Języki obce
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(91)
Forma i typ
Artykuły
(48)
Książki
(42)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(42)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(9)
Kielce - Czytelnia
(1)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(2)
Busko Zdrój - Multimedialny
(11)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(2)
Końskie - wypożyczalnia
(1)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(17)
Sandomierz - wypożyczalnia
(1)
Starachowice - wypożyczalnia
(1)
Staszów - wypożyczalnia
(2)
Autor
Zaparucha Aleksandra
(6)
Basińska Anna
(3)
Gajek Elżbieta
(3)
Horała Małgorzata
(3)
Róg Tomasz
(3)
Gregorczyk Joanna
(2)
Kalinowska Ewa
(2)
Młynarczyk Stanisław
(2)
Szplit Agnieszka
(2)
Zarębska Jadwiga
(2)
Żylińska Marzena
(2)
(lid)
(1)
Adamczyk Mieczysław
(1)
Al-Khatib Małgorzata
(1)
Babiarz Mirosław (pedagog)
(1)
Baranowska Zofia
(1)
Basse Monika von
(1)
Boszczyk Marta
(1)
Bożko Walentyna
(1)
Cichocka Anna
(1)
Cichocka Lidia
(1)
Deszberg Edward
(1)
Duda Przemysław
(1)
Dutkiewicz Waldemar (1939-2007)
(1)
Dźwierzyńska Ewa
(1)
Erenc-Grygoruk Grażyna
(1)
Firmanty Eliza
(1)
Gašparová Miroslava
(1)
Głowacka Barbara
(1)
Głębocka Martyna
(1)
Homa Barbara
(1)
Iluk Jan
(1)
Izbicki Jakub
(1)
Janczak Dorota
(1)
Janowski Witold (1926-2006)
(1)
Jaroszewska Anna
(1)
Jaworowski Mieczysław
(1)
Karbowniczek Jolanta
(1)
Klaczak Urszula
(1)
Kmiecik Joanna
(1)
Krawiec Paweł
(1)
Królikowska Dorota
(1)
Kulikowska Teofila
(1)
Letkowska Danuta
(1)
Lewandowska Bożena
(1)
Mezglewska Bogusława
(1)
Michalak Magdalena
(1)
Moczydłowska Iwona
(1)
Mołda Dorota
(1)
Mroczko Eugeniusz
(1)
Multańska Małgorzata
(1)
Olejnik Donata
(1)
Pamuła Małgorzata
(1)
Parlak Mirosława
(1)
Piech Ewa
(1)
Piegzik Wioletta
(1)
Ratajek Zdzisław
(1)
Ratuszniak Aleksandra
(1)
Rutkowski Mirosław (nauki pedagogiczne)
(1)
Sikora-Banasik Dorota
(1)
Sobańska-Jędrych Joanna
(1)
Sroka Alicja
(1)
Szendzielorz Anita
(1)
Taboł Stanisław
(1)
Tomkuliaková Ružena
(1)
Wojciechowska Aleksandra
(1)
Zakrzewska Agnieszka
(1)
Zawadzka Elżbieta
(1)
Zygnerska-Hajduk Jolanta
(1)
Łysak Krzysztof
(1)
Świerczyńska Elżbieta
(1)
Šubin Emmanuil Petrovič
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(3)
1970 - 1979
(4)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(90)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(91)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Bibliotekarze
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Klasa 6.
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Polacy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4689)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Języki obce
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3713)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3288)
Wychowanie przedszkolne
(3235)
Wychowanie
(2684)
Język angielski
(2343)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1743)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1670)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1632)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1426)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1309)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1263)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1051)
Nauka
(1046)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(908)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(854)
Dzieci
(846)
Osobowość
(841)
Zarządzanie
(834)
Powieść angielska
(811)
Psychoterapia
(809)
Powieść amerykańska
(795)
Gry i zabawy
(790)
Czytelnictwo
(789)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(778)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(739)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(719)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(714)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Relacje międzyludzkie
(660)
Rośliny
(657)
Etyka
(654)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(605)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(601)
Temat: dzieło
Abecadło (czasop.)
(1)
Anioł poważny i niepoważne pytania
(1)
Bliscy i obcy
(1)
DD Reporter (czasop.)
(1)
Do moich uczniów pytania
(1)
Kaczor Donald (czasop.)
(1)
Księżniczka (czasop.)
(1)
Kubuś Puchatek (czasop.)
(1)
Niewidoma dziewczynka pytania
(1)
Nowe patyki i patyczki
(1)
O maluchach
(1)
Stale w kratkę
(1)
Stuknąć w kamień
(1)
Uciekam
(1)
Urodzony dezerter
(1)
Zabawy i Marzenia z Barbie
(1)
Zeszyt w kratkę
(1)
Temat: czas
1901-
(2)
1989-
(2)
2001-0
(2)
101-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(5)
Busko-Zdrój (woj. świętokrzyskie)
(1)
Edukacja europejska a języki obce
(1)
Języki obce a Unia Europejska
(1)
Języki obce a kulturoznawstwo
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie ; okręg)
(1)
Końskie (woj. świętokrzyskie)
(1)
Ostrowiec Świętokrzyski (woj. świętokrzyskie)
(1)
Radom (woj. świętokrzyskie)
(1)
Skarżysko-Kamienna (woj. świętokrzyskie)
(1)
Unia Europejska
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Poradnik
(15)
Artykuł z czasopisma
(2)
Kompendia i repetytoria
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręcznik
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Bibliografia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(19)
Edukacja i pedagogika
(18)
91 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wszechnicy Świętokrzyskiej ; Nr 40)
Bibliogr.przy rozdz.
Zawiera: S. 21-35 : Priorytety współczesnych reform oświatowych w krajach Unii Europejskiej - implikacje dla Polski / Andrzej Bogaj.
Zawiera: S. 37-62 : Integrowanie edukacji wczesnoszkolnej : wyzwania, szanse, zagrożenia / Krystyna Duraj-Nowakowa.
Zawiera: S. 63-75 : Problemy reformowania edukacji na Ukrainie / Piotr Sikorski.
Zawiera: S. 77-91 : Ścieżki edukacyjne / Małgorzata Suchańska.
Zawiera: S. 93-109 : Główne problemy wynikające z reformy strukturalnej na różnych poziomach kształcenia / Mirosław Szymański.
Zawiera: S. 113-115 : Tradycyjne myślenie o nauczaniu i szkole jako zagrożenie reformy edukacji / Gustaw Treliński.
Zawiera: S. 116-118 : Diagnostyczność oceny opisowej w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej / Kazimiera Dutkiewicz.
Zawiera: S. 119-121 : Problemy społecznego funkcjonowania dziecka w edukacji zintegrowanej / Aldona Kopik.
Zawiera: S. 122-123 : Przyroda trzonem dla integracji przedmiotów (refleksje ze startu reformy) / Irena Oksińska.
Zawiera: S. 124-127 : Edukacja środowiskowa w nauczaniu zintegrowanym / Mirosława Parlak.
Zawiera: S. 128-132 : Teoretyczne podstawy nauczania integracyjnego w edukacji wczesnoszkolnej / Irena Stańczak.
Zawiera: S. 133-135 : Miejsce i rola muzyki w nauczaniu zintegrowanym / Wiesława Barcicka.
Zawiera: S. 136-139 : Myślenie twórcze w kształceniu zintegrowanym / Ewa Faliszewska.
Zawiera: S. 140-145 : Muzyka i jej znaczenie w rozwoju dzieci i młodzieży w świetle obecnej reformy edukacji - wyzwania, szanse, zagrożenia / Ewa Kot.
Zawiera: S. 146-148 : Zadania nauczyciela-wychowawcy w pedagogice Marii Montessori a ich walory w nauczaniu języków obcych / Mieczysława Materniak.
Zawiera: S. 149-151 : Rozwijanie podmiotowości ucznia w procesie edukacji zintegrowanej / Katarzyna Palka.
Zawiera: S. 152-156 : Wspomaganie nauczycieli w przygotowaniu do nowych zadań w kształceniu zintegrowanym - doświadczenia, rozwiązania, trudności / Zofia Szybalska.
Zawiera: S. 157-159 : Gotowość dzieci siedmioletnich z ujemnym wynikiem bilansu zdrowia do nauki czytania, pisania i matematyki w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej - komunikat z badań / Ewa Małgorzata Szumilas.
Zawiera: S. 163-164 : Ścieżki dydaktyczne jedną z form zajęć terenowych w nauczaniu przyrody / Lesława Nowak [et al.].
Zawiera: S. 165-168 : Nauczanie blokowe / Anna Turkowska.
Zawiera: S. 169-170 : Projekt - forma pracy na lekcji języka obcego a nauczanie dwujęzyczne / Małgorzata Niemiec-Knaś.
Zawiera: S. 171-172 : Zajęcia zintegrowane w ramach warsztatów merytoryczno-dydaktycznych na studiach podyplomowych "przyroda" przygotowujących nauczycieli do pracy w zreformowanej szkole / Bożena Wójtowicz [et al.]
Zawiera: S. 175-176 : Ścieżki dydaktyczne szansą rozwoju edukacji regionalnej / Bożena Wójtowicz.
Zawiera: S. 177-179 : Dokształcanie nauczycieli w zakresie nauczania blokowego przyrody w świetle reformy systemu edukacji / Bożena Wójtowicz.
Zawiera: S. 180-182 : Reforma szansą czy zagrożeniem dla edukacji / Bożena Zawadzka.
Zawiera: S. 183-184 : Integracja treści przyrodniczych podczas zajęć w zielonych szkołach / Elżbieta Buchcic.
Zawiera: S. 185-193 : Interdyscyplinarne ścieżki - szansą nowej edukacji w szkole / Barbara Juśkiewicz, Grzegorz Wójcik.
Zawiera: S. 194-195 : Wychowanie do życia w rodzinie jako ścieżka edukacyjna / Marzanna Kostecka.
Zawiera: S. 196-204 : Szkoła promująca zdrowie szkołą XXI wieku / Elżbieta Walkowicz.
Zawiera: S. 205-209 : Przykład realizacji ścieżki międzyprzedmiotowej w centrum Kielc / Elżbieta Wołoszyn.
Zawiera: S. 210-217 : Ścieżki edukacyjne w nauczaniu geografii / Ignacy Janowski.
Zawiera: S. 221-223 : Diagnozy edukacyjne w kontekście reform oświatowych / Waldemar Dutkiewicz.
Zawiera: S. 224-231 : Przemiany w polskiej szkole z perspektywy pedagogiki twórczości / Teresa Giza.
Zawiera: S. 232-235 : Liceum techniczne jako pierwowzór liceum profilowanego zawodowo (opinie pierwszych absolwentów) / Sławomir Koziej.
Zawiera: S. 236-239 : Przemiany strukturalne szkolnictwa polskiego po II wojnie światowej i ich konsekwencje dla współczesnej reformy / Stanisław Majewski.
Zawiera: S. 240-242 : Czy nauczyciel współczesny może się wybić na intelektualną samodzielność - dylemat teoretyczny czy realna perspektywa / Zdzisław Ratajek.
Zawiera: S. 243-246 : Problemy związane z funkcjonowaniem gimnazjum w nowej rzeczywistości szkolnej / Andrzej Drogosz.
Zawiera: S. 247-252 : Problemy wdrażania reformy w świetle dotychczasowych doświadczeń / Małgorzata Muzoł.
Zawiera: S. 253-254 : Główne problemy wynikające z reformy strukturalnej na różnych poziomach kształcenia - szkoła podstawowa, gimnazjum i liceum / Barbara Mogielska.
Zawiera: S. 255-256 : Program badawczy "Niebo na dłoni" / Elżbieta Zając.
Zawiera: S. 257-260 : Edukacja filozoficzna w gimnazjum / Elżbieta Zając, Ewa Błażkow.
Filozofia zmian edukacyjnych: Nowe rozumienie edukacji. Przemiany miejsca i roli edukacji w makrosystemie społecznym. Przemiany racjonalności edukacyjnej. Przemiany taksonomii celów edukacji. Priorytety reform w krajach Unii Europejskiej. Współczesne rynki pracy a edukacja. Determinanty reform współczesnej edukacji. System wartości, który ma wpajać współczesna szkoła. Konstruktywne cechy nowocześnie pojmowanego kształcenia ogólnego. Nowe zadania i funkcje szkoły ogólnokształcącej. Efekty edukacji szkolnej - kompetencje ucznia. Problem startu szkolnego. Nierówny poziom kształcenia podstawowego. Strategiczna rola gimnazjum. Ocena opisowa.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Zawiera: S. 19-35 : Nauczyciel w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE w świetle literatury zagadnienia; Diagnoza pedagogiczna uczniów z SPE; Nauczyciel - czynnikiem warunkującym właściwą pracę z dziećmi o SPE; Formy pomocy uczniom z SPE) / Marianna Styczyńska.
Zawiera: S. 37-58 : Rozwój integralny ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych w warunkach szkoły integracyjnej (Odpowiedzialna edukacja integracyjna jako warunek integralnego rozwoju uczniów; Rzeczywistość polskiej integracji - dane za rok szkolny 2009/2010) / Danuta Apanel.
Zawiera: S. 85-110 : Funkcje instytucji edukacyjnych w procesie integracji społecznej (Przemiany w polityce oświatowej w Europie w XX wieku; Założenia badań własnych; Realizacja reformy w kilku odsłonach; Jedno przedszkole - różne dzieci; Różne dzieci - jedno społeczeństwo. Perspektywa transmisji wzorów kultury jako mechanizmu integracji społecznej; Ekonomizacja życia i zadania edukacji przedszkolnej) / Hanna Żuraw.
Zawiera: S. 111-134 : Edukacja międzykulturowa a społeczny rozwój dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych (Edukacja międzykulturowa; Cele edukacji wielokulturowej; Kultura i edukacja jako elementy edukacji międzykulturowej; Funkcje edukacji; Filary kształcenia najważniejsze z punktu widzenia edukacji międzykylturowej; Metody kształcenia wykorzystywane w edukacji międzykulturowej; Reguły edukacji międzykulturowej) / Paweł Garbuzik.
Zawiera: S. 135-154 : Bilingwizm i wielokulturowość uczniów w polskich szkołach. dziecko ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi, zróżnicowanymi pod względem kulturowym i językowym (Uczniowie z SPE; Funkcje i kompetencje językowe; Wpływ dwujęzyczności na rozwój funkcji poznawczych dziecka) / Anna Brudniak.
Zawiera: S. 155-175 : Rodzina z dzieckiem autystycznym - analiza problemu w kontekście zmian systemowych (Zmiany statystyczne; Inkluzja/ekskluzja jako dostrzeganie mniejszości społecznej - szersze przedstawienie problemu osób niepełnosprawnych; Inkluzja/Ekskluzja w naukach pedagogicznych; Rodzina z dzieckiem autystycznym; Zmiany zachodzące w systemie pedagogiki specjalnej i tworzenie się nowego spojrzenia na miejsce osoby niepełnosprawnej w społeczeństwie - w systemie edukacyjnym) / Jacek J. Błeszyński.
Zawiera: S. 177-194 : Preferencje edukacyjne (w obszarze edukacji ustawicznej) oraz rehabilitacyjne młodzieży i osób dorosłych niewidomych i/lub z resztkami wzroku (Projekt "Wsparcie osób niewidomych na rynku pracy"; Preferencje edukacyjne (w obszarze edukacji ustawicznej) oraz rehabilitacyjne młodzieży i osób dorosłsych niewidomych i/lub z resztkami wzroku - analiza wyników badań własnych; Uogólnienie wyników badań) / Marzenna Zaorska.
Zawiera: S. 195-216 : Onkologopedia dziecięca - kierunek badań logopedii (Choroby nowotworowe u dzieci; Białaczki; Nowotwory mózgu u dzieci; Mowa dzieci z chorobą nowotworową; Zaburzenia mowy dzieci z chorobą nowotworową; Nowy kierunek badań - onkologopedia dziecięca) / Agnieszka Hamerlińska-Latecka.
Zawiera: S. 217-242 : Zastosowanie rytmiki w terapii i procesie wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym (Wprowadzenie; Śpiew i mowa; Ruch przy muzyce; Gra na instrumentach; Aktywne słuchanie muzyki; Podsumowanie) / Magdalena Florek.
Zawiera: S. 243-265 : Indywidualny program wspierania uczniów z dysfunkcją wzroku w płockich szkołach (Wprowadzenie; Najważniejsze obszary trudności i wspierania rozwoju uczniów z dysfunkcją wzroku z płockich szkół - założenia teoretyczne; Orientacja przestrzenna i samodzielne, bezpieczne poruszanie się; Percepcja dotykowa oraz umiejętność czytania i pisania brajlem; Usprawnianie widzenia u ucznia słabowidzącego; Integracja społeczna; Innowacyjny program wsparcia - praktyka; Organizacja zajęć ze specjalistami; Zaangażowanie osób, środowisk i instytucji w realizację IPW; Transfer wiedzy i umiejętności; Przepływ informacji o realizacji IPW) / Małgorzata Paplińska, Joanna Witczak-Nowotna. Florek.
Zawiera: S. 267-291 : Kształcenie językowe dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na etapie nauczania zintegrowanego z wykorzystaniem książki wielozmysłowej (Wprowadzenie; Nauka języka obcego w szkole podstawowej: nauczyciel filolog albo nauczyciel wychowawca; Lekcja języka obcego z wykorzystaniem kart dotykowych; Zaburzenia rozwojowo-sensoryczne; Opóźnienia lub zaburzenia rozwoju intelektualnego; Opóźnienie lub zaburzenie rozwoju językowego; Opóźnienie lub zaburzenie rozwoju adaptacyjnego; Opóźnienie lub zaburzenie rozwoju społecznego i emocjonalnego; Opóźnienie lub zaburzenie ruchu rozwojowego; Zaburzenia rozwoju komunikacji językowej) / Werona Król.
Zawiera: S. 293-319 : Książka wielozmysłowa - nowa metoda stymulacji rozwoju poznawczego dzieci z zaburzeniami rozwojowymi (Wprowadzenie; Konstruowanie książki wielozmysłowej; Prezentacja książki wielozmysłowej; Przykładowe ćwiczenie z książką wielozmysłową) / Dorota Bełtkiewicz.
Zawiera: S. 321-338 : Wykorzystanie tablic interaktywnych we wspomaganiu rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną (Wprowadzenie; Społeczna integracja osób pełnosprawnych i niepełnosprawnych; Tablice interaktywne w procesie dydaktycznym; Wykorzystanie aplikacji do pracy w trybie interaktywnym na tablicach; Tablica interaktywna i Google SketchUp w terapii dzieci z autyzmem; Praca z tablicą interaktywną w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Skarżysku-Kamiennej jako przykład dobrej praktyki) / Ryszard Błaszkiewicz; Krzysztof Kupczewski; Magdalena Kupczewska.
Zawiera: S. 229-361 : Wspomaganie rozwoju dziecka w kontekstach filozoficznych i kulturowych w twórczości dla dzieci ks. Jana Twardowskiego, czyli "o budowaniu noosfery literackiej" (Wprowadzenie; Obraz dziecka w twórczości ks. Jana Twardowskiego; Formy podawcze; Podsumowanie) / Maria Czaplicka-Jedlikowska.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17965 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53263 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53262 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53264 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264513 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Szkoły już czekają / Lidia Cichocka. W: Gazeta Kielecka : 24 Godziny. - 1990, nr 110, s. 1, 2.
Dokument nadrzędny: Gazeta Kielecka : 24 Godziny.
Inauguracja roku szkolnego w Kolegium Języków Obcych w Kielcach.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89781 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 232742 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47523 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 299-315.
Zawiera: SPOŁECZNE, PRZYRODNICZE, LINGWISTYCZNE UWARUNKOWANIA EDUKACJI JĘZYKOWEJ DZIECI: Filozoficzne podstawy edukacji językowej, Lingwistyczne podstawy nauczania języków obcych, Fizjologiczno-neurologiczne podstawy nauczania języków obcych (Wytwarzanie dźwięków mowy, Przetwarzanie informacji językowych, Przetwarzanie informacji wzrokowych, Odbiór informacji językowych), Psychologiczne podstawy nauczanie języków obcych, Socjologiczne aspekty nauczania języków obcych.
Zawiera: PERSPEKTYWY NAUKI JĘZYKÓW OBCYCH W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ: Psychofizyczne uwarunkowania, potrzeby i możliwości dziecka w kontekście nauki języków obcych, Nauczyciel jako animator nauki języków obcych, Rodzina w kreowaniu współczesnej przestrzeni edukacyjnej języków obcych, Szkoła jako warsztat pracy nauczyciela i ucznia.
Zawiera: MIEJSCE JĘZYKÓW OBCYCH W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ: Argumenty za i przeciw wczesnemu rozpoczynaniu nauki języków obcych, Legislacyjne uwarunkowania europejskiej edukacji językowej, Język obcy w edukacji wczesnoszkolnej, Podstawowe składniki procesu glottodydaktycznego.
Zawiera: METODOLOGICZNE PODSTAWY BADAŃ: Problemy i hipotezy badawcze, Zmienne, wskaźniki badawcze, Model badań, Metody, techniki i narzędzia badawcze, Opis środowiska badawczego i dobór próby badawczej.
Zawiera: PRZYGOTOWANIE SZKOŁY DO NAUKI JĘZYKÓW OBCYCH W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ: Gotowość uczniów do nauki języków obcych, Umiejętności edukacyjne nauczycieli języków obcych, Nastawienie rodziców do nauki dzieci języków obcych, Warunki materiałowo-sprzętowe szkoły do nauki języków obcych.
Zawiera: WYKORZYSTANIE PRZEZ NAUCZYCIELI KOMPONENTÓW PROCESU GLOTTODYDAKTYCZNEGO: Cele, treści, zasady, Metody, formy i środki dydaktyczne, Kontrola i ocena postępów dydaktycznych.
Zawiera: WYNIKI NAUCZANIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO UCZNIÓW KLAS TRZECICH: Osiągnięcia dydaktyczne w zakresie rozumienia, Osiągnięcia dydaktyczne w zakresie mówienia, Osiągnięcia dydaktyczne w zakresie czytania, Osiągnięcia dydaktyczne w zakresie pisania.
Zawiera: ZALEŻNOŚCI POMIĘDZY WARUNKAMI SZKOŁY DETERMINUJĄCYMI PROCES GLOTTODYDAKTYCZNY A OSIĄGNIĘCIAMI DYDAKTYCZNYMI: Umiejętności edukacyjne nauczycieli lingwistów a poziom realizacji komponentów procesu glottodydaktycznego, Baza materiałowo-sprzętowa a poziom realizacji komponentów procesu glottodydaktycznego, Realizacja przez nauczyciela komponentów procesu glottodydaktycznego a poziom osiągnięć dydaktycznych uczniów, Umiejętności edukacyjne nauczycieli lingwistów a poziom osiągnięć dydaktycznych uczniów, Baza materiałowo-sprzętowa a poziom osiągnięć dydaktycznych uczniów.
Intencją niniejszej rozprawy było określenie warunków polskiej szkoły do prowadzenia obowiązkowej nauki języka obcego w ramach edukacji wczesnoszkolnej oraz ustalenie związków pomiędzy tymi uwarunkowaniami. Aneks zawiera m.in.: Arkusz obserwacyjny "Gotowość uczniów do nauki języka obcego w ramach edukacji wczesnoszkolnej", Kwestionariusz obserwacji bazy materiałowo-sprzętowej do nauczania dzieci języka obcego w klasach I-III, Kwestionariusz obserwacyjny realizacji komponentów procesu dydaktycznego przez nauczyciela języka obcego w klasach I-III, Ankietę dla nauczycieli języka obcego, Ankietę dla uczniów klas I-III, Ankietę dla rodziców, Kwestionariusz wywiadu z nauczycielem języka obcego w klasach I-III, Kwestionariusz obserwacyjny - klucz, Poziom realizowanych przez nauczyciela celów, treści i zasad a wyniki testu semstralnego i końcoworocznego trzecioklasistów.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rozwijanie kompetencji uczniów klas początkowych z języka obcego / Miroslava Gašparová, Mirosława Perlak, Ružena Tomkuliaková. W: Nauczanie Początkowe : kształcenie zintegrowane. - R. XXXIX (LXI) 2015/2016, nr 2, s. 94-104.
W artykule podjęto problematykę wykorzystania możliwości rozwijania umiejętności i sprawności w zakresie języka obcego na zajęciach poświęconych edukacji przyrodniczo-ekologicznych. Cele, które powinno się realizować w nauce języka obcego według J. Hanisz. Podano propozycje działań edukacyjnych wspomagających rozwój kompetencji uczniów w zakresie języka obcego. Scenariusze zajęć: Przyroda wokół nas: zajęcia dla dzieci w młodszym wieku szkolnym, Leśna ścieżka, Ptaki śpiewające żyjące w naszym regionie.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Inspiracje.
Konferencja "Uczący się uczeń, uczący się nauczyciel, ucząca się szkoła", która odbyła się 14 września 2010 roku w kinie "Moskwa" w Kielcach. Wystąpienie dziennikarza, twórcy m.in. warszawskiego oddziału BBC w Polsce - Roberta Kozaka oraz byłego tłumacza w MSZ oraz osobistego tłumacza m.in. G. Busha - Krzysztofa Litwińskiego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej