Dziecko niesłyszące
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(4)
Artykuły
(1)
Autor
Grabias Stanisław
(1)
Kurkowski Marek
(1)
Martusewicz Grażyna
(1)
Młynarska Małgorzata
(1)
Przepióra Aneta
(1)
Smereka Tomasz
(1)
Społowicz Izabela
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4692)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Dziecko niesłyszące
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3717)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3290)
Wychowanie przedszkolne
(3236)
Wychowanie
(2691)
Język angielski
(2346)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2340)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1744)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1682)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1672)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1633)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1427)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1265)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1050)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(909)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(856)
Dzieci
(849)
Osobowość
(842)
Zarządzanie
(834)
Psychoterapia
(812)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(790)
Gry i zabawy
(790)
Polityka międzynarodowa
(787)
Praca
(780)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(740)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(721)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Relacje międzyludzkie
(664)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(655)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(606)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(599)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Zawiera: S. 15-71 : Teoria zaburzeń mowy. Perspektywy badań, typologie zaburzeń, procedury postępowania logopedycznego / Stanisław Grabias.
Zawiera: S. 73-87 : Formy zaburzeń mowy / Danuta Emiluta-Rozya.
Zawiera: S. 91-115 : Klasyfikacja zaburzeń słuchu / Małgorzata Mueller-Malesińska, Henryk Skarżyński.
Zawiera: S. 117-128 : Zaburzenia przetwarzania słuchowego / Marek Kurkowski.
Zawiera: S. 129-164 : Słuch mowny. Klasyfikacja zjawisk / Aneta Domagała, Urszula Mirecka.
Zawiera: S. 165-184 : Zaburzenia prozodii mowy / Marta Wysocka.
Zawiera: S. 185-193 : Klasyfikacja zaburzeń głosu / Agata Szkiełkowska.
Zawiera: S. 195-209 : Trudności grafomotoryczne. Typologia zjawisk / Aneta Domagała, Urszula Mirecka.
Zawiera: S. 215-248 : Typologia uszkodzeń słuchu i osób nimi dotkniętych / Kazimiera Krakowiak.
Zawiera: S. 249-284 : Charakterystyka fonetyczna mowy osób niesłyszących / Aneta Lorenc.
Zawiera: S. 285-313 : Zaburzenia mowy dzieci niesłyszących - propozycja typologii / Ewa Muzyka-Furtak.
Zawiera: S. 315-334 : Głuchoniewidomi - typologia zaburzeń. Twórcze możliwości osób głuchoniewidomych / Ewa Niestorowicz.
Zawiera: S. 337-358 : Alalia. Perspektywy opisu / Joanna Stasiak.
Zawiera: S. 361-378 : Autyzm - charakterystyka zachowań językowych w autystycznym spektrum zaburzeń / Urszula Bigas.
Zawiera: S. 381-393 : Symptomy oligofazji w upośledzeniu umysłowym / Urszula Jęczeń.
Zawiera: S. 397-411 : Padaczka. Zaburzenia językowe u dzieci z padaczką / Magdalena Kozłowska, Magdalena Chrościńska-Krawczyk.
Zawiera: S. 417-429 : Klasyfikacja zaburzeń wymowy / Anna Sołys-Chmielowicz.
Zawiera: S. 431-454 : Zaburzenia dźwiękowej realizacjo fonemów języka polskiego - propozycja terminów i klasyfikacji / Barbara Ostapiuk.
Zawiera: S. 455-467 : Typologia dyslalii obwodowej / Danuta Pluta-Wojciechowska.
Zawiera: S. 469-513 : Typologia zaburzeń mowy w przypadku osób z rozszczepem wargi i podniebienia / Danuta Pluta-Wojciechowska.
Zawiera: S. 515-524 : Typologia zaburzeń mowy w chorobach nowotworowych krtani / Joanna M. Kamuda-Lewtak.
Zawiera: S. 527-545 : Dyzartria w aspekcie diagnostycznym - typologia zjawisk / Urszula Mirecka.
Zawiera: S. 549-564 : Niepłynność mówienia / Tomasz Woźniak.
Zawiera: S. 569-621 : Afazja - typologia zaburzenia. Interpretacja afazji z perspektywy interakcyjnej / Jolanta Panasiuk.
Zawiera: S. 625-641 : Zaburzenia komunikacji językowej w otępieniu alzheimerowskim - typologia zjawisk w perspektywie progresywności wypowiedzi / Aneta Domagała.
Zawiera: S. 645-677 : Zaburzenia mowy w schizofrenii / Tomasz Woźniak.
e
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Mowa i Myślenie 1)
Materiały z Międzynarodowej Konferencji Logopedycznej, która odbyła się we Wrocławiu w dniach 24-27 kwietnia 2003 r.
Bibliogr. przy ref.
Zawiera: S. 15-22 : Teoretyczne podstawy lingwistyczne praktycznego postępowania logopedycznego (z historii badań własnych, zarys) / Halina Mierzejewska.
Zawiera: S. 23-29 : Perspektywy badań nad afazją: osobowość i język, wewnętrzny obraz afazji / Lubow Siemionowna Cwietkowa.
Zawiera: S. 30-36 : Łuriowski neuropoznawczy model liczenia a neuroobrazowanie / Lena Moskovich, Lena Bogdanova.
Zawiera: S. 37-43 : Czy lokalizacja funkcjonalna rozwija się wraz z dojrzewaniem mózgu? / Lena Moskovich, Marcel Kinsbourne.
Zawiera: S. 44-68 : Diagnoza różnicowa zaburzeń językowych u chorych z uszkodzeniami mózgu / Jolanta Panasiuk.
Zawiera: S. 69-91 : Struktury języka a struktury poznania w afazji / Jolanta Panasiuk.
Zawiera: S. 92-101 : Interdyscyplinarne postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w przypadku dzieci i dorosłych z trudnościami w werbalnym porozumiewaniu się z trudnościami w werbalnym porozumiewaniu się z otoczeniem / Joanna Przesmycka-Kamińska, Agnieszka Olszewska.
Zawiera: S. 102-119 : Cele i sposoby postępowania diagnostycznego i terapeutycznego w ostrym stadium afazji / Wiesława Troszczyńska-Nakonieczna, Marlena Puchowska-Florek.
Zawiera: S. 120-130 : Celowość terapii mowy i rzeczywiste potrzeby pacjentów z afazją - w śwetle refleksji po wizycie u amerykańskich terapeutów mowy / Magdalena Bugielska.
Zawiera: S. 131-156 : Psychostymulacyjna metoda kształtowania i rozwoju mowy oraz myślenia (nowa nazwa: Metoda "Dyna-Lingua M.S.") / Małgorzata Młynarska, Tomasz Smereka.
Zawiera: S. 157-166 : Terapia dziecka z zaburzeniami sfery emocjonalnej metodą psychostymulacyjną. Studium przypadku / Anna Majewska-Tworek.
Zawiera: S. 167-172 : Techniki psychostymulacyjne w terapii z niesamoistnym opóźnionym rozwojem mowy na tle autyzmu. Studium przypadku / Renata Smaler.
Zawiera: S. 173-180 : Inscenizacje bajek "O misiu Mokrej Łapce" jako element terapii metodą psychostymulacyjną / Urszula Ratajczak.
Zawiera: S. 181-189 : Wybrane techniki metody psychostymulacyjnej w logorytmice / Amelia Golema.
Zawiera: S. 190-195 : Wykorzystanie technik metody psychostymulacyjnej do rozwoju mowy u dziecka z dysfazją motoryczną. Studium przypadku / Ewa Idczak.
Zawiera: S. 196-201 : Praca nad rozumieniem mowy u dziecka upośledzonego umysłowo, prowadzona metodą psychostymulacyjną. Studium przypadku / Beata Brzezińska.
Zawiera: S. 202-211 : Mój sposób postępowania z dzieckiem autystycznym / Małgorzata Lewandowska.
Zawiera: S. 212-218 : Moje piętnaście lat z Piotrkiem / Elżbieta Jeruzel.
Zawiera: S. 223-230 : Zaplecze lingwistyczne w kształceniu logopedów / Anna Dąbrowska.
Zawiera: S. 231-241 : Logopedia wobec różnych interpretacji zjawisk fonetycznych we współczesnej polszczyźnie / Irena Kamińska-Szmaj.
Zawiera: S. 242-253 : Logopedyczne aspekty mowy dorosłych skierowanej do małych dzieci / Stanisław Milewski.
Zawiera: S. 254-257 : Znaczenie rozwoju słowotwórstwa u dzieci w wieku późnoprzedszkolnym i wczesnoszkolnym z ogólnym niedorozwojem mowy dla efektywnego kształtowania mowy i pisania / Tatiana Tumanowa.
Zawiera: S. 258-269 : Trudności w pisaniu u dzieci z nieukończonym i zaburzonym rozwojem mowy w świetle analizy lingwistycznej. Wnioski dla praktyki logopedycznej i pedagogicznej / Maria Przybysz-Piwko.
Zawiera: S. 270-282 : Terapia sygmatyzmu. W krainie głosek szumiących / Ewa Moskin.
Zawiera: S. 283-298 : Częstość występowania dyslokacji przy realizacji fonemów spółgłoskowych u dzieci i młodzieży z rozszczepem podniebienia pierwotnego i/lub wtórnego i u osób bez rozszczepu / Danuta Pluta-Wojciechowska.
Zawiera: S. 299-306 : Logopedyczna ocena rachunkowości języka / Barbara Ostapiuk.
Zawiera: S. 307-315 : Dyslalia desonoryzacyjno-fonacyjna, czyli o tzw. mowie bezdźwięcznej - inaczej / Liliana Konopska, Czesława Tarnowska.
Zawiera: S. 316-326 : Jakość wymowy i wydolność połykania po częściowym lub całkowitym wycięciu języka z powodu nowotworu / Małgorzata Stecewicz i in.
Zawiera: S. 327-334 : Ocena zaburzeń mowy, głosu i języka o etiologii chorobowej pomocna przy stawianiu diagnozy logopedycznej / Michał Bitniok.
Zawiera: S. 335-343 : Rak krtani. Rehabilitacja pacjentów laryngektomowanych / Urszula Wierzchaczewska.
Zawiera: S. 344-348 : Logopedia wczoraj, dziś i jutro / Bronisław Rocławski.
Zawiera: S. 349-351 : Każdy logopeda glottodydaktykiem / Izabela Rocławska.
Zawiera: S. 352-354 : Kształtowanie się fonematycznego komponentu sprawności językowej u dzieci z dysleksją / Raisa Łałajewa.
Zawiera: S. 355-367 : Od logatomu do zestroju akcentowego / Bogumiła Toczyska.
Zawiera: S. 368-370 : Zastosowanie biologicznego sprzężenia zwrotnego w procesie rehabilitacyjno chorych z zaburzeniami mowy / Olga Swiatosławna Orłowa, Polina Aleksandrowna Estrowa.
Zawiera: S. 371-377 : Prawidłowa emisja głosu warunkiem higieny aparatu głosowego / Iwona Kowalkowska.
Zawiera: S. 378-382 : Higiena głosowa nauczycieli / Izabela Winiarska.
Zawiera: S. 383-387 : Piosenka jako forma pracy w logopedii i logorytmice / Anna Walencik-Topiłko.
Zawiera: S. 388-394 : Piosenka w usprawnianiu wymowy / Lidia Kataryńczuk-Mania.
Zawiera: S. 395-405 : Wizerunek zawodowy i społeczny logopedy / Zbigniew Tarkowski.
Zawiera: S. 406-418 : O potrzebie włączenia do praktyki logopedycznej podejścia komunikacyjno-pragmatycznego / Zofia Dysarz.
Zawiera: S. 422-435 : Teoria umysłu w różnych zaburzeniach mowy / Małgorzata Młynarska.
Zawiera: S. 436-447 : Rola języka w czynności rozwiązywania problemów / Tomasz Smereka.
Zawiera: S. 448-454 : Kompetencja komunikacyjna i jej zaburzenia u dzieci / Ewa Czaplewska, Katarzyna Kaczorowska-Bray.
Zawiera: S. 455-465 : Komputerowa diagnoza i terapia jąkania / Elżbieta Smołka i in.
Zawiera: S. 466-469 : Jąkanie - wciąż fascynująca zagadka / Bogdan Adamczyk.
Zawiera: S. 470-487 : Realizacja głosek polskich w wymowie osób jąkajacych się oraz ich terapia / Mieczysław Chęciek.
Zawiera: S. 488-498 : Lęk i jąkanie - przegląd koncepcji i propozycja własna / Krzysztof Szamburski.
Zawiera: S. 499-519 : Wymowa bezdźwięczna w świetle analizy akustycznej / Anita Trochymiuk.
Zawiera: S. 520-523 : Rola ćwiczeń słuchowych w kształtowaniu języka dzieci niesłyszących - prezentacja programu wychowania słuchowego / Marzena Klaczak, Renata Dubiel.
Zawiera: S. 524-530 : Zarys interdyscyplinarnych podstaw nowoczesnej interwencji logopedycznej na obszarach pedagogiki specjalnej / Krystyna Błachnio.
Brak okładki
Książka
W koszyku
((Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna))
Zawiera: Kształcenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - założenia ogólne.
Zawiera: Charakterystyka dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz wskazówki do pracy dla nauczycieli: Uczniowie z upośledzeniem umysłowum, Uczniowie niewidomi i słabo widzący, Uczniowie niesłyszący i słabo słyszący, Uczniowie z autyzmem, Uczniowie z niepełnosprawnością ruchową, Uczniowie z chorobami przewlekłymi, Uczniowie z ADHD, Uczniowie z poważnymi zaburzeniami w komunikowaniu się, Uczniowie ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, Uczniowie niedostosowani społecznie, zagrożeni niedostosowaniem społecznym, Uczniowie wybitnie zdolni.
Zawiera: Uwagi dotyczące realizacji poszczególnych części podstawy programowej z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi: Komentarz do Podstawy programowej wychowania przedszkolnego dotyczący wychowania przedszkolnego dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Komentarze do poszczególnych obszarów wyodrębnionych w Podstawie programowej wychowania przedszkolnego, Komentarz do Podstawy programowej kształcenia ogólnego dotyczacy uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Szczegółowe komentarze dotyczące realizacji wymagań programowych przez uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na I etapie edukacyjnym (klasy I-III), Szczegółowe komentarze dotyczące realizacji wymagań programowych przez uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na kolejnych etapach edukacyjnych z uwzględnieniem specyfiki przedmiotów i rodzaju zajęć edukacyjnych.
Zawiera: Słowniczek najważniejszych pojęć.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej