Lingwistyka
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Artykuły
(1)
Książki
(1)
Autor
Erenc-Grygoruk Grażyna
(1)
Włodno-Furman Elżbieta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4695)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Lingwistyka
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3718)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3292)
Wychowanie przedszkolne
(3239)
Wychowanie
(2692)
Język angielski
(2349)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1833)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1746)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1681)
Wychowanie w rodzinie
(1673)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1633)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1429)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1265)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1077)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1050)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(943)
Żydzi
(929)
Uczenie się
(909)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(858)
Dzieci
(850)
Osobowość
(844)
Zarządzanie
(834)
Psychoterapia
(812)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(792)
Gry i zabawy
(790)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(780)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(740)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(722)
Teatr polski
(718)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(702)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(668)
Relacje międzyludzkie
(666)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(655)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Sport
(632)
Kształcenie
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(610)
Powieść rosyjska
(604)
Postawy
(601)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 299-315.
Zawiera: SPOŁECZNE, PRZYRODNICZE, LINGWISTYCZNE UWARUNKOWANIA EDUKACJI JĘZYKOWEJ DZIECI: Filozoficzne podstawy edukacji językowej, Lingwistyczne podstawy nauczania języków obcych, Fizjologiczno-neurologiczne podstawy nauczania języków obcych (Wytwarzanie dźwięków mowy, Przetwarzanie informacji językowych, Przetwarzanie informacji wzrokowych, Odbiór informacji językowych), Psychologiczne podstawy nauczanie języków obcych, Socjologiczne aspekty nauczania języków obcych.
Zawiera: PERSPEKTYWY NAUKI JĘZYKÓW OBCYCH W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ: Psychofizyczne uwarunkowania, potrzeby i możliwości dziecka w kontekście nauki języków obcych, Nauczyciel jako animator nauki języków obcych, Rodzina w kreowaniu współczesnej przestrzeni edukacyjnej języków obcych, Szkoła jako warsztat pracy nauczyciela i ucznia.
Zawiera: MIEJSCE JĘZYKÓW OBCYCH W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ: Argumenty za i przeciw wczesnemu rozpoczynaniu nauki języków obcych, Legislacyjne uwarunkowania europejskiej edukacji językowej, Język obcy w edukacji wczesnoszkolnej, Podstawowe składniki procesu glottodydaktycznego.
Zawiera: METODOLOGICZNE PODSTAWY BADAŃ: Problemy i hipotezy badawcze, Zmienne, wskaźniki badawcze, Model badań, Metody, techniki i narzędzia badawcze, Opis środowiska badawczego i dobór próby badawczej.
Zawiera: PRZYGOTOWANIE SZKOŁY DO NAUKI JĘZYKÓW OBCYCH W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ: Gotowość uczniów do nauki języków obcych, Umiejętności edukacyjne nauczycieli języków obcych, Nastawienie rodziców do nauki dzieci języków obcych, Warunki materiałowo-sprzętowe szkoły do nauki języków obcych.
Zawiera: WYKORZYSTANIE PRZEZ NAUCZYCIELI KOMPONENTÓW PROCESU GLOTTODYDAKTYCZNEGO: Cele, treści, zasady, Metody, formy i środki dydaktyczne, Kontrola i ocena postępów dydaktycznych.
Zawiera: WYNIKI NAUCZANIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO UCZNIÓW KLAS TRZECICH: Osiągnięcia dydaktyczne w zakresie rozumienia, Osiągnięcia dydaktyczne w zakresie mówienia, Osiągnięcia dydaktyczne w zakresie czytania, Osiągnięcia dydaktyczne w zakresie pisania.
Zawiera: ZALEŻNOŚCI POMIĘDZY WARUNKAMI SZKOŁY DETERMINUJĄCYMI PROCES GLOTTODYDAKTYCZNY A OSIĄGNIĘCIAMI DYDAKTYCZNYMI: Umiejętności edukacyjne nauczycieli lingwistów a poziom realizacji komponentów procesu glottodydaktycznego, Baza materiałowo-sprzętowa a poziom realizacji komponentów procesu glottodydaktycznego, Realizacja przez nauczyciela komponentów procesu glottodydaktycznego a poziom osiągnięć dydaktycznych uczniów, Umiejętności edukacyjne nauczycieli lingwistów a poziom osiągnięć dydaktycznych uczniów, Baza materiałowo-sprzętowa a poziom osiągnięć dydaktycznych uczniów.
Intencją niniejszej rozprawy było określenie warunków polskiej szkoły do prowadzenia obowiązkowej nauki języka obcego w ramach edukacji wczesnoszkolnej oraz ustalenie związków pomiędzy tymi uwarunkowaniami. Aneks zawiera m.in.: Arkusz obserwacyjny "Gotowość uczniów do nauki języka obcego w ramach edukacji wczesnoszkolnej", Kwestionariusz obserwacji bazy materiałowo-sprzętowej do nauczania dzieci języka obcego w klasach I-III, Kwestionariusz obserwacyjny realizacji komponentów procesu dydaktycznego przez nauczyciela języka obcego w klasach I-III, Ankietę dla nauczycieli języka obcego, Ankietę dla uczniów klas I-III, Ankietę dla rodziców, Kwestionariusz wywiadu z nauczycielem języka obcego w klasach I-III, Kwestionariusz obserwacyjny - klucz, Poziom realizowanych przez nauczyciela celów, treści i zasad a wyniki testu semstralnego i końcoworocznego trzecioklasistów.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej