Hobby i czas wolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(246)
Forma i typ
Książki
(103)
Gry i zabawki
(93)
Poradniki i przewodniki
(47)
Artykuły
(30)
Publikacje fachowe
(27)
Publikacje dydaktyczne
(19)
Publikacje informacyjne
(13)
Publikacje popularnonaukowe
(13)
Czasopisma
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Druki ulotne
(6)
Albumy i książki artystyczne
(2)
Proza
(2)
Gry komputerowe
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Dostępność
dostępne
(232)
tylko na miejscu
(37)
wypożyczone
(17)
nieokreślona
(3)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(56)
Kielce - Czytelnia
(25)
Kielce - Multimedialny
(76)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(17)
Busko zdrój - czytelnia
(2)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(8)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(8)
Końskie - wypożyczalnia
(13)
Końskie - czytelnia
(1)
Końskie - Multimedialny
(9)
Opatów - wypożyczalnia
(8)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(10)
Pińczów - wypożyczalnia
(3)
Pińczów - czytelnia
(4)
Pińczów - Multimedialny
(9)
Sandomierz - wypożyczalnia
(11)
Sandomierz - czytelnia
(2)
Sandomierz - Multimedialny
(1)
Starachowice - wypożyczalnia
(9)
Starachowice - czytelnia
(3)
Staszów - wypożyczalnia
(6)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(7)
Włoszczowa - czytelnia
(1)
Autor
Chróściel Irena
(4)
Fudali Jolanta
(4)
Kowaliszyn-Konar Ewa
(4)
Fąk Tadeusz
(3)
Gucweler Stefan
(3)
Lorec Zygmunt (1891-1963)
(3)
Madaj Karol
(3)
Wójcicka Małgorzata
(3)
Łazowski Maciej
(3)
Adamczyk Jan Leszek
(2)
Boszczyk Marta
(2)
Buszkowski Igor
(2)
Ginter Tomasz
(2)
Gniady Anna
(2)
Grabowska-Piątek Marcelina
(2)
Kaik-Woźniak Anita
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Konrad Robert
(2)
Madaj Karol (1980- )
(2)
Madejski Jan (informatyk)
(2)
Melerowicz Daniel
(2)
Minge Krzysztof
(2)
Minge Natalia
(2)
Onstad Katrina
(2)
Opoka Dorota (1965-2010)
(2)
Piotrowski Piotr
(2)
Pluciński Mieczysław
(2)
Rymer Przemysław
(2)
Zieliński Michał
(2)
Alejziak Bożena
(1)
Aleksandrzak Stanisław (1910-1985)
(1)
Bailey Chris
(1)
Bailey Chris (1951- )
(1)
Bakalarczyk Rafał (1986- )
(1)
Banach Jacek
(1)
Banasiak Tomasz
(1)
Baranowski Przemysław
(1)
Barasiński Grzegorz
(1)
Baraud Jean
(1)
Barański Krzysztof (1945-2005)
(1)
Baturo Iwona
(1)
Bauman Zygmunt
(1)
Bauza Antoine
(1)
Beck Józef
(1)
Bednarczyk Rafał
(1)
Bednarska-Ćwikła Małgorzata
(1)
Bednarski Marek (ekonomia)
(1)
Bednarski Urban
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Berdyszak Jan (1934-2014)
(1)
Bieńczyk Marek (1956- )
(1)
Bleau Rebecca
(1)
Bloom Jessica de
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bojanowska Elżbieta (1972- )
(1)
Bonenberg Krystyna
(1)
Breguła Magdalena
(1)
Brydak Ilona
(1)
Brzezińska Magdalena (dziennikarka)
(1)
Brzywczy-Kunińska Zofia (1904-1975)
(1)
Budek Andrzej (1959- )
(1)
Bukowski Adam
(1)
Błaszczak Sylwia
(1)
Błoch Magda
(1)
Cardouat Marie
(1)
Carter Philip J
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
Caumont Cédric
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna (1973- )
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chruszczewski Michał Hubert (1974- )
(1)
Chudy Tadeusz (1931-1997)
(1)
Chłopaś Małgorzata
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cioch Katarzyna
(1)
Ciszek Przemysław
(1)
Clelland Mike
(1)
Couto-Szalay Anikó
(1)
Cravotta Nicholas
(1)
Czaczkowska Ewa
(1)
Czarnecki Tadeusz (1905-1973)
(1)
Czasznicka Zofia (1889-1973)
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Czekalski Ryszard (1962- )
(1)
Danowski Tadeusz
(1)
Dereżycki Marian
(1)
Descamps Ghylenn (1968- )
(1)
Dobosz Zbigniew
(1)
Dobrowolski Jan
(1)
Domański Cezary W. (1962- )
(1)
DuChemin David
(1)
Duda Marcin Józef
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Duński Witold (1932- )
(1)
Dąbkowska Lena
(1)
Falkowska Ewa
(1)
Fedrau Iwona
(1)
Feliks Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(50)
2010 - 2019
(120)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(9)
1960 - 1969
(7)
1950 - 1959
(26)
1940 - 1949
(1)
1930 - 1939
(2)
1920 - 1929
(1)
1910 - 1919
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(151)
1901-2000
(38)
1945-1989
(26)
1989-2000
(15)
1918-1939
(4)
Kraj wydania
Polska
(244)
Rosja
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(242)
rosyjski
(1)
brak kontekstu językowego (dokument nietekstowy)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(76)
Młodzież
(51)
Dorośli
(46)
6-8 lat
(31)
9-13 lat
(29)
14-17 lat
(12)
Nauczyciele
(7)
Rodzice
(7)
Przedszkola
(5)
0-5 lat
(4)
18+
(4)
Animatorzy
(3)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
Wychowawcy klas
(3)
Wychowawcy świetlic
(3)
Animatorzy kultury
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Dietetycy
(1)
Dzieci od 6 lat
(1)
Filmowcy
(1)
Graficy
(1)
Lekarze
(1)
Narciarze biegowi
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele plastyki
(1)
Oligoterapeuci
(1)
Pedagodzy
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Psycholodzy
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Rewalidatorzy
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Sportowcy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły artystyczne
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Terapeuci
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Wychowawcy placówek opiekuńczych
(1)
od6 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
Rysunek polski
(4)
Grafika polska
(2)
Fotografia kanadyjska
(1)
Grafika belgijska
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Gry planszowe
(15)
Odpoczynek
(14)
Gry i zabawy
(11)
Gry i zabawy umysłowe
(9)
Czas wolny od pracy
(8)
Gry edukacyjne
(8)
Akwarium
(7)
Dzieci
(7)
Szachy
(7)
Czas wolny od pracy ucznia
(6)
Młodzież
(6)
Czas wolny
(5)
Turystyka górska
(5)
Zabawa
(5)
Gry i zabawy dziecięce
(4)
Gry i zabawy językowe
(4)
Hobby i czas wolny
(4)
Modelarstwo okrętowe
(4)
Roboty ręczne
(4)
Turystyka
(4)
Uczniowie
(4)
Animatorzy czasu wolnego
(3)
Górnictwo
(3)
Higiena
(3)
Internet
(3)
Kobieta
(3)
Majsterkowanie
(3)
Nauczanie
(3)
Origami
(3)
Papieroplastyka
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Ryby
(3)
Techniki fotograficzne
(3)
Uczucia
(3)
Wycieczki
(3)
Zabawki
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Aktywność fizyczna
(2)
Biblioteki
(2)
Dziecko
(2)
Garncarstwo
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Gry i zabawy terenowe
(2)
Higiena psychiczna
(2)
Historia
(2)
Igrzyska olimpijskie
(2)
Igrzyska paraolimpijskie
(2)
Integracja społeczna
(2)
Kaligrafia
(2)
Klub Filatelistów o zainteresowaniach górniczych "Kopasyny"
(2)
Książki
(2)
Ludzie starzy
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nowe media (komunikacja)
(2)
Olimpijczycy (sportowcy)
(2)
Osiągnięcia sportowe
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Osoby z niepełnosprawnością fizyczną
(2)
Piractwo audiowizualne
(2)
Podróże
(2)
Psychoterapia
(2)
Radiotechnika
(2)
Rodzina
(2)
Sen
(2)
Serial animowany
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Sport
(2)
Sukces
(2)
Techniki relaksacyjne
(2)
Techniki rysunkowe
(2)
Trening sportowy
(2)
Uprowadzenie
(2)
Urlopy
(2)
Wychowanie
(2)
Wysiłek fizyczny
(2)
Zainteresowania
(2)
Zarządzanie czasem
(2)
Znaczki pocztowe
(2)
Zuchy (harcerstwo)
(2)
Żaglowce
(2)
Agroturystyka
(1)
Akwarystyka
(1)
Alergia pokarmowa
(1)
Alpinizm
(1)
Amatorski ruch artystyczny
(1)
Arteterapeuci
(1)
Arteterapia
(1)
Atmosfera wychowawcza
(1)
Automatyka
(1)
Autopsychoterapia
(1)
Autorstwo
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo komunikacyjne
(1)
Bibliofile
(1)
Bibliofilstwo
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioterapia
(1)
Biegi narciarskie
(1)
Bieńczyk, Marek (1956- )
(1)
Bitwa warszawska (1920)
(1)
Temat: dzieło
Bajtek (czasopismo)
(1)
CD-Action (czasopismo)
(1)
GameBoy Magazyn
(1)
Secret Service (1993)
(1)
Top Secret (Warszawa ; 1990)
(1)
Temat: czas
2001-
(28)
1901-2000
(16)
1945-1989
(8)
1989-2000
(5)
1918-1939
(3)
1901-1914
(2)
1914-1918
(2)
1939-1945
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(5)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(2)
Alpy (góry)
(1)
Bug (rzeka)
(1)
Czarna Hańcza (rzeka)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie ; okolice)
(1)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Podlasie
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo kieleckie (1945-1975)
(1)
Województwo kieleckie (1975-1998)
(1)
Województwo kujawsko-pomorskie (1999- )
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Poradnik
(43)
Gry i zabawy umysłowe
(25)
Artykuł problemowy
(22)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(19)
Gry planszowe
(19)
Artykuł z czasopisma fachowego
(16)
Gry edukacyjne
(16)
Plansze do gry
(16)
Bibliografia
(9)
Publikacja bogato ilustrowana
(8)
Gry w karty
(7)
Wydawnictwa popularne
(7)
Podręcznik
(6)
Publikacje dla dzieci
(6)
Czasopismo polskie
(5)
Gry i zabawy dziecięce
(5)
Opracowanie
(5)
Artykuł z czasopisma
(4)
Gry i zabawy
(4)
Gry i zabawy ruchowe
(4)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(4)
Wywiad dziennikarski
(4)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Instrukcja do gry
(3)
Powieść
(3)
Artykuł publicystyczny
(2)
Artykuł z czasopisma rolniczego
(2)
Biografia
(2)
Czasopismo dla dzieci
(2)
Czasopismo dla młodzieży
(2)
Fotografie
(2)
Gry i zabawy terenowe
(2)
Karty do gry
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Przewodnik turystyczny
(2)
Thriller
(2)
Wydawnictwa dla dzieci
(2)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Album
(1)
Albumy fotograficzne
(1)
Broszura
(1)
Czasopisma hobbystyczne
(1)
Czasopisma satyryczne polskie
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Czasopismo popularnonaukowe
(1)
Czasopismo satyryczne
(1)
Czasopismo sportowe
(1)
Czasopismo techniczne polskie
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Fantastyka
(1)
Fotografia
(1)
Fotografia barwna
(1)
Fotografia przyrodnicza
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Gry sportowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
Humor rysunkowy
(1)
Informator
(1)
Komizm
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Kryminał
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Przewodniki turystyczne
(1)
Publikacja pokonkursowa
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Relacja z wydarzenia
(1)
Rysowanie
(1)
Rysunek amerykański
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wycinanka
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(8561)
Psychologia
(4043)
Historia
(4042)
Socjologia i społeczeństwo
(2438)
Medycyna i zdrowie
(2179)
Hobby i czas wolny
(246)
Literaturoznawstwo
(1647)
Kultura i sztuka
(1454)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1148)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(958)
Językoznawstwo
(951)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(837)
Biologia
(738)
Geografia i nauki o Ziemi
(683)
Matematyka
(661)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(589)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(491)
Podróże i turystyka
(483)
Rozwój osobisty
(467)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(462)
Religia i duchowość
(447)
Fizyka i astronomia
(442)
Nauka i badania
(421)
Filozofia i etyka
(417)
Informatyka i technologie informacyjne
(371)
Zarządzanie i marketing
(320)
Chemia
(306)
Media i komunikacja społeczna
(285)
Inżynieria i technika
(281)
Kultura fizyczna i sport
(265)
Architektura i budownictwo
(240)
Etnologia i antropologia kulturowa
(224)
Ochrona środowiska
(216)
Rolnictwo i leśnictwo
(206)
Praca, kariera, pieniądze
(131)
Kulinaria
(74)
Archeologia
(69)
Styl życia, moda i uroda
(69)
Transport i logistyka
(66)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(31)
Dom i ogród
(29)
Bibliotekarstwo,archiwistyka,muealnictwo
(26)
Logopedia
(3)
Varia
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zabytki sakralne
(1)
Bibliotekarstwo,archiwistyka,muzealnictwo
(1)
Bibliotekoznawstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedakogika
(1)
Fizyka
(1)
Lteraturoznawstwo
(1)
Podróże historyczne i turystyczne
(1)
Poezja
(1)
Polska
(1)
Przemysł samochodowy
(1)
Religia i duchowość
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Szkolnictwo
(1)
historia
(1)
Świat
(1)
246 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
S.O.S. w dżungli ; Gra w zielone. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko: dwustronna plansza, pionki, kostka, elementy, karty, żetony ; 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 plansza dwustronna, 4 podstawki z postaciami, kostka, 4 karty lekarskie, żetony z lekarstwami, żetony z opatrunkiem, karty z obrazkiem zwierzątek, karty ze słoneczkiem, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-9+.
S.O.S DLA DŻUNGLI - S.O.S. rozlega się w tajemniczej, zilonej dżungli. Czy zdołasz pokonać trudności i dotrzeć do rannych zwierząt? uruchom swoje auto, zapakuj torbę lekarską i ruszaj niezłocznie. GRAJ W ZIELONE - duża dawka Smiechu. Proste pytania i każdy zna odpowiedż. Pamiętaj jednak, nim odpowiesz musisz powiedzieć głośno "Zielone".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 9 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Samuraj : czy zostaniesz nieponanym Samurajem? - Teramo : Liscianigiochi S.p.A, [2021]. - 1 gra (pudełko: plansza, dysk przeznaczenia, 4 pionki Samurajów, 1 kość, 44 karty broni, 12 kart specjalnych, 12 żetonów Samuraja, 1 moneta ze świątynią, 1 moneta z sandałami, świątynia) : papier, tektura, plastik ; w pudełku 25,5x5x5,5 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 792
Czas gry: 30 min.
Nastał zmierzch legendarnej ery feudalnej Japonii. Czterech samurajów, pozbawionych swoich mistrzów, nieprzerwanie rywalizuje o tytuł Ostatniego Samuraja. W tym celu będą przemierzać cały archipelag Wysp Japońskich oraz toczyć pojedynki swoimi katanami, łukami, włóczniami i bojowymi wachlarzami. Podczas tej epickiej batalii obowiązuje tylko jedna zasada: Honor! Samuraj to tytuł z nowej linii wydawniczej Crazy Games włoskiego producenta gier naukowych i edukacyjnych Lisciani. Jedna partia trwa około 30 minut, a podczas niej w rozgrywce może brać 3 lub 4 graczy. Gracze podczas rozgrywki wyruszają w podróż poprzez archipelag i starają się zostać możliwie najlepszym samurajem w feudalnej Japonii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 76 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scrabble - Warszawa : Mattel Poland, copyright 2021. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 27x37x5 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Zawartość pudełka: plansza do gry, 1100 płytek z literami, 4 stojaki na płytki, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4 osób.
Klasyczna gra w Scrabble polega na wymyślaniu powiązanych ze sobą słów i układaniu ich na planszy, w sposób przypominający krzyżówkę. Słowa należy ułożyć z płytek, na których znajdują się słowa o różnej wartości punktowej, a wygrywa ten, kto za ułożone słowa zdobędzie najwięcej punktów. Prawdziwym wyzwaniem jest układanie słów na tych polach planszy, na których można dostać premię i uzyskać najwyższą punktację! Scrabble to doskonała pozycja na spotkania towarzyskie – wymaga koncentracji i szybkich skojarzeń, ale z powodzeniem mogą grać w nią starsze dzieci. Co więcej – Scrabble można dopasowywać do swoich potrzeb i zmieniać reguły, w zależności od pomysłu! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pińczów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 907, GP 906 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sherlock Holmes : Sprawa ogrodowego labiryntu. - London : Professor Puzzle Ltd., 2020. - 1 gra w pudełku (zawiera drewniany labirynt) : tektura kolorowa, drewno ; 17x17 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 96 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Szachy. : [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Z. P. "Aleksander", [2021]. - figury, plansza + instrukcja ; 25x25x6 cm + instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pińczów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 890 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szachy klasyczne, drewniane figury. - Nowa Iwiczna : Wydawca Jawa, copyright [2017]. - 1 gra (1 plansza, 32 pionki) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + przepisy gry (4 s. : il. ; 24 cm).
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Drewniane figury
Partia szachowa rozgrywana jest przez dwóch graczy. Każdy z nich dysponuje zestawami bierek w odmiennych kolorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pińczów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 913, GP 912, GP 911, GP 914, GP 909, GP 910 (6 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szlak kolejowy ; Tajemniczy labirynt. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - 1 pudełko : plansza, pionki, żetony ; 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 dwustronna plansza, pionki, kostka, elementy, żetony.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-9+.
Gra planszowa 2w1 " Szlak Kolejowy" i " Tajemniczy Labirynt" marki Fan Games wciągnie Twoich przyjaciół oraz całą rodzinę w emocjonującą rozrywkę. To wspaniała zabawa na długie jesienno - zimowe wieczory, wakacyjne wyjazdy czy leniwe weekendy. Nuda Wam nie grozi! SZLAK KOLEJOWY - Na dalekim zachodzie wybudowano szlak kolejowy. Wyrusz w podróż i sprawdź, czy można bezpiecznie podróżować. Przewieź złote sztaby ze stacji Western Black do banku w Wester Gold. Uwaga! Indianie, napady i skorpiony. Przyda się pomoc. Powodzenia. TAJEMNICZY LABIRYNT - To gra do zabawy w gronie wspaniałych przyjaciół. Waszym zadaniem jest odnaleźć właściwą drogę. Po drodze czekają Was różne niebezpieczeństwa. Kto okaże się najlepszy - ten wygra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 4 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tangram : zabawa i gra umysłowa. - Chwaszczyno : Aleksander, [2021]. - 1 gra (42 drewniane elementy, 60 żetonów) ; karton, drewno ; 1 pudełku 31x25x5 cm. + instrukcja.
(Terapia. Gra terapeutyczno-rehabilitacyjna)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Liczba graczy 1-6.
Zestaw zawiera 42 różnorodne, drewniane figury geometryczne, w dużych poręcznych rozmiarach. W zabawie dysponujemy instrukcją z 61 wzorami, prezentującymi jedynie konkury obrazka. Zadanie polega na ułożeniu odpowiedniego wzoru przy wykorzystaniu dowolnych siedmiu figur. Drewniane elementy o sporych rozmiarach zostały zaprojektowanie tak, aby ułatwić chwyt osobom starszym oraz po przebytych urazach, po udarach, czy w trakcie choroby Parkinsona. Dzięki prostym zasadom, gra jest idealna do wspólnej zabawy młodszych dzieci ze swoimi dziadkami. Razem spędzony czas, doskonale wpłynie na relacje pomiędzy pokoleniami, a jednocześnie dostarczy potrzebnych zarówno najmłodszym jak i najstarszym ćwiczeń motoryki małej. Zabawa z Tangramem to także ogromna satysfakcja z samodzielnego rozwiązania łamigłówek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 81 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Trivial Pursuit Domówka Ultimate. - London : Winning Moves, copyright 2019. - 1 gra w pudełku (plansza, 300 kart, 1 kostka, 6 pionków, 36 znaczników, 1 pojemnik na karty) : karton, papier, plastik kolor ; 91x141x139 mm. + Instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794 (02.053.2)
Na opakowaniu daty copyright 1981, 2019.
Zawartość pudełka: karta z zasadami, 100 kart z pytaniami, kostka .
Czas gry: 60 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 87 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ukryta komnata ; Nowi przyjaciele. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, pionki, kostka, elementy, karty, żetony 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 plansza dwustronna, 4 podstawki z postaciami, 4 karty zaklęć, 4 karty z Czarodziejską Różdżką, żetony skarbu, kostka, kupony nagroda, karty obrazki ze zwierzątkami, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-9+.
UKRYTA KOMNATA - w odległej krainie, w tajemniczym zamku ukryto komnatę ze skarbami. Zostań dzielnym rycerzem i odnajdź skarby. Pomożesz Królewnie Wiki i poznasz nowych przyjaciół. Ruszaj do zabawy a czarodziejska różdżka wskaże ci drogę. NOWI PRZYJACIELE - na zielonej polanie bawią się razem zwierzaki małe i duże. Dołącz do nich i jak najszybciej przejdź całą polankę. Uważajcie na małe przeszkody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 8 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ułóż szyfr : kolory i figury : gra planszowa z elementami przestrzennymi. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza 98 kostkek z tworzywa, 30 kart ze wzorem, naklejki, notes 31x27,5x6,5 cm + instrukcja.
(Nauka i Zabawa)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, wiek dzieci powyżej 5 roku życia.
Gra przeznaczona jest dla dzieci młodszych, które uczą się rozpoznawać kolory, kształty oraz odtwarzać sekwencje. Ćwiczenie umiejętności szeregowania i odtwarzania sekwencji bezpośrednio wpływa na rozwijanie u dzieci umiejętności czytania czy pisania - polegających na odtwarzaniu dźwięków i liter. Gra dodatkowo pobudza logiczne myślenie. Celem gry jest odtworzenie symboli figur znajdujących się na kartach i umieszczenie ich na planszy. Wprawni gracze wybierając trudniejsze warianty mogą samodzielnie tworzyć szyfr. Zawodnik, który zdobędzie największą liczbę punktow otrzymuje tytuł "Mistrza budowy szfru".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 3 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ułóż wyrazy : Ekologia. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, kafelki, naklejki, karty, notes ; 27x30,5x6 cm + instrukcja.
(Sprawdzian Wiedzy)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Zawartość pudełka : plansza, 98 białych kafelków, naklejki z literami, 30 kart, notes, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 6+.
Gra przeznaczona jest dla dzieci rozpoczynających naukę czytania i pisania. Wyglądem przypomina krzyżówkę. Celem gry jest odtworzenie wyrazów znajdujących się na kartach i umieszczenie ich na planszy. Wprawni gracze wybierając trudniejsze warianty gry mogą samodzielnie tworzyć wyrazy. Zawodnik, który zdobędzie największą liczbę punktów otrzymuje tytuł "Mistrza budowy wyrazu" od Ekologa. Gra pomaga w poznawaniu zagadnień związanych z ekologią. Gra rozwija analizę i syntezę wzrokową i słuchwą, spostrzegawczość, pamięć, technikę czytania i pisania, umiejętność odtwarzania poprawnej budowy wyrazów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 13 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ułóż wyrazy : Junior. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, żetony literek, karty z wyrazami, notes 27x30,5x6 cm + instrukcja.
(Sprawdzian Wiedzy)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Liczba graczy: 2-4, wiek: 6+.
Zawartość pudełka: 1 plansz, 98 białych kafelków, naklejki z literami, 30 kart, notes, instrukcja.
Gra przeznaczona jest dla dzieci rozpoczynających naukę czytania i pisania. Wyglądem przypomina krzyżówkę. Celem gry jest odtworzenie wyrazów znajdujących się na kartach i umieszczenie ich na planszy. Wprawni gracze wybierając trudniejsze warianty grey mogą samodzielnie tworzyć wyrazy. Zawodnik, który zdobędzie największą liczbę punktów otrzymuje tytuł "Mistrza budowy wyrazu od Mądrej Sowy. Gra rozwija analizę i syntezę wzrokową i słuchową, spostrzegawczość, pamięć, technikę czytania i pisania, umiejętność odtwarzania poprawnej budowy wyrazów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 12 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ułóż wyrazy : Junior Girls. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, żetony literek, karty z wyrazami, notes 27x30,5x6 cm + instrukcja.
(Sprawdzian Wiedzy)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Zawartość pudełka: plansza, 98 białych kafelków, naklejki z literami, 30 kart, notes, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 6+.
Gra przeznaczona jest dla dzieci rozpoczynających naukę czytania i pisania. Wyglądem przypomina Wam krzyżówkę. Celem gry jest: odtworzenie wyrazów znajdujących się na kartach i umieszczenie ich na planszy. Zawodnik, który zdobędzie największą ilość punktów otrzymuje tytuł "Mistrza budowy wyrazu" od Mirabelli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 11 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wesołe zagadki ; Podwodne przygody. - Mrągowo : PPUH DFAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, pionki, kostka, elementy, karty ; 27x30,5x6 cm + instrukcja.
(Gra Edukacyjna)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Zawartość pudełka: 1 plansza dwustronna, 4 pionki, kostka, talia 64 kart, 4 kolorowe karty, bloczek do zapisywania, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, wiek 6+.
WESOŁE ZAGADKI - to gra rozwijająca umiejętność kojarzenia przez dzieci. Gra składa się z kart wesołych zagadek oraz kolorowych tablic. Zagadki o różnej tematyce pozwalają na szerokie przemyślenia i poznanie otaczającego świata. PODWODNE PRZYGODY - Zasady gry są proste. Od pola start musisz przejść jak najszybciej do pola Meta. Kto trafi na pole z Wielorybem musi wykonać zadanie wskazane przez Wieloryba. Czasem stracisz trochę czasu, a czasem Wieloryb ci pomoże.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 14 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielki test muzyczny : 300 pytań z muzycznych hitów przełomu lat 90'tych, 80'tych i starszych. - Londyn : Professor puzzle Ltd., 2020. - 1 gra w pudełku (300 kart z pytaniami) : papier, tektura kolor ; 11x21 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 95 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Word Scramble : Cool Summer. - Szczecin : TM Toys, 2017. - 1 gra w pudełku (104 płytki, 4 stojaki na płytki, 1 woreczek do przechowywania) : karton, tektura, plastik, kolor ; 11x29x40 cm + instrukcja (1 strona : ilustracje).
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Wymyślaj słowa z wylosowanych liter i zostań zwycięzcą! Świetna, pełna emocji gra plenerowa dla każdego. Gracze losują płytki z literami, z których muszą ułożyć słowa, przy czym kolejny gracz może ułożyć słowo, dokładając się do już istniejących słów. Gra trwa do momentu wyczerpania liter. Wygrywa ten, kto uzyska największą liczbę punktów. W zestawie: 104 płytki, 4 stojaki na płytki, 1 woreczek do przechowywania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 51 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wspólne ogniwo : trening spostrzegawczości. - Chwaszczyno : Aleksander, [2021]. - 1 gra (plansza, 14 elementów wyznaczających osie (9 figur, 5 wzorów), 45 tabliczek) : karton, drewno ; w pudełku 31x25x5 cm. + instrukcja.
(Terapia. Gra terapeutyczno-rehabilitacyjna.)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Liczba graczy: 1-4.
Wspólne ogniwo z serii Terapia Alexander to gra terapeutyczno-rehabilitacyjna, która wspomaga trening spostrzegawczości, analizy wzrokowej i refleksu. Stworzona została z myślą przede wszystkim o seniorach, którym zależy na ćwiczeniu sprawności intelektualnej. Gra Wspólne ogniwo Trening spostrzegawczości będzie przydatna również dla osób, które przechodzą rehabilitację po wylewie lub wypadku. Gra świetnie sprawdzi się również jako pomoc dydaktyczna do pracy z dziećmi w terapii logopedycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 82 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 028(438)
Ogólnokrajowa Narada Bibliotekarzy w Warszawie w dn. 29-30 maja 1952.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 946 B/P (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zestaw najwspanialszych gier z całego świata. - Warszawa : Empik S.A., 2019. - 10 gier z różnych stron świata 1 pudełko (kuferek) ; 28x19x7 cm + instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Zawiera: Warcaby, tryktrak, domino, szachy, trylma, młynek, węże i drabiny,bierki, karty do gry.
Kuferek zwiera zestaw 10 gier z całego świata. Bliski Wschód: tryktrak i warcaby; Indie: szachy, chińczyk, węże i drabiny; Chiny: domino; Niemcy: trylma; Egipt: młynek ; cały świat: bierki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 57 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej