Obserwacja (metoda badawcza)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(2)
Autor
Bendick Jeanne (1919- )
(1)
Gapińska Aneta
(1)
Hajnicz Wanda
(1)
Konieczna Agnieszka
(1)
Lewandowska Cecylia (1902-1989)
(1)
Milner Aleksandra
(1)
Poniatowska Alina
(1)
Schwartz Julius
(1)
Sprzęczka Aneta
(1)
Wojnarowicz Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4695)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Obserwacja (metoda badawcza)
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3718)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3296)
Wychowanie przedszkolne
(3239)
Wychowanie
(2692)
Język angielski
(2349)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1833)
Sztuka
(1748)
Język rosyjski
(1746)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1681)
Wychowanie w rodzinie
(1674)
Wojsko
(1656)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1633)
Chemia
(1535)
Kultura
(1431)
Język niemiecki
(1429)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1265)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1077)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1050)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(943)
Żydzi
(929)
Uczenie się
(909)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(859)
Dzieci
(851)
Osobowość
(845)
Zarządzanie
(835)
Psychoterapia
(813)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(792)
Gry i zabawy
(790)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(780)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(741)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(726)
Teatr polski
(718)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(712)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(702)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Relacje międzyludzkie
(669)
Rodzice
(668)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(656)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Sport
(632)
Kształcenie
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(610)
Powieść rosyjska
(604)
Postawy
(601)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Analiza i interpretacja
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Biologia
(1)
Chemia
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Nauka i badania
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 283-287.
Przeprowadzanie analiz i interpretacji sytuacji pedagogicznych jest trudną sztuką, której trzeba się nauczyć. Świetną pomocą okaże się tu z pewnością książka pod redakcją Wandy Hajnicz i Agnieszki Koniecznej. Znajdują się w niej znakomite rekonstrukcje przypadków działań terapeutów wspierających proces rozwoju uczniów. Czytelnik ma możliwość dowiedzieć się, na czym polega rozumiejące odczytywanie zachowań dziecka i nauczyciela w sytuacjach edukacyjnych. Zaprezentowano tu przypadki wpierania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi: zarówno tych, którzy odnoszą sukcesy szkolne, jak i doznających niepowodzeń w realizacji zadań szkolnych. Prześledzić można proces wspomagania dziecka z trudnościami w opanowaniu techniki czytania i pisania, nieposiadającego dostatecznego poziomu gotowości szkolnej, z zespołem Aspergera czy dziecka cudzoziemskiego uczącego się w polskiej szkole. Prezentowane są sytuacje wchodzące w skład codziennych zajęć ucznia, jak odrabianie pracy domowej oraz specjalnie przygotowane dla niego sesje wsparcia. […] Czytelnik ma szansę odkryć, jak ważne procesy są uruchamiane w trakcie rutynowych działań, a także jak zróżnicowane i dalekie są ich konsekwencje. […] Liczne odwołania do literatury pomogą odbiorcy pogłębić zrozumienie istoty problemu dziecka i organizowanego wsparcia. Książka jest adresowana do nauczycieli, terapeutów, studentów kierunków pedagogicznych. Dla wszystkich pedagogów zaangażowanych w proces edukacyjnego wsparcia stanowi ona skarbnicę cennych wskazówek, tropów do przemyśleń i oglądu działań pomocowych z nie tylko z perspektywy dorosłego, ale i z perspektywy dziecka. Lektura uwrażliwia na pochodzące od dziecka sygnały i wskazuje na zróżnicowany potencjał sytuacji wspólnego pokonywania trudności i ograniczeń. [Z recenzji wydawniczej dr hab., prof. UWM Marzenny Nowickiej].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264279 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po drugiej stronie lupy czeka na odkrycie nowy, nieznany świat rzeczy małych, niewidocznych gołym okiem. (...). Będziesz chciał się dowiedzieć, jak rośnie kryształ przybierając swą piękną postać i dlaczego kurz może sprzyjać powstawaniu życia. Będziesz chciał się dowiedzieć, dlaczego z pierścieni na łusce rybiej można określić wiek ryb i warunki, w jakich pędziły swe podwodne życie. Ta książka dopomoże ci znaleźć odpowiedź na te wszystkie pytania, a także na wiele innych. A może rozbudzi w tobie zainteresowanie, które powiedzie cię dalej, ku innym nowym światom, o których nie mówi się ani w tej książce, ani żadnej innej? [Fragment wstępu od autora].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26968 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej