Nauczyciele języków
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(31)
Forma i typ
Książki
(20)
Artykuły
(11)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(23)
tylko na miejscu
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(7)
Kielce - Czytelnia
(6)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(2)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(1)
Końskie - wypożyczalnia
(1)
Opatów - wypożyczalnia
(1)
Ostrowiec - czytelnia
(2)
Pińczów - wypożyczalnia
(1)
Pińczów - czytelnia
(1)
Sandomierz - wypożyczalnia
(3)
Staszów - wypożyczalnia
(3)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(3)
Autor
Werbińska Dorota
(4)
Komorowska Hanna
(3)
Czerwińska Kornelia
(2)
Newby David
(2)
Pawlak Mirosław
(2)
Adamczyk Mieczysław
(1)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna
(1)
Bator Joanna (1968- )
(1)
Białożyt-Wielonek Katarzyna
(1)
Dutkiewicz Waldemar (1939-2007)
(1)
Erenc-Grygoruk Grażyna
(1)
Gajek Elżbieta
(1)
Karpeta-Peć Beata
(1)
Majewska Renata
(1)
Możejko Zbigniew P
(1)
Nogieć Katarzyna
(1)
Paplińska Anna
(1)
Porczyk Fromowitz Aneta
(1)
Pękala Joanna
(1)
Ratuszniak Aleksandra
(1)
Senderska Joanna
(1)
Strzałka Agnieszka
(1)
Szplit Agnieszka
(1)
Turula Anna
(1)
Wileczek Anna
(1)
Witkowska Monika
(1)
Wojtynek-Musik Krystyna
(1)
Wysocka Maria
(1)
Zawadzka Elżbieta
(1)
Zawadzka Elżbieta (1943- )
(1)
Świerczyńska Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(29)
nieznany (pol)
(2)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Nauczyciele języków
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4689)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Nauczyciele języków
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3713)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3288)
Wychowanie przedszkolne
(3235)
Wychowanie
(2684)
Język angielski
(2343)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1743)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1670)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1632)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1426)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1309)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1263)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1051)
Nauka
(1046)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(908)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(854)
Dzieci
(846)
Osobowość
(841)
Zarządzanie
(834)
Powieść angielska
(811)
Psychoterapia
(809)
Powieść amerykańska
(795)
Gry i zabawy
(790)
Czytelnictwo
(789)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(778)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(739)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(719)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(714)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Relacje międzyludzkie
(660)
Rośliny
(657)
Etyka
(654)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(605)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(601)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(2)
101-
(1)
1945-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Japonia
(1)
Kamakura (Japonia)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Ostrowiec Świętokrzyski (woj. świętokrzyskie)
(1)
Tokio (Japonia)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Opracowanie
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
31 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wszechnicy Świętokrzyskiej ; Nr 40)
Bibliogr.przy rozdz.
Zawiera: S. 21-35 : Priorytety współczesnych reform oświatowych w krajach Unii Europejskiej - implikacje dla Polski / Andrzej Bogaj.
Zawiera: S. 37-62 : Integrowanie edukacji wczesnoszkolnej : wyzwania, szanse, zagrożenia / Krystyna Duraj-Nowakowa.
Zawiera: S. 63-75 : Problemy reformowania edukacji na Ukrainie / Piotr Sikorski.
Zawiera: S. 77-91 : Ścieżki edukacyjne / Małgorzata Suchańska.
Zawiera: S. 93-109 : Główne problemy wynikające z reformy strukturalnej na różnych poziomach kształcenia / Mirosław Szymański.
Zawiera: S. 113-115 : Tradycyjne myślenie o nauczaniu i szkole jako zagrożenie reformy edukacji / Gustaw Treliński.
Zawiera: S. 116-118 : Diagnostyczność oceny opisowej w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej / Kazimiera Dutkiewicz.
Zawiera: S. 119-121 : Problemy społecznego funkcjonowania dziecka w edukacji zintegrowanej / Aldona Kopik.
Zawiera: S. 122-123 : Przyroda trzonem dla integracji przedmiotów (refleksje ze startu reformy) / Irena Oksińska.
Zawiera: S. 124-127 : Edukacja środowiskowa w nauczaniu zintegrowanym / Mirosława Parlak.
Zawiera: S. 128-132 : Teoretyczne podstawy nauczania integracyjnego w edukacji wczesnoszkolnej / Irena Stańczak.
Zawiera: S. 133-135 : Miejsce i rola muzyki w nauczaniu zintegrowanym / Wiesława Barcicka.
Zawiera: S. 136-139 : Myślenie twórcze w kształceniu zintegrowanym / Ewa Faliszewska.
Zawiera: S. 140-145 : Muzyka i jej znaczenie w rozwoju dzieci i młodzieży w świetle obecnej reformy edukacji - wyzwania, szanse, zagrożenia / Ewa Kot.
Zawiera: S. 146-148 : Zadania nauczyciela-wychowawcy w pedagogice Marii Montessori a ich walory w nauczaniu języków obcych / Mieczysława Materniak.
Zawiera: S. 149-151 : Rozwijanie podmiotowości ucznia w procesie edukacji zintegrowanej / Katarzyna Palka.
Zawiera: S. 152-156 : Wspomaganie nauczycieli w przygotowaniu do nowych zadań w kształceniu zintegrowanym - doświadczenia, rozwiązania, trudności / Zofia Szybalska.
Zawiera: S. 157-159 : Gotowość dzieci siedmioletnich z ujemnym wynikiem bilansu zdrowia do nauki czytania, pisania i matematyki w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej - komunikat z badań / Ewa Małgorzata Szumilas.
Zawiera: S. 163-164 : Ścieżki dydaktyczne jedną z form zajęć terenowych w nauczaniu przyrody / Lesława Nowak [et al.].
Zawiera: S. 165-168 : Nauczanie blokowe / Anna Turkowska.
Zawiera: S. 169-170 : Projekt - forma pracy na lekcji języka obcego a nauczanie dwujęzyczne / Małgorzata Niemiec-Knaś.
Zawiera: S. 171-172 : Zajęcia zintegrowane w ramach warsztatów merytoryczno-dydaktycznych na studiach podyplomowych "przyroda" przygotowujących nauczycieli do pracy w zreformowanej szkole / Bożena Wójtowicz [et al.]
Zawiera: S. 175-176 : Ścieżki dydaktyczne szansą rozwoju edukacji regionalnej / Bożena Wójtowicz.
Zawiera: S. 177-179 : Dokształcanie nauczycieli w zakresie nauczania blokowego przyrody w świetle reformy systemu edukacji / Bożena Wójtowicz.
Zawiera: S. 180-182 : Reforma szansą czy zagrożeniem dla edukacji / Bożena Zawadzka.
Zawiera: S. 183-184 : Integracja treści przyrodniczych podczas zajęć w zielonych szkołach / Elżbieta Buchcic.
Zawiera: S. 185-193 : Interdyscyplinarne ścieżki - szansą nowej edukacji w szkole / Barbara Juśkiewicz, Grzegorz Wójcik.
Zawiera: S. 194-195 : Wychowanie do życia w rodzinie jako ścieżka edukacyjna / Marzanna Kostecka.
Zawiera: S. 196-204 : Szkoła promująca zdrowie szkołą XXI wieku / Elżbieta Walkowicz.
Zawiera: S. 205-209 : Przykład realizacji ścieżki międzyprzedmiotowej w centrum Kielc / Elżbieta Wołoszyn.
Zawiera: S. 210-217 : Ścieżki edukacyjne w nauczaniu geografii / Ignacy Janowski.
Zawiera: S. 221-223 : Diagnozy edukacyjne w kontekście reform oświatowych / Waldemar Dutkiewicz.
Zawiera: S. 224-231 : Przemiany w polskiej szkole z perspektywy pedagogiki twórczości / Teresa Giza.
Zawiera: S. 232-235 : Liceum techniczne jako pierwowzór liceum profilowanego zawodowo (opinie pierwszych absolwentów) / Sławomir Koziej.
Zawiera: S. 236-239 : Przemiany strukturalne szkolnictwa polskiego po II wojnie światowej i ich konsekwencje dla współczesnej reformy / Stanisław Majewski.
Zawiera: S. 240-242 : Czy nauczyciel współczesny może się wybić na intelektualną samodzielność - dylemat teoretyczny czy realna perspektywa / Zdzisław Ratajek.
Zawiera: S. 243-246 : Problemy związane z funkcjonowaniem gimnazjum w nowej rzeczywistości szkolnej / Andrzej Drogosz.
Zawiera: S. 247-252 : Problemy wdrażania reformy w świetle dotychczasowych doświadczeń / Małgorzata Muzoł.
Zawiera: S. 253-254 : Główne problemy wynikające z reformy strukturalnej na różnych poziomach kształcenia - szkoła podstawowa, gimnazjum i liceum / Barbara Mogielska.
Zawiera: S. 255-256 : Program badawczy "Niebo na dłoni" / Elżbieta Zając.
Zawiera: S. 257-260 : Edukacja filozoficzna w gimnazjum / Elżbieta Zając, Ewa Błażkow.
Filozofia zmian edukacyjnych: Nowe rozumienie edukacji. Przemiany miejsca i roli edukacji w makrosystemie społecznym. Przemiany racjonalności edukacyjnej. Przemiany taksonomii celów edukacji. Priorytety reform w krajach Unii Europejskiej. Współczesne rynki pracy a edukacja. Determinanty reform współczesnej edukacji. System wartości, który ma wpajać współczesna szkoła. Konstruktywne cechy nowocześnie pojmowanego kształcenia ogólnego. Nowe zadania i funkcje szkoły ogólnokształcącej. Efekty edukacji szkolnej - kompetencje ucznia. Problem startu szkolnego. Nierówny poziom kształcenia podstawowego. Strategiczna rola gimnazjum. Ocena opisowa.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40647 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Purezento / Joanna Bator. - Kraków : Wydawnictwo Znak, 2017. - 285, [2] strony ; 22 cm.
Pierwsza japońska powieść Joanny Bator. Wielkie zaskoczenie w duchu zen!
Kiedy drzwi zamknęły się za jej chłopakiem, nie wiedziała, że widzi go po raz ostatni. Kiedy zaczęła uczyć polskiego Panią Myoko nie przypuszczała, że dzięki niej wyruszy w daleką podróż. Kiedy po raz pierwszy spotkała Mistrza Myo, nie sądziła, że jej życie na nowo nabierze sensu. Kiedy na jej drodze stanął mężczyzna ze znamieniem w kształcie oliwki na plecach, nie spodziewała się jak silna będzie miłość, która ich połączy. Podróżując wraz z główną bohaterką po Japonii, towarzysząc jej w sklejaniu rozbitych naczyń, czytelnik stopniowo wkracza w harmonijny świat zen, gdzie serce i umysł zapisuje się jednym znakiem kanji, a najpiękniejsze jest to, co niekompletne, przemijające i niedoskonałe. Metaforą ludzkiego losu jest tutaj kintsugi, pradawna sztuka naprawy ceramiki za pomocą złota. Purezento (czyli „prezent”) to powieść tajemnicza i na wskroś japońska. Poruszająca historia utraty i miłosnej odnowy. Rozgrywająca się w Tokio i Kamakurze opowieść ma słodko-słony smak umami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 43840 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 299-315.
Zawiera: SPOŁECZNE, PRZYRODNICZE, LINGWISTYCZNE UWARUNKOWANIA EDUKACJI JĘZYKOWEJ DZIECI: Filozoficzne podstawy edukacji językowej, Lingwistyczne podstawy nauczania języków obcych, Fizjologiczno-neurologiczne podstawy nauczania języków obcych (Wytwarzanie dźwięków mowy, Przetwarzanie informacji językowych, Przetwarzanie informacji wzrokowych, Odbiór informacji językowych), Psychologiczne podstawy nauczanie języków obcych, Socjologiczne aspekty nauczania języków obcych.
Zawiera: PERSPEKTYWY NAUKI JĘZYKÓW OBCYCH W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ: Psychofizyczne uwarunkowania, potrzeby i możliwości dziecka w kontekście nauki języków obcych, Nauczyciel jako animator nauki języków obcych, Rodzina w kreowaniu współczesnej przestrzeni edukacyjnej języków obcych, Szkoła jako warsztat pracy nauczyciela i ucznia.
Zawiera: MIEJSCE JĘZYKÓW OBCYCH W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ: Argumenty za i przeciw wczesnemu rozpoczynaniu nauki języków obcych, Legislacyjne uwarunkowania europejskiej edukacji językowej, Język obcy w edukacji wczesnoszkolnej, Podstawowe składniki procesu glottodydaktycznego.
Zawiera: METODOLOGICZNE PODSTAWY BADAŃ: Problemy i hipotezy badawcze, Zmienne, wskaźniki badawcze, Model badań, Metody, techniki i narzędzia badawcze, Opis środowiska badawczego i dobór próby badawczej.
Zawiera: PRZYGOTOWANIE SZKOŁY DO NAUKI JĘZYKÓW OBCYCH W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ: Gotowość uczniów do nauki języków obcych, Umiejętności edukacyjne nauczycieli języków obcych, Nastawienie rodziców do nauki dzieci języków obcych, Warunki materiałowo-sprzętowe szkoły do nauki języków obcych.
Zawiera: WYKORZYSTANIE PRZEZ NAUCZYCIELI KOMPONENTÓW PROCESU GLOTTODYDAKTYCZNEGO: Cele, treści, zasady, Metody, formy i środki dydaktyczne, Kontrola i ocena postępów dydaktycznych.
Zawiera: WYNIKI NAUCZANIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO UCZNIÓW KLAS TRZECICH: Osiągnięcia dydaktyczne w zakresie rozumienia, Osiągnięcia dydaktyczne w zakresie mówienia, Osiągnięcia dydaktyczne w zakresie czytania, Osiągnięcia dydaktyczne w zakresie pisania.
Zawiera: ZALEŻNOŚCI POMIĘDZY WARUNKAMI SZKOŁY DETERMINUJĄCYMI PROCES GLOTTODYDAKTYCZNY A OSIĄGNIĘCIAMI DYDAKTYCZNYMI: Umiejętności edukacyjne nauczycieli lingwistów a poziom realizacji komponentów procesu glottodydaktycznego, Baza materiałowo-sprzętowa a poziom realizacji komponentów procesu glottodydaktycznego, Realizacja przez nauczyciela komponentów procesu glottodydaktycznego a poziom osiągnięć dydaktycznych uczniów, Umiejętności edukacyjne nauczycieli lingwistów a poziom osiągnięć dydaktycznych uczniów, Baza materiałowo-sprzętowa a poziom osiągnięć dydaktycznych uczniów.
Intencją niniejszej rozprawy było określenie warunków polskiej szkoły do prowadzenia obowiązkowej nauki języka obcego w ramach edukacji wczesnoszkolnej oraz ustalenie związków pomiędzy tymi uwarunkowaniami. Aneks zawiera m.in.: Arkusz obserwacyjny "Gotowość uczniów do nauki języka obcego w ramach edukacji wczesnoszkolnej", Kwestionariusz obserwacji bazy materiałowo-sprzętowej do nauczania dzieci języka obcego w klasach I-III, Kwestionariusz obserwacyjny realizacji komponentów procesu dydaktycznego przez nauczyciela języka obcego w klasach I-III, Ankietę dla nauczycieli języka obcego, Ankietę dla uczniów klas I-III, Ankietę dla rodziców, Kwestionariusz wywiadu z nauczycielem języka obcego w klasach I-III, Kwestionariusz obserwacyjny - klucz, Poziom realizowanych przez nauczyciela celów, treści i zasad a wyniki testu semstralnego i końcoworocznego trzecioklasistów.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 245731 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25958 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Ostrowiec - czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48406 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 25397 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24337 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30373, 27659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 248943 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 246118/czyt.Met.Naucz.J©z.Obc. (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51417 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 79.
Zawiera: Wprowadzenie: Czym jest europejskie portfolio, główne cele EPS, zawartość EPS.
Zawiera: Autoprezentacja.
Zawiera: Samoocena: Kontekst: program nauczania, cele i potrzeby, rola nauczyciela języka, środki i ograniczenia instytucjonalne.
Zawiera: Metody i techniki nauczania: mówienie/porozumiewanie się w mowie, pisanie/porozumiewanie się w pismie, słuczhanie ze zrozumieniem, czytanie ze zrozumieniem, gramtyka, słownictwo, kultura.
Zawiera: Pomoce dydaktyczne.
Zawiera: Planowanie lekcji: cele, przebieg, organizacja.
Zawiera: Prowadzenie lekcji: korzystanie z konspektu zajęć, treści, interakcja z uczniami, kierowanie klasą, język używany podczas lekcji.
Zawiera: Samodzielne uczenie się: autonomia ucznia, praca domowa, prace projektowe, portfolio, wirtualne środowisko nauki, zajęcia pozalekcyjne.
Zawiera: Ocena wyników nauczania: konstruowanie narzędzi oceny, ewaluacja, samoocena i ocena wzajemna, posługiwanie się językiem, kultura, analiza błędów.
Zawiera: Glosariusz terminów.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A 244487 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 244486/czyt.37 (1 egz.)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42454 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41525, 41524 (2 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26101 (1 egz.)
Pińczów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26481, 26482 (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Uczymy języka dobrze i nie (s)tresujmy uczniów / Anna Paplińska. W: Języki Obce w Szkole. - [R.] 55, nr 1 (2011), s. 75-78.
Dokument nadrzędny: Języki Obce w Szkole.
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach. Indeks.
Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
W książce podjęto próbę ukazania zmienności i niejednoznaczności pojęcia pewności zawodowej nauczyciela, począwszy od budującego doświadczenia wynikającego z osobistego sprawstwa, które daje poczucie pewności w działaniu zawodowym – self-efficacy, aż do stanu ambiwalencji spowodowanej dwoistością własnych doświadczeń w pracy pedagogicznej, przeżywania wielu sprzeczności. Z jednej strony można mówić o pozytywnym wymiarze niepewności stanowiącej przyczynek do innowacyjności nauczycieli i demokratyzacji edukacji. Z drugiej jednak – o niepewności paraliżującej nauczycielską aktywność, powodującej podporządkowanie, prowadzącej do rezygnacji. Może to być zupełne (fizyczne) odejście lub psychiczna nieobecność charakteryzująca się wycofaniem nauczyciela z pełnienia swojej roli zawodowej w sposób twórczy i świadomy. Książka niezbędna zarówno dla teoretyków, jak i praktyków, którzy na co dzień zaangażowani są w sprawy polskiej edukacji. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264232 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 261662 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32134 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej