Gry edukacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(57)
Forma i typ
Gry i zabawki
(28)
Książki
(22)
Publikacje dydaktyczne
(18)
Publikacje fachowe
(11)
Poradniki i przewodniki
(10)
Artykuły
(3)
Gry komputerowe
(3)
Grafiki
(1)
Dostępność
dostępne
(69)
tylko na miejscu
(11)
wypożyczone
(7)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(7)
Kielce - Czytelnia
(5)
Kielce - Multimedialny
(22)
Busko zdrój - czytelnia
(1)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(2)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(2)
Końskie - wypożyczalnia
(16)
Końskie - Multimedialny
(9)
Opatów - wypożyczalnia
(4)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(2)
Pińczów - czytelnia
(2)
Pińczów - Multimedialny
(2)
Sandomierz - wypożyczalnia
(3)
Starachowice - czytelnia
(2)
Staszów - wypożyczalnia
(4)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(3)
Włoszczowa - czytelnia
(1)
Autor
Barbaud Jean
(2)
Bukowski Adam
(2)
Czerwiński Tomasz
(2)
Feliks Janusz
(2)
Goślicka Elżbieta
(2)
Hinz Magdalena
(2)
Jąder Mariola
(2)
Kortas Paulina
(2)
Skawran Katarzyna
(2)
Spychała Krzysztof
(2)
Tomaszewicz Jan
(2)
Wójcicka Małgorzata
(2)
Boguta Grzegorz (1952- )
(1)
Borzych Edyta
(1)
Budek Andrzej (1959- )
(1)
Candeago Mara
(1)
Depa Joanna
(1)
Dąbrowski Mirosław (matematyk)
(1)
Ekert Brigitte
(1)
Falkowska Ewa
(1)
Franczyk Anna
(1)
Gilles Cotte Delphine
(1)
Grzelak Włodzimierz
(1)
Głuszeń Marianna
(1)
Hiron Maureen
(1)
Janczak Dorota
(1)
Janigacz Marek
(1)
Kobus Anna
(1)
Kobus Krzysztof
(1)
Korbiel Małgorzata
(1)
Kot Marcin (grafika)
(1)
Kozłowska Kamila
(1)
Krajewska Katarzyna
(1)
Król Marianna
(1)
Kucharski Roman (ilustrator)
(1)
Kurczak-Wawrowska Ewa
(1)
Lewiński Włodzimierz
(1)
Lisicki Michał (1969- )
(1)
Madejski Jan
(1)
Madejski Jan (informatyk)
(1)
Malcher Rita
(1)
Markert Wojciech (1977- )
(1)
Matz Agnieszka
(1)
Merthan Bärbel (1952- )
(1)
Molas Grzegorz
(1)
Mucha Magdalena
(1)
Niewola Dorota
(1)
Noras Grzegorz (1958- )
(1)
Nosek Bogusław
(1)
Nosek Marzena
(1)
Olej-Kobus Anna Podróżownik
(1)
Orlicka Katarzyna
(1)
Percot Julien
(1)
Pernal Jacek
(1)
Poussin Charlotte
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Rutkowska Renata Zofia
(1)
Rządca Piotr
(1)
Sikorska Iwona (psycholog)
(1)
Skura Małgorzata
(1)
Sobisz Hanna
(1)
Sobótka Mariola
(1)
Stafiej Leszek (1950- )
(1)
Stalka-Jarska Joanna
(1)
Sułowska-Dmochowska Maria (1926-2010)
(1)
Teczke Dagmara
(1)
Vom Wege Brigitte (1950- )
(1)
Wessel Mechthild (1950- )
(1)
Wilczarska Danuta.Autor
(1)
Włodarczyk Aneta
(1)
Zielińska Agnieszka
(1)
Ziemba-Michałowska Anna
(1)
Łada Małgorzata
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(5)
1970 - 1979
(1)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(41)
1945-1989
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(57)
Język
polski
(56)
Odbiorca
Dzieci
(22)
Młodzież
(16)
Dorośli
(15)
Nauczyciele przedszkoli
(10)
Przedszkola
(10)
Rodzice
(9)
Szkoły podstawowe
(6)
6-8 lat
(5)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
9-13 lat
(4)
Pedagodzy
(4)
Nauczanie początkowe
(3)
Psycholodzy
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
14-17 lat
(2)
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele szkół podstawowych
(2)
Terapeuci
(2)
0-5 lat
(1)
6-9 lat
(1)
8-11 lat
(1)
Gimnazja
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Nauczyciele historii
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Wychowanie przedszkolne
(8)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(4)
Metody nauczania
(4)
Matematyka
(3)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Metoda Montessori
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(3)
Czytanie
(2)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Grywalizacja
(2)
Kreatywność
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Odporność psychiczna
(2)
Pisanie
(2)
Samoświadomość
(2)
Uczucia
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Dzieci
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością ruchową
(1)
Edukacja artystyczna
(1)
Grafomotoryka
(1)
Gry miejskie
(1)
Gry planszowe
(1)
Harcerstwo
(1)
Historia (przedmiot szkolny)
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
I wojna światowa (1914-1918)
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Język polski
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Montessori, Maria (1870-1952)
(1)
Nauczanie
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka liczenia
(1)
Nauka pisania
(1)
Odzyskanie niepodległości przez Polskę (1918)
(1)
PRL
(1)
Pamięć
(1)
Pedagogika przedszkolna
(1)
Pisownia
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podróże
(1)
Powstanie wielkopolskie (1918-1919)
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Spostrzeganie
(1)
Sylaby
(1)
Terapia zabawą
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Wychowanie
(1)
Wycieczki
(1)
Zabytki architektury
(1)
Zabytki kultury
(1)
Zabytki sakralne
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Polska
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Powieść polska
(4406)
Podręczniki akademickie
(4188)
Podręcznik
(3911)
Poezja polska
(3738)
Bibliografia
(3569)
Gry edukacyjne
(-)
Wydawnictwa popularne
(2985)
Artykuł z czasopisma
(2634)
Literatura polska
(2489)
Podręczniki
(2404)
Opracowanie
(2388)
Powieść
(2216)
Biografie
(2208)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2056)
Materiały pomocnicze
(2041)
Pamiętniki polskie
(1982)
Poradnik
(1805)
Opowiadanie polskie
(1691)
Ćwiczenia i zadania
(1682)
Praca zbiorowa
(1583)
Antologie
(1542)
Dokumenty dźwiękowe
(1536)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1456)
Artykuł problemowy
(1302)
Publicystyka polska
(1238)
Materiały konferencyjne
(1236)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1234)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1216)
Monografia
(1211)
Biografia
(1122)
Film fabularny
(1098)
Poradniki
(1086)
Powieść rosyjska
(1077)
Powieść młodzieżowa polska
(955)
Opowiadania i nowele
(954)
Powieść obyczajowa
(864)
Literatura
(859)
Albumy
(776)
Źródła historyczne
(775)
Przewodniki turystyczne
(700)
Dramat polski
(695)
Pieśń i piosenka
(672)
Podręczniki dla szkół średnich
(653)
Film edukacyjny
(632)
Antologia
(626)
Powieść angielska
(625)
Literatura rosyjska
(611)
Powieść francuska
(598)
Czasopismo polskie
(572)
Kryminał
(560)
Powieść amerykańska
(544)
Wywiad dziennikarski
(524)
Wiersze
(518)
Pamiętniki i wspomnienia
(517)
Dokumenty audiowizualne
(512)
Opowiadanie rosyjskie
(510)
Encyklopedie
(508)
Poradniki dla nauczycieli
(500)
Muzyka rozrywkowa
(496)
Poezja rosyjska
(496)
Dramat filmowy
(476)
Podręczniki dla szkół podstawowych
(468)
Dane statystyczne
(454)
Literatura młodzieżowa polska
(429)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(424)
Film polski
(415)
Scenariusz zajęć
(411)
Powieść niemiecka
(404)
Publikacja bogato ilustrowana
(398)
Informatory
(392)
Płyty gramofonowe
(382)
Thriller
(377)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(373)
Adaptacja filmowa
(363)
Recenzje
(347)
Powieść historyczna
(340)
Raport z badań
(329)
Materiały pomocnicze dla szkół
(315)
Ćwiczenia i zadania dla szkół średnich
(304)
Muzyka poważna
(301)
Fotografia polska
(300)
Film dokumentalny
(296)
Reportaż polski
(296)
Programy nauczania dla szkół zawodowych
(285)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(280)
Publicystyka
(273)
Literatura dziecięca polska
(272)
Satyra polska
(270)
Reportaż
(267)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(265)
Słowniki polskie
(264)
Czasopismo naukowe
(261)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(258)
Listy polskie
(252)
Encyklopedia
(251)
Recenzja
(250)
Dokumenty ikonograficzne
(248)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(248)
Malarstwo polskie
(246)
Fotografie
(243)
Szkice literackie polskie
(243)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(28)
Hobby i czas wolny
(16)
Psychologia
(6)
Historia
(2)
Matematyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
57 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pamięć sensoryczna / autorka gry: Hanna Sobisz. - Chwaszczyno : Alexander, [2021]. - 1 pudełko (drewniane elementy 24 szt., worek) ; 25x31x5 cm. + instrukcja.
(Terapia. Gra terapeutyczno-rehabilitacyjna)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Liczba graczy: 2-4.
"Pamięć sensoryczna" to kolejna propozycja z serii "Terapia" przeznaczona w szczególności dla seniorów. Została jednak stworzona tak, aby mogły z niej korzystać dzieci wraz ze swoimi dziadkami. Pamięć sensoryczna, obok pamięci krótkotrwałej i długotrwałej, należy do trzech podstawowych systemów pamięciowych człowieka. Może zostać uszkodzona w wyniku udaru, wylewu lub mechanicznych urazów. Należy dbać o nią od wczesnych lat życia, a także pielęgnować u osób starszych. W skład zestawu "Pamięć sensoryczna" wchodzą 22 elementy o różnych kształtach i rozmiarach, woreczek-opakowanie oraz instrukcja z zasadami gry. Można wybrać w zależności od preferencji spośród czterech wariantów, grać wraz z innymi uczestnikami, a także samodzielnie. Zabawa polega na tym, aby znaleźć dwa takie same elementy, nie używając do tego zmysłu wzroku. Wszystkie części są lekkie, gładkie i mają spiłowane narożniki, co niweluje ryzyko zranień, uderzeń i skaleczeń. Wykonane są z wysokiej jakości drewna i mają duże rozmiary. Zaprojektowano je tak, aby nie sprawiały trudności w chwytaniu osobom starszym. Gra wspomaga motorykę, pozytywnie wpływa na rozwój wyobraźni i koncentracji. Z elementów można budować różnego rodzaje konstrukcje, co pobudza do działania wyobraźnię przestrzenną. Gra ta stanowi pomocną terapię poprzez zabawę dla osób po urazach, udarach lub borykających się z chorobą Parkinsona. Jest znakomitym treningiem umysłowym oraz świetnym sposobem na integrację i wspólne spędzanie czasu najmłodszych i najstarszych członków rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 80 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48789 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Kraina obrazów : gra edukacyjna autorów teleturnieju "Miliard w rozumie" [Leszka Stafieja i Grzegorza Boguta]. - [Warszawa] : Wydawnictwo Naukowe PWN, © 1996. - 1 gra (1 plansza, 4 palety, 3 rodzaje kart : 40 kart z obrazami, 40 kart z nazwiskami, 40 kart z datami) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 6x35x25 cm + broszura (32 strony ; 21 cm).
Miejsce wydania według https://pl.wikipedia.org/wiki/Wydawnictwo_Naukowe_PWN. Informacje o twórcach na podstawie https://pl.wikipedia.org/wiki/Miliard_w_rozumie. Broszura "Kraina obrazów : regulamin gry, wiadomości o muzeach, malarzach i obrazach" / przygotowała Anna Ziemba-Michałowska.
Zawiera: Zawiera: barwna "płócienna" plansza, palety w czterech kolorach z miejscami na obrazy i "ściągawki", 120 kart trzech różnych kategorii (obraz, nazwisko malarza, data), 4 pionki i kostka, książeczka z instrukcją i dodatkowy,i informacjami o muzeach, malarzach i obrazach. Gracz jest właścicielem muzeum i musi jak najszybciej wzbogacić je o trzy podpisane obrazy. Im lepiej zna swoje muzeum, tym większe ma szanse na wygraną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF 610 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 2-8. Wiek graczy: 14-18. Czas gry: 20 minut.
Gra karciana.
Wszyscy znamy powiedzenie, które mówi, że żeby kogoś dobrze poznać, trzeba zjeść z nim beczkę soli. Uczestnicy gry spróbują zjeść przysłowiową beczkę soli, by zbudować bliższe relacje, zaprzyjaźnić się, odkryć wspólne obszary i zainteresowania. Treść kart zamieszczonych w grze jest okazją do nawiązania dialogu oraz szansą doskonalenia umiejętności interpersonalnych. Gra pozytywnie wpływa na rozwój społeczny, emocjonalny, poznawczy uczestników. Podnosi ich kompetencje komunikacyjne i umożliwia kształtowanie pozytywnej samooceny, a także integruje uczestników zajęć. Idealnie sprawdzi się podczas treningu umiejętności społecznych (TUS). Przeznaczona jest dla 2–8 graczy w wieku 14–18 lat. W skład zestawu wchodzą: instrukcja 100 kart z pytaniami 15 żetonów z zadaniami integrującymi grupę oraz uczącymi współpracy 3 karty BECZKA SOLI oznaczające konieczność losowania żetonu beczka soli, czyli woreczek, z którego uczestnicy losują żetony.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - Multimedialny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zanim dziecko zacznie pisać / Maria Dmochowska. - [Wydanie trzecie]. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1979.. - 263, [1] strona, VIII kart tablic kolorowych : ilustracje ; 20 cm.
(Biblioteka Pedagogiczna Nauczyciela Przedszkola)
Bibliografia na stronie 261-262.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149214 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36818, 25744, 36817, 37283 (4 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18452, 18358 (2 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43741, 30288 (2 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13875, 13843 (2 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27415, 27588, 28108, 27336 (4 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Góra uczuć : gra terapeutyczno-edukacyjna / autor: Dagmara Teczke ; ilustracje: Joanna Depa. - Wydanie II. - [Kraków] : Heim. Produkty terapeutyczno-edukacyjne, [2018]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje ; 25x26x6 cm.
Pudełko zawiera: 1 planszę, 25 kart "Bagaż doświadczeń", 25 kart "Wyzwania", 1 kostkę do gry, 4 pionki, 1 koło uczuć, 1 instrukcję.
Góra uczuć jest narzędziem terapeutyczno-edukacyjnym, przeznaczonym dla psychologów, pedagogów, psychoterapeutów a także rodziców, którzy chcieliby lepiej poznać swoje dzieci. Ma pozwolić graczom na dzielenie się swoimi doświadczeniami, emocjami i spostrzeżeniami w bezpieczny sposób. Gra bazuje na zdaniach niedokończonych, ćwiczeniach stymulujących wyobraźnię, zadaniach z zakresu komunikacji interpersonalnej, ćwiczeniach oddechowych. Gra Góra uczuć pozwala na zapoznanie się ze światem dziecka, odkrywa jego schematy myślenia, pokazuje jak radzi sobie ze współpracą i komunikacją w grupie. Może być dobrym wstępem do dalszej rozmowy, zajęć psychoedukacyjnych czy psychoterapii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 241054 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46819 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gra planszowa
W koszyku
Bystre oczko : kuferek pełen gier : edukacja, refleks, pamięć. - Częstochowa : Adamigo, 2012. - 8 gier (96 dwustronnych kartoników, 8 plansz) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 7x16x22 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 17 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Gra Bystre Oczko wyrabia spostrzegawczość, refleks, pamięć, ćwiczy analizę wzrokową i słuchową, uczy rozróżniać kolory i nazywać przedmioty. Ponadto zapewnia świetną i emocjonującą zabawę dla całej rodziny! Proste i różnorodne zasady pozwolą na wspólną grę dzieciom i dorosłym w różnym wieku. Zestaw składa się z 96 dwustronnych kartoników oraz 4 dwustronnych plansz. Zabawa polega na odnajdywaniu obrazka z kartonika na planszach. W instrukcji opisanych jest 8 gier, jednak zestaw można wykorzystywać na wiele innych sposobów. Bystre oczko to gra polecana przez pedagogów i logopedów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 42 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Duża poczta. - Chwaszczyno : Z.P. Aleksander, [2020]. - 1 gra (wiele elementów) : plastik, tektura, kolorowa, w pudełku 36x25x5 cm+ instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 792
Zawartość pudełka: okienko z tektury, druki "adres pomocniczy" - 36 szt., banknoty-po 12 szt., bilon - po 2 szt., druki "dowód nadania paczki", koperty- 10 szt., pieczątka- 1 szt., pocztówki-18 szt., druki "przekaz-14 szt., druki "przekaz pocvztowy- 14 szt., druki "przekaz telegraficzny-7 szt., druki-"wpłata"- 16 szt., znaczki- 88 szt., znaczki "Priorytet-12 szt., znaczki "R"- 10 szt.
"Poczta" to znakomita zabawka edukacyjna. Składa się na nią wiele atrakcyjnych rekwizytów związanych z pracą na poczcie. Bawiąc się w pocztę dzieci poznają zasady adresowania listów i pocztówek. Dowiedzą się jak wypełnić druk na przekaz bankowy lub wpłatę gotówkową, czy też adres pomocniczy na list polecony. Te i inne czynności sprawią, że dzieci poznają na czym polegają usługi świadczone przez pocztę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 74 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzieci kontra rodzice : polskie zwyczaje. - Warszawa : Kangur, [2001-]. - 1 gra (54 karty do gry, 2 karty pułapki) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 3x11x17 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Czy podkowa przynosi szczęście? Co śpiewamy solenizantowi? Co robimy w Prima Aprilis? Dzieci Kontra Rodzice: Polskie Zwyczaje to dynamiczna gra rodzinna, w której dzieci i rodzice rywalizują odpowiadając na wiele interesujących i zabawnych pytań. Wygrywa drużyna, która odpowie na więcej pytań. W grze znajdziecie pytania o dwóch poziomach trudności, specjalnie przygotowane dla dzieci i dla rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 37 (1 egz.)
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Mądra głowa : junior 8-11 lat / prod. Avalon. - Świlcza : L.K. Avalon, [2012]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor. ; 12 cm.
Na opak.: Kolekacja łamigłówek logicznych. Wszechstronny rozwój intelektualny. Sprawność i bystrość umysłu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DE 418 (1 egz.)
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 395/A (1 egz.)
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Mądra głowa : przedszkolak 4-7 lat. - [Świlcza] : LK Avalon, [2012]. - 1 dysk optyczny (CD-Rom) : dźw., kolor. ; 12 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Symbol UKD: 793.7(086.7)
Ścieżka dźwiękowa w jęz. pol.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DE 416 (1 egz.)
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Mądra głowa : uczeń 6-9 lat / prod. Avalon. - Świlcza : L.K. Avalon, [2012]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor. ; 12 cm.
Na opak.: Kolekcja łamigłówek logicznych. Wszechstronny rozwój intelekrualny. Sprawność i bystrość umysłu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DE 417 (1 egz.)
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 396/A (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Piast : rzut kostką przez polskie dzieje / [nowe opracowanie gry: Zakład Narodowy im. Ossolińskich (Dział Edukacji i Prezencji Zbiorów)]. - [Wrocław] : Zakład Narodowy im. Ossolińskich, 2013. - 1 gra (plansza, 4 pionki, 2 kostki, monety, tabela ruchu, płatka) : katron, plastik, tektura, płótno, kolor ; w pudełku 8x26x26 cm + instrukcja (64 strony : ilustracje ; 24 cm) + reprint instrukcji z 1904 roku (32 strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Gatunek
Symbol UKD: 794
W pudełku: Plansza - reprint oryg. planszy gry "Piast" z 1094 r. ; "Piast. Zabawa historyczna" ułożona przez Zofię D'Abancourt wg gry "Assarmot" Klementyny z Tańskich Hoffmanowej - reprint oryg. instrukcji z 1904 r. ; "Rzut kostką przez polskie dzieje" - współczesna instrukcja z napisaną przystępnym językiem "Historyczną gry osnową" ; Tabela ruchu - zawiera nazwy pól i informacje o ich ewentualnym specjalnym działaniu ; 150 kartonowych monet stworzonych na podst. oryg. talarów, dukatów i medali ze zbiorów Ossolineum ; Płatka - woreczek do przechowywania monet ; 4 pionki ; 2 kostki.
Gra dla 2-4 osób. Czas gry : 30 min.
Reprint gry planszowej z roku 1904 ze zbiorów z Ossolineum.
Po raz pierwszy w swojej historii Zakład Narodowy im. Ossolińskich wydał grę historyczną. Jest to reprint gry planszowej „Piast” z 1904 r. uzupełniony dodatkowymi elementami, które pozwolą zagrać na starej planszy w nowy sposób. W pudełku umieściliśmy nie tylko reprint oryginalnej gry z 1904 roku (plansza i instrukcja autorstwa Zofii D’Abancourt), ale także dodatkowe elementy sprawiające, że rozgrywka będzie atrakcyjna również dla dzisiejszych graczy (m.in. nowoczesną instrukcję, ilustrowaną ossolińskimi zbiorami i napisaną przystępnym językiem „Historyczną gry osnowę” oraz woreczek pełen kartonowych monet, które pełnią funkcję punktów, a wyglądają zupełnie jak autentyczne dukaty i talary bite przez dawnych królów).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 41 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polska quiz : jak było kiedyś. - Warszawa : Kangur, cop. 2017. - 1 gra (50 kart) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 18x12x4 cm + instrukcja (1 strona. : il. ; 15 cm).
Liczba graczy 2-4
GRA PLANSZOWA. Quiz sprawdzający wiedzę na temat życia codziennego w PRL.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pińczów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 904, GP 905 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 260174/czyt. Met. Hist. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rozsypanka zdaniowa : łamigłówka i gra słowna. - Chwaszczyno : Aleksander, [2021]. - 1 gra (45 plastikowych tabliczek, worek) : plastik, papier, karton kolor ; 31x25x5 cz + instrukcja.
(Terapia. Gra terapeutyczno-rehabilitacyjna.)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Liczba graczy 1-4.
W zestawie znajduje się 45 wyrażeń umieszczonych na plastikowych tabliczkach, z których można zbudować 7 zdań. Celem gry jest ułożenie wszystkich zdań, które muszą być zrozumiałe i zbudowane zgodnie z normami językowymi. Gra ma doskonalić analityczno-syntetyczne podejście do języka. Trzy warianty gry. Doskonałe ćwiczenia językowe wspierające rehabilitację osób chorych np. na chorobę Parkinsona, chorobę Alzheimera, a także pacjentów po udarze, bądź borykających się ze schorzeniami cywilizacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 86 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tangram : zabawa i gra umysłowa. - Chwaszczyno : Aleksander, [2021]. - 1 gra (42 drewniane elementy, 60 żetonów) ; karton, drewno ; 1 pudełku 31x25x5 cm. + instrukcja.
(Terapia. Gra terapeutyczno-rehabilitacyjna)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Liczba graczy 1-6.
Zestaw zawiera 42 różnorodne, drewniane figury geometryczne, w dużych poręcznych rozmiarach. W zabawie dysponujemy instrukcją z 61 wzorami, prezentującymi jedynie konkury obrazka. Zadanie polega na ułożeniu odpowiedniego wzoru przy wykorzystaniu dowolnych siedmiu figur. Drewniane elementy o sporych rozmiarach zostały zaprojektowanie tak, aby ułatwić chwyt osobom starszym oraz po przebytych urazach, po udarach, czy w trakcie choroby Parkinsona. Dzięki prostym zasadom, gra jest idealna do wspólnej zabawy młodszych dzieci ze swoimi dziadkami. Razem spędzony czas, doskonale wpłynie na relacje pomiędzy pokoleniami, a jednocześnie dostarczy potrzebnych zarówno najmłodszym jak i najstarszym ćwiczeń motoryki małej. Zabawa z Tangramem to także ogromna satysfakcja z samodzielnego rozwiązania łamigłówek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 81 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wspólne ogniwo : trening spostrzegawczości. - Chwaszczyno : Aleksander, [2021]. - 1 gra (plansza, 14 elementów wyznaczających osie (9 figur, 5 wzorów), 45 tabliczek) : karton, drewno ; w pudełku 31x25x5 cm. + instrukcja.
(Terapia. Gra terapeutyczno-rehabilitacyjna.)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Liczba graczy: 1-4.
Wspólne ogniwo z serii Terapia Alexander to gra terapeutyczno-rehabilitacyjna, która wspomaga trening spostrzegawczości, analizy wzrokowej i refleksu. Stworzona została z myślą przede wszystkim o seniorach, którym zależy na ćwiczeniu sprawności intelektualnej. Gra Wspólne ogniwo Trening spostrzegawczości będzie przydatna również dla osób, które przechodzą rehabilitację po wylewie lub wypadku. Gra świetnie sprawdzi się również jako pomoc dydaktyczna do pracy z dziećmi w terapii logopedycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 82 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej