Szyling Grażyna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(5)
Artykuły
(4)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(1)
Kielce - Czytelnia
(2)
Busko zdrój - czytelnia
(1)
Opatów - wypożyczalnia
(1)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(1)
Sandomierz - wypożyczalnia
(1)
Starachowice - wypożyczalnia
(1)
Staszów - wypożyczalnia
(1)
Autor
Boszczyk Marta
(722)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(556)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(488)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(484)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(441)
Szyling Grażyna
(-)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(440)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(430)
Lewicka Ewa
(417)
Puszczewicz Barbara
(398)
Prus Bolesław (1847-1912)
(375)
Kosiń Janina
(373)
Lewandowska Bożena
(370)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(346)
Goetz Magdalena
(344)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(334)
Shakespeare William (1564-1616)
(288)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(262)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(257)
Knajder-Sowa Anna
(253)
Cyrański Czesław
(247)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(240)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(221)
Faliszewska Jolanta
(218)
Łoskot Małgorzata
(209)
Trojan Elżbieta
(208)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(199)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(194)
Tuwim Julian (1894-1953)
(190)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(184)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(184)
Tarapata Ewa
(180)
Pronobis Małgorzata
(166)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(166)
Markiewicz Henryk (1922- )
(162)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(161)
Uniechowski Antoni (1903-1976)
(159)
Parandowski Jan (1895-1978)
(157)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(157)
Jodełka-Burzecki Tomasz (1919-1989)
(156)
Broniewski Władysław (1897-1962)
(154)
Praca zbiorowa
(153)
Staff Leopold (1878-1957)
(152)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(152)
Conrad Joseph (1857-1924)
(142)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(137)
Elsner Danuta
(136)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(136)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(136)
Engels Friedrich (1820-1895)
(135)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(135)
Łuba Małgorzata
(134)
Stróżyński Klemens
(133)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(132)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(130)
Marx Karl (1818-1883)
(130)
Rechnio-Kołodziej Beata
(128)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(128)
Włodno Danuta
(127)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(127)
Bratny Roman (1921- )
(125)
Jastrzębska Lidia
(125)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(124)
Krzeczkowska Eugenia
(123)
Smólska Janina (?-2002)
(123)
Hertz Paweł (1918-2001)
(122)
Jakubowska Alina
(122)
Lewik Włodzimierz (1905-1962)
(120)
Laere Karolina Van
(118)
Malczewski Artur
(118)
Myjak Józef
(118)
Putrament Jerzy (1910-1986)
(115)
Dobraczyński Jan (1910-1994)
(113)
Doroszewski Witold (1899-1976)
(113)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(112)
Misiorowska Ewa
(112)
Jaworowski Jerzy (1919-1975)
(111)
Szelburg-Zarembina Ewa (1899-1986)
(111)
Szweykowski Zygmunt (1894-1978)
(111)
Włodno-Furman Elżbieta
(111)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(110)
Rogoziński Julian (1912-1980)
(110)
Rusiecki Antoni Marian (1892-1956)
(109)
Garstka Tomasz
(108)
Lem Stanisław (1921-2006)
(108)
Krasiński Zygmunt (1812-1859)
(107)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(107)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(106)
Radzicki Józef
(106)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(105)
Stawar Andrzej (1900-1961)
(105)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(105)
Krasicki Ignacy (1735-1801)
(104)
Klemensiewicz Zenon (1891-1969)
(103)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(102)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(102)
Bunsch Karol (1898-1987)
(101)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(101)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(101)
Gomulicki Juliusz Wiktor (1909-2006)
(100)
Jaworowski Mieczysław
(100)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Oceny szkolne
(5)
Nauczanie
(2)
Ocenianie kształtujące
(2)
Pedagogika wczesnoszkolna
(2)
Dziecko
(1)
Książki obrazkowe
(1)
Kształcenie
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Pedagogika przedszkolna
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Płeć kulturowa
(1)
Socjalizacja
(1)
Uczniowie
(1)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Zawiera m.in.: S. 165-174 : Pedagogika dzieciństwa - wątki zaniechane i konieczne (w refleksji nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej) / Małgorzata Kwiatkowska-Góralczyk.
Zawiera m.in.: S. 230-247 : Matematyka a problem gender / Lucyna Kopciewicz.
Zawiera m.in.: S. 270-284 : Różowe koty, spanie na prawym boku i piła w przedszkolu. Dyskursywne konstrukcje dziecka i dzieciństwa a polskie i skandynawskie praktyki pedagogiczne / Katarzyna Gawlicz.
Zawiera m.in.: S. 339-347 : Etnografia w naukach pedagogicznych - od opisu do zaangażowania krytycznego / Maria Marcińczuk.
Zawiera m.in.: S. 359-371 : Fenomenografia jako metoda postępowania badawczego w badaniach nad tożsamością nauczycieli wczesnej edukacji / Ewa Mroczek.
Zawiera m.in.: S. 425-439 : Poziom twórczości dzieci w młodszym wieku szkolnym (w świetle wyników badań psychometrycznych) / Jolanta Bonar.
Zawiera m.in.: S. 440-457 : Zaułki oceniania wczesnoszkolnego / Grażyna Szyling.
Zawiera m.in.: S. 458-476 : Rozwój słownikowy dzieci u progu nauki szkolnej na przykładzie projektu Logopedicus / Jolanta Góral-Półrola, Marta Mosiołek.
Zawiera m.in.: S. 585-600 : Szanse i bariery organizowania współpracy grupowej w praktyce szkolnej i przedszkolnej z odniesieniem do projektu Molteno realizowanego w RPA / Agnieszka Szplit, Zuzanna Zbróg.
Zawiera m.in.: S. 601-612 : Między uprawą a wychowaniem do wartości ciała. Ewolucja poglądów na cele wychowania fizycznego / Anna Nitecka-Walerych.
Zawiera m.in.: S. 613-623 : Dziecko w wirtualnej galerii. Analiza wybranych stron internetowych wielkich muzeów / Natalia Pater-Ejgierd, Małgorzata Karczmarzyk.
Zawiera m.in.: S. 635-640 : Teren przyszkolny jako miejsce oswajania przyrody / Iwona Majcher.
Tekst częśc. tł. ze słowac.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pedagogika Wobec Współczesności.)
Bibliogr. s. 636-662. Indeksy.
Zawiera m.in.: S. 25-78 : Dyskursy pedagogiki wczesnoszkolnej (Odmiany dyskursów wczesnej edukacji) / Dorota Klus-Stańska.
Zawiera m.in.: S. 79-122 : Kategoria dziecka i dzieciństwa w nowożytnej myśli pedagogicznej (Dziecko i dzieciństwo - badania, zmina znaczeń) / Maria Szczepska-Pustkowska.
Zawiera m.in.: S. 123-157 : Prawa dziecka (Początki inicjatyw na rzecz praw dziecka; Krótkie kalendarium praw dziecka; Konwencja o Prawach Dziecka) / Maria Szczepska-Pustkowska.
Zawiera m.in.: S. 158-184 : Nauczyciel (wczesnej edukacji) w relacjach wolności i przymusu (Współczesne modele bycia nauczycielem) / Małgorzta Lewartowska-Zychowicz.
Zawiera m.in.: S. 185-223 : Nauczyciel z uczniem, rodzicami i lokalną społecznością. Koncepcje partnerstwa edukacyjnego / Maria Mendel.
Zawiera m.in.: S. 224-257 : (P)rogi szkoły / Maria Mendel, Aleksandra Cieślak.
Zawiera m.in.: S. 261-290 : Oblicza szkolnej socjalizacji / Marzenna Nowicka.
Zawiera m.in.: S. 291-311 : Wczesna edukacja i płeć kulturowa / Lucyna Kopciewicz.
Zawiera m.in.: S. 312-330 : Książka obrazkowa dla dzieci / Małgorzata Cackowska.
Zawiera m.in.: S. 331-365 : Socjopedagogiczny wymiar zabawy w edukacji wczesnoszkolnej / Danuta Waloszek.
Zawiera m.in.: S. 366-400 : Dziecko i rówieśnicy w społecznym świecie wczesnej edukacji (Umiejętności społeczne dzieci w wieku wczesnoszkolnym; Przyjaźnie dziecięce; Zachowania altruistyczne; Konflikty - ich natura i sposoby rozwiązywania; Zaburzenia zachowania źródłem odrzucenia społecznego; Sytuacja rodzinna jako ukryty kontekst kontaktów rówieśniczych; Relacje dorosły-dziecko jako wyznacznik powodzenia w kontaktach rówieśniczych) / Małgorzata Karwowska-Struczyk.
Zawiera m.in.: S. 401-420 : Dziecięca codzienność w przestrzeni podwórka / Jolanta Zwiernik.
Zawiera m.in.: S. 421-453 : Dzieci z obszarów biedy i zaniedbań kulturowych (Ubóstwo dzieci w perspektywie globalnej i lokalnej; Zjawisko biedy w karach Unii Europejskiej) / Maria Szczepska-Pustkowska, Małgorzata Żytko.
Zawiera m.in.: S. 457-504 : Tworzenie warunków dla rozwojowej zmiany poznawczej i konstruowania wiedzy przez dziecko / Dorota Klus-Stańska, Jolanta Kruk.
Zawiera m.in.: S. 505-529 : Programy kształcenia i podręczniki szkolne jako,,wybór z kultury" / Ewa Zalewska.
Zawiera m.in.: S. 530-547 : Kształcenie zintegrowane jako koncepcja zmiany w polskiej edukacji początkowej / Ewa Zalewska.
Zawiera m.in.: S. 548-586 : Dociekania filozoficzne z dziećmi / Maria Szczepska-Pustkowska.
Zawiera m.in.: S. 587-635 : Poznawanie ucznia / Grażyna Szylin [i in.].
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 37.091.26 37.091.3:005.336.1
Bibliogr. s. 371-382. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 250798, 249839 (2 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 249838/czyt.37 (1 egz.)
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42930 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27114 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50965 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48838, 47540 (2 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40258 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 251144/czyt.37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Moduł I. Teoretyczne podstawy oceniania osiągnięć uczniów (czas realizacji: 6 godzin dydaktycznych). Scenariusz I: Miejsce oceniania w procesie kształcenia i jego przesłanki teoretyczne. Scenariusz II: Rodzaje oceniania a przedmiot i funkcje oceny. Scenariusz III: Podstawowe zniekształcenia w ocenianiu i ich źródła / Grażyna Szyling.
Zawiera: Moduł II - Stawianie celów kształcenia (uczenia się). Scenariusz I: Stawianie celów jako narzędzie regulacji pracy nauczyciela i ucznia. Scenariusz II:Cele a kryteria, wymagania i osiągnięcia ucznia. Bilans korzyści i kosztów stawiania celów według zasad oceniania kształtującego. Scenariusz III: Selekcja celów/kryteriów, czasowe priorytety. Scenariusz IV:Sposoby formułowania celów, kryteriów i wymagań. Scenariusz V: Zaplanowanie sprawdzania realizacji celów: planowanie kultury prezentowania osiągnięć / Klemens Stróżyński.
Zawiera: Moduł III - Praktyka informowania o osiągnięciach ucznia - informacja zwrotna. Scenariusz I: Informacja zwrotna (feedback) - aspekt komunikacyjny - integralna część dwustronnej komunikacji. Cechy konstruktywno-negatywnej informacji zwrotnej. Informacja zwrotna - aspekt dydaktyczny - narzędzie powodowania zmian, wzmacniania tego, co dobre i ukierunkowane na przyszłość. Scenariusz III: Praktyka szkolna wykorzystywania informacji zwrotnej kierowanej do szkół przez system egzaminów zewnętrznych. Treściowe znaczenie wyniku ucznia i szkoły na przykładzie sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego 2008. Scenariusz IV: Pozyskiwanie informacji zwrotnych od uczniów na temat sukcesów i trudności podczas rozwiązywania zadań. Doskonalenie umiejętności forumułowania informacji zwrotnych dla uczniów i rodziców / Maria Krystyna Szmigel, Małgorzata Baranowska.
Zawiera: Moduł IV - Praktyka informowania o osiągnięciach ucznia - ocena koleżeńska i samoocena. Scenariusz I: Kierunek rozwoju ucznia - praca nad samooceną. Scenariusz II: Znaczenie wiedzy ukrytej w kształtowaniu adekwatnej samooceny. Scenariusz III: Samoocena w praktyce - modyfikacja warsztatu pracy. Scenariusz IV: Ocenianie kształtujące w Finlandii - skuteczna praktyka i interesujące rozwiązania. Scenariusz V: Ocena koleżeńska w modelu uczenia się we współpracy / Lidia Pasich.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ocenianie za zamkniętymi drzwiami / Grażyna Szyling. W: Nowa Szkoła. - 2003, nr 1, s. 16-20.
Dokument nadrzędny: Nowa Szkoła.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Edukacja.
Bibliogr.
Materiały z XIII Krajowej Konferencji Diagnostyki Edukacyjnej "Uczenie się i egzamin w oczach uczniów", Łomża.
E-book
W koszyku
Numer ma charakter monograficzny, a zgromadzone w nim artykuły prezentują wielorakie przestrzenie uczenia się, zróżnicowane paradygmatycznie i kulturowo. Autorzy tekstów osadzają uczenie się w ramach ontologicznych, epistemologicznych, aksjologicznych i praktycznych, problematyzując matrycowe ujęcia tej kategorii pedagogicznej i ukazując jej dynamikę, która ujawnia się w relacjach ze złożonymi kontekstami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej