Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(34)
Forma i typ
Książki
(20)
Artykuły
(14)
Dostępność
dostępne
(29)
tylko na miejscu
(11)
wypożyczone
(4)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(6)
Kielce - Czytelnia
(6)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(1)
Busko zdrój - czytelnia
(1)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(4)
Jędrzejów - czytelnia
(1)
Końskie - wypożyczalnia
(1)
Końskie - czytelnia
(1)
Ostrowiec - czytelnia
(3)
Pińczów - wypożyczalnia
(1)
Sandomierz - wypożyczalnia
(5)
Sandomierz - czytelnia
(1)
Starachowice - wypożyczalnia
(4)
Staszów - wypożyczalnia
(6)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(2)
Włoszczowa - czytelnia
(1)
Autor
Boszczyk Marta
(723)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(556)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(488)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(484)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(441)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(-)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(440)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(430)
Lewicka Ewa
(417)
Puszczewicz Barbara
(398)
Prus Bolesław (1847-1912)
(375)
Kosiń Janina
(373)
Lewandowska Bożena
(370)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(346)
Goetz Magdalena
(344)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(334)
Shakespeare William (1564-1616)
(288)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(262)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(257)
Knajder-Sowa Anna
(253)
Cyrański Czesław
(247)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(240)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(221)
Faliszewska Jolanta
(218)
Trojan Elżbieta
(210)
Łoskot Małgorzata
(209)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(199)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(194)
Tuwim Julian (1894-1953)
(190)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(184)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(184)
Tarapata Ewa
(180)
Pronobis Małgorzata
(166)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(166)
Markiewicz Henryk (1922- )
(162)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(161)
Uniechowski Antoni (1903-1976)
(159)
Parandowski Jan (1895-1978)
(157)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(157)
Jodełka-Burzecki Tomasz (1919-1989)
(156)
Broniewski Władysław (1897-1962)
(154)
Praca zbiorowa
(153)
Staff Leopold (1878-1957)
(152)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(152)
Conrad Joseph (1857-1924)
(142)
Elsner Danuta
(138)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(137)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(136)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(136)
Engels Friedrich (1820-1895)
(135)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(135)
Łuba Małgorzata
(134)
Stróżyński Klemens
(133)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(132)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(130)
Marx Karl (1818-1883)
(130)
Rechnio-Kołodziej Beata
(128)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(128)
Włodno Danuta
(127)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(127)
Bratny Roman (1921- )
(125)
Jastrzębska Lidia
(125)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(124)
Smólska Janina (?-2002)
(123)
Hertz Paweł (1918-2001)
(122)
Jakubowska Alina
(122)
Krzeczkowska Eugenia
(120)
Lewik Włodzimierz (1905-1962)
(120)
Laere Karolina Van
(118)
Malczewski Artur
(118)
Myjak Józef
(118)
Putrament Jerzy (1910-1986)
(115)
Dobraczyński Jan (1910-1994)
(113)
Doroszewski Witold (1899-1976)
(113)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(112)
Misiorowska Ewa
(112)
Jaworowski Jerzy (1919-1975)
(111)
Szelburg-Zarembina Ewa (1899-1986)
(111)
Szweykowski Zygmunt (1894-1978)
(111)
Włodno-Furman Elżbieta
(111)
Garstka Tomasz
(110)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(110)
Rogoziński Julian (1912-1980)
(110)
Rusiecki Antoni Marian (1892-1956)
(109)
Lem Stanisław (1921-2006)
(108)
Krasiński Zygmunt (1812-1859)
(107)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(107)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(106)
Radzicki Józef
(106)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(105)
Stawar Andrzej (1900-1961)
(105)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(105)
Krasicki Ignacy (1735-1801)
(104)
Klemensiewicz Zenon (1891-1969)
(103)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(102)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(102)
Bunsch Karol (1898-1987)
(101)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(101)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(101)
Gomulicki Juliusz Wiktor (1909-2006)
(100)
Jaworowski Mieczysław
(100)
Rok wydania
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(8)
Kraj wydania
Polska
(26)
nieznany (pol)
(8)
Język
polski
(34)
Odbiorca
Dzieci
(1)
Przedszkola
(1)
Temat
Dziecko
(17)
Matematyka
(14)
Wychowanie przedszkolne
(14)
Nauczanie początkowe
(7)
Uczenie się
(6)
Gry i zabawy edukacyjne
(4)
Kształcenie integracyjne
(4)
Nauczanie przedszkolne
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Niepowodzenia szkolne
(3)
Dziecko niedosłyszące
(2)
Niewidomi
(2)
Wychowanie
(2)
Zdolności
(2)
Bezdomność
(1)
Chorzy przewlekle
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Niedowidzenie
(1)
Opieka społeczna
(1)
Programy autorskie (pedagog.)
(1)
Sekty i ruchy religijne
(1)
Telewizja
(1)
Ubóstwo
(1)
Zabawki
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
34 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 226312/czyt.Prog (1 egz.)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 714 b (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dziecko przed ekranem / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska. W: Matematyka. - [R.] 67, nr 2 (2014), s. 3-10.
Dokument nadrzędny: Matematyka.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Papierowa matematyka / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska. W: Matematyka. - [R.] 66, nr 1 (2013), s. 44-52.
Dokument nadrzędny: Matematyka.
Bibliogr. s. 52.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przecenione możliwości / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska. W: Matematyka. - [R.] 66, nr 2 (2013), s. 2-6.
Dokument nadrzędny: Matematyka.
Bibliogr. s. 6.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25472 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Matematyczna Dzieci)
"Pakiet pomocy" jest dopełnieniem książki: Wspomaganie...
Bibliogr. s. 279-287.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 239957/czyt.Met.Wych.Przedsz. (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42661 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27167 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
"Pakiet pomocy" jest dopełnieniem książki: Wspomaganie...
Bibliogr. s. 279-287.
Zawiera: O wspomaganiu rozwoju umysłowego dzieci przedszkolnych w czwartym i piątym roku życia ; Jak przebiega proces uczenia się dzieci w różnych obszarach działalności przedszkola? (Zabawy spontaniczne jako intensywny proces uczenia się, Zabawy tematyczne jako intensywny proces uczenia się) ; Jakie zabawki powinny mieć dzieci w przedszkolu i jakie przedmioty mogą być stosowane jako pomoce dydaktyczne? Jak korzystać ze scenariuszy znajdujących się w drugiej części tej książki? (O zwyczajnych klockach i zabawkach mechanicznych, O lalkach, misiach i innych postaciach ze świata bajek, O gotowych zestawach do zabaw tematycznych) ; Kształtowanie świadomości własnego "Ja" oraz orientacji przestrzennej. Scenariusze zajęć: Wiem, jak wyglądam i jak się nazywam, a także gdzie mieszkam. Chcę wiedzieć dużo o swoich bliskich - znam ich imiona i wiem czym się zajmują, Poznaję i nazywam części swojego ciała. Lalka lub miś jest trochę podobna/y do mnie. Rozpoznaję miny. Rysuję człowieka, Zaczynam się orientować, która ręka jest lewa, a która prawa, co jest przede mną, co za mną, co w górze, co na dole, Słucham i wiem, w którą stronę mam iść. Idę i znajduję to, co chcę, Potrafię pomóc misiowi w pokonywaniu toru przeszkód, Staram się poznać drugą osobę. Próbuję nazwać części jej ciała i powiedzieć, w czym jest do mnie podobna, czym się różni. Staram się pokazać, co znajduje się przed nią, za nią, po jej lewej stronie i prawej ; Kształtowanie u dzieci zdolności do rozumnego zachowania w sytuacjach pełnych napięć. Zarys metodyki uczenia dzieci sztuki konstruowania gier i scenariusze zajęć (O odporności emocjonalnej u dzieci, W jaki sposób można kształtować odporność emocjonalną dziecka? Jak nauczyć dzieci konstruowania gier?, Scenariusze zajęć - Potrafię brać udział w grze: "Ścigamy się od startu do mety" i chcę,żeby mój zespół zwyciężył, Układam i rozgrywam gry planszowe, Gra-opowiadanie: "Dwa kotki biegną do miski z mlekiem". Układanie gry-opowiadania nie sprawia nikomu kłopotu, Gra "Slalom-gigant". Uczę się układać trudniejsze gry-opowiadania i rozgrywać je ; Rytmy: wychwytywanie regularności i korzystanie z nich w różnych sytuacjach. Scenariusze : Słucham, patrzę i uważnie układam rytmy ; Układamy kalendarze ; Przyczyna i skutek. Przewidywanie następstw. Scenariusze: Planujemy i urządzamy przyjęcie dla lalek i misiów, Chcę wiedzieć, które zmiany są odwracalne, Chcę wiedzieć, które zmiany są nieodwracalne, Co trzeba zrobić, żeby było lepiej, czyli rady dla zmartwionej pacynki, Potrafię ułożyć historyjkę obrazkową i opwiedzieć ją, Coraz lepiej składam pocięte obrazki w sensowną całość ; Klasyfikacja - wspomaganie rozwoju umysłowego dzieci. Scenariusze: Dobieramy karty tak, żeby pasowało, Sprawnie układam kartoniki domina w łańcuszek, Kto za kim. Inscenizowanie oraz ilustrowanie wiersza J. Tuwima Rzepka, Dostrzegam sens w kolejności wydarzeń, Zaczynam tworzyć sensowne koleje ; Liczenie w zakresie możliwości umysłowych czterolatków i pięciolatków. Scenariusze: Ilu jest chłopców? Ile jest dziewczynek? Ile jest krzesełek?, Wiem, ile mam palców u rąk i nóg, Wiem już, że wynik liczenia nie zmienia się, jeżeli liczy się od początku do końca i odwrotnie, Mogę policzyć nawet to, czego nie widzę, Sprawnie liczę i wiem, co to znaczy ; Liczenie i ustalenie: tu i tu jest tyle samo, tu jest więcej. Scenariusze: Potrafię wymienić: jeden do jednego w sytuacji kupna i sprzedaży. Zabawa "Święto lalek i pajacyków", Uczę się wymieniać: jeden do jednego, jeden do dwóch, jeden do pięciu. Zabawa: "Kupujemy i budujemy", Potrafię sortować kolorowe kartoniki i ustalać, ile ich jest, i których jest więcej, Czego jest więcej, czego jest mniej, czego jest tyle samo?, Czy nadal jest tyle samo? ; Dodawanie i odejmowanie, rozdawanie i rozdzielanie po kilka. Scenariusze: Dokładam przedmioty i wiem, ile ich jest razem, Coraz sprawniej dodaję i odejmuję. Potrafię radzić sobie w różnych sytuacjach, Potrafię rozdawać przedmioty, tak aby każdy miał tyle samo ; Długość - przybliżanie dzieciom sensu mierzenia długości. Scenariusze: Co jest ode mnie wyższe (dłuższe), a co niższe (któtsze)? Jakiego jestem wzrostu?, Porównuję wielkości przedmiotów i układam je w serie rosnące i malejące, Uczę się mierzyć długość krokami i stopą za stopą ; Intuicje geometryczne u przedszkolaków. Scenariusze: Koło, prostokąt, trójkąt, Nazywam kształty i układam z nich szlaczki oraz inne kompozycje ; O Potrzebie zachowania logiki i honorowania prawidłowości rozwojowych, a także stopniowania trudności w edukacji matematycznej przedszkolaków.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41717 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 230292, 230293 (2 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 229914/czyt.Met.Wych.Przedszkol. (1 egz.)
Jędrzejów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. czyt.37 (39198) (1 egz.)
Ostrowiec - czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47152 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36217 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22566 (1 egz.)
Włoszczowa - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 27187 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25473 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Zawiera: Program intensywnego wspomagania rozwoju dzieci. Co trzeba kształtować w dziecięcych umysłach, o co zadbać, a czego unikać? ; Trzylatek zaczyna chodzić do przedszkola : Problem pozostawienia dziecka w obcym miejscu, pod opieką osób trzecich. Dlaczego maluchy tak trudno przystosowują się do przedszkola? W jaki sposób można zmniejszyć dramat przystosowania się dziecka do przedszkola? O sposobach wczesnego przygotowania dzieci do przebywania w obcym miejscu pod opieką osób trzecich ; Jaki jestem? Poznaję samego siebie. Potrafię spełnić polecenia, wykonać zadanie i powstrzymać się od pokus : Jak trzylatki tworzą swoje Ja i co z tego wynika? Ćwiczenia wspomagające rozwój wiedzy o samym sobie. Rozróżnianie płci. Schemat ciała lalki, misia i różnych zwierząt. Konstruowanie wizerunków ludzi i zwierząt. Dopasowywanie części i składanie ich w sensowną całość. W jaki sposób pomóc dzieciom w kształtowaniu swojego Ja na terenie przedszkola? ; Lepiej poznaję przestrzeń wokół mnie. Potrafię ustalić, co znajduje się za mną, z boku, przede mną. Wiem, co gdzie powinno być : Jak kształtuje się orientacja przestrzenna małych dzieci? Ćwiczenia wspomagające dziecko w poznawaniu najbliższego otoczenia. Jak pomóc dzieciom poznać przedszkole i wszystko, co znajduje się w sali zabaw? ; Uczę się dobrych manier. Potrafię się ubrać i rozebrać. Umiem siedzieć przy stole i samodzielnie jeść. Wiem, jak się zachować w łazience : Co potrafi roczne dziecko, co umie dwulatek, a co trzylatek? Jakie nawyki należy kształtować u trzylatków i jak sobie z tym radzić? Rozwijanie czynności samoobsługowych dzieci w przedszkolu ; Zgrabnie wykonuję różne czynności. Potrafię posługiwać się przedmiotami i nie niszczę ich. Lepię z plasteliny lub masy solnej. Lubię rysować i bawić się klockami : Dlaczego należy zadbać o rozwój sprawności i koordynacji ruchowej dziecka? Ćwiczenia wspomagające sprawność fizyczną dziecka i rozwijające współpracę ręki oraz oka. Pierwsze portrety ważnych osób, czyli rysowanie głowonogów. Jak zorganizować zajęcia rozwijające koordynację ruchową dzieci w przedszkolu? ; Rytmy pomagają mi zrozumieć i przewidywać. Potrafię dostrzec regularności i korzystam z nich w rozmaity sposób : O roli rytmów w rozwoju dziecka. Ćwiczenia rozwijające zdolnośc do skupienia się na tym, co się powtarza. Kontynuowanie rytmów. Jak przeprowadzić zabawy z rytmami w przedszkolu? ; Potrafię łączyć, żeby mieć całość i rozdzielać na części. Lubię budować, układać obrazki i rozmawiać : Jak dzieci tworzą całość (synteza) i wyróżniją w niej części (analiza). Konstrukcje z klocków. Układane obrazki. Oglądanie obrazków, rozcinanie ich na części i składanie w sensowną całość. Słuchaj i dokończ. Jak wspomagać rozwój analizy i syntezy u dzieci w przedszkolu ; Interesuję się liczeniem. Wskazuję przedmioty i liczę je tak, jak potrafię : Jak małe dzieci uczą się liczyć? Liczenie przedmiotów. Jak trzylatek dodaje i odejmuje? Kształtowanie tych umiejętności. Wymiany "jeden za jeden". Liczenie palców. Jak małe dzieci uczyć liczyć w przedszkolu? ; Rozpoznaję kolory i nazywam je. Poznaję różne odcienie barw i bawię się nimi : Jak małe dzieci rozpoznają barwy? Zabawy wspomagające dzieci w rozpoznawaniu i nazywaniu kolorów. Jak uczyć dzieci rozpoznawania i nazywania kolorów w przedszkolu? ; Działam i zmieniam otoczenie, bo chcę wszystko rozumieć : O myśleniu przyczynowo-skutkowym małych dzieci. Poznawanie zmian typu: posolić - jest słone. dodać cukru - jest słodkie. Kontrasty - dostrzeganie ich i nazywanie. Co trzeba zrobić, aby było dobrze? Historyjki obrazkowe. Co trzeba zrobić, żeby misiowi i lalce było lepiej? Jak wspomagać myślenie przyczynowo-skutkowe maluchów w przedszkolu? ; Klasyfikuję tak, jak potrafię. Lubię łączyć w całość i rozkładać na części, bo dowiaduję się co do czego pasuje : Jak rozwija się klasyfikacja małych dzieci? Ćwiczenie wspomagające rozwój czynności myślowych potrzebnych dziecku do sensownego grupowania przedmiotów. Klasyfikacja w przedszkolu na zajęciach z trzylatkami ; Układam przedmioty w szeregu. Gdy znam kolejność, potrafię przewidzieć co będzie : Jak małe dzieci uczą się przewidywać? Codzienne sytuacje sprzyjające dostrzeganiu konsekwentnych serii. Zabawy, które prowokują do ustawienia po kolei i przewidywania następstwa. Jak w przedszkolu układać z dziećmi serie? ; Mam wiele do powiedzenia. Lubię mówić i chcę przekazać to, co ważne. Mogę wypowiadać się malując palcami, pląsając i bawiąc się w teatr : O potrzebie ćwiczeń rozbudzających dziecięcą wyobraźnię i prowokujących do swobodnego wypowiadania się. Sytuacje zabawy wyzwalające u dzieci chęć swobodnego wypowiadania się na różne sposoby. Rozbudzanie wyobraźni dzieci w przedszkolu ; Bawię się długo i chętnie. Wiem, co można zbudować z klocków. Jak nakarmić lalkę i pojechać z misiem na spacer : Dlaczego niektóre dzieci bawią się zbyt krótko i jak można to zmienić? Zabawy klockami - ja buduję, ty mi pomagasz. Coraz dłuższe i bardziej złożone zabawy lalką i misiem. Podróże na niby. Piaskowe baby, czyli o zabawach i konfliktach w piaskownicy. Co zrobić, aby maluchy potrafiły bawić się w przedszkolu długo i pięknie? ; Dlaczego przedstawiny w tej książce program i metody można stosować do wspomagania rozwoju dzieci starszych wolniej rozwijających się? Ważniejsze problemy dzieci zagrożonych ryzykiem nieprawidłowego rozwoju. Jak zorganizować proces uczenia się w sposób przyjazny dla dziecka i tak, aby przyspieszyć tempo rozwoju umysłowego? Praktyczne wskazówki dotyczące prowadzenia zajęć z dzieckiem zagrożonym ryzykiem nieprawidłowego rozwoju.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
Zawiera m.in.: S. 191-199 : O potrzebie kształcenia rodzców dzieci ciężko poszkodowanych przez los / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska.
Zawiera m.in.: S. 200-222 : Rodzina w opiece nad niepełnosprawnym i przewlekle chorym człowiekiem / Tadeusz Pilch, Izabela Migdał.
Zawiera m.in.: S. 223-226 : Specyfika pracy socjalnej z ludźmi niewidomymi / Jadwiga Kuczyńska-Kwapisz.
Zawiera m.in.: S. 243-253 : Rodziny niewydolne wychowawczo i ich dzieci - nowy paradygmat pracy socjalnej / Urszula Kamińska.
Zawiera m.in.: S. 254-259 : Sposoby rozwiązywania problemu bezdomności - odwołanie historyczne / Danuta M. Piekut-Brodzka.
Zawiera m.in.: S. 279-290 : Wpływ ubóstwa na funkcjonowanie dziecka w środowisku szkolnym / Katarzyna Białobrzeska.
Zawiera m.in.: S. 291-297 : Sekty - drogi wyjścia / Jowita Kuryłek.
Zawiera m.in.: S. 298-309 : Środowisko mieszkalne dorosłych osób upośledzonych jako forma rewalidacji / Amadeusz Krause.
Streszcz. ang.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej