Dyscyplina szkolna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(86)
Forma i typ
Artykuły
(43)
Książki
(41)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje informacyjne
(3)
Proza
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(85)
tylko na miejscu
(31)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(19)
Kielce - Czytelnia
(15)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(7)
Busko zdrój - czytelnia
(5)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(1)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(2)
Końskie - wypożyczalnia
(11)
Opatów - wypożyczalnia
(6)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(5)
Ostrowiec - czytelnia
(3)
Pińczów - wypożyczalnia
(3)
Pińczów - czytelnia
(6)
Sandomierz - wypożyczalnia
(7)
Sandomierz - czytelnia
(2)
Starachowice - wypożyczalnia
(7)
Starachowice - czytelnia
(2)
Staszów - wypożyczalnia
(9)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(7)
Włoszczowa - czytelnia
(1)
Autor
Goetz Magdalena
(6)
Rogers Bill (1947- )
(5)
Bogdanowicz Marcin
(4)
Edwards Clifford H
(4)
Góralczyk Ewa
(4)
Łoskot Małgorzata
(4)
Dix Paul
(3)
Janowska Zofia
(3)
Marek Inocenty
(3)
Pyżalski Jacek
(3)
Stefaniak Anna
(3)
Zdral Zofia
(3)
Filipiak Ewa (pedagog)
(2)
Janowski Andrzej (1935- )
(2)
Karaszewski Norbert
(2)
Kleinbaum N. H. (1948- )
(2)
Kordziński Jarosław
(2)
Kołodziejczyk Jakub
(2)
Laskowicz Paweł (1963- )
(2)
Lemańska-Lewandowska Ewa
(2)
Nakamura Raymond M
(2)
Oleksa Karolina
(2)
Pikiel Sylwia
(2)
Raskin Leonard Evgen'evič
(2)
Słupek Kazimierz
(2)
Żmijska Hanna
(2)
Barnaś Grażyna
(1)
Biernacka Anna
(1)
Bojarska Lucyna
(1)
Cieślińska Justyna
(1)
Corneloup Alain (1939- )
(1)
Dybała-Nowak Zofia
(1)
Eldridge Ewa
(1)
Faber Adele
(1)
Filipiak Ewa
(1)
Goraj Janusz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Horosiewicz Beata
(1)
Jankowski Bogdan
(1)
Janowska Zofia (tłumacz)
(1)
Kalinowski Marian Leon
(1)
Kałuba-Korczak Anna
(1)
Krawczonek Magdalena
(1)
Lemańska - Lewandowska Ewa
(1)
Lewicka Ewa
(1)
Mac Kenzie Robert J
(1)
Maciaszkowa Janina (1923-1991)
(1)
Mazlish Elaine
(1)
Mika Stanisław (1931- )
(1)
Mikołajczak-Woźniak Małgorzata
(1)
Mysior Małgorzata
(1)
Mysior Radosław
(1)
Nawroczyński Bogdan (1882-1974)
(1)
Nolting Hans-Peter
(1)
Nyberg Lisa
(1)
Panfil Katarzyna (1986- )
(1)
Paszkiewicz Aneta
(1)
Puchała Ewa
(1)
Radwańska Jadwiga
(1)
Schulman Tom (1951- )
(1)
Sokołowska Ewa
(1)
Stróżyński Klemens
(1)
Szachniuk Paulina
(1)
Templeton Rosalyn Anstine
(1)
Waszkiewicz Marian
(1)
Wieczorek Magdalena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(1)
1960 - 1969
(2)
1950 - 1959
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(85)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(86)
Odbiorca
Nauczyciele
(9)
14-17 lat
(2)
Młodzież
(2)
Wychowawcy klas
(2)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Wychowawcy świetlic
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4695)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Dyscyplina szkolna
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3717)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3291)
Wychowanie przedszkolne
(3236)
Wychowanie
(2691)
Język angielski
(2349)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2340)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1745)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1682)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1681)
Wychowanie w rodzinie
(1672)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1633)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1428)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1265)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1050)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(928)
Uczenie się
(909)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(856)
Dzieci
(849)
Osobowość
(842)
Zarządzanie
(834)
Psychoterapia
(812)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(790)
Gry i zabawy
(790)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(780)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(740)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(721)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(702)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Relacje międzyludzkie
(664)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(655)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(606)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(599)
Temat: dzieło
Jak modelować zachowania uczniów i zarządzać klasą
(1)
Jak zachować porządek w klasie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Nauczyciel a uczeń
(1)
Przymus w szkole
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Poradniki dla nauczycieli
(5)
Bibliografia
(3)
Poradniki
(2)
Powieść
(2)
Opracowanie
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Raport z badań
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Teatr amatorski
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(14)
Psychologia
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
86 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak zapobiegać sytuacjom konfliktowym w szkole / Grażyna Barnaś. W: Nowa Szkoła. - R. 60, nr 10 (2004), s. 40-42.
Dokument nadrzędny: Nowa Szkoła.
Zawiera rec. książki: Jak zachować porządek w klasie / Hans-Peter Nolting. - Gdańsk, 2004.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Do kąta! / Anna Biernacka. W: Głos Pedagogiczny . - 2014, nr 57, s. 45-47.
Dokument nadrzędny: Głos Pedagogiczny .
Książka
W koszyku
Forma i typ
Symbol UKD: 37.064.2:37.091.5
Tyt. grzb.: Od walenia po łapach do zmarszczenia brwi...
Bibliogr. s. 246-249, [251].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 247772 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 245596/czyt.37 (1 egz.)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S/1764 (1 egz.)
Sandomierz - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 45641 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 260746 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 260745/ czyt. 37 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28391 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 30140 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42131 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28513 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 316.77 37.064.2 37.091.5
Tytuł oryginału: "The essential guide to taking care of behaviour" 2010.
Bibliografia na stronach 212-213.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 252977 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 252976/czyt.37 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48165 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50230 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40779 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 37.091.5 37.064.2 316.77
Tyt. oryg.: "The essential guide to taking care of behaviour" 2010.
Bibliografia strony 212-213.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27707 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30512 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dyscyplina w klasie / Zofia Dybała-Nowak. W: Buski Kwartalnik Edukacyjny . - 2012, nr 37, s. 5-8.
Dokument nadrzędny:
Książka
W koszyku
(Edukacja Dzisiaj)
Symbol UKD: 37.091.5:37.091.321
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46561 (1 egz.)
Włoszczowa - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 28849 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Dzisiaj)
Zawiera: Problemy zwiazane z dyscypliną i ich przyczyny: przyczyny problemów z dyscypliną, rola domu, społeczeństwa, szkoły.
Zawiera: Podejmowanie decyzji w sprawach dyscypliny: filozofia edukacyjna a teorie rozwoju dziecka, teorie kierowania, interwencji niedyrektywnej, przewodnictwa. Tworzenie indywidualnej teorii dyscypliny, cechy charakterystyczne teorii. Opis, objasnienie, prognozy, podstawy teoretyczne. Porównanie czterech podejść do dyscypliny: modyfikacja zachowania, dyscyplina asertywna, logiczne konsekwencje, terapia rzeczywistości/teoria wyboru.Wpływ indywidualnego podejscia do dyscypliny: analiza własnej filozofii, okreslenie kryteriów wyboru, identyfikacja i ocena zasadności założeń, przyjęcie, synteza lub stworzenie nowego modelu, rozpatrywanie funkcji uniwersalnego programu dyscypliny, wybór profilu dyscypliny, podjęcie decyzji, rola analizy refleksyjnej w podejmowaniu decyzji.
Zawiera: Modele dyscypliny.
Modyfikacja zachowania: Burrhus F. Skinner ; Podstawowe zasady modyfikacji zachowania ; Strategie korygujące: wzmacnianie, wygaszanie, wykluczanie, karanie ; Rozkłady wzmocnień ; Rodzaje wzmocnień: warunkowe, nagrody w postaci jedzenia, rzeczowe, w formie zajęć, wzmocnienia ogólne i wspomagające, żetonowy system wzmocnień ; Problemy przekupstwa i środków zniechęcających ; Niektóre problemy związane z nagrodami ; Zapobieganie problemom z dyscypliną ; Dyscyplina w całej szkole ; Mocne i słabe strony modyfikacji zachowania.
Zawiera: Dyscyplina asertywna: Lee Canter ; Reakcje na złe zachowanie: styl nieasertywny, nieprzyjazny, asertywny ; Przeszkody na drodze do asertywności ; Stosowanie dyscypliny asertywnej: krok pierwszy: stwórz pozytywne relacje uczeń - nauczyciel, krok drugi: Określ zasady lub swoje wymagania, krok trzeci: Rejestruj przypadki niewłaściwego zachowania, krok czwarty: Stosuj kary, aby wymusić przestrzeganie przez uczniów ograniczeń, krok piąty: Wprowadź w życie system pozytywnych konsekwencji, krok szósty: Zadbaj o silne wsparcie rodziców ; Niektóre problemy związane ze stosowaniem kar lub negatywnych konsekwencji ; Zapobieganie problemom z dyscypliną ; Dyscyplina w całej szkole ; Mocne i słabe strony dyscypliny asertywnej.
Zawiera: Logiczne konsekwencje: Rudolf Dreikurs.
Zawiera: Motywy zachowania: przyciąganie uwagi, sprawowanie władzy, branie odwetu, pokazywanie własnej słabości ; Style nauczania: autorytarny, liberalny, demokratyczny ; Jak pomóc uczniom korygować ich zachowanie: rozpoznawanie błędnych celów ; Zapobieganie problemom z dyscypliną: zachęta a pochwała, konsekwencje logiczne, dyskusja w klasie, sugestie dotyczące dyscypliny prewencyjnej ; Dyscyplina w całej szkole ; Mocne i słabe strony modelu logicznych konsekwencji.
Zawiera: Analiza transakcyjna: Eric Berne i Thomas Harris.
Zawiera: Zachowanie a mózg ; Trzy stany ego: rodzic, dziecko, dorosły ; Cztery pozycje życiowe: nie jestem w porzadku - ty jesteś w porządku, nie jestem w porządku - ty nie jesteś w pporządku, jestem w porządku - ty nie jesteś w porządku, jestem w porządku - ty jesteś w porządku ; Analizowanie transakcji: rozpoznawanie stanów ego, unikanie transakcji rozbieżnych ; Analiza transakcyjna w szkole: pozostawanie w stanie Dorosłego, uczenie dzieci analizy transakcyjnej ; Gry uczniów ; Jak sobie radzić z grą uczniów ; Zapobieganie problemom z dyscypliną ; Dyscyplina w całej szkole ; Mocne i słabe strony analizy transakcyjnej.
Zawiera: Trening skuteczności nauczyciela: Thomas Gordon.
Zawiera: Argumenty za treningiem skuteczności nauczyciela ; Podstawy treningu: "własność" problemu, ustalanie potrzeb uczniów, dokonywanie wymiany, modyfikowanie środowiska edukacyjnego, słuchanie aktywne, wysyłanie konfrontacyjnych komunikatów typu "ja" ; Zmniejszanie oporu przez zmianę taktyki ; Rozwiązywanie problemów ; Konflikt wartości ; Dyscyplina prewencyjna: prewencyjny komunikat typu "ja", modyfikowanie przestrzeni sali lekcyjnej ; Mocne i słabe strony treningu skuteczności nauczyciela ; Główne myśli.
Zawiera: Terapia rzeczywistości/teoria wyboru: Wiliam Glasser.
Zawiera: Terapia rzeczywistości: korygowanie zachowań nieakceptowalnych, wykluczenie ; Teoria wyboru: podstawowe potrzeby człowieka, równoważenie potrzeb, niezaspokojone potrzeby a złe zachowanie, obrazy w umysle, konflikty w zaspokajaniu potrzeby kontroli ; Glasserowska szkoła jakości: kierowanie: szef kontra przewodnik, program szkoły jakości ; Strategie korekcyjne ; Zapobieganie problemom z dyscypliną ; Dyscyplina w całej szkole ; Wspólnoty jakości a szkoły jakości ; Mocne i słabe strony terapii rzeczywistości/teorii wyboru.
Zawiera: Dyscyplina rozsądna: Forrest Gathercoal.
Zawiera: Perspektywa etyczna ; Perspektywa prawna ; Prawa ucznia ; Pierwsza, czwarta i czternasta poprawka do Konstytucji ; Prawo demokratyczne a szkoła ;Reguły i konsekwencje ; Rozsądne stosowanie reguł i konsekwencji ; Dyscyplina rozsadna w klasie: podejście indukcyjne, dedukcyjne, spotkania klasowe ; Zapobieganie problemom z dyscypliną : Mocne i słabe strony modelu dyscypliny rozsądnej.
Zawiera: Model Jonesa: Fredric H. Jones.
Zawiera: Struktura klasy: reguły, procedury, standardy, zarządzanie przestrzenią klasy, relacje między uczniami a nauczycielem ; Kontrolowanie klasy: strategie udzielania wskazówek, ustalanie granic ; Pobudzanie do współpracy: trening odpowiedzialności i pomijania ; Systemy wspomagajace ; Zapobieganie problemom z dyscypliną ; Mocne i słabe strony modelu Jonesa.
Zawiera: Tworzenie uniwersalnego programu dyscypliny.
Zawiera: Indywidualna filozofia dyscypliny ; Ustalanie kryteriów ; Identyfikacja i potwierdzenie założeń ; Rozważanie mozliwych wariantów ; Przegląd modeli dyscypliny: modyfikacja zachowania, dyscyplina asertywna, logiczne konsekwencje, analiza transakcyjna, trening skuteczności nauczyciela, terapia rzeczywistości/teoria wyboru, dyscyplina rozsadna, model Jonesa.
Zawiera: Tworzenie indywidualnej teorii dyscypliny.
Zawiera: Przykładowy uniwersalny program dyscypliny: zapobieganie problemom dyscypliny.
Zawiera: Podejścia i procedury kierowania klasą.
Zawiera: Przemoc w szkole.
Zawiera: Przyczyny przemocy: rodziny dysfunkcyjne i znęcanie się nad dziećmi, zastarszanie a przemoc, gangi a przemoc, przemoc a wpływ szkoły.
Korygowanie problemów z przemocą szkolną: nadzór jako metoda niedopuszczania do przemocy, postępowanie w razie napaści i wzięcia zakładników, badania profilaktyczne potencjalnych źródeł przemocy, wspieranie działań przeciwko zastraszaniu i działalności gangów, rozwiązywanie konfliktów i mediacja rówieśników.
Zawiera: Zapobieganie problemom z przemocą szkolną: zaspokajanie potrzeb uczniów, uczenie się i motywacja, współnoty uczących się, promowanie wspólnot uczących się, inteligencje wielorakie, trening odporności.
Zawiera: Kierowanie klasą a różnorodność uczniów.
Zawiera: Zróznicowanie kulturowe a relacje międzypersonalne ; asymilacja a pluralizm kulturowy ; Klasy społeczne ; Zróżnicowanie etniczne ; Język a styl porozumiewania się ; struktura edukacji wielokulturowej.
Zawiera: Program i metody nauczania uczniów z mniejszości kulturowych, etnicznych i rasowych ; Eliminowanie uprzedszeń związanych z płcią ;Nietypowość ; Różnorodność religijna a szkoła.
Zawiera: Kierowanie klasą.
Zawiera: Rozpoczęcie roku: poznawanie się, ustalanie reguł ; Organizacja czasu: wprowadzanie procedur, objasnianie zadawanych prac, rozdawanie materiałó, zakończenie lekcji ; Utrzymywanie właściwego tempa ; Wzmacnianie koncentracji na zadaniach - pobudzanie zainteresowania uczniów, kierowanie nauką, ograniczanie zakłóceń ; Organizacja przestrzeni - strefa aktywności, układ miejsc siedzących, środowisko sali lekcyjnej ; Wzmacnianie pozycji uczniów w klasie ; Angażowanie rodziców - obowiązki wychowawcze rodziców, kontaktowanie się z rodzicami, wolontariusze, kierowanie szkołą i podejmowanie decyzji przez rodziców.
Uznany w świecie podręcznik wykorzystywany w kształceniu i dokształcaniu nauczycieli. Prezentuje systemy wprowadzania i utrzymywania dyscypliny w klasie dopasowane do codziennej praktyki nauczycielskiej. Książka zawiera 4 powiązane ze sobą części. Pierwsza część to przegląd rodzinnych, społecznych i szkolnych źródeł problemów z dyscypliną, który ma pomóc w autodiagnozie i wypracowaniu przyszłym i obecnym nauczycielom własnej teorii kierowania klasą i ładem klasowym. Druga część, stanowiąca trzon książki, to doskonale uporządkowana prezentacja 8 sprawdzonych empirycznie systemów zachowania dyscypliny w klasie. Trzecia część jest powrotem do stworzenia własnej teorii dyscypliny przez czytelników, którzy dopiero sposobią się do zawodu nauczycielskiego. Pomocne są w tym zwłaszcza punkty i pytania do szerszej refleksji, stanowiące dodatek do każdego rozdziału. Czwarta część relacjonuje główne problemy dyscyplinarne, takie jak przemoc w szkole czy skutki kulturowego, społecznego i etnicznego zróżnicowania uczniów.
Książka
W koszyku
(Edukacja Dzisiaj.)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Zawiera m.in.: S. 21-72 : Problemy związane z dyscypliną.
Zawiera m.in.: S. 73-226 : Modele dyscypliny (Modyfikacja zachowania: Burrhus F. Skinner; Dyscyplina asertywna: Lee Canter; Logiczne konsekwencje: Rudolf Dreikurs; Analiza transakcyjna: Eric Berne i Thomas Haris; Trening skuteczności nauczyciela: Thomas Gordon; Terapia rzeczywistości/teoria wyboru: William Glasser; Dyscyplina rozsądna: Forrest Gathercoal; Model Jonesa: Fredic H. Jones).
Zawiera m.in.: S. 327-370 : Tworzenie uniwersalnego programu dyscypliny.
Zawiera m.in.: S. 371-497 : Podejścia i procedury kierowania klasą (Przemoc w szkole; Kierowanie klasą a różnorodność uczniów; Kierowanie klasą).
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 242778 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 242777/czyt.37 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30986 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46277 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25633 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49717 (1 egz.)
Ostrowiec - czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49718 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 26522 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25384 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Aktywni i grzeczni / Magdalena Goetz. W: Głos Nauczycielski. - 2015, nr 18, s. 12.
Dokument nadrzędny: Głos Nauczycielski.
Aktywizujące metody nauczania.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Lekcja idealna / Magdalena Goetz. W: Głos Nauczycielski. - 2014, nr 17-18, s. 12.
Dokument nadrzędny: Głos Nauczycielski.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Oczy dookoła głowy / Magdalena Goetz. W: Głos Nauczycielski. - 2015, nr 17, s. 14.
Dokument nadrzędny: Głos Nauczycielski.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Sztuka odpytywania / Magdalena Goetz. W: Głos Nauczycielski. - 2015, nr 25, s. 14.
Dokument nadrzędny: Głos Nauczycielski.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Trudne słowo: dyscyplina / Magdalena Goetz. W: Głos Nauczycielski. - 2014, nr 13, s. 13.
Dokument nadrzędny: Głos Nauczycielski.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Uwaga, liczy się tempo / Magdalena Goetz. W: Głos Nauczycielski. - 2015, nr 14-15, s. 20.
Dokument nadrzędny: Głos Nauczycielski.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak wprowadzać dyscyplinę w szkole? / Janusz Goraj. W: Wychowawca. - 2013, nr 2, s. 28-29.
Dokument nadrzędny: Wychowawca.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej