Inhibitory
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Artykuły
(3)
Książki
(1)
Autor
1
(1)
Filipowicz-Sosnowska Anna
(1)
Kingsley G. H
(1)
Stasiak Magdalena
(1)
Tomaszewski Witold
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4692)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Inhibitory
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3717)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3290)
Wychowanie przedszkolne
(3236)
Wychowanie
(2691)
Język angielski
(2346)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2340)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1744)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1682)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1672)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1633)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1427)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1265)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1050)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(909)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(856)
Dzieci
(849)
Osobowość
(842)
Zarządzanie
(834)
Psychoterapia
(812)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(790)
Gry i zabawy
(790)
Polityka międzynarodowa
(787)
Praca
(780)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(740)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(721)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Relacje międzyludzkie
(664)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(655)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(606)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(599)
Temat: dzieło
Kuratorium Oświaty (Łódź)
(1)
Szkoła Współpracy (projekt)
(1)
Świętokrzyski program wspierania rozwoju szkół podnoszących efektywność kształcenia - Razem łatwiej
(1)
Temat: miejsce
Australia
(1)
Hawaje (Stanu Zjednoczone)
(1)
Izrael
(1)
Mazowieckie, województwo
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Tajlandia
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Śląskie, województwo
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
1.
Na okładce: Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym.
Bibliogr. przy art.
Zawiera: S. 13-20 : Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym / Anna Gocłowska.
Zawiera: S. 23-38 : Ewaluacja jako nadzieja. Gdy edukacji potrzeba kulturowej zmiany / Grzegorz Mazurkiewicz.
Zawiera: S. 39-53 : Dyskretny urok ewaluacji - czy on jeszcze działa? / Henryk Mizerek.
Zawiera: S. 55-71 : Transformacja kultury organizacyjnej szkół polskich - rola reformy systemu nadzoru pedagogicznego / Roman Dorczak.
Zawiera: S. 73-91 : Cztery generacje ewaluacji a koncepcja metodologiczna ewaluacji w nadzorze pedagogicznym / Beata Ciężka.
Zawiera: S. 93-110 : Ewaluacja zewnętrzna - założenia i wyzwania / Agnieszka Borek, Tomasz Kasprzak, Bartłomiej Walczak.
Zawiera: S. 111-115 : Czy ewaluacja zewnętrzna jest impulsem do zmian w szkołach? / Łukasz Kluz, Stefan Wlazło.
Zawiera: S. 117-131 : Zastosowanie i planowanie ewaluacji wewnętrznej w szkole (placówce) - czyli po co nam ewaluacja wewnętrzna i jak ją przygotować? / Grzegorz Mazurkiewicz, Beata Ciężka.
Zawiera: S. 133-142 : Rola i zadania wizytatora w ewaluacji zewnętrznej / Ewa Drozd.
Zawiera: S. 143-168 : Wizytatorzy o swojej pracy w kontekście ich nowej roli zawodowej / Joanna Kołodziejczyk, Jakub Kołodziejczyk.
Zawiera: S. 169-187 : Ewaluacja oczami szkoły / Bartłomiej Walczak.
Zawiera: S. 191-210 : Elementarz twórczego życia - o koncepcji pracy szkoły / Dorota Kulesza.
Zawiera: S. 211-214 : Jak budować koncepcję pracy szkoły? / Stefan Wlazło.
Zawiera: S. 215-224 : Budowanie koncepcji pracy szkoły a zarządzanie szkołą przez współdziałanie / Barbara Bandoła.
Zawiera: S. 225-233 : Kolizja czy symbioza? O konsekwencjach różnic w strategiach rozwiązywania problemów u nastolatków i ich nauczycieli / Marek Kaczmarzyk.
Zawiera: S. 235-249 : Szkoła sprzyjająca uczeniu się / Marta Chrabąszcz.
Zawiera: S. 251-266 : Dlaczego warto przeciwdziałać dyskryminacji w szkole? / Joanna Grzymała-Moszczyńska, Ewa Stoecker.
Zawiera: S. 267-282 : Jak sprawić, by uczniowie się uczyli? Model "Ocenianie w Dialogu" / Joanna Piasta-Siechowicz.
Zawiera: S. 283-296 : Uczenie się jest działaniem podejmowanym przez ucznia. Doświadczenia nauczycieli Szkoły Podstawowej nr 64 im. Władysława Broniewskiego we Wrocławiu / Krystyna Gęsiak-Piątkowska.
Zawiera: S. 297-309 : Aktywność uczniów: świadoma nauka i budowanie postaw obywatelskich / Łukasz Srokowski.
Zawiera: S. 311-323 : Kultura wizualna szkoły jako zwierciadło respektowania norm społecznych w szkole / Justyna Nowotniak.
Zawiera: S. 325-339 : Prewencja i profilaktyka społeczna a wychowanie / Jan Łuczyński.
Zawiera: S. 341-353 : "Każdy wie, że w teatrze trzeba się przyzwoicie zachować" - praca nauczycieli gimnazjum nad zmianą zachowania uczniów / Bożena Kula.
Zawiera: S. 355-364 : Szkoły programów indywidualnych - taka dziwna nazwa / Piotr Bogdanowicz.
Zawiera: S. 365-377 : Funkcjonowanie zespołów nauczycieli sprzyja rozwojowi szkoły / Joanna Urbańska.
Zawiera: S. 379-394 : Istota promowania wartości edukacji / Joanna Kołodziejczyk.
Zawiera: S. 395-416 : Rola poradnictwa edukacyjno-zawodowego w promowaniu wartości edukacji i uczenia się przez całe życie / Zbigniew Kozański.
Zawiera: S. 417-432 : Promowanie wartości edukacji czy promowanie oferty szkoły? Pomiędzy rynkiem edukacyjnym, "rozliczalnością" szkół a rozwojem edukacji / Zbigniew Kozański.
Zawiera: S. 433-442 : Promowanie wartości edukacji w kontekście zbierania danych o losach absolwentów szkół gimnazjalnych / Rafał Otręba.
Zawiera: S. 443-450 : Rodzice partnerami szkoły - raport po ewaluacji w praktyce szkolnej / Jolanta Szcześniak.
Zawiera: S. 451-464 : Rodzice niedocenianymi partnerami szkoły / Elżbieta Piotrowska-Gromniak, Zofia Grudzińska.
Zawiera: S. 465-471 : Rodzice są partnerami naszej szkoły / Ewa Szczerba.
Zawiera: S. 473-479 : Inhibitory i inkubatory we współpracy współczesnej szkoły z rodzicami / Leokadia Urbaniak.
Zawiera: S. 481-488 : Zarządzanie jakością w ramach systemu zarządzania wiedzą na przykładzie III Liceum Ogólnokształcącego im. Unii Lubelskiej / Grzegorz Lech.
Zawiera: S. 489-499 : Czy ewaluacja w edukacji jest odpowiedzią na pytanie, jak ulepszać pracę placówki w zmieniającym się świecie? Z perspektywy uczącej się szkoły / Sławomir Osiński.
Zawiera: S. 501-510 : Program wspierający ewaluację wewnętrzną w szkole. Od problemu/pomysłu do realizacji / Iwona Sobieraj, Anna Kaczmarska.
Zawiera: S. 511-520 : Wykorzystanie dwuczynnikowego modelu motywowania nauczycieli do innowacyjności jako narzędzia wspomagającego zarządzanie szkołą i służącego jej rozwojowi / Sławomira Czarnecka.
Zawiera: S. 523-539 : Ekologiczne i społeczne usytuowanie dobrych szkół / Jay Shuttleworth, Willaim Gaudelli.
Zawiera: S. 541-555 : Praca nauczyciela: współpraca, obserwacja i samokształcenie jako kluczowe pojęcia dla uczących się szkół / John M. Fischer.
Zawiera: S. 557-584 : Spostrzeżenia nauczycieli dotyczące zaangażowania rodziców w szkołach podstawowych: praktyki i bariery / Bruria Schaedel, Yovan Eshet.
Zawiera: S. 585-630 : Dyrektorzy szkół jako liderzy nauki czytania i pisania: studia przypadków dotyczące przywództwa z wyznaczonym celem / Tony Townsend, Neil Dempster, Greer Johnson, Jane Wilkonson, Anne Bayetto.
Zawiera: S. 631-644 : Powikłania systemowe na granicy szkoły i nadzoru szkolnego / Ulrich Hammerschmidt.
Zawiera: S. 645-654 : Bardzo wysoki poziom spełniania wymagań przez szkoły i placówki - droga rozwoju edukacji czy trudny dylemat wizytatora? (analiza przykładów dobrej praktyki) / Ewa Sobór.
Zawiera: S. 655-662 : Dobre praktyki jako fundament budowania systemu jakości pracy polskich placówek to działania standardowe czy idealne? / Elżbieta Pełka-Pryszcz.
Zawiera: S. 663-678 : Badania własne nauczycieli - możliwość rozwoju i element profesjonalizacji / Magdalena Tędziagolska, Tomasz Kasprzak.
Zawiera: S. 679-690 : Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli szansą na rozwój polskiej szkoły / Krystyna Adaśko.
Zawiera: S. 691-702 : Badanie w działaniu i jego miejsce w wymaganiach państwa / Beata Domerecka.
Zawiera: S. 703-722 : "Wyjdź za drzwi, Korczak!". Analiza danych zebranych w procesie ewaluacji zewnętrznej w kontekście procesu kształtowania się podmiotowości ucznia w polskiej szkole / Magdalena Swat-Pawlicka.
Zawiera: S. 723-741 : O autorach.
Niniejsza publikacja jest podsumowaniem trzyetapowego projektu trwającego od 2008 do 2015 roku - Program Wzmocnienia Efektywności Nadzoru Pedagogicznego i Oceny Jakości Pracy Szkoły - skoncentrowanego na zmianie nadzoru pedagogicznego, tak aby dzięki ewaluacji szkół i placówek wesprzeć ich jakościowy rozwój.
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej