powiązane ze zbrodnią sprzed lat. Posłużą im do tego przepiękna talia kart, siła skojarzeń i potęga wyobraźni! źródło opisu: https://bonito.pl/k-42226189-tajemnicze-domostwo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 52 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
DIUNA sekrety rodu ; Ignacy Trzewiczek, Przemysław Rymer, Weronika Spyra, Jakub Początek - Knurów ; Portal Games 2021 - 1 gra (1 talia spotkań (72 karty), 1 talia Ilustracji (24 karty), 4 wprowadzenia rozdziałów, 1 znacznik konsekwencji, 27 żetonów zasobów, 1 arkusz naklejek umiejętności, 4 plansze postaci, sojuszników, 1 mapa Diuny, 1 mapa Tel Gezer, instrukcja) ; w pudełku 30x30x7,5
Czas gry: 2- 3h
Liczba graczy:1-4.
Arrakis, planeta piasku i przyprawy na dalekim końcu Imperium, jest pełna intryg i wojen. Na Diunie zostaniecie wrzuceni w sam środek konfliktu między dwoma Wysokimi Rodami związanymi z tą niesławną planetą. Złowrogi ród Harkonnenów spiskuje dla władzy i zysku, podczas gdy sojusznicy rodu Atrydów, wraz z od dawna uciskanymi przez Harkonnenów tubylcami, przygotowują rebelię. Diuna: Sekrety Rodu to kooperacyjna gra narracyjna, w której dołączycie do rebelii przeciwko Harkonnenom. Przeżyjecie inspirowaną hitem kinowym przygodę, wypełniając misje, w których dysponować będziecie ograniczonym czasem i zasobami. Będziecie musieli podejmować trudne, wymagające poświęceń decyzje, a spotkania, których doświadczycie, wpłyną na bieg historii. Czy jesteście gotowi odkryć tajemnice Arrakis?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 98 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Detektyw : kryminalna gra planszowa / gra Ignacego Trzewiczka ; scenariusz: Przemysław Rymer oraz Jakub "Dragon" Łapot ; projekt graficzny: Ewa Kostorz, Rafał Szyma, Aga Jakimiec ; tłumaczenie Arek Maj. - Gliwice : Portal Games, copyright 2019. - 1 gra (1 plansza, 5 talii spraw, 5 kart postaci, 1 księga spraw, 3 drewniane znaczniki, 15 żetonów autorytetu, 10 żetonów stresu, 5 żetonów użytych zdolności, 5 żetonów specjalnych, 17 żetonów umiejętności) : karton, tektura, drewno, kolor ; 30x30x8 cm + przewodnik po bazie danych (1 karta luzem) + księga spraw (12 stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm) + instrukcja (16 stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm).
Liczba graczy 1-5, czas gry 2-3 godziny, wiek 16+.
Do gry potrzebny jest dostęp do przeglądarki internetowej.
Gracze wcielają się w role inspektorów pracujących dla rządowej agencji ANTARES. Detektywi otrzymają login upoważniający ich do korzystania z internetowej bazy danych agencji ANTARES, w której znajdą dane dotyczące podejrzanych, świadków, dokumentacje aresztowań i przebieg wcześniejszych śledztw. Gracze będą mieli wolną rękę w przeszukiwaniu bazy ANTARES jak i dowolnych źródeł, które pozwolą im rozwiązać sprawę. [https://portalgames.pl/sklep/pl/detektyw--kryminalna-gra-planszowa-499.p.html].
Detektyw to kooperacyjna gra planszowa projektu Ignacego Trzewiczka, autorstwa Przemysława Rymera i Jakuba Łapota, która zabierze was do świata zbrodni i wymagających zagadek kryminalnych. W Detektywie: Kryminalnej Grze Planszowej gracze wcielają się w role inspektorów pracujących dla rządowej agencji ANTERES. Detektywi otrzymają login upoważniający ich do korzystania z internetowej bazy danych agencji ANTERES, w której znajdą dane dotyczące podejrzanych, świadków, dokumentacje aresztowań i przebieg wcześniejszych śledztw. Gracze będą mieli wolną rękę w przeszukiwaniu bazy ANTERES jak i dowolnych źródeł, które pozwolą im rozwiązać sprawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 88 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej