Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(143)
Forma i typ
Książki
(224225)
Artykuły
(58957)
Czasopisma
(7843)
Publikacje dydaktyczne
(6689)
Proza
(5090)
Gry i zabawki
(143)
Publikacje naukowe
(4895)
Publikacje fachowe
(4786)
E-booki
(4665)
Publikacje informacyjne
(3692)
Filmy i seriale
(3356)
Publikacje popularnonaukowe
(2152)
Muzyka
(2103)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1967)
Audiobooki
(1753)
Poradniki i przewodniki
(1520)
Poezja
(877)
Rejestracje audio i wideo
(757)
Fotografie
(408)
Dramat (rodzaj)
(345)
Druki ulotne
(311)
Albumy i książki artystyczne
(291)
Programy komputerowe
(290)
Mapy
(263)
Komiksy i książki obrazkowe
(189)
Gry komputerowe
(175)
Grafiki
(109)
Nuty
(79)
Publikacje religijne
(62)
Publikacje promocyjne
(44)
Artykuł fachowy
(40)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(34)
Starodruki
(33)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(29)
Płytoteka regionalna
(20)
Pliki i bazy danych
(19)
Rysunki
(13)
Artykuły
(5)
Książka
(5)
Programy radiowe i telewizyjne
(3)
Artykuł
(2)
Bibliografia
(2)
IBUK Libra
(2)
Literatura faktu
(2)
Rękopisy
(2)
Wywiad
(2)
ArtykuĹéy
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Audiobooki Proza
(1)
Kaiążki
(1)
Książki artystyczne
(1)
Legimi
(1)
Literatura popularnonaukowa
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
ProzaLiteratura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacja okolicznościowa
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Dostępność
dostępne
(139)
wypożyczone
(7)
Placówka
Kielce - Multimedialny
(115)
Końskie - Multimedialny
(17)
Pińczów - wypożyczalnia
(1)
Pińczów - Multimedialny
(13)
Autor
Madaj Karol
(5)
Chróściel Irena
(4)
Kowaliszyn-Konar Ewa
(4)
Wójcicka Małgorzata
(4)
Bukowski Adam
(3)
Feliks Janusz
(3)
Ginter Tomasz
(3)
Kortas Paulina
(3)
Łazowski Maciej
(3)
Adamczyk Jan Leszek
(2)
Barbaud Jean
(2)
Bauza Antoine
(2)
Bonar Jolanta
(2)
Cioch Katarzyna
(2)
Czerwiński Tomasz
(2)
Goślicka Elżbieta
(2)
Karolak Wiesław
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Konrad Robert
(2)
Madaj Karol (1980- )
(2)
Madejski Jan (informatyk)
(2)
Rymer Przemysław
(2)
Szmidt Krzysztof J
(2)
Szyma Rafał (1981- )
(2)
Tomaszewicz Jan
(2)
Wiśniewski Wojciech
(2)
Żabicka Monika
(2)
Ambrzykowski Michał
(1)
Baranowska Natalia
(1)
Baraud Jean
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Bleau Rebecca
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Boguta Grzegorz (1952- )
(1)
Bolek Joanna
(1)
Borzych Edyta
(1)
Bourgion Nicolas
(1)
Brydak Ilona
(1)
Budek Andrzej (1959- )
(1)
Burlakov Igor
(1)
Buty Pierre
(1)
Candeago Mara
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cassar Dan
(1)
Cathala Bruno
(1)
Caumont Cédric
(1)
Chaffer Jonathan
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chłopaś Małgorzata
(1)
Cicurel David
(1)
Coat Christophe
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Cravotta Nicholas
(1)
Depa Joanna
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Dąbkowska Lena
(1)
Falkowska Ewa
(1)
Fornal Przemysław
(1)
Galińska Barbara
(1)
Gandzel Mariusz (1980- )
(1)
Garmot Magda
(1)
Goodenough Josh
(1)
Goyke Sebastian
(1)
Gołębiewska Barbara
(1)
Grajkowski Wojciech
(1)
Hebinger Etienne
(1)
Hiron Maureen
(1)
Ignatów Radosław
(1)
Jakimiec Aga
(1)
Janigacz Marek
(1)
Knizia Reiner
(1)
Komada Mateusz
(1)
Konatkowski Tomasz (1968- )
(1)
Kopřivová Monika
(1)
Korbiel Małgorzata
(1)
Kosobucka Katarzyna
(1)
Kostorz Ewa
(1)
Kownacka Danuta
(1)
Kozłowska Kamila
(1)
Krukowski Piotr
(1)
Król Marianna
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kucharski Roman (ilustrator)
(1)
Kurowski Paweł
(1)
Kwiatek Kacper
(1)
Kępska Katarzyna
(1)
Lach Bernhard
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Mackles Gene
(1)
Madejski Jan
(1)
Maj Arek
(1)
Majchrowski Mariusz
(1)
Makowiec Paweł (1970- )
(1)
Malesińska Marta
(1)
Maliszewski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(50)
2010 - 2019
(80)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(96)
1989-2000
(7)
Kraj wydania
Polska
(143)
Język
polski
(142)
brak kontekstu językowego (dokument nietekstowy)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(79)
Młodzież
(63)
Dorośli
(56)
9-13 lat
(26)
6-8 lat
(24)
14-17 lat
(17)
18+
(5)
Pedagodzy
(5)
Psycholodzy
(5)
Przedszkola
(4)
Rodzice
(4)
Terapeuci
(4)
Szkoły podstawowe
(2)
0-5 lat
(1)
12-14 lat
(1)
Klasa 2.
(1)
Nauczyciele
(1)
Oligoterapeuci
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rewalidatorzy
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Wychowawcy placówek opiekuńczych
(1)
Przynależność kulturowa
Rysunek polski
(4)
Grafika polska
(2)
Grafika belgijska
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Gry planszowe
(18)
Gry i zabawy
(11)
Gry edukacyjne
(8)
Hobby i czas wolny
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Gry i zabawy językowe
(4)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Uczucia
(3)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(2)
Historia
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Odporność psychiczna
(2)
Samoświadomość
(2)
Trening umiejętności społecznych
(2)
7 Eskadra Myśliwska im. Tadeusza Kościuszki
(1)
Bitwa Warszawska (1920)
(1)
Bitwa warszawska (1920)
(1)
Czarodzieje
(1)
Czołgi
(1)
Emocje samoświadomościowe
(1)
Gra edukacyjna
(1)
Gra plenerowa
(1)
Gry
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy edukacyjne
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry strategiczne
(1)
Gry w karty
(1)
Grywalizacja
(1)
Historia Polski
(1)
I wojna światowa (1914-1918)
(1)
Joker
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Kostki do gry
(1)
Koty
(1)
Kreatywność
(1)
Krokodyle
(1)
Liczby
(1)
Logika
(1)
Odzyskanie Niepodległości
(1)
Odzyskanie niepodległości przez Polskę (1918)
(1)
PRL
(1)
Pisownia
(1)
Piłka nożna
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polska
(1)
Polska Rzeczpospolita Ludowa
(1)
Przedmioty magiczne
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Remik
(1)
Rodzina
(1)
Rozmowa towarzyska
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Samopoznanie
(1)
Skarby
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Symbole państwa
(1)
Szachy
(1)
Tajemnica
(1)
Uprowadzenie
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Wojna polsko-bolszewicka 1919-1921
(1)
Zabawa
(1)
Zabytki architektury
(1)
Zabytki kultury
(1)
Zabytki sakralne
(1)
Znaki graficzne
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1918-1939
(2)
1914-1918
(1)
Temat: miejsce
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Polska
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(37)
Gry planszowe
(33)
Gry edukacyjne
(28)
Plansze do gry
(16)
Gry w karty
(7)
Gry i zabawy dziecięce
(6)
Gry i zabawy
(4)
Gry strategiczne
(4)
Materiały pomocnicze
(4)
Karty do gry
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Gry i zabawki
(1)
Malarstwo
(1)
Malarstwo europejskie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(93)
Edukacja i pedagogika
(16)
Psychologia
(6)
Językoznawstwo
(4)
Historia
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
143 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Było sobie życie : jak pokonać wirusa? / koncepcja gry Janusz Feliks, projekt postaci Jean Barraud. - Warszawa : Hippokampus, copyright 2021. - 1 gra (1 plansza, 2 talie kart po 55 listków, 12 żetonów Wirusy, 12 żetonów Bakterie, 27 żetonów Hello Maestro, 4 pionki, kostka do gry) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 20x20x5,5 cm + instrukcja.
Forma i typ
Symbol UKD: 794
Gra dla 2-4 graczy.
W grze wykorzystano postaci oraz grafiki z filmu Alberta Barille "Było sobie życie".
Organizm został masywnie zaatakowany przez bandę złośliwych wirusów i bakterii. W celu zlikwidowania patogenów, organizm musi zmobilizować system obronny, a Ty możesz mu pomóc! Twoim zadaniem jest wysłać do walki leukocyty, które będą unieszkodliwiały i usuwały intruzów. Podobnie jak w naszej bestsellorowej pozycji pt. „Było sobie życie” opieramy się na prostej mechanice oraz poczuciu humoru. Tym razem pytania, które są jednym z motorów gry, uczą prewencji oraz sposobów walki z wirusami i bakteriami, które atakują ludzki organizm. Zestaw pytań uwzględnia prewencję przeciw Covid-19.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 77 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bystre oczko : edukacja, refleks, pamięć ; [układanka edukacyjno-dydaktyczna] / [ilustracje Barbara Galińska, opracowanie Julia Pogorzelska] - Częstochowa : Adamigo, 2011. - 8 gier (210 elementów, 8 plansz) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 36,5x21,5x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 17 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Mądra, atrakcyjna graficznie i starannie wykonana gra przeznaczona dla młodszych dzieci. Gra wyrabia spostrzegawczość, refleks, pamięć, ćwiczy analizę wzrokową i słuchową; naucza rozróżniać kolory i nazywać przedmioty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 33 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
303 : bitwa o Wielka Brytanię / Tomasz Ginter, Karol Madaj ; współpraca Paweł Rokitnicki ; Instytut Pamięci Narodowej. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej, 2018. - 1 gra (1 plansza, 6 żetonów myśliwców RAF, 5 żetonów myśliwców Luftwaffe, 1 żeton bombowca Luftwaffe, 3 kości strzału, wskaźnik zużycia paliwa (znacznik rund), 12 znaczników strzału) : karton, plastik, tekrura, kolor ; w pudełku 4x15x22 cm + instrukcja (30 stron : ilustracje ; 20 cm). ; 21,5x14x3,5 cm + instrukcja.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Liczba graczy: 2 ; wiek 10+.
Czas gry: 15 minut.
„303” jest szybką wojenną grą planszową dla dwóch osób. Jeden z graczy dowodzi RAF broniącym Wielkiej Brytanii, a drugi atakuje niemieckim Luftwaffe. Zadaniem lotnictwa Trzeciej Rzeszy jest zbombardowanie Londynu, a celem lotnictwa alianckiego powstrzymanie agresora. Każdy z graczy dysponuje sześcioma różnymi samolotami za pomocą których prowadzi operację wojenną na planszy, nawiązującej do stołu dowodzenia RAF. Podniebne pojedynki rozstrzygane są przy użyciu specjalnie zaprojektowanych kości. Gra „303” jest trójjęzyczna, angielsko-czesko-polska, co przypomina wspólna walkę w obronie wolności pilotów czechosłowackich i polskich, którzy wsparli Brytyjczyków w Bitwie o Anglię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 20 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mijamy się : junior : bądź w kontakcie / Elżbieta Goślicka, Danuta Wilczarska. - Rypin : Mijamysie.pl, [2020]. - 1 pudełko (plansze, karty, dzwonek, diamenty, kostka do gry, instrukcja) : karton, plastik, ilustracje kolorowe ; 26x26x8 cm.
Cele gry to: wzmacnianie więzi z rodziną ; budowanie relacji i lepsze poznanie się graczy ; rozpoznawanie i nazywanie emocji u siebie i innych ; nauka akceptacji poprzez dostrzeganie u innych graczy różnic w rozumieniu świata, zachowań, uczuć, poglądów ; uwalnianie się od napięć, emocji, stresu ; wyrażanie stanów psychicznych i uzewnętrznianie emocji ; rozwijanie koncentracji, spostrzegawczości i uważności ; rozwijanie fantazji, kreatywności i pobudzenie do aktywności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - Multimedialny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP 8 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mijamy się : kosmiczna gra terapeutyczna : podkręcamy odporność psychiczną/ Elżbieta Goślicka - Wydanie drugie rozszerzone - Rypin : Mijamysie.pl, [2022] - 1 pudełko (plansza, karty, kostki, pionki, amulety, instrukcja) : karton, plastik, ilustracje kolorowe ; 33x24x7 cm.
Gra polecana jest dla rodzin, par, znajomych ale też: psychologów, pedagogów, terapeutów jako idealne narzędzie wspierające proces terapeutyczno - diagnostyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 9 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra liczbowa / autorka: Maureen Hiron ; projekt graficzny: Małgorzata Wójcicka. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2021. - 1 pudełko (73 karty, 12 żetonów, instrukcja) ; 10x10x8 cm.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 15 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 10 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sherlock : Kryminalna układanka / projekt gry Radosław Ignatów ; rozwój gry Michał Gołębiowski ; oprawa graficzna Michał Szymański, Katarzyna Kosobucka. - Kraków : Lucky Duck Games, 2021. - 1 pudełko : karton, plastik, tektura, kolor ; 25x25x6 cm + instrukcja (1 karta złożona: ilustracje kolorowe ; 23x23 cm).
Zawartość pudełka: 20 kart spraw, 44 karty wątków, 47 żetonów dowodów, 6 żetonów punktów bonusowych, 4 plansze lokacji, 1 instrukcja..
Liczba graczy: 2-4, wiek 8+.
Czas rozgrywki: 30 min.
"Sherlock: Kryminalna układanka" to logiczna gra karciana w zbieranie zestawów kart i tworzenie między nimi połączeń. Ta kryminalna łamigłówka spodoba się nie tylko fanom serialu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 109 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
TYiTUS 10+ : wyobraź sobie, że... : trening umiejętności społecznych / Katarzyna Kępska. - Wydanie II - Gliwice : Wydawnictwo Komlogo, copyright 2023. - Karty w pudełku (192 karty (8 talii), instrukcja) ;17x12x4 cm.
Pomoc przeznaczona do rozwijania kompetencji emocjonalnych i społecznych dzieci i młodzieży od 10 roku życia. Z narzędzia mogą korzystać pedagodzy, psycholodzy, terapeuci i inni specjaliści na zajęciach indywidualnych lub grupowych w ramach Treningu Umiejętności Społecznych.
W każdej talii są 24 karty z opisami konkretnych, codziennych sytuacji oraz pytaniami i poleceniami. Odpowiedzi udzielane przez uczestników wskazują obszary do dalszej pracy terapeutycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 4 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polska Luxtorpeda / autor Reiner Knizia ; ilustracje Robert Konrad. - Warszawa : "Egmont Polska", copyright 2017. - 1 pudełko ; 19x19x5 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Czas gry: 20 min.
Zawartość pudełka: 112 kart (98 kart obiektów, 14 kart kategorii).
Liczba graczy 2-8, czas gry: 20 min.
Gracze wykładają kolejne karty z różnych kategorii (np. Polskie zwierzęta, Pojazdy, Krajobrazy czy Sławni Polacy) i muszą zapamiętać ich położenie na stole. Cały czas pojawiają się nowe karty, a niektóre są zabierane, więc łatwo się pomylić, co wywołuje wiele emocji i salwy śmiechu. W grze występują różne obiekty, postacie i wydarzenia nawiązujące do polskiej kultury i historii. Jednak żeby wygrać, nie trzeba ich znać, tutaj liczą się dobra pamięć i refleks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pińczów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 899 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polska Luxtorpeda / autor Reiner Knizia ; ilustracje Robert Konrad. - Warszawa : "Egmont Polska", copyright 2018. - 1 pudełko ; 19x19x5 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Czas gry: 20 min.
Zawartość pudełka: 104 karty (91 kart obiektów, 13 kart kategorii).
Liczba graczy 2-8, czas gry: 20 min.
Gracze wykładają kolejne karty z różnych kategorii (np. Polskie zwierzęta, Pojazdy, Krajobrazy czy Sławni Polacy) i muszą zapamiętać ich położenie na stole. Cały czas pojawiają się nowe karty, a niektóre są zabierane, więc łatwo się pomylić, co wywołuje wiele emocji i salwy śmiechu. W grze występują różne obiekty, postacie i wydarzenia nawiązujące do polskiej kultury i historii. Jednak żeby wygrać, nie trzeba ich znać, tutaj liczą się dobra pamięć i refleks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pińczów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 903 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Babciu, dziadku... Jak to wtedy było? / Monika Kopřivová. - Černošice : PharmDr. Monika Kopřivová, [2017]. - 1 gra (plansza, 138 kart z retro zdęciami, 60 kart z pytaniami, 12 drewnianych fugurek) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x31x31 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 29 cm).
Forma i typ
Symbol UKD: 794
Gra dla 2 do 12 osób.
Czas gry: 60-120 min.
Nowa gra, w której babcia, dziadek, matka, ojciec, ale także dzieci i znajomi w przyjaznej atmosferze będą odkrywać i dzielić się rodzinnymi wspomnieniami. Gra zawiera karty z fotografiami retro, które w zabawny sposób, na zasadzie skojarzeń zachęcają do opowieści. To pierwszy etap gry - opowiadanie ile rzeczy można sobie przypomnieć spoglądając na zdjęcie? Niemal nieskończoną ilość. W drugim etapie gry gracze odpowiadają na pytania, które są związane z opowieściami. Słuchałeś dobrze i możesz odpowiedzieć poprawnie? Jeśli tak, to poruszasz się do przodu na planszy. Zwycięzcą jest ten, kto najlepiej wszystko zapamięta i będzie pierwszy na mecie. Ale zwycięstwo nie jest w tej grze najważniejsze, a doświadczenia i przygody, o których usłyszysz. I uwierz mi, wiele opowieści babci, dziadka i twoich bliskich pozostaną w twojej pamięci jako piękne wspomnienia. Jak to wtedy było? Jest wyjątkową grą, która łączy pokolenia i w przyjemny sposób, pomaga trenować pamięć. www.rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 39 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fabryka języka / autor Małgorzata Korbiel ; ilustracje Agnieszka Matz. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2018. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki, 50 dwustronnych kart) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 23x27x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 20 cm).
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Gra planszowa opracowana przez logopedkę gra planszowa, w której każdy z graczy buduje swojego robota. Zdobywanie poszczególnych części nie jest jednak łatwe - gracze muszą wyćwiczyć swoje usta i języki. Wykonując polecenia z kart zadań mogą poruszać się po planszy, aby wziąć element z taśmy produkcyjnej, przeszukać kosz na śmieci lub ukraść innemu graczowi fragment jego robota.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 38 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dikti : szybka gra ze słowami w roli głównej / opracowanie wersji polskiej Paulina Kartas, Adam Bukowski, Tomasz Czerwiński ; opracowanie graficzne Jan Tomaszewicz. - Gdynia : Trefl SA, copyright 2021. - 1 gra (120 dwustronnych kart kategorii, 60 dwustronnych kart z literami) : karton, papier kolor ; 26x10x5 cm + insrukcja (7 stron ; ilustracje ; 24 cm).
Dikti to szybka, zabawna i wymagająca refleksu gra! Używając liter znajdujących się na kartach, twórz słowa pasujące do wskazanych kategorii i pozbądź się swojej talii, zanim zrobią to inni! Wiele wariantów rozgrywki gwarantuje wiele godzin zabawy. To szybka gra ze słowami w roli głównej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 78 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pikti : szybka gra z obrazkami w roli głównej / opracowanie wersji polskiej Paulina Kortas, Adam Bukowski, Tomasz Czerwiński, opracowanie graficzne Jan Tomaszewicz. - Gdynia : Trefl SA, [2021]. - 1 gra ( 120 dwustronnych kart z obrazkami, 60 kart kategorii) : karton, tektura papier kolor ; w pudełku 26x10x5 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje ; 15 cm).
Gra dla 2-8 graczy
Pikti to szybka, śmieszna i wymagająca refleksu gra! Jak najszybciej pozbądź się swojej tali, dopasowując obrazki z kart do wskazanych kategorii, i wyprzedź innych w drodze do zwycięstwa! Wiele wariantów rozgrywki gwarantuje wiele godzin zabawy. Szybka gra z obrazkami w roli głównej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 79 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Uwaga Spoiler / opracowanie wersji polskiej Paulina Kortas, Adam Bukowski, Bartosz Odorowicz ; opracowanie graficzne Sebastian Goyke. - Gdynia : TREFL SA, 2019. - 1 gra w pudełku (220 kart, klepsydra, 24 żetony z punktami karnymi) : karton, papier kolor, szkło ; 14x26 cm. + Instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 97 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Ósmelka : gra towarzyska / okładka oraz ilustracje Ewa Kowaliszyn-Konar ; redaktor Irena Chróściel. - Kielce : Wydawnictwo Pedagogiczne ZG ZNP, 1992. - 1 gra (36 kart) : karton, tektura ; 8x5,5 cm + instrukcja (1 karta złożona).
Gra "Ósmelka" zawiera 36 kart, a więc 18 par wyrazów z "ó" wymieniających się na "o". Polega na dobieraniu par.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF 570 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Rzecik : gra towarzyska /okładka oraz ilustracje Ewa Kowaliszyn-Konar ; red. Irena Chróściel. - Kielce : Wydawnictwo Pedagogiczne ZG ZNP, 1992. - 1 gra (36 kart) : karton, tektura ; 8x5,5 cm + instrukcja (1 karta złożona).
Gra "Rzecik" zawiera 36 kart, a więc 18 par wyrazów z "rz" wymieniających się na "r". Polega na dobieraniu par.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF 571 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Atlas flag świata : odkrywaj i poznawaj świat! / tekst Danuta Kownacka ; ilustracje i opracowanie graficzne Ilona Brydak. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, 2019. - 1 gra (mapa świata, 50 puzzli) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 4x21x31 cm + książka z naklejkami (26 stron : ilustracje ; 29 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Kontynuacja serii atlasów. Dwa nowe atlasy, dzięki którym dzieci poznają środowisko zwierząt oraz dowiedzą się jak wyglądają flagi państw. Atlasy z powodzeniem łączą w sobie walor edukacyjny oraz zabawę. W środku znajdują się naklejki i puzzle, które dziecko umieszcza w odpowiednich polach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 46 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czysta planeta : gra loteryjka / ilustracje Kamila Kozłowska. - Warszawa : Edgard, © 2021. - 1 pudełko (6 prostokątnych plansz, 36 okrągłych żetonów, instrukcja) : ilustracje ; 22x15x4 cm.
(Kapitan Nauka)
Liczba graczy: 1-6.
Czas gry: 10-30 minut.
Instrukcja zawiera 5 wariantów gry.
Daj śmieciom nowe życie, poznaj tajniki recyklingu i stań się prawdziwym mistrzem segregacji odpadów! Gra Loteryjka. Czysta planeta to gra dla przedszkolaków i uczniów, dzięki której twoje dziecko dowie się, jak dbać o środowisko, segregować śmieci i które produkty czy opakowania można wykorzystać ponownie. Oprócz zdobywania wiedzy o otoczeniu, dzieci poćwiczą również pamięć i koncentrację.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 73 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cztery łapy / autor Marc Fresquet Martinez, ilustracje Nikola Kucharska. - Warszawa: Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2018. - 1 gra planszowa w pudełku (40 kart zwierząt, 12 kart specjalnych, 5 żetonów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 4x13,5x17 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 16 cm).
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 49 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej