Ćwiczenia logopedyczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(14)
wypożyczone
(4)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(1)
Kielce - Czytelnia
(6)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(3)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(6)
Końskie - wypożyczalnia
(3)
Opatów - wypożyczalnia
(1)
Sandomierz - czytelnia
(4)
Starachowice - czytelnia
(4)
Staszów - wypożyczalnia
(9)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(5)
Autor
Radwańska Anna
(4)
Sobolewska-Kędzior Aleksandra
(4)
Manicki Krystian
(2)
Chorębała Ewelina
(1)
Czarnkowska Mariola
(1)
Iwańczyk Kamil
(1)
Jakubowska Magdalena (ilustratorka)
(1)
Kułaga Karolina
(1)
Lipa Anna (logopeda)
(1)
Malkiewicz Mariola
(1)
Pelc Maria (ilustratorka)
(1)
Sapela-Wiezorek Dorota
(1)
Skiba Anna (logopeda)
(1)
Tońska-Szyfelbein Anna
(1)
Wójcik-Topór Paulina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Logopedzi
(5)
Przedszkola
(4)
Szkoły podstawowe
(4)
Dzieci
(3)
Klasa 1.
(3)
Klasa 2.
(3)
Klasa 3.
(3)
0-5 lat
(2)
Chorzy z afazją
(2)
Rodzice
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
6-8 lat
(1)
Dorośli
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Korekcja mowy
(8)
Zaburzenia mowy
(8)
Terapia logopedyczna
(7)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(5)
Logopedia
(5)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Afazja dziecięca
(4)
Dziecko autystyczne
(4)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(4)
Dziecko z alalią
(4)
Dziecko z dysleksją
(4)
Dziecko z zespołem Aspergera
(4)
Terapia dydaktyczna
(4)
Afazja
(3)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(3)
Wymowa
(3)
Chorzy z afazją
(2)
Dziecko z opóźnionym rozwojem mowy
(2)
Język polski
(2)
Dyslalia
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Fonetyka
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Językoznawstwo
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Logopedia dziecięca
(1)
Logopedzi
(1)
Młodzież z zaburzeniami mowy
(1)
Nauczanie
(1)
Neuroplastyczność
(1)
Osoby z zaburzeniami mowy
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Poradnictwo
(1)
Samogłoski
(1)
Spółgłoski
(1)
Sylaby
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Zwierzęta
(1)
Gatunek
Powieść polska
(4406)
Podręczniki akademickie
(4188)
Podręcznik
(3911)
Poezja polska
(3738)
Bibliografia
(3569)
Ćwiczenia logopedyczne
(-)
Wydawnictwa popularne
(2985)
Artykuł z czasopisma
(2634)
Literatura polska
(2491)
Podręczniki
(2404)
Opracowanie
(2391)
Powieść
(2222)
Biografie
(2208)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2093)
Materiały pomocnicze
(2041)
Pamiętniki polskie
(1982)
Poradnik
(1808)
Opowiadanie polskie
(1691)
Ćwiczenia i zadania
(1685)
Praca zbiorowa
(1585)
Antologie
(1542)
Dokumenty dźwiękowe
(1536)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1470)
Artykuł problemowy
(1406)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1369)
Publicystyka polska
(1238)
Materiały konferencyjne
(1237)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1234)
Monografia
(1212)
Biografia
(1124)
Film fabularny
(1098)
Poradniki
(1086)
Powieść rosyjska
(1077)
Opowiadania i nowele
(956)
Powieść młodzieżowa polska
(955)
Powieść obyczajowa
(864)
Literatura
(859)
Albumy
(776)
Źródła historyczne
(775)
Przewodniki turystyczne
(700)
Dramat polski
(695)
Pieśń i piosenka
(672)
Podręczniki dla szkół średnich
(653)
Film edukacyjny
(632)
Antologia
(629)
Powieść angielska
(625)
Literatura rosyjska
(612)
Powieść francuska
(598)
Czasopismo polskie
(572)
Kryminał
(564)
Powieść amerykańska
(544)
Wywiad dziennikarski
(527)
Pamiętniki i wspomnienia
(519)
Wiersze
(518)
Dokumenty audiowizualne
(512)
Opowiadanie rosyjskie
(510)
Encyklopedie
(508)
Poradniki dla nauczycieli
(500)
Muzyka rozrywkowa
(496)
Poezja rosyjska
(496)
Dramat filmowy
(476)
Podręczniki dla szkół podstawowych
(468)
Dane statystyczne
(454)
Literatura młodzieżowa polska
(429)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(424)
Film polski
(415)
Scenariusz zajęć
(411)
Powieść niemiecka
(404)
Publikacja bogato ilustrowana
(398)
Informatory
(392)
Płyty gramofonowe
(382)
Thriller
(377)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(373)
Adaptacja filmowa
(363)
Raport z badań
(355)
Recenzje
(347)
Powieść historyczna
(340)
Materiały pomocnicze dla szkół
(315)
Ćwiczenia i zadania dla szkół średnich
(304)
Muzyka poważna
(301)
Fotografia polska
(300)
Film dokumentalny
(296)
Reportaż polski
(296)
Programy nauczania dla szkół zawodowych
(285)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(280)
Publicystyka
(273)
Literatura dziecięca polska
(272)
Satyra polska
(270)
Reportaż
(267)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(265)
Słowniki polskie
(264)
Czasopismo naukowe
(261)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(258)
Encyklopedia
(252)
Listy polskie
(252)
Recenzja
(252)
Dokumenty ikonograficzne
(250)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(248)
Malarstwo polskie
(246)
Fotografie
(245)
Szkice literackie polskie
(243)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
Językoznawstwo
(6)
Medycyna i zdrowie
(4)
Psychologia
(4)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [271]-275.
Praca logopedy nad dźwiękami mowy wymaga elementarnej wiedzy z różnych dyscyplin, która będzie dla niego stanowić bazę. Jednakże cel terapii nie z każdym pacjentem ukierunkowany jest na artykulację, tzn. na jej czystość zgodnie z normą ortofoniczną. Nie z każdym pacjentem możliwe jest wypracowanie idealnej, wzorcowej realizacji danej głoski. Niekiedy możliwe jest tylko usprawnienie fonacji i artykulacji głosek. Książka składa się z trzech części. Część pierwsza przedstawia wiadomości teoretyczne na temat dyslalii i metod pracy stosowanych przez różnych praktyków logopedów oraz przybliża przyczyny występowania zaburzeń artykulacji. Część druga zawiera informacje praktyczne: charakterystykę głoski według następującej kolejności: opis głoski, układ artykulacyjny odpowiedzialny za jej brzmienie, czas pojawiania się w rozwoju mowy, pozycja, w jakiej występuje w wyrazie, wskazanie, czy występuje przed głoską [i], sposób wymawiania w różnym otoczeniu fonetycznym, nieprawidłowe realizacje. Zasadnicza część to: różnicowanie słuchowe, wywołanie głoski, praca nad jej korekcją wraz ze wskazówkami do pracy logopedy (rozdzielone na części A, B, C). Charakterystyka fonetyczno-artykulacyjna obejmuje: spółgłoski twarde, spółgłoski miękkie, spółgłoski zmiękczone, samogłoski ustne i samogłoski nosowe. W części trzeciej podano materiał do ćwiczeń artykulacji głosek w wyrazach; dodatkiem są imiona żeńskie i męskie, w których dana głoska występuje w nagłosie. Autorka starała się, aby zaproponowany przez nią układ omawiania głosek był przejrzysty i czytelny dla odbiorców. Jej zamierzeniem było możliwie wyczerpujące omówienie zaburzeń artykulacji każdej głoski, przedstawienie sposobów jej wywoływania oraz korekcji. W publikacji oprócz literatury przedmiotu Autorka wykorzystała wiedzę i umiejętności zdobyte w toku przygotowań do zawodu, dzięki swojej wnikliwości oraz własnym staraniom o to, aby z satysfakcją prowadzić terapię z pacjentem. Autorka ma nadzieję, że książka dostarczy materiału zarówno merytorycznego, jak i praktycznego niezbędnego w twórczej pracy logopedy. I do logopedów głównie kieruję swoją publikację (w szczególności do młodych praktyków oraz do studentów logopedii). Adresuje ją również do nauczycieli pedagogiki wczesnoszkolnej, nauczycieli filologii polskiej, a także do studentów i adeptów medycyny, którzy na swoją ścieżkę specjalizacji zawodowej wybierają pediatrię, oraz do rodziców i opiekunów dzieci. W książce Autorka zastosowała slawistyczny alfabet fonetyczny – AS (alfabet przystosowany do zapisu głosek języków słowiańskich, w tym języka polskiego). Wymowa wybranych wyrazów została podana w nawiasie kwadratowym [ ] w transkrypcji fonetycznej. [opis wydawcy]
Książka ma charakter popularnonaukowy, plasuje się na pograniczu logopedii, językoznawstwa i pedagogiki. Nie jest tylko poradnikiem logopedycznym, ponieważ zawiera gruntowny przegląd literatury przedmiotu z licznymi odwołaniami do piśmiennictwa logopedycznego. [ ... ] Publikacja maże być wykorzystywana, szczególnie przez młodych logopedów, jako pomoc logopedyczna w pracy z dziećmi i dorosłymi, stanowi bowiem kompendium wiedzy na temat wywoływania głosek i korekcji zaburzeń artykulacyjnych wraz ze wskazówkami do pracy logopedycznej [ .... ]. Na uwagę zasługuje ponadto wnikliwy dobór materiału wyrazowego, oparty na analizie specjalistycznej literatury przedmiotu, co Autorka umiejętnie połączyła z własnym doświadczeniem i praktyką. [...] Jest to cenna publikacja skierowana do szerokiego grona odbiorców, zwłaszcza do młodych logopedów, studentów logopedii, pedagogiki i medycyny, a także do rodziców i pacjentów z zaburzeniami artykulacji. [z recenzji dr Ewy Jeżewskiej-Krasnodębskiej]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264178 / 37 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29240 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Afazja: praca z tekstem, to ćwiczenia przeznaczone dla osób dorosłych, które utraciły zdolność rozumienia i posługiwania się językiem na skutek uszkodzenia mózgu. Zamieszczone teksty oraz zadania mają na celu: usprawnienie umiejętności czytania ze zrozumieniem, ćwiczenie koncentracji na tekście pisanym, odbudowywanie i aktualizację słownictwa, rozhamowanie mowy spontanicznej w oparciu o kontekst, ćwiczenia analizy i syntezy wzrokowej na materiale językowym. Praca jest zbiorem tekstów z kontynuacją ćwiczeń o tematyce bliskiej osobom dorosłym, a jednocześnie o różnym stopniu trudności zadań. Ćwiczenia zwykle tematycznie łączą się z tekstami, wspomagając proces rozumienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31861 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 169.
Mowa bardzo intesywnie kształtuje się w najwcześniejszym okreśie dzieciństwa, czyli właśnie u przedszkolaków. Pracując nad artykulatorami małych dzieci, można zapobiec wielu wadom wymowy, dlatego tak ważne jest, by w każdym przedszkolu i domu odbywały się zabawy logopedyczne. W książce znajduje się 150 zabaw o różnym stopniu trudności. [...] Zabawy można wykonywać w czasie zajęć w sali i na powietrzu, podczas spotkań z rodzicami, na zabawach andrzejkowych lub karnawałowych (jako konkursy).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 255838 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 255837/czyt.80 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45187 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48585 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27867 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Terapia afazji : ćwiczenia aktualizacji wyrazów / Krystian Manicki. - Warszawa : Difin, 2022. - 147 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia na stronach [29]-30.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45093 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50254 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29563 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Terapia afazji. Cz. 2, Trening nazywania / Krystian Manicki ; [rysunki Karolina Kułaga]. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2024. - 162 strony : ilustracje ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia na stronach 161-162.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29635 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na karcie [45].
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności. Zestaw ćwiczeń zawarty w części 1 dotyczy: - umiejętności analizy i syntezy słuchowej, - funkcji językowych u dzieci przedszkolnych oraz w młodszym wieku szkolnym. Karty zostały opracowane w oparciu o materiał obrazkowo-wyrazowy i teksty. Ćwiczenia mają na celu rozwijanie funkcji językowych i analizatora słuchowego, który ma istotne znaczenie przy ćwiczeniach artykulacyjnych, stymulowaniu rozwoju słownictwa oraz kompetencji językowych. Karty pracy są dla uczniów z: - trudnościami w nauce, - dysleksją, - zespołem Aspergera i autyzmem, - afazją, - alalią, - opóźnionym rozwojem mowy, - niezakończonym rozwojem mowy, - różnymi wadami wymowy. W serii ukazały się: 1. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 2. Karty pracy 2. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 3. Karty pracy 3. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Porady i ćwiczenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 263955 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47403 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28894 (1 egz.)
Sandomierz - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 52536 (1 egz.)
Starachowice - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42768 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29261 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32262 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na karcie [50].
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności. Zestaw ćwiczeń zawarty w części 1 dotyczy: - umiejętności analizy i syntezy słuchowej, - funkcji językowych u dzieci przedszkolnych oraz w młodszym wieku szkolnym. Karty zostały opracowane w oparciu o materiał obrazkowo-wyrazowy i teksty. Ćwiczenia mają na celu rozwijanie funkcji językowych i analizatora słuchowego, który ma istotne znaczenie przy ćwiczeniach artykulacyjnych, stymulowaniu rozwoju słownictwa oraz kompetencji językowych. Karty pracy są dla uczniów z: - trudnościami w nauce, - dysleksją, - zespołem Aspergera i autyzmem, - afazją, - alalią, - opóźnionym rozwojem mowy, - niezakończonym rozwojem mowy, - różnymi wadami wymowy. W serii ukazały się: 1. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 2. Karty pracy 2. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 3. Karty pracy 3. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Porady i ćwiczenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 263956 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47404 (1 egz.)
Sandomierz - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 52537 (1 egz.)
Starachowice - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42769 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29262 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32263 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na karcie [50].
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności. Zestaw ćwiczeń zawarty w części 3 dotyczy: - sekwencji, - włączania i wyłączania z kategorii. Zdolność wykonywania sekwencji ruchów, zapamiętywania kolejności dźwięków i znaków oraz odtwarzania ich warunkuje skuteczne funkcjonowanie człowieka w świecie, a w tym sprawne posługiwanie się językiem. Zdolność kategoryzacji jest podstawową umiejętnością, która pozwala porządkować otaczającą nas rzeczywistość, co przekłada się na zdolność do uczenia się języka zarówno na poziomie zapamiętywania nowych słów, jak i przyswajania reguł nim rządzących, a to z kolei pozwala przyswajać zasady obowiązujące w społeczeństwie. Ćwiczenia zawarte w tej części pozwolą stymulować wszystkie te funkcje. W serii ukazały się: 1. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 1. Karty pracy 2. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 2. Karty pracy 3. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Porady i ćwiczenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 263957 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47405 (1 egz.)
Sandomierz - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 52538 (1 egz.)
Starachowice - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42770 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29263 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32264 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 155-156.
Książka jest przeznaczona dla osób, które podchodzą do zawodu terapeuty w sposób plastyczny i kreatywny. Zawiera ćwiczenia do wykorzystania podczas zajęć, będące inspiracją do wzajemnej współpracy podczas prowadzenia terapii, do wymieniania spostrzeżeń i doświadczeń, a w efekcie do tworzenia zindywidualizowanych i skorelowanych ze sobą programów terapii pełnych ćwiczeń, które zapewnią podopiecznym aktywne i ciekawe zajęcia oraz optymalny rozwój. Porady i ćwiczenia są dla uczniów z: - trudnościami w nauce, - dysleksją, - zespołem Aspergera i autyzmem, - afazją, - alalią, - opóźnionym rozwojem mowy, - niezakończonym rozwojem mowy, - różnymi wadami wymowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 263958 (1 egz.)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45094 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47406 (1 egz.)
Sandomierz - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 52539 (1 egz.)
Starachowice - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42771 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29264 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32265 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48848 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44775 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29350 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47791 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej