Ozga Anna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(3)
Kielce - Czytelnia
(2)
Jędrzejów - czytelnia
(1)
Opatów - wypożyczalnia
(1)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(1)
Starachowice - czytelnia
(1)
Staszów - wypożyczalnia
(1)
Autor
Boszczyk Marta
(722)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(556)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(488)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(484)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(441)
Ozga Anna
(-)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(440)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(430)
Lewicka Ewa
(417)
Puszczewicz Barbara
(398)
Prus Bolesław (1847-1912)
(375)
Kosiń Janina
(373)
Lewandowska Bożena
(370)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(346)
Goetz Magdalena
(344)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(334)
Shakespeare William (1564-1616)
(288)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(262)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(257)
Knajder-Sowa Anna
(253)
Cyrański Czesław
(247)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(240)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(221)
Faliszewska Jolanta
(218)
Łoskot Małgorzata
(209)
Trojan Elżbieta
(208)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(199)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(194)
Tuwim Julian (1894-1953)
(190)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(184)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(184)
Tarapata Ewa
(180)
Pronobis Małgorzata
(166)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(166)
Markiewicz Henryk (1922- )
(162)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(161)
Uniechowski Antoni (1903-1976)
(159)
Parandowski Jan (1895-1978)
(157)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(157)
Jodełka-Burzecki Tomasz (1919-1989)
(156)
Broniewski Władysław (1897-1962)
(154)
Praca zbiorowa
(153)
Staff Leopold (1878-1957)
(152)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(152)
Conrad Joseph (1857-1924)
(142)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(137)
Elsner Danuta
(136)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(136)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(136)
Engels Friedrich (1820-1895)
(135)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(135)
Łuba Małgorzata
(134)
Stróżyński Klemens
(133)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(132)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(130)
Marx Karl (1818-1883)
(130)
Rechnio-Kołodziej Beata
(128)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(128)
Włodno Danuta
(127)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(127)
Bratny Roman (1921- )
(125)
Jastrzębska Lidia
(125)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(124)
Krzeczkowska Eugenia
(123)
Smólska Janina (?-2002)
(123)
Hertz Paweł (1918-2001)
(122)
Jakubowska Alina
(122)
Lewik Włodzimierz (1905-1962)
(120)
Laere Karolina Van
(118)
Malczewski Artur
(118)
Myjak Józef
(118)
Putrament Jerzy (1910-1986)
(115)
Dobraczyński Jan (1910-1994)
(113)
Doroszewski Witold (1899-1976)
(113)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(112)
Misiorowska Ewa
(112)
Jaworowski Jerzy (1919-1975)
(111)
Szelburg-Zarembina Ewa (1899-1986)
(111)
Szweykowski Zygmunt (1894-1978)
(111)
Włodno-Furman Elżbieta
(111)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(110)
Rogoziński Julian (1912-1980)
(110)
Rusiecki Antoni Marian (1892-1956)
(109)
Garstka Tomasz
(108)
Lem Stanisław (1921-2006)
(108)
Krasiński Zygmunt (1812-1859)
(107)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(107)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(106)
Radzicki Józef
(106)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(105)
Stawar Andrzej (1900-1961)
(105)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(105)
Krasicki Ignacy (1735-1801)
(104)
Klemensiewicz Zenon (1891-1969)
(103)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(102)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(102)
Bunsch Karol (1898-1987)
(101)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(101)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(101)
Gomulicki Juliusz Wiktor (1909-2006)
(100)
Jaworowski Mieczysław
(100)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Dziecko niepełnosprawne
(8)
Nauczyciele
(3)
Edukacja włączająca
(2)
Młodzież niepełnosprawna
(2)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(2)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(2)
Kompetencje zawodowe
(1)
Kształcenie specjalne
(1)
Młodzież niepełnosprawna umysłowo
(1)
Nauczyciele gimnazjów
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Nauczyciele szkół ponadpodstawowych
(1)
Samoakceptacja
(1)
Samopoznanie
(1)
Socjoterapia
(1)
Szkoły ogólnodostępne
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Uczniowie zdolni
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Temat: czas
1989-
(6)
2001-0
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Raport z badań
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 257821 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 253682/czyt.R 37 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52171 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 296-300, netogr. s. 301-304, wykaz aktów prawnych s. 304-306.
Zawiera: Rozdział I. Realizacja specjalnych potrzeb edukacyjnych jako zadanie współczesnej szkoły : 1. Idea i model specjalnych potrzeb edukacyjnych. 1.1. Kształcenie specjalne oraz indywidualne nauczanie a specjalne potrzeby edukacyjne. 1.2. Dostępność przestrzeni edukacyjnej i rozwiązania uniwersalne jej projektowania jako warunki dla realizacji specjalnych potrzeb edukacyjnych; 1.3. Relacje społeczne i komunikacja w przestrzeni edukacyjnej - jako źródła specjalnych potrzeb edukacyjnych i konteksty ich realizacji.
Zawiera: 2. Ramy prawne realizacji specjalnych potrzeb edukacyjnych : 2.1. Problem określenia zakresu specjalnych potrzeb edukacyjnych - system orzecznictwa na potrzeby edukacji. 2.1.1. Obowiązki nauczycieli w diagnozowaniu specjalnych potrzeb edukacyjnych. 2.1.2. Udział specjalistów w diagnozowaniu specjalnych potrzeb edukacyjnych. 2.2. Warunki realizacji specjalnych potrzeb edukacyjnych. 2.2.1. Sytuacja prawna uczniów, których specjalne potrzeby edukacyjne wynikają z niepełnosprawności lub niedostosowania społecznego. 2.2.2. Sytuacja prawna uczniów, których stan zdrowia uniemożliwia lub poważnie utrudnia naukę w szkole. 2.2.3. Sytuacja prawna uczniów ze szczególnymi uzdolnieniami. 2.2.4. Sytuacja prawna uczniów, których specjalne potrzeby edukacyjne wynikają z różnic kulturowych. 2.3. Formy i zasady organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu, szkole, placówce.
Zawiera: 3. Nauczyciel współczesnej szkoły w realizacji zadań "edukacji dla wszystkich" : 3.1. Dostrzeganie różnorodności potrzeb edukacyjnych. 3.1.1. Docenianie różnorodności uczniów - różnice pomiędzy uczniami jako zaleta i czynnik sprzyjający edukacji. 3.2. Wspieranie uczniów. 3.3. Współdziałanie i współpraca. 3.3.1. Współdziałanie z rodzicami uczniów. 3.3.2. Współpraca z nauczycielami i specjalistami. 3.4. Rozwój zawodowy. 3.4.1. Nauczyciele to praktycy wyciągający wnioski z dotychczasowych doświadczeń. 3.4.2. Początkowy etap kształcenia jako punkt wyjścia do kształcenia ustawicznego i doskonalenia zawodowego.
Zawiera: Rozdział II. Założenia metodologiczne projektu badawczego : 1. Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - zakres zjawiska. 1.1. Uczniowie ze specjalnymi potrzebami specjalnymi w Polsce. 1.2. Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w województwie świętokrzyskim. 1.3. Formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej stosowane w szkołach polskich i województwie świętokrzyskim. 2. Założenia metodologiczne badań własnych. 2.1. Cele i problemy badawcze. 2.2. Procedury badawcze. 2.3. Opis badanej grupy.
Zawiera: Rozdział III. Zadania związane z realizacją specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów w ocenie badanych nauczycieli - prezentacja wyników badań : 1. Kwalifikacje i komepetencje badanych nauczycieli do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. 1.1. Posiadane kwalifikacje i kompetencje. 1.1.1. Kwalifikacje i kompetencje badanych a etap edukacji. 1.1.2. Kwalifikacje i kompetencje badanych a stopień awansu zawodowego. 1.2. Kompetencje w zakresie diagnozowania specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów oraz planowania, realizowania i ewaluacji działań edukacyjnych. 1.2.1. Rozpoznawanie potrzeb. 1.2.2 Planowanie działań edukacyjnych. 1.2.3. Realizacja specjalnych potrzeb edukacyjnych. 1.2.4. Ewaluacja działań edukacyjnych. 1.3. Kompetencje badanych nauczycieli do pracy z uczniami ze specjalymi potrzebami w kontekście zmiannych niezależnych. 1.3.1. Kompetencje badanych a etap edukacji. 1.3.2. Kompetencje badanych a lokalizacja szkół. 1.3.3. Kompetencje badanych a stopień awansu zawodowego. 2. Gotowość środowiska szkolnego. 2.1. Gotowość placówek do realizacji zadań związanych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. 2.2. Źródła informacji na temat specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów. 2.3. Metody i narzędzia diagnostyczne. 2.4. Metody pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. 2.5. Formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej. 3. Trudności realizacyjne. 3.1. Opinie badanych nauczycieli na temat nasilenia trudności odczuwanych w czasie realizacji specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów. 3.2. Zawodowe i środowiskowe uwarunkowania zróżnicowania opinii badanych nauczycieli na temat nasilenia odczuwalnych trudności w realizacji specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów. 3.2.1. Ocena napotkanych przez nauczycieli trudności w realizacji specjalych potrzeb edukacyjnych uczniów a etap edukacji. 3.2.2. Ocena doświadczanych przez nauczycieli trudności w realizacji specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów a lokalizacja szkół. 3.2.3. Ocena doświadczanych przez nauczycieli trudności w realizacji specjalnych potrzeb edukayjnych uczniów a forma kształcenia. 3.2.4. Ocena doświadczanych przez nauczycieli trudności w realizacji specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów a stopień awansu zawodowego.
Zawiera: 4. Wsparcie. 4.1. Rodzaje niezbędnego wsparcia w opinii badanych nauczycieli. 4.1.1. Rodzaje wsparcia a etap edukacji. 4.1.2. Rodzaje wsparcia a lokalizacja szkół. 4.1.3. Rodzaje wsparcia a forma kształcenia. 4.1.4. Rodzaje wsparcia a stopień awansu zawodowego. 4.2. Źródła niezbędnego wsparcia w opinii badanych nauczycieli. 4.2.1. Źródła wsparcia a etap edukacji. 4.2.2. Źródła wsparcia a lokalizacja szkół. 4.2.3. Źródła wsparcia a stopień awansu zawodowego. 4.2.5. Źródła wsparcia w odniesieniu do ich rodzajów. 4.3. Dostępność wsparcia udzielanego przez specjalistów w ocenie badanych nauczycieli. 4.3.1. Dostępność profesjonalnego wsparcia a etap edukacji. 4.3.2. Dostępność profesjonalnego wsparcia a lokalizacja szkół. 4.3.3. Dostępność profesjonalnego wsparcia a forma kształcenia. 4.3.4. Dostępność profesjonalnego wsparcia a stopień awansu zawodowego.
Zawiera: Podsumowanie i wnioski z badań.
W badaniach udział wzięło 405 nauczycieli reprezentujących wszystkie etapy nauczania z województwa świętokrzyskiego. Wśród respondentów dominowali uczestnicy różnych form doskonalenia zawodowego, realizowanych przez UJK w ramach unijnego programu "Kompas Wiedzy" oraz szkoleń organizowanych przez inne instytucje zajmujące się doskonaleniem zawodowym nauczycieli na terenie województwa świętokrzyskiego. Celem badania było zebranie opinii nauczycieli na temat warunków realizacji specjalnych potrzeb edukacyjnych dzieci i młodzieży.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 261860 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Gatunek
Symbol UKD: 159.923 364-785/-787 316.61 615.851 159.922.8-056.34/.36
Bibliografia, netografia na stronach 215-235.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 257605 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Mater. I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w rodzinie, szkole i środowisku lokalnym", która odbyła się w 2003 r.
Bibliogr. przy ref.
Zawiera: Wpływ diagnozy o niepełnosprawności dziecka na podjęcie pracy rehabilitacyjnej przez rodziców / Aniela Korzon
Zawiera: Obraz osobowości rodziców dziecka niepełnosprawnego / Franciszek Wojciechowski.
Zawiera: Specjalne potrzeby edukacyjne małego dziecka / Joanna Kruk-Lasocka, Bożena Bartosik.
Zawiera: Dzieci małżeństw osób z uszkodzonym słuchem i słyszących. Szanse i zagrożenia rozwoju / Urszula Bartnikowska.
Zawiera: Udział rodziców w stymulacji rozwoju umiejętności matematycznych małego dziecka z uszkodzonym narządem słuchu / Małgorzata Kupisiewicz.
Zawiera: Dylematy rodziców dzieci z wszczepem ślimakowym / Tamara Cierpiałowska, Małgorzata Miękus, Magdalenia Magierska-Krzysztoń.
Zawiera: Problemy rodziców w edukacji dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym / Małgorzata Trawczyńska, Edyta Naszydłowska.
Zawiera: 00
Tekst częśc. tł. z ang., ros.
Część I: Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i jego relacje w mikrosystemach. Rozdział I: Rodzice w procesie rehabilitacji i edukacji dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Mater. I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w rodzinie, szkole i środowisku lokalnym", która odbyła się w 2003 r.
Bibliogr. przy ref.
Zawiera: Integracja edukacyjna w świetle doświadczeń i oczekiwań dzieci niepełnosprawnych / Aleksandra Maciarz.
Zawiera: Irlandzkie doswiadczenia integracji / Anna Zamkowska.
Zawiera: Opinie uczniów, rodziców i nauczycieli na temat integracji edukacyjnej / Mirosław Rutkowski.
Zawiera: Wyznaczniki akceptacji dzieci niepełnosprawnych przez pełnosprawnych rówieśników w okresie wczesnoszkolnym / Zdzisława Janiszewska-Niścioruk.
Zawiera: Gotowość młodzieży pełnosprawnej do integracji społęcznej z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie / Mirosław Rutkowski, Iwona Kroner.
Zawiera: Sytuacja szkolna dzieci dyslektycznych / Agnieszka Nowicka.
Zawiera: Wczesna diagnoza i stymulacja rozwoju językowego dziecka z wadą słuchu jako wyznacznik powodzenia szkolnego - na podstawie studium przypadku / Marta Wójcik.
Zawiera: Edukacja zdrowotna w szkole dla uczniów niesłyszących / Grazyna Gunia.
Zawiera: Kultura czytelnicza uczniów z dysfunkcja narządu słuchu. Uwarunkowania i możliwości kształtowania/ Małgorzata Czerwińska.
Zawiera: Dziecko ze złożoną niepełnosprawnością w placówce edukacyjnej / Beata Cytowska.
Tekst częśc. tł. z ang., ros.
Część I: Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i jego relacje w mikrosystemach. Rozdział II: DZiecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w sytuacjach szkolnych.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Mater. I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w rodzinie, szkole i środowisku lokalnym", która odbyła się w 2003 r.
Bibliogr. przy ref.
Zawiera: Mechanizmy zaburzeń w pisaniu z perspektywy psycholingwistycznej / Raisa I. Łałajewa.
Zawiera: Znaczenie rozwojuumiejetności słowotwórczych w osiąganiu gotowości dzieci do nauki ortograficznego pisania / Alicja Giermakowska.
Zawiera: Gotowość do nauki czytania i pisania dzieci siedmioletnich z odchyleniami w stanie zdrowia i rozwoju / Ewa Małgorzata Szumilas.
Zawiera: Zaburzenia mowy u dzieci z ADD i ADHD / Ewa Czaplewska, Katarzyna Kaczorowska-Bray.
Zawiera: Uwarunkowania zdrowotne osiągnięć dydaktycznych uczniów w młodszym wieku szkolnym / Bożena Zawadzka.
Zawiera: Rola teorii umysłu w wyrównywaniu deficytów poznawczych u dzieci z autyzmem / Barbara Winczura.
Zawiera: Radzenie sobie osób z niepełnosprawnością intelektualną lekkiego stopnia w sytuacjach trudnych - przegląd badań.
Zawiera: Preferowane formy spędzania czasu wolnego przez osoby z niepełnosprawnością intelektualną lekkiego stopnia / Jan Pilecki, Katarzyna Parys.
Zawiera: Stosunek do własnej niepełnosprawności a system wartości młodzieży z dysfunkcjami narządów ruchu / Karol Bidziński.
Zawiera: Przystosowanie społeczne dzieci i młodzieży ze złożoną niepełnosprawnością / Alina Żurek, Urszula Dębska, Faustyna Kubiś.
Tekst częśc. tł. z ang., ros.
Część I: Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i jego relacje w mikrosystemach. Rozdział III:Indywidualne wyznaczniki psychospołęcznego funkcjonowania dziecka w ekosystemie.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Mater. I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w rodzinie, szkole i środowisku lokalnym", która odbyła się w 2003 r.
Bibliogr. przy ref.
Zawiera: Specjalne potrzeby edukacyjne dziecka w różnych środowiskach w ujęciu systematologicznym / Krystyna Duraj-Nowakowa.
Zawiera: Komplementarność w procesie wsparcia społecznego osób niepełnosprawnych / Józef Sowa.
Zawiera: Nowe tendencje we współczesnej rosyjskiej edukacji specjalnej / Jurij T. Matasow.
Zawiera: Edukacja dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych z perspektywy teorii Jacques,a Delorsa / Maria Jolanta Stąpór.
Zawiera: Wczesna rehabilitacja głuchoniewidomych dzieci (założena teoretyczno-praktyczne) / Marzena Zaorska.
Zawiera: Wiedza na temat niepełnosprawności i życia osób niepełnosprawnych w procesie kształcenia ogólnodostępnego / Anna Gajdzica, Zenon Gajdzica.
Zawiera: Alkoholizm wśród dzieci z województwa świętokrzyskiego - zagrożeniem rozwoju osobowego i struktury społęcznej nowego pokolenia / Jan Śledzianowski.
Zawiera: Gmina wobec osób o obniżonej sprawności umysłowej - zarys sytuacji edukacyjnej w świetle zmiany społecznej. Studium sześciu gmin / Zenon Gajdzica.
Zawiera: Wykolejenie wychowawcze dzieci i młodzieży wyzwaniem dla profesjonalnej pomocy reedukacyjnej ze strony rodziny, szkoły i środowiska lokalnego / Tadeusz Sakowicz.
Zawiera: Potrzeby dzieci zdolnych a ich zaspokajanie w rodzinie, szkole i środowisku lokalnym / Teresa Giza.
Tekst częśc. tł. z ang., ros.
Część II: Specjalne potrzeby społeczne i edukacyjne dziecka z perspektywy makrosytemu, egzosystemu i mezosystemu. Rozdział I: Założenia teoretyczne i rozwiązania praktyczne w systemie kształcenia specjalnego. Rozdział II: Rodzina, szkoła i środowisko lokalne wobec potrzeb dziecka o nietypowym przebiegu rozwoju.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Mater. I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w rodzinie, szkole i środowisku lokalnym", która odbyła się w 2003 r.
Bibliogr. przy ref.
Zawiera: Wspomaganie rozwoju inteligencji sensoryczno-motorycznej dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / Margaret Wolan-Sullivan.
Zawiera: Realizacja modelu pomocy dzieciom ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w Kielcach / Izabela Antos.
Zawiera: Usprawnianie słuchu fonetycznego u dzieci z niepełnosprawnością umysłową w stopniu lekkim / Stanisława Piotrowska. Piotrowska.
Zawiera: Terapia muzyką w rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci z zespołem Downa / Elżbieta M. Minczakiewicz.
Zawiera: Efekty zajęć korekcyjno-kompensacyjnych prowadzonych z dziećmi niesprawnymi intelektualnie. Studium dziesięcioosobowej grupy / Kamila Kaleta.
Zawiera: Wspomaganie rozwoju rozumienia empatycznego u młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną / Anna Wrońska-Ozga.
Zawiera: Aspekt rehabilitacyjno-wychowawczy stosowania skali PAS Gunzburga / Urszula Dębska, Alina Żurek, Faustyna Kubiś.
Zawiera: Znaczenie wczesnej interwencji w terapii dziecka z autyzmem. Studium przypadku / Małgorzata Pietrzkiewicz.
Zawiera: Wpływ hipoterapii na wybrane sfery funkcjonowania dzieci i młodzieży z dysfunkcją narządu ruchu / Anna Zabiegaj.
Zawiera: Wykorzystanie książki w terapii dziecka przewlekle chorego w zakładzie leczniczym / Bernadeta Szczupał.
Tekst częśc. tł. z ang., ros.
Część II: Specjalne potrzeby społeczne i edukacyjne dziecka z perspektywy makrosystemu, egzosystemu i mezosystemu. Rozdział III: Formy oddziaływań terapeutyczno-rehabilitacyjnych.
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 376.2/.4:615.851.3:316.346.3-056.26/.37]-053.2(438)"1989/..."(061)
Mater. I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w rodzinie, szkole i środowisku lokalnym", która odbyła się w 2003 r.
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. tł. z ang., ros.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 239761/czyt.37 (1 egz.)
Jędrzejów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. czyt.37 (40518) (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26276 (1 egz.)
Starachowice - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 38562 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25296 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej