Zielińska Ewa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(38)
Forma i typ
Książki
(26)
Artykuły
(12)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(40)
tylko na miejscu
(18)
wypożyczone
(5)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(8)
Kielce - Czytelnia
(10)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(2)
Busko zdrój - czytelnia
(1)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(5)
Jędrzejów - czytelnia
(2)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(1)
Końskie - wypożyczalnia
(4)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(2)
Ostrowiec - czytelnia
(4)
Pińczów - wypożyczalnia
(1)
Sandomierz - wypożyczalnia
(5)
Sandomierz - czytelnia
(2)
Starachowice - wypożyczalnia
(4)
Starachowice - czytelnia
(1)
Staszów - wypożyczalnia
(7)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(2)
Włoszczowa - czytelnia
(2)
Autor
Boszczyk Marta
(723)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(556)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(488)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(484)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(441)
Zielińska Ewa
(-)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(440)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(430)
Lewicka Ewa
(417)
Puszczewicz Barbara
(398)
Prus Bolesław (1847-1912)
(375)
Kosiń Janina
(373)
Lewandowska Bożena
(370)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(346)
Goetz Magdalena
(344)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(334)
Shakespeare William (1564-1616)
(288)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(262)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(257)
Knajder-Sowa Anna
(253)
Cyrański Czesław
(247)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(240)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(221)
Faliszewska Jolanta
(218)
Trojan Elżbieta
(210)
Łoskot Małgorzata
(209)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(199)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(194)
Tuwim Julian (1894-1953)
(190)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(184)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(184)
Tarapata Ewa
(180)
Pronobis Małgorzata
(166)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(166)
Markiewicz Henryk (1922- )
(162)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(161)
Uniechowski Antoni (1903-1976)
(159)
Parandowski Jan (1895-1978)
(157)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(157)
Jodełka-Burzecki Tomasz (1919-1989)
(156)
Broniewski Władysław (1897-1962)
(154)
Praca zbiorowa
(153)
Staff Leopold (1878-1957)
(152)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(152)
Conrad Joseph (1857-1924)
(142)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(137)
Elsner Danuta
(136)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(136)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(136)
Engels Friedrich (1820-1895)
(135)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(135)
Łuba Małgorzata
(134)
Stróżyński Klemens
(133)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(132)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(130)
Marx Karl (1818-1883)
(130)
Rechnio-Kołodziej Beata
(128)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(128)
Włodno Danuta
(127)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(127)
Bratny Roman (1921- )
(125)
Jastrzębska Lidia
(125)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(124)
Smólska Janina (?-2002)
(123)
Hertz Paweł (1918-2001)
(122)
Jakubowska Alina
(122)
Krzeczkowska Eugenia
(120)
Lewik Włodzimierz (1905-1962)
(120)
Laere Karolina Van
(118)
Malczewski Artur
(118)
Myjak Józef
(118)
Putrament Jerzy (1910-1986)
(115)
Dobraczyński Jan (1910-1994)
(113)
Doroszewski Witold (1899-1976)
(113)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(112)
Misiorowska Ewa
(112)
Jaworowski Jerzy (1919-1975)
(111)
Szelburg-Zarembina Ewa (1899-1986)
(111)
Szweykowski Zygmunt (1894-1978)
(111)
Włodno-Furman Elżbieta
(111)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(110)
Rogoziński Julian (1912-1980)
(110)
Garstka Tomasz
(109)
Rusiecki Antoni Marian (1892-1956)
(109)
Lem Stanisław (1921-2006)
(108)
Krasiński Zygmunt (1812-1859)
(107)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(107)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(106)
Radzicki Józef
(106)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(105)
Stawar Andrzej (1900-1961)
(105)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(105)
Krasicki Ignacy (1735-1801)
(104)
Klemensiewicz Zenon (1891-1969)
(103)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(102)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(102)
Bunsch Karol (1898-1987)
(101)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(101)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(101)
Gomulicki Juliusz Wiktor (1909-2006)
(100)
Jaworowski Mieczysław
(100)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(30)
nieznany (pol)
(8)
Język
polski
(38)
Odbiorca
Przedszkola
(2)
Dzieci
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Wychowanie przedszkolne
(19)
Dziecko
(15)
Matematyka
(10)
Nauczanie początkowe
(10)
Gry i zabawy edukacyjne
(5)
Gry edukacyjne
(4)
Kształcenie integracyjne
(4)
Nauczanie przedszkolne
(4)
Uczenie się
(4)
Dojrzałość szkolna
(2)
Dziecko niedosłyszące
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Język polski
(2)
Wychowanie
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Pamięć
(1)
Prawa dziecka
(1)
Rodzice
(1)
Szkolnictwo
(1)
Uwaga (psychol.)
(1)
Wspomaganie rozwoju
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zabawki
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Temat: miejsce
Dziecko zdolne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25473 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Zawiera: Program intensywnego wspomagania rozwoju dzieci. Co trzeba kształtować w dziecięcych umysłach, o co zadbać, a czego unikać? ; Trzylatek zaczyna chodzić do przedszkola : Problem pozostawienia dziecka w obcym miejscu, pod opieką osób trzecich. Dlaczego maluchy tak trudno przystosowują się do przedszkola? W jaki sposób można zmniejszyć dramat przystosowania się dziecka do przedszkola? O sposobach wczesnego przygotowania dzieci do przebywania w obcym miejscu pod opieką osób trzecich ; Jaki jestem? Poznaję samego siebie. Potrafię spełnić polecenia, wykonać zadanie i powstrzymać się od pokus : Jak trzylatki tworzą swoje Ja i co z tego wynika? Ćwiczenia wspomagające rozwój wiedzy o samym sobie. Rozróżnianie płci. Schemat ciała lalki, misia i różnych zwierząt. Konstruowanie wizerunków ludzi i zwierząt. Dopasowywanie części i składanie ich w sensowną całość. W jaki sposób pomóc dzieciom w kształtowaniu swojego Ja na terenie przedszkola? ; Lepiej poznaję przestrzeń wokół mnie. Potrafię ustalić, co znajduje się za mną, z boku, przede mną. Wiem, co gdzie powinno być : Jak kształtuje się orientacja przestrzenna małych dzieci? Ćwiczenia wspomagające dziecko w poznawaniu najbliższego otoczenia. Jak pomóc dzieciom poznać przedszkole i wszystko, co znajduje się w sali zabaw? ; Uczę się dobrych manier. Potrafię się ubrać i rozebrać. Umiem siedzieć przy stole i samodzielnie jeść. Wiem, jak się zachować w łazience : Co potrafi roczne dziecko, co umie dwulatek, a co trzylatek? Jakie nawyki należy kształtować u trzylatków i jak sobie z tym radzić? Rozwijanie czynności samoobsługowych dzieci w przedszkolu ; Zgrabnie wykonuję różne czynności. Potrafię posługiwać się przedmiotami i nie niszczę ich. Lepię z plasteliny lub masy solnej. Lubię rysować i bawić się klockami : Dlaczego należy zadbać o rozwój sprawności i koordynacji ruchowej dziecka? Ćwiczenia wspomagające sprawność fizyczną dziecka i rozwijające współpracę ręki oraz oka. Pierwsze portrety ważnych osób, czyli rysowanie głowonogów. Jak zorganizować zajęcia rozwijające koordynację ruchową dzieci w przedszkolu? ; Rytmy pomagają mi zrozumieć i przewidywać. Potrafię dostrzec regularności i korzystam z nich w rozmaity sposób : O roli rytmów w rozwoju dziecka. Ćwiczenia rozwijające zdolnośc do skupienia się na tym, co się powtarza. Kontynuowanie rytmów. Jak przeprowadzić zabawy z rytmami w przedszkolu? ; Potrafię łączyć, żeby mieć całość i rozdzielać na części. Lubię budować, układać obrazki i rozmawiać : Jak dzieci tworzą całość (synteza) i wyróżniją w niej części (analiza). Konstrukcje z klocków. Układane obrazki. Oglądanie obrazków, rozcinanie ich na części i składanie w sensowną całość. Słuchaj i dokończ. Jak wspomagać rozwój analizy i syntezy u dzieci w przedszkolu ; Interesuję się liczeniem. Wskazuję przedmioty i liczę je tak, jak potrafię : Jak małe dzieci uczą się liczyć? Liczenie przedmiotów. Jak trzylatek dodaje i odejmuje? Kształtowanie tych umiejętności. Wymiany "jeden za jeden". Liczenie palców. Jak małe dzieci uczyć liczyć w przedszkolu? ; Rozpoznaję kolory i nazywam je. Poznaję różne odcienie barw i bawię się nimi : Jak małe dzieci rozpoznają barwy? Zabawy wspomagające dzieci w rozpoznawaniu i nazywaniu kolorów. Jak uczyć dzieci rozpoznawania i nazywania kolorów w przedszkolu? ; Działam i zmieniam otoczenie, bo chcę wszystko rozumieć : O myśleniu przyczynowo-skutkowym małych dzieci. Poznawanie zmian typu: posolić - jest słone. dodać cukru - jest słodkie. Kontrasty - dostrzeganie ich i nazywanie. Co trzeba zrobić, aby było dobrze? Historyjki obrazkowe. Co trzeba zrobić, żeby misiowi i lalce było lepiej? Jak wspomagać myślenie przyczynowo-skutkowe maluchów w przedszkolu? ; Klasyfikuję tak, jak potrafię. Lubię łączyć w całość i rozkładać na części, bo dowiaduję się co do czego pasuje : Jak rozwija się klasyfikacja małych dzieci? Ćwiczenie wspomagające rozwój czynności myślowych potrzebnych dziecku do sensownego grupowania przedmiotów. Klasyfikacja w przedszkolu na zajęciach z trzylatkami ; Układam przedmioty w szeregu. Gdy znam kolejność, potrafię przewidzieć co będzie : Jak małe dzieci uczą się przewidywać? Codzienne sytuacje sprzyjające dostrzeganiu konsekwentnych serii. Zabawy, które prowokują do ustawienia po kolei i przewidywania następstwa. Jak w przedszkolu układać z dziećmi serie? ; Mam wiele do powiedzenia. Lubię mówić i chcę przekazać to, co ważne. Mogę wypowiadać się malując palcami, pląsając i bawiąc się w teatr : O potrzebie ćwiczeń rozbudzających dziecięcą wyobraźnię i prowokujących do swobodnego wypowiadania się. Sytuacje zabawy wyzwalające u dzieci chęć swobodnego wypowiadania się na różne sposoby. Rozbudzanie wyobraźni dzieci w przedszkolu ; Bawię się długo i chętnie. Wiem, co można zbudować z klocków. Jak nakarmić lalkę i pojechać z misiem na spacer : Dlaczego niektóre dzieci bawią się zbyt krótko i jak można to zmienić? Zabawy klockami - ja buduję, ty mi pomagasz. Coraz dłuższe i bardziej złożone zabawy lalką i misiem. Podróże na niby. Piaskowe baby, czyli o zabawach i konfliktach w piaskownicy. Co zrobić, aby maluchy potrafiły bawić się w przedszkolu długo i pięknie? ; Dlaczego przedstawiny w tej książce program i metody można stosować do wspomagania rozwoju dzieci starszych wolniej rozwijających się? Ważniejsze problemy dzieci zagrożonych ryzykiem nieprawidłowego rozwoju. Jak zorganizować proces uczenia się w sposób przyjazny dla dziecka i tak, aby przyspieszyć tempo rozwoju umysłowego? Praktyczne wskazówki dotyczące prowadzenia zajęć z dzieckiem zagrożonym ryzykiem nieprawidłowego rozwoju.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 10 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 221848 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 221831/czyt.Met.Naucz.Pocz. (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28141 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45834 (1 egz.)
Ostrowiec - czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45746 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39146 (1 egz.)
Sandomierz - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 38884 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35093 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21044, 21045 (2 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25568 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48461 (1 egz.)
Włoszczowa - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 30191 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 408-419.`
Zawiera m.in.: S. 27-46 : O procesie uczenia się dzieci. Relacje pomiędzy edukacją domową, przedszkolną i szkolną / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska.
Zawiera m.in.: S. 47-76 : Nowe sposoby kierowania procesem uczenia się dzieci w przedszkolu i w domu / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska.
Zawiera m.in.: S. 77-93 : Organizacja procesu uczenia się starszych przedszkolaków w różnych formach działalności przedszkola / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Ewa Zielińska.
Zawiera m.in.: S. 103-113 : Kształtowanie u dzieci zdolności odróżniania dobra od zła, żeby wybierały dobro i kierowały się nim w codziennych sytuacjach / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska.
Zawiera m.in.: S. 114-135 : Wychowanie społeczne dzieci. Kształtowanie empatii, życzliwego nastawienia do innych i ważnych umiejętności społecznych / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska.
Zawiera m.in.: S. 136-151 : Dbałość o rozwój mowy. Wspomaganie dzieci w dłuższych i logicznych wypowiedziach oraz korygowanie ewentualnych zaburzeń mowy / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Ewa Zielińska.
Zawiera m.in.: S. 152-183 : Wspieranie dzieci w rozwijaniu czynności umysłowych, przydatnych do poznawania siebie, otoczenia i sprostowania oczekiwaniom szkolnym / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska.
Zawiera m.in.: S. 184-206 : Kształtowanie u dzieci umiejętności samoobsługowych, wdrażanie do dbania o higienę i ład w otoczeniu / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Ewa Zielińska.
Zawiera m.in.: S. 207-228 : Wychowanie zdrowotne i kształtowanie sprawności fizycznych dzieci, w tym sprawności manualnej i zdolności panowania nad własną aktywnością ruchową / Ewa Zielińska.
Zawiera m.in.: S. 229-239 : Wdrażanie starszych przedszkolaków do dbałości o bezpieczeństwo swoje i innych / Ewa Zielińska.
Zawiera m.in.: S. 240-256 : Wychowanie starszych przedszkolaków przez sztukę w domu i w przedszkolu / Ewa Zielińska.
Zawiera m.in.: S. 257-275 : Edukacja techniczna starszych przedszkolaków w domu i w przedszkolu / Jan Amos Jelinek.
Zawiera m.in.: S. 276-305 : Edukacja przyrodnicza starszych przedszkolaków w domu i w przedszkolu / Jan Amos Jelinek.
Zawiera m.in.: S. 306-343 : Wielostronne kształtowanie gotowości do nauki czytania i pisania starszych przedszkolaków / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Ewa Zielińska.
Zawiera m.in.: S. 344-390 : Wspomaganie rozwoju umysłowego starszych przedszkolaków wraz z ich edukacją matematyczną / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska.
Zawiera m.in.: S. 403-407 : Rozsądnie i merytorycznie o obniżeniu obowiązku rozpoczynania nauki szkolnej oraz odroczeniu obowiązku szkolnego niektórych dzieci / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Ewa Zielińska.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25494 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie do zajęć dydaktyczno-wychowawczych ; Czego wymaga się od dzieci rozpoczynających naukę w szkole? - jakim oczekiwaniom muszą one sprostać, jeśli mają być dobrymi uczniami? ; Także o potrzebie kształtowania w umysłach dzieci pozytywnego wizerunku szkoły.
Zawiera: Podstawy psychologiczne i pedagogiczne spomagania rozwoju umysłowego dzieci, które niebawem rozpoczną naukę w szkole ; Róznice indywidualne w rozwoju umysłowym dzieci a wymagania stawiane im w szkole, czyli o powstawaniu i narastaniu nadmiernych trudności i niepowodzeń szkolnych ; Co stanowi istotę wspomagania rozwoju umysłowego? O potrzebie korzystnego dopasowania procesu uczenia się do rzeczywistych możliwości umysłowych dzieci ; Także o relacjach między emocjami a rozumowaniem.
Zawiera: Organizowanie wspomagania rozwoju umysłowego dzieci w przedszkolu i w oddziałach przedszkolnych organizowanych w szkole (w klasach zerowych).
Zawiera: Ważniejsze koncepcje i metody badania dojrzałości szkolnej ; Organizowanie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla dzieci, które nie reprezentują pełnej gotowości do podjęcia nauki szkolnej.
Zawiera: Logika konstruowania programów wspomagania rozwoju umysłowego dostosowanego do potrzeb i możliwości edukacyjnych dzieci ; Czym róznią się programy zajęć dydaktyczn-wyrównawczych od szkolnych programów edukacyjnych? ; O pułapkach wiary w uniwersalność metod i gotowych programów wspierania dzieci w rozwoju ; Zakresy wspomagania rozwoju umysłowego, które trzeba umieścić w programach zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, jeżeli dziecko ma sprostać szkolnym wymaganiom ; Konstruowanie programów indywidualnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć prowadzonych z kilkorgiem dzieci.
Zawiera: Pakiety przydatne do konstruowania programów i prowadzenia zajęć dydaktycznyczno-wyrównawczych z dziećmi.
Zawiera: Kształtowanie dziecięcej podatności na proces uczenia się organizowany przez dorosłego ; Rozwijanie u dzieci umiejętności społecznych i podatności na uczenie organizowane przez dorosłego.
Zawiera: Zabawy i sytuacje zadaniowe skłaniające dzieci do korzystania z procesu uczenia się organizowanego przez dorosłego ; Także o wspomaganiu dzieci w kształtowaniu zdolności do skupienia się oraz odporności emocjonalnej.
Zawiera: Wspomaganie dzieci w rozwoju czynności intelektualnych, które będą im potrzebne do rozumienia siebie i otoczenia, a także w nauce szkolnej ; Jak organizować zajęcia wspomagające dzieci w kształtowaniu ważnych czynności intelektualnych? ; O respektowaniu pedagogiki pytań w prowadzeniu zajęć z dziećmi ; Wspieranie dzieci w dostrzeganiu i rozpatrywaniu zmian w otoczeniu, a także w przewidywaniu, co się zdarzyć może - krótkie wprowadzenie oraz propozycje zabaw i sytuacji zadaniowych.
Zawiera: Wspomaganie dzieci w przechodzeniu na wyższe poziomy klasyfikacji ; Krótkie wprowadzenie oraz propozycje zabaw i sytuacji zadaniowych.
Zawiera: Pomaganie dzieciom w orientowaniu się w przestrzeni i rozmawianiu o niej - krótkie wprowadzenie oraz propozycje zabaw i sytuacji zadaniowych.
Zawiera: Wspomaganie dzieci w rozwoju mowy i w kształtowaniu umiejętności porozumiewania się z innymi ; Rozwój mowy - krótko o prawidłowościach i zaburzeniach ; Czym powinien zajmować się logopeda, a o co trzeba zadbać w przedszkolu w ramach zajęć dydaktyczno-wyrównawczych? ; Także o konieczności współpracy z rodzicami.
Zawiera: Zabawy i ćwiczenia pomagające dzieciom dbać o poprawną wymowę, lepiej regulować oddech podczas wypowiedzi oraz panować nad tonem głosu i intonacją.
Zawiera: Wdrażanie dzieci do uważnego słuchania i słownego formułowania przemyśleń, do rozmawiania z innymi tak, aby rozumieli, o co chodzi - zabawy i sytuacje zadaniowe.
Zawiera: Wspomaganie dzieci w kształtowaniu spostrzegawczości i pamięci wzrokowej ; Dlaczego warto rozwijać u dzieci zdolność uważnego patrzenia i organizowania pola spostrzeżeniowego? ; Programy i metody rozwijające dziecięcą spostrzegawczość oraz pamięć wzrokową ; O babcinych sposobach rozwijających pamięć wzrokową u dzieci.
Zawiera: Wspomaganie dzieci w uważnym słuczhaniu i rozwijaniu słuchu fonematycznego w zakresie potrzebnym do nauki czytania i pisania - serie zabaw i ćwiczeń.
Zawiera: Dbałość o zdrowie i rozwój fizyczny dzieci, ze szczególnym uwzględnienim sprawności rąk i koordynacji wzrokowo-ruchowej ; Jak współpracować z rodzicami w zakresie dbałości o rozwój fizyczny dzieci? ; Zabawy i ćwiczenia rozwijające koordynację i sprawność manualną dzieci ; Ćwiczenia grafomotoryczne bezpośrednio przygotowujące do nauki pisania.
Zawiera: Wspieranie dzieci z niekorzystną dominacją stronną ze względu na naukę czytania i pisania ; Dlaczego dominacja stronna dziecka ma znaczenie w nabywaniu umiejetności czytania i pisania? ; Jak ustalić dominację stronną u dzieci? ; Zabawy i sytuacje zadaniowe wspomagające rozwój dzieci z niekorzystną dominacją stronną ze względu na naukę czytania i pisania.
Zawiera: Kształtowanie u dzieci gotowości do nauki czytania i pisania ; Wprowadzanie dzieci w świat kodowanych informacji ; Zabawy i sytuacje zadaniowe sprzyjające rozwojowi zainteresowań nauką czytania i pisania ; Jak współpracować z rodzicami.
Zawiera: Wspomaganie dzieci w kształtowaniu umiejetności matematycznych potrzebnych w sytuacjach życiowych i w szkolnej edukacji ; Krótko o koncepcji "Dziecięca matematyka" oraz o kształtowaniu umiejętności matematycznych dzieci, które niebawem rozpoczną naukę w szkole ; Jak rozwijać u dzieci umiejetność liczenia obiektów, numerowania ich oraz ustalania miejsca wybranego obiektu w uporządkowanym szeregu? ; Jak pomagać dzieciom w ustalaniu równoliczności zbiorów? ; Jak kształtować umiejetności dodawania, odejmowania i rozdzielania obiektów? Zastosowanie liczenia, dodawania i odejmowania w układaniu i rozwiązywaniou zadań z treścią ; Także o współpracy z rodzicami w zakresie przygotowywania dzieci do edukacji matematycznej w szkole.
Zawiera: Jak rozszerzać wspomaganie rozwoju umysłowego dzieci o zakresy, które nie są opisane w tej publikacji? ; Kilka innych znaczących ustaleń dotyczących wspomagania rozwoju umysłowego dzieci.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 245905 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 245588/czyt.37 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44862, 44863, 43529 (3 egz.)
Jędrzejów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. czyt.37 (42638) (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48116 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45927 (1 egz.)
Sandomierz - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 46453 (1 egz.)
Starachowice - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 39276 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 216441/czyt.Podr. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 216442/czyt.Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A 225711, A 225566, A 225712 (3 egz.)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 p (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37904 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43633 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 979/b (1 egz.)
Pińczów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23905 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A 224730 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
O powinnościach dorosłych wobec dzieci / Ewa Zwolińska. W: Głos Pedagogiczny. - 2011, nr 28, s. 58-59.
Dokument nadrzędny: Głos Pedagogiczny.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Szkoła zaprasza : gry i zabawy matematyczne / Ewa Zielińska. W: Wychowanie w Przedszkolu. - 1997, nr 9, s. 555-560.
Dokument nadrzędny: Wychowanie w Przedszkolu.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Z wizytą w Holandii / Ewa Zielińska. W: Wychowanie w Przedszkolu. - [R.] 59, nr 2 (2006), s. 48-49.
Dokument nadrzędny: Wychowanie w Przedszkolu.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zabawa guzikami dla 5- i 6-latków / Ewa Zielińska. W: Wychowanie w Przedszkolu. - 1997, nr 10, s. 633-635.
Dokument nadrzędny: Wychowanie w Przedszkolu.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Doradca Nauczyciela Przedszkola.
Wywiad z Ewą Zielińską, wykładowcą i współautorka programów edukacyjnych na temat diagnozowania i pracy z dziećmi zdolnymi w przedszkolu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej