Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(60)
Forma i typ
Artykuły
(39)
Gry i zabawki
(18)
Książki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(1)
Kielce - Czytelnia
(1)
Kielce - Multimedialny
(16)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(1)
Pińczów - Multimedialny
(2)
Autor
Januszewski Andrzej
(5)
Burnus Beata
(2)
Salwa Aleksandra
(2)
Sarna Karol
(2)
Adamczyk Piotr
(1)
Banach Jacek
(1)
Bolanowska Monika
(1)
Bonk Gabriela
(1)
Boszko Renata
(1)
Cieśla Jarosław
(1)
Cioch Katarzyna
(1)
Cipora Krzysztof
(1)
Fijałkowski Tomasz
(1)
Fiołkowska Aniela
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Goetz Magdalena
(1)
Górecka Małgorzata
(1)
Głazowska Małgorzata
(1)
Hejmowska Agata
(1)
Ignatów Radosław
(1)
Jakimiec Aga
(1)
Kochanowski Jerzy
(1)
Korolczuk Renata
(1)
Kosobucka Katarzyna
(1)
Kostorz Ewa
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Krasucka-Dadun Natalia
(1)
Kukuć Urszula
(1)
Madaj Karol
(1)
Maj Arek
(1)
Miłuński Filip
(1)
Nowak Zdzisław (1930-1995)
(1)
Pijanowski Lech (1928-1974)
(1)
Pijanowski Wojciech (1951- )
(1)
Piszczek Beata
(1)
Pytel Karolina
(1)
Renz-Ostrówka Anna
(1)
Rymer Przemysław
(1)
Sachnowska Kamila
(1)
Sarna Karolina
(1)
Staroń Przemysław
(1)
Szczygieł Monika
(1)
Szwajkowski Witold
(1)
Szyma Rafał (1981- )
(1)
Szymański Michał
(1)
Szymczak Emilia
(1)
Szłapa Rafał
(1)
Słomińska Renata
(1)
Trzewiczek Ignacy (1976- )
(1)
Tułacz Natalia
(1)
Weidemann Agnieszka
(1)
Wiśniewski Wojciech
(1)
Wojciechowicz Sylwia
(1)
Wojdon Joanna (1973- )
(1)
Zambrowska Małgorzata
(1)
Zielińska Renata
(1)
Łapot Jakub
(1)
Łyszkiewicz Izabela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Odbiorca
Dzieci
(15)
9-13 lat
(3)
Dorośli
(2)
Młodzież
(2)
12-14 lat
(1)
14-17 lat
(1)
18+
(1)
6-8 lat
(1)
Przedszkola
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Grafika polska
(1)
Temat
Język polski
(8116)
Dziecko
(5128)
Nauczanie
(4703)
Matematyka
(4655)
Literatura polska
(4106)
Gry planszowe
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3740)
Nauczanie początkowe
(3702)
Szkolnictwo
(3326)
Historia
(3302)
Wychowanie przedszkolne
(3243)
Wychowanie
(2700)
Rodzina
(2351)
Język angielski
(2350)
Młodzież
(2346)
Pedagogika
(2241)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1834)
Sztuka
(1754)
Język rosyjski
(1746)
Oświata
(1692)
Wychowanie w rodzinie
(1689)
Kobieta
(1687)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1680)
Wojsko
(1658)
Uczniowie
(1655)
Literatura
(1652)
Chemia
(1535)
Kultura
(1435)
Język niemiecki
(1429)
Muzyka
(1409)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1272)
Psychologia
(1257)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1078)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Nauka
(1052)
Internet
(1050)
Technika
(1022)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(943)
Żydzi
(930)
Uczenie się
(916)
Młodzież szkolna
(885)
Dzieci
(874)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(862)
Osobowość
(846)
Zarządzanie
(837)
Psychoterapia
(823)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(792)
Gry i zabawy
(791)
Polityka międzynarodowa
(785)
Praca
(784)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(762)
Pińczów
(748)
Polityka
(741)
Uczucia
(736)
Polacy za granicą
(729)
Teatr polski
(718)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(716)
Turystyka
(716)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(707)
Szkolnictwo wyższe
(706)
Opieka społeczna
(691)
Relacje międzyludzkie
(689)
Marksizm
(687)
Czytanie
(683)
Rodzice
(678)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(672)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(657)
Język francuski
(635)
Kształcenie
(635)
Astronomia
(634)
Sport
(633)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Komputery
(618)
Nałóg
(618)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(615)
Postawy
(605)
Powieść rosyjska
(604)
Temat: dzieło
Lew, czarownica i stara szafa
(1)
Temat: czas
1-101
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
101-200
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
2001-
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
301-400
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
501-600
(1)
601-700
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Elbląg (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Truso (miasto dawne)
(1)
Gatunek
Plansze do gry
(11)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(4)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(4)
Artykuł fachowy
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Teatr dziecięcy i młodzieżowy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(15)
Edukacja i pedagogika
(4)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Historia
(1)
60 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pan tu nie stał... / Jerzy Kochanowski. W: Wiadomości Historyczne. - [R.] 55, nr 3 (2012), s. 62-63.
Forma i typ
Dokument nadrzędny: Wiadomości Historyczne.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 254775/czyt.Met.Mat. (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gra planszowa
W koszyku
Znaj znak : gra edukacyjna / projekt gry Karol Madaj ; redakcja naukowa Kamila Sachnowska, Andrzej Zawistowski ; projekt graficzny Tomasz Ginter. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2012. - 1 gra (132 karty do gry, 133 karty pomocnicze z opisem znaków, instrukcja] : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x21x21 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje) ; 5030 g.
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794 94(438).08
Instr. w j. polskim.
Znaj Znak jest grą edukacyjną przeznaczoną dla dwóch graczy, w której wiedza przychodzi samoistnie podczas rozgrywki. Przy użyciu jednego kompletu kart w Znaj Znak" mogą grać jednocześnie nawet 32 osoby. W trakcie rozgrywki w Znaj Znak" gracze uczą się rozpoznawać symboliczne dla polskiej historii znaki, daty, postacie, miejsca, przedmioty Gra składa się ze 132 kart. Na każdej znajduje się 12 różnych symboli dotyczących najnowszej historii Polski. Jeżeli weźmiemy dowolne dwie karty i uważnie się im przyjrzymy, okaże się, że mają jeden wspólny symbol. 132 karty 133 symbole i zawsze tylko jeden wspólny znak na dwóch kartach. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli mu się to uda, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Jeżeli nie zna nazwy znaku, odwraca kartę, odczytuje definicję symbolu, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 1 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Granie w projektowanie / Filip Miłuński. W: Wychowanie w Przedszkolu. - 2014, nr 3, s. 40-42.
Dokument nadrzędny: Wychowanie w Przedszkolu.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95712, 95711 (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Gry świata / według Lecha i Wojciecha Pijanowskich. - Wydanie pierwsze, dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 495, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 25 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Gry świata... to najobszerniejszy zbiór gier z różnych epok i regionów świata, wybranych przez znawców i miłośników gier, ojca i syna, Lecha i Wojciecha Pijanowskich. Zawiera: ponad 300 różnorodnych gier w podziale na gry planszowe, gry w karty, gry dla samotnych, gry naśladujące życie, opisy i szczegółowe zasady gier, dodatkowo płytę CD z grami – puzzle, konkurs z łamigłówką i pokerowy pasjans. Dzięki tej książce: poznasz nowe odmiany dobrze znanych gier, nauczysz się wielu nowych, ciekawych gier, zobaczysz, jak wyglądają rekwizyty, karty i plansze, dowiesz się, gdzie, kiedy i w jakich okolicznościach wymyślono poszczególne gry. „Gra jest wycinkiem naszego życia i podczas rozgrywki zachowujemy się tak jak w życiu. Warto od czasu do czasu poobserwować przeciwników, wiele można będzie się o nich dowiedzieć. Gry kształtują także wiele cech potrzebnych człowiekowi do życia: uczą cierpliwości, rozwijają wyobraźnię, pogłębiają wiedzę, uczą języków”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33147 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Znaczenie aktywizowania uczniów / Beata Piszczek. W: Bliżej Przedszkola. - 2005, nr 4, s. 43-46.
Dokument nadrzędny: Bliżej Przedszkola.
Bibliogr.
[Źródła aktywności ucznia. Przykładowe metody aktywizujące, które można zastosować w edukacji przedszkolnej: burza mózgów, mapa pojęciowa, symulacje, gry planszowe .]
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gra planszowa / Renata Słomińska. W: Wychowanie w Przedszkolu. - [R.] 63, nr 7 (2010), s. 22-25.
Dokument nadrzędny: Wychowanie w Przedszkolu.
Przykładowa gra planszowa towarzyska wyciszająca dzieci z nadpobudliwością w wieku przedszkolnym. Gra zapoznająca z symbolami - m.in. owocami, warzywami, kolorami, kształtami.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gry planszowe: edukacja i rozwój kompetencji / Witold Szwajkowski. W: Życie Szkoły. - [R.] 68, nr 6 (2013), s. 8-9.
Dokument nadrzędny: Życie Szkoły.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej