Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(60)
Forma i typ
Artykuły
(39)
Gry i zabawki
(18)
Książki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(1)
Kielce - Czytelnia
(1)
Kielce - Multimedialny
(16)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(1)
Pińczów - Multimedialny
(2)
Autor
Januszewski Andrzej
(5)
Burnus Beata
(2)
Salwa Aleksandra
(2)
Sarna Karol
(2)
Adamczyk Piotr
(1)
Banach Jacek
(1)
Bolanowska Monika
(1)
Bonk Gabriela
(1)
Boszko Renata
(1)
Cieśla Jarosław
(1)
Cioch Katarzyna
(1)
Cipora Krzysztof
(1)
Fijałkowski Tomasz
(1)
Fiołkowska Aniela
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Goetz Magdalena
(1)
Górecka Małgorzata
(1)
Głazowska Małgorzata
(1)
Hejmowska Agata
(1)
Ignatów Radosław
(1)
Jakimiec Aga
(1)
Kochanowski Jerzy
(1)
Korolczuk Renata
(1)
Kosobucka Katarzyna
(1)
Kostorz Ewa
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Krasucka-Dadun Natalia
(1)
Kukuć Urszula
(1)
Madaj Karol
(1)
Maj Arek
(1)
Miłuński Filip
(1)
Nowak Zdzisław (1930-1995)
(1)
Pijanowski Lech (1928-1974)
(1)
Pijanowski Wojciech (1951- )
(1)
Piszczek Beata
(1)
Pytel Karolina
(1)
Renz-Ostrówka Anna
(1)
Rymer Przemysław
(1)
Sachnowska Kamila
(1)
Sarna Karolina
(1)
Staroń Przemysław
(1)
Szczygieł Monika
(1)
Szwajkowski Witold
(1)
Szyma Rafał (1981- )
(1)
Szymański Michał
(1)
Szymczak Emilia
(1)
Szłapa Rafał
(1)
Słomińska Renata
(1)
Trzewiczek Ignacy (1976- )
(1)
Tułacz Natalia
(1)
Weidemann Agnieszka
(1)
Wiśniewski Wojciech
(1)
Wojciechowicz Sylwia
(1)
Wojdon Joanna (1973- )
(1)
Zambrowska Małgorzata
(1)
Zielińska Renata
(1)
Łapot Jakub
(1)
Łyszkiewicz Izabela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Odbiorca
Dzieci
(15)
9-13 lat
(3)
Dorośli
(2)
Młodzież
(2)
12-14 lat
(1)
14-17 lat
(1)
18+
(1)
6-8 lat
(1)
Przedszkola
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Grafika polska
(1)
Temat
Język polski
(8116)
Dziecko
(5128)
Nauczanie
(4703)
Matematyka
(4655)
Literatura polska
(4106)
Gry planszowe
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3740)
Nauczanie początkowe
(3702)
Szkolnictwo
(3326)
Historia
(3302)
Wychowanie przedszkolne
(3243)
Wychowanie
(2700)
Rodzina
(2351)
Język angielski
(2350)
Młodzież
(2346)
Pedagogika
(2241)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1834)
Sztuka
(1754)
Język rosyjski
(1746)
Oświata
(1692)
Wychowanie w rodzinie
(1689)
Kobieta
(1687)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1680)
Wojsko
(1658)
Uczniowie
(1655)
Literatura
(1652)
Chemia
(1535)
Kultura
(1435)
Język niemiecki
(1429)
Muzyka
(1409)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1272)
Psychologia
(1257)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1078)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Nauka
(1052)
Internet
(1050)
Technika
(1022)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(943)
Żydzi
(930)
Uczenie się
(916)
Młodzież szkolna
(885)
Dzieci
(874)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(862)
Osobowość
(846)
Zarządzanie
(837)
Psychoterapia
(823)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(792)
Gry i zabawy
(791)
Polityka międzynarodowa
(785)
Praca
(784)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(762)
Pińczów
(748)
Polityka
(741)
Uczucia
(736)
Polacy za granicą
(729)
Teatr polski
(718)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(716)
Turystyka
(716)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(707)
Szkolnictwo wyższe
(706)
Opieka społeczna
(691)
Relacje międzyludzkie
(689)
Marksizm
(687)
Czytanie
(683)
Rodzice
(678)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(672)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(657)
Język francuski
(635)
Kształcenie
(635)
Astronomia
(634)
Sport
(633)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Komputery
(618)
Nałóg
(618)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(615)
Postawy
(605)
Powieść rosyjska
(604)
Temat: dzieło
Lew, czarownica i stara szafa
(1)
Temat: czas
1-101
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
101-200
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
2001-
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
301-400
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
501-600
(1)
601-700
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Elbląg (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Truso (miasto dawne)
(1)
Gatunek
Plansze do gry
(11)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(4)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(4)
Artykuł fachowy
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Teatr dziecięcy i młodzieżowy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(15)
Edukacja i pedagogika
(4)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Historia
(1)
60 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Detektyw : kryminalna gra planszowa / gra Ignacego Trzewiczka ; scenariusz: Przemysław Rymer oraz Jakub "Dragon" Łapot ; projekt graficzny: Ewa Kostorz, Rafał Szyma, Aga Jakimiec ; tłumaczenie Arek Maj. - Gliwice : Portal Games, copyright 2019. - 1 gra (1 plansza, 5 talii spraw, 5 kart postaci, 1 księga spraw, 3 drewniane znaczniki, 15 żetonów autorytetu, 10 żetonów stresu, 5 żetonów użytych zdolności, 5 żetonów specjalnych, 17 żetonów umiejętności) : karton, tektura, drewno, kolor ; 30x30x8 cm + przewodnik po bazie danych (1 karta luzem) + księga spraw (12 stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm) + instrukcja (16 stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm).
Liczba graczy 1-5, czas gry 2-3 godziny, wiek 16+.
Do gry potrzebny jest dostęp do przeglądarki internetowej.
Gracze wcielają się w role inspektorów pracujących dla rządowej agencji ANTARES. Detektywi otrzymają login upoważniający ich do korzystania z internetowej bazy danych agencji ANTARES, w której znajdą dane dotyczące podejrzanych, świadków, dokumentacje aresztowań i przebieg wcześniejszych śledztw. Gracze będą mieli wolną rękę w przeszukiwaniu bazy ANTARES jak i dowolnych źródeł, które pozwolą im rozwiązać sprawę. [https://portalgames.pl/sklep/pl/detektyw--kryminalna-gra-planszowa-499.p.html].
Detektyw to kooperacyjna gra planszowa projektu Ignacego Trzewiczka, autorstwa Przemysława Rymera i Jakuba Łapota, która zabierze was do świata zbrodni i wymagających zagadek kryminalnych. W Detektywie: Kryminalnej Grze Planszowej gracze wcielają się w role inspektorów pracujących dla rządowej agencji ANTERES. Detektywi otrzymają login upoważniający ich do korzystania z internetowej bazy danych agencji ANTERES, w której znajdą dane dotyczące podejrzanych, świadków, dokumentacje aresztowań i przebieg wcześniejszych śledztw. Gracze będą mieli wolną rękę w przeszukiwaniu bazy ANTERES jak i dowolnych źródeł, które pozwolą im rozwiązać sprawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 88 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gry planszowe - to jest to ! / Agnieszka Weidemann. W: Poradnik Bibliotekarza. - 2013, nr 5, s. 36-37.
Dokument nadrzędny: Poradnik Bibliotekarza.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Remedium.
Gra "Jeden Świat" dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, którzy dzięki niej mogą w przyjemny i prosty sposób poszerzyć swoją wiedzę o zakażeniu HIV/AIDS.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
PRL - w grach planszowych / Joanna Wojdon. W: Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli. - [R.] 55, nr 5 (2012), s. 35-38.
Symbol UKD: 793/794(045/046) 37(045/046) 94(438).083(045/046)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gry planszowe z całego świata / Renata Zielińska. W: Świetlica w Szkole. - 2014, nr 6, s. 23-26.
Dokument nadrzędny: Świetlica w Szkole.
Gra planszowa
W koszyku
Alfabet ; Podwodne przygody. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - 1 gra (1 plansza dwustronna, 4 pionki, kostka, 4 kolorowe tablice, żetony, bloczek do zapisywania) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x27x30 cm + instrukcja.
(Gra Edukacyjna)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Liczba graczy : 2-4, wiek : 6+.
ALFABET - jest grą planszową z zestawem 4 tablic oraz żetonami do uzupełniania wyrazów na tablicach. Proste, krótkie wyrazy i ćwiczenia w budowaniu zdań pomogą zapamiętać i utrwalić poznane literki. PODWODNE PRZYGODY - zasady gry są proste. Od pola Start musisz pezjść jak najszybciej do pola Meta. Kto trafi na pole z Wilorybem musi wykonać zadanie wskazane przez Wieloryba. Czasem stracisz trochę czasu, a czasem Wieloryb ci pomoże.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 15 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Duża poczta. - Chwaszczyno : Z.P. Aleksander, [2020]. - 1 gra (wiele elementów) : plastik, tektura, kolorowa, w pudełku 36x25x5 cm+ instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 792
Zawartość pudełka: okienko z tektury, druki "adres pomocniczy" - 36 szt., banknoty-po 12 szt., bilon - po 2 szt., druki "dowód nadania paczki", koperty- 10 szt., pieczątka- 1 szt., pocztówki-18 szt., druki "przekaz-14 szt., druki "przekaz pocvztowy- 14 szt., druki "przekaz telegraficzny-7 szt., druki-"wpłata"- 16 szt., znaczki- 88 szt., znaczki "Priorytet-12 szt., znaczki "R"- 10 szt.
"Poczta" to znakomita zabawka edukacyjna. Składa się na nią wiele atrakcyjnych rekwizytów związanych z pracą na poczcie. Bawiąc się w pocztę dzieci poznają zasady adresowania listów i pocztówek. Dowiedzą się jak wypełnić druk na przekaz bankowy lub wpłatę gotówkową, czy też adres pomocniczy na list polecony. Te i inne czynności sprawią, że dzieci poznają na czym polegają usługi świadczone przez pocztę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 74 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dwa+Dwa ; Podwodna przygoda. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - 2 gry (dwustronna plansza, 4 pionki, kostkę, 4 karty, 2 karty żetonów, bloczek do zapisywania punktów) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x27x31 cm + instrukcja.
(Gra Edukacyjna)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, dla dzieci powyżej 6 roku życia.
Na pudełku: 2 gry!
Dwa+Dwa to gra planszowa z dwustronną twardą planszą do zabawy dla całej rodziny, a w szczególności dla najmlodszych dziaci. Zabawa toczy się na dużej planszy z żetonami i indywidualnymi kartami. Kto pierwszy zdobędzie żeton z cyferką i umieści go na swojej karcie, poprawnie uzupełniając działanie, ma szanse wygrać całą grę. Gra wzbogaca umiejętność rozpoznawania i utrwalania cyfr oraz wykonywania prostych działań matematycznych. Druga gra w pudełku : Podwodne przygody polega na jak najszybszym przejściu od startu do mety. Kto trafi na pole z wielorybem musi wykonać zadanie wskazane przez Wieloryba. Czasem stracisz trochę czasu, a czasem Wileloryb ci pomoże. Gra pozwala na miłe spędzenie czasu w grupie a rywalizacja w grze to jeden ze sposobów na rozwój emocjonalny dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 2 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gwiezdna podróż ; Tajemniczy labirynt. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko: plansza , żetony, karty, pionki, kostka ; 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 dwustronna plansza, 4 sylwetki z postaciami, żetony życia, 4 karty zbiorcze "statki kosmiczne", karty "UFO" z numerami, kostka, 2 karty z postaciami zwierząt.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-6+.
GWIEZDNA PODRÓŻ - Tu statek kosmiczny do bazy Alfa 001. Uwaga ! UFO !. Uwaga ! wykonuję podejście do lądowania !. Zagraj i odkryj nowe Galaktyki w kosmosie. Przygotuj się na nowe odkrycia. LABIRYNT - to gra do zabawy w gronie wspaniałych przyjaciół. Waszym zadaniem jest odnaleźć właściwą drogę. Po drodze czekają na was różne niebezpieczeństwa. Kto okaże się najlepszy - ten wygrywa. Powodzenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : Game compendium. - [Belgium] : Cartamundi, [b. r.]. - 1 pudełko : tektura, kolor ; 27x27x5 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2 i więcej.
Czas gry: ok. 20 minut.
Zawatość pudełka: 3 x plansze do gry (Młynek/Warcaby, Chińczyk), 4 x 4 pionki, 2 x 12 pionków do młynka/warcabów, 1 kostka do gry, 55 kart, instrukcja.
Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Zestaw najlepszych gier z Twoimi ulubionymi bohaterami z Harrego Pottera. Zagraj na jednej z trzech plansz, bądź zostań mistrzem gry w karty! W środku znajdziesz m.in. takie gry jak: Młynek, Warcaby, Wilk i Owce, Szalone Ósemki, Kent bądź Koncentracja. Wybierz coś dla siebie i nie daj się nudzie! Rozgrywka poszczególnych gier opisana jest w obszernej instrukcji. Zawartość opakowania: - 3 plansze do gier: Młynek, Warcaby, Chińczyk; - 16 pionków w 4 kolorach; - 12 pionków w 2 kolorach; - 1 kostka do gry; - 55 kart; - instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 99 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Latająca eskadra ; Mali tropiciele. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, pionki, żetony ; 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 dwustronna plansza, 4 podstawki z postaciami, żetony, kostka, 4 karty zlecień, karta banknot kasy, , instrukcja.
Liczba graczy 2-4, wiek: 5-9+.
Wspaniały zestaw gier planszowych, który wciągnie Twoich przyjaciół lub całą rodzinę w emocjonującą rozgrywkę. W jednym opakowaniu kryją się 2 gry... Zabawie nie będzie końca. LATAJĄCA ESKADRA - fantastyczna gra - zabawa w eskadrę pilotów. Co ich czeka? Jakie otrzymają zadanie do wykonania? Kto pierwszy z bazy lotniczej rozwiezie towar? Zagraj i przekonaj się czy zostaniesz jednym z nich. MALI TROPICIELE - zostań najszybszym tropicielem żetonowych Minek. To trudne zadanie, nawet dla wytrwałych tropicieli. Musisz wykazać spryt i odwagę dzielny graczu. Minki wcale nie chcą wracać do telefonu i wyśmienicie bawią się w wesołym miasteczku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 6 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Piraci atakują ; Tajemniczy labirynt. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, kostka, żetony, karty ; 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: plansza dwustronna, kostka, 4 podstawki do pionków z pastaciami ; Do gry Piraci atakują : 8 kart: 4 komplety po 2 karty "Pieczęć Pirata"; 40 żetonów w 4 kolorach, 4 karty zbiorcze "Życie Pirata", 4 karty "Mapa Pirata", 16 kart "Skrzynia ze skarbem", 2 karty "Flaga Pirata"; 2 karty z obrazkami do gry Tajemniczy Labirynt.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-9+.
Gra planszowa 2w1 "Piraci atakują" i "Labirynt"to wspaniała zabawa na długie zimowe wieczory. PIRACI ATAKUJĄ - Znaleziono na plaży butelkę z rulonem. Po wyjęciu, rulon okazał się mapą. Odnajdź skarb Pirata Jaxa jako pierwszy. Uwaga! Piraci ruszają do ataku! Powodzenia. LABIRYNT - to gra do zabawy w gronie wspaniałych przyjaciół. Waszym zadaniem jest odnaleźć właściwą drogę, na której czekają różne niebezpieczeństwa. Kto okaże się najlepszy - ten wygra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 5 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Piramidy Faraona ; Pustynne skorpiony. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, pionki, kostka, elementy, karty, żetony ; 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 plansza dwustronna, 4 podstawki z postaciami, 4 karty Akty własności, żetony monety, karty towarów, karty Banknot, obrazki ze skorpionem, kostka, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-9+.
PIRAMIDY FARAONA - to tu znajdziesz niezwykłe miato piramid. W krainie Faraona, w piramidzie jest cukiernia, kwiaciarnia. Może zostaniesz właścicielem jednej z piramid. Zagraj i sprawdź się w tej niesamowitej grze. PUSTYNNE SKORPIONY - to niebezpieczna przeprawa przez piaski pustyni. To tu biegają ciekawskie i zarazem niebezpieczne skorpiony. Idź do celu ostrożnie. W tej wyprawie potrzebna Ci będzie odrobina szczęścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 10 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
S.O.S. w dżungli ; Gra w zielone. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko: dwustronna plansza, pionki, kostka, elementy, karty, żetony ; 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 plansza dwustronna, 4 podstawki z postaciami, kostka, 4 karty lekarskie, żetony z lekarstwami, żetony z opatrunkiem, karty z obrazkiem zwierzątek, karty ze słoneczkiem, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-9+.
S.O.S DLA DŻUNGLI - S.O.S. rozlega się w tajemniczej, zilonej dżungli. Czy zdołasz pokonać trudności i dotrzeć do rannych zwierząt? uruchom swoje auto, zapakuj torbę lekarską i ruszaj niezłocznie. GRAJ W ZIELONE - duża dawka Smiechu. Proste pytania i każdy zna odpowiedż. Pamiętaj jednak, nim odpowiesz musisz powiedzieć głośno "Zielone".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 9 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szachy klasyczne, drewniane figury. - Nowa Iwiczna : Wydawca Jawa, copyright [2017]. - 1 gra (1 plansza, 32 pionki) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + przepisy gry (4 s. : il. ; 24 cm).
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Drewniane figury
Partia szachowa rozgrywana jest przez dwóch graczy. Każdy z nich dysponuje zestawami bierek w odmiennych kolorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pińczów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 913, GP 912, GP 911, GP 914, GP 909, GP 910 (6 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szlak kolejowy ; Tajemniczy labirynt. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - 1 pudełko : plansza, pionki, żetony ; 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 dwustronna plansza, pionki, kostka, elementy, żetony.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-9+.
Gra planszowa 2w1 " Szlak Kolejowy" i " Tajemniczy Labirynt" marki Fan Games wciągnie Twoich przyjaciół oraz całą rodzinę w emocjonującą rozrywkę. To wspaniała zabawa na długie jesienno - zimowe wieczory, wakacyjne wyjazdy czy leniwe weekendy. Nuda Wam nie grozi! SZLAK KOLEJOWY - Na dalekim zachodzie wybudowano szlak kolejowy. Wyrusz w podróż i sprawdź, czy można bezpiecznie podróżować. Przewieź złote sztaby ze stacji Western Black do banku w Wester Gold. Uwaga! Indianie, napady i skorpiony. Przyda się pomoc. Powodzenia. TAJEMNICZY LABIRYNT - To gra do zabawy w gronie wspaniałych przyjaciół. Waszym zadaniem jest odnaleźć właściwą drogę. Po drodze czekają Was różne niebezpieczeństwa. Kto okaże się najlepszy - ten wygra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 4 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ukryta komnata ; Nowi przyjaciele. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, pionki, kostka, elementy, karty, żetony 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 plansza dwustronna, 4 podstawki z postaciami, 4 karty zaklęć, 4 karty z Czarodziejską Różdżką, żetony skarbu, kostka, kupony nagroda, karty obrazki ze zwierzątkami, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-9+.
UKRYTA KOMNATA - w odległej krainie, w tajemniczym zamku ukryto komnatę ze skarbami. Zostań dzielnym rycerzem i odnajdź skarby. Pomożesz Królewnie Wiki i poznasz nowych przyjaciół. Ruszaj do zabawy a czarodziejska różdżka wskaże ci drogę. NOWI PRZYJACIELE - na zielonej polanie bawią się razem zwierzaki małe i duże. Dołącz do nich i jak najszybciej przejdź całą polankę. Uważajcie na małe przeszkody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 8 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ułóż szyfr : kolory i figury : gra planszowa z elementami przestrzennymi. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza 98 kostkek z tworzywa, 30 kart ze wzorem, naklejki, notes 31x27,5x6,5 cm + instrukcja.
(Nauka i Zabawa)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, wiek dzieci powyżej 5 roku życia.
Gra przeznaczona jest dla dzieci młodszych, które uczą się rozpoznawać kolory, kształty oraz odtwarzać sekwencje. Ćwiczenie umiejętności szeregowania i odtwarzania sekwencji bezpośrednio wpływa na rozwijanie u dzieci umiejętności czytania czy pisania - polegających na odtwarzaniu dźwięków i liter. Gra dodatkowo pobudza logiczne myślenie. Celem gry jest odtworzenie symboli figur znajdujących się na kartach i umieszczenie ich na planszy. Wprawni gracze wybierając trudniejsze warianty mogą samodzielnie tworzyć szyfr. Zawodnik, który zdobędzie największą liczbę punktow otrzymuje tytuł "Mistrza budowy szfru".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 3 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ułóż wyrazy : Junior Girls. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, żetony literek, karty z wyrazami, notes 27x30,5x6 cm + instrukcja.
(Sprawdzian Wiedzy)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Zawartość pudełka: plansza, 98 białych kafelków, naklejki z literami, 30 kart, notes, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 6+.
Gra przeznaczona jest dla dzieci rozpoczynających naukę czytania i pisania. Wyglądem przypomina Wam krzyżówkę. Celem gry jest: odtworzenie wyrazów znajdujących się na kartach i umieszczenie ich na planszy. Zawodnik, który zdobędzie największą ilość punktów otrzymuje tytuł "Mistrza budowy wyrazu" od Mirabelli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 11 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej