Wiśniak Marzena
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(6)
Artykuły
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(1)
Kielce - Czytelnia
(2)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(1)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(1)
Końskie - wypożyczalnia
(1)
Opatów - wypożyczalnia
(1)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(1)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(1)
Autor
Boszczyk Marta
(722)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(556)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(488)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(484)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(441)
Wiśniak Marzena
(-)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(440)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(430)
Lewicka Ewa
(417)
Puszczewicz Barbara
(398)
Prus Bolesław (1847-1912)
(375)
Kosiń Janina
(373)
Lewandowska Bożena
(370)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(346)
Goetz Magdalena
(344)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(334)
Shakespeare William (1564-1616)
(288)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(262)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(257)
Knajder-Sowa Anna
(253)
Cyrański Czesław
(247)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(240)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(221)
Faliszewska Jolanta
(218)
Łoskot Małgorzata
(209)
Trojan Elżbieta
(208)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(199)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(194)
Tuwim Julian (1894-1953)
(190)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(184)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(184)
Tarapata Ewa
(180)
Pronobis Małgorzata
(166)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(166)
Markiewicz Henryk (1922- )
(162)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(161)
Uniechowski Antoni (1903-1976)
(159)
Parandowski Jan (1895-1978)
(157)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(157)
Jodełka-Burzecki Tomasz (1919-1989)
(156)
Broniewski Władysław (1897-1962)
(154)
Praca zbiorowa
(153)
Staff Leopold (1878-1957)
(152)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(152)
Conrad Joseph (1857-1924)
(142)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(137)
Elsner Danuta
(136)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(136)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(136)
Engels Friedrich (1820-1895)
(135)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(135)
Łuba Małgorzata
(134)
Stróżyński Klemens
(133)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(132)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(130)
Marx Karl (1818-1883)
(130)
Rechnio-Kołodziej Beata
(128)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(128)
Włodno Danuta
(127)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(127)
Bratny Roman (1921- )
(125)
Jastrzębska Lidia
(125)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(124)
Krzeczkowska Eugenia
(123)
Smólska Janina (?-2002)
(123)
Hertz Paweł (1918-2001)
(122)
Jakubowska Alina
(122)
Lewik Włodzimierz (1905-1962)
(120)
Laere Karolina Van
(118)
Malczewski Artur
(118)
Myjak Józef
(118)
Putrament Jerzy (1910-1986)
(115)
Dobraczyński Jan (1910-1994)
(113)
Doroszewski Witold (1899-1976)
(113)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(112)
Misiorowska Ewa
(112)
Jaworowski Jerzy (1919-1975)
(111)
Szelburg-Zarembina Ewa (1899-1986)
(111)
Szweykowski Zygmunt (1894-1978)
(111)
Włodno-Furman Elżbieta
(111)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(110)
Rogoziński Julian (1912-1980)
(110)
Rusiecki Antoni Marian (1892-1956)
(109)
Garstka Tomasz
(108)
Lem Stanisław (1921-2006)
(108)
Krasiński Zygmunt (1812-1859)
(107)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(107)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(106)
Radzicki Józef
(106)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(105)
Stawar Andrzej (1900-1961)
(105)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(105)
Krasicki Ignacy (1735-1801)
(104)
Klemensiewicz Zenon (1891-1969)
(103)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(102)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(102)
Bunsch Karol (1898-1987)
(101)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(101)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(101)
Gomulicki Juliusz Wiktor (1909-2006)
(100)
Jaworowski Mieczysław
(100)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(8)
Temat
Nauczanie
(4)
Uczenie się
(4)
Motywacja uczenia się
(3)
Metody nauczania
(2)
Pamięć
(2)
Psychologia nauczania
(2)
Uwaga (psychol.)
(2)
Wyobraźnia
(2)
Cykl uczenia się przez doświadczenie
(1)
Efekt Owsiankiny
(1)
Efekt Pigmaliona
(1)
Efekt Zeigarnik
(1)
Efekt coctail-party
(1)
Efekt generowania
(1)
Efekt nadmiernego uzasadnienia
(1)
Efekt odniesienia do Ja
(1)
Efekt pierwszeństwa
(1)
Efekt von Restorffa
(1)
Efekt wyglądu
(1)
Efekt świeżości
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Ejdetyzm
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Interferencja proaktywna
(1)
Interferencja retroaktywna
(1)
Kara
(1)
Kara negatywna
(1)
Kara pozytywna
(1)
Konsolidacja
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Mnemotechniki
(1)
Motywacja wewnętrzna
(1)
Motywacja zewnętrzna
(1)
Pamięć długotrwałą
(1)
Pamięć epizodyczna
(1)
Pamięć fleszowa
(1)
Pamięć krótkotrwała
(1)
Pamięć semantyczna
(1)
Pamięć sensoryczna
(1)
Pamięć tunelowa
(1)
Pamięć zależna od kontekstu
(1)
Pamięć zależna od stanu
(1)
Podwójne kodowanie
(1)
Porcjowanie informacji
(1)
Powtarzanie opracowujące
(1)
Powtarzanie podtrzymujące
(1)
Poziomy przetwarzania
(1)
Prawo Josta
(1)
Przypominanie
(1)
Reminiscencja
(1)
Rozpoznawanie
(1)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Sieć semantyczna
(1)
Synestezja
(1)
Uczenie się niezamierzone
(1)
Uczenie się nieświadome
(1)
Uczenie się społeczne
(1)
Uwaga
(1)
Wskazówki do wydobycia
(1)
Wygaszanie
(1)
Wyuczona bezradność
(1)
Wzmocnienie
(1)
Wzmocnienie negatywne
(1)
Wzmocnienie pozytywne
(1)
Zasada Premacka
(1)
Zasada specyficzności kodowania
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(3)
Poradniki
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Klubu Ergo)
Zawiera: Wprowadzenie: Na czym polega skuteczna edukacja.
Zawiera: 1. Koncentracja, czyli o kierowaniu uwagą uczniów. 2. Porcjowanie czyli grupowanie informacji. 3. Powtarzanie, czyli ćwiczenie czyni mistrza. 4. Rozumienie czyli schodzenie na poziom semantyczny. 5. Kolejność informacji, czyli o znaczeniu miejsca w szeregu. 6. Obraz silniejszy niż słowo, czyli o angażowaniu wyobraźni.
Zawiera: 7. Odnoszenie do Ja, czyli o łączeniu wiedzy z osobą ucznia. 8. Uczenie się przez doświadczenie, czyli przeżyć znaczy wiedzieć. 9. Emocje, czyli akumulator pamięci. 10. Czas na przerwę, czyli wiedza musi się uleżeć. 11. Wskazówki do przypominania, czyli jak zapamiętać, żeby sobie przypomnieć. 12. Motywowanie uczniów, czyli o roli wzmocnień. Zamiast podsumowania. Fabryka Skutecznej Edukacji.
Każdy rozdział zawiera wskazówki metodyczne dla nauczycieli różnych przedmiotów i przykładowe ćwiczenia do wykorzystania w czasie zajęć.
Książka
W koszyku
(Biblioteka Klubu Ergo)
Forma i typ
Gatunek
Symbol UKD: 37.013 159.94 37.041 37.015.33 159.953 37.091.321
Bibliogr. s. 135-[136].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 248898/czyt.37 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26505 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 255570 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 255569/czyt.37 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48570 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51405 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 213-219.
Poradnik 12 zasad skutecznej edukacji został napisany z myślą o wszystkich nauczycielach i edukatorach, którzy chcą uczyć w taki sposób, aby ich uczniowie rzeczywiście się nauczyli. Opierając się na swojej wiedzy i na doświadczeniu zdobytym podczas prowadzenia licznych warsztatów i szkoleń, autorzy sformułowali dwanaście uniwersalnych zasad skutecznej edukacji, wspólnych dla wszystkich typów, szczebli i form kształcenia. Książka to praktyczny przewodnik pełen przykładów, wskazówek i technik do zastosowania w codziennej pracy w szkołach i innych placówkach edukacyjnych. Autorzy w zrozumiały sposób wyjaśniają znaczenie powiązań teorii z praktyką oraz omawiają między innymi takie zagadnienia, jak: grupowanie materiału, procesy koncentracji, wykorzystanie emocji w nauce, potrzeba przerw czy sposoby motywowania uczniów. Dzięki opisanym w książce metodom i narzędziom nauczyciele: * zbudują podczas zajęć atmosferę sprzyjającą nauce, * pomogą uczniom zrozumieć, utrwalić i zapamiętać nauczane treści, * nauczą się wykorzystywać edukacyjny potencjał nowoczesnych technologii, * będą skutecznie nauczać, a ich uczniowie zaczną osiągać lepsze wyniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44647 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32752, 31848 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronor redakcyjnej copyright 2014.
Bibliografia strony 213-219.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31359 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Bez motywacji nie ma efektów / Przemysław Bąbel, Marzena Wiśniak. W: Psychologia w Szkole. - 2008, nr 3, s. 57-67.
Dokument nadrzędny: Psychologia w Szkole.
Fragm. książki "Jak uczyć, żeby nauczyć".
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Szkoła dla kultury / Marzena Wiśniak. W: Psychologia w Szkole. - 2010, nr 4, s. 140-144.
Dokument nadrzędny: Psychologia w Szkole.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej