Logorytmika
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
Forma i typ
Artykuły
(5)
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Muzyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Kielce - Czytelnia
(1)
Kielce - Multimedialny
(1)
Staszów - wypożyczalnia
(1)
Autor
Kaas Pascal
(2)
Newlaczyl Anna
(2)
Curyłło Anna
(1)
Kataryńczuk-Mania Lidia
(1)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(1)
Mrożek Irmina
(1)
Młynarska Małgorzata
(1)
Prokosz Małgorzata
(1)
Sadowska Katarzyna
(1)
Smereka Tomasz
(1)
Sochacka Izabela
(1)
Szłapa Katarzyna
(1)
Tomasik Iwona
(1)
Walencik-Topiłko Anna
(1)
Zajdel Krzysztof
(1)
Łukasik Aneta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Logopedzi
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Przedszkola
(2)
Arteterapeuci
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Muzykoterapeuci
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele muzyki
(1)
Pedagodzy
(1)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Terapeuci
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4689)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Logorytmika
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3715)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3288)
Wychowanie przedszkolne
(3236)
Wychowanie
(2684)
Język angielski
(2343)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2339)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1743)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1682)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1669)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1632)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1426)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1309)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1263)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1051)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(908)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(854)
Dzieci
(847)
Osobowość
(841)
Zarządzanie
(834)
Powieść angielska
(811)
Psychoterapia
(809)
Powieść amerykańska
(795)
Gry i zabawy
(790)
Czytelnictwo
(789)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(779)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(739)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(719)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Relacje międzyludzkie
(661)
Rośliny
(658)
Etyka
(654)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(606)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(599)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Bronina (woj. świętokrzyskie, pow. buski, gm. Busko-Zdrój)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z czasopisma regionalnego i lokalnego
(1)
Bibliografia
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poezja polska
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Słowniki polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
11 wyników Filtruj
Muzyka
CD
W koszyku
Teksty piosenek i nuty można pobrać ze strony internetowej www.BlizejEdukacji.pl
Na okł.: W rytmie dziecka. Piosenki logorytmiczne.
Zawiera również wersje instrumentalne wszystkich utworów.
Zawiera: Zawiera: Pojedziemy w cudny kraj ; Koło i kula ; Pal mi się ogieńku ;Muchy samochwały ; Czary mary ; Powitanie wiosenki ; Wesoły Janek ; Golasek.
Teksty piosenek i nuty można pobrać ze strony internetowej www.BlizejEdukacji.pl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 295, CD 338 (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Bliżej Przedszkola.
Bibliogr.
[Ćwiczenia muzyczno-ruchowych w ujęciu logorytmicznym. Zadania logorytmiki według E. Kilińskiej-Ewertowskiej. Metody pedagogiczne Jaques'a Dalcroze'a i Carla Orffa.]
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 139-161.
Publikacja poświęcona jest edukacji muzycznej, która jest jednym z elementów niezbędnych do prawidłowego wzrostu dzieci. Edukacja to proces. Nie ma gotowej recepty na zaspokojenie dziecięcej potrzeby muzyki, tym bardziej, że każdy mały człowiek ma swoje indywidualne tempo rozwoju. Jeśli zadbamy o ten rozwój i zainteresujemy dziecko otoczeniem muzycznym, to efekty będą widoczne w całym życiu człowieka – od dzieciństwa po dojrzałość. Wczesna edukacja muzyczna może korzystnie oddziaływać na kolejne fazy życia dziecka. Zaproponowana monografia wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu nauczycieli, terapeutów, którzy poszukują różnych rozwiązań naukowo-metodycznych i rozumieją potrzebę kształcenia muzycznego. Przez wiele lat, gdy pracowałam z dziećmi, studentami, nauczycielami, terapeutami, sama poszukiwałam rozmaitych skutecznych i atrakcyjnych rozwiązań, aby edukacja muzyczna była ważna i spełniała swoje wielowymiarowe zadania. Publikacja składa się z dwóch głównych części opartych o pedagogiczne i profilaktyczno-terapeutyczne założenia edukacji muzycznej. Na rynku wydawniczym brakuje jeszcze opracowań, które prowokowałyby czytelnika do dyskursu, działań artystycznych i terapeutycznych, nowych rozwiązań, programów, projektów. Ważne są tu przygotowanie merytoryczne, podejście metodyczne i twórcze do promowania znaczących walorów muzyki. Ona może i powinna odnaleźć swoje miejsce w różnych przedmiotach dydaktycznych, w otoczeniu wychowawczym każdego dziecka. Edukacja muzyczna to szeroki obszar tematyczny. W publikacji ujęłam wybrane wątki, którymi zajmuję się w codziennej pracy pedagogiczno-artystycznej i profilaktyczno-terapeutycznej. Uznałam, że ważne są aspekty: pedagogiczny (poznawczy, wychowawczy) i profilaktyczno-terapeutyczny edukacji muzycznej. Stąd sygnalizuję wybrane tematy teoretyczne i pragmatyczne, wskazuję także na literaturę, do której warto sięgnąć. W edukacji muzycznej ważne jest to, aby dzieci polubiły muzykę, doświadczały jej codziennie w różnych sytuacjach. Szkoda tylko, że tak mało czasu poświęca się na skuteczne przygotowanie przyszłych nauczycieli na uczelniach, co potwierdzają badania prowadzone przez przedstawicieli nauki (m.in. Mirosław Kisiel, Wiesława Aleksandra Sacher, Jadwiga Uchyła-Zroski, Agnieszka Weiner, Małgorzata Suświłło, Maciej Kołodziejski, Paweł Trzos, Ewa Kumik, Romualda Ławrowska i inni). Można i należy zapytać decydentów oświaty, dlaczego przygotowani specjaliści-muzycy nie prowadzą zajęć umuzykalniających, począwszy od żłobka, przez przedszkole i edukację wczesnoszkolną. Jest to najważniejszy czas dla rozwoju muzycznego dzieci, ich aktywności, działań muzyczno-ruchowych. Edukacja muzyczna potrzebna jest wszystkim dzieciom, także tym z trudnościami, z niepełnosprawnością. Dlatego moje zainteresowania skierowane są na pilną potrzebę kontaktu zarówno dziecka, jak i dorosłego człowieka z muzyką. Jej wartość estetyczna jest nie do przecenienia. Dlaczego więc zaniedbywany jest ten obszar? Kto skutecznie działa z dziećmi w tym zakresie, widzi efekty muzycznej pracy. W części pierwszej skupiam uwagę na rozwoju muzycznym dzieci, koncepcjach i metodach pracy, formach aktywności muzycznych i możliwościach korelacji kształcenia muzycznego z innymi dziedzinami. Uważam, iż są one nadal aktualne i skuteczne. W części drugiej wymieniam walory profilaktyczno-terapeutyczne edukacji muzycznej i dzielę się informacjami na temat muzykoterapii dla dzieci, wykorzystania logorytmiki, a także, poszukując alternatywnych metod, wskazuję na terapię dźwiękiem, która może wspomagać edukację muzyczną w codziennej praktyce (jest mało znana w Polsce). Zdaję sobie sprawę, że nie wyczerpuję w całości tematyki, ale pragnę pobudzić niektórych czytelników do twórczości własnej, skuteczniejszej, do powszechnego muzykowania i dyskursu. Przygotowana monografia adresowana jest do studentów, nauczycieli, terapeutów, rodziców i tych osób, które kochają muzykę i widzą efekty jej działania w sferze poznawczej, społecznej i profilaktyczno-terapeutycznej. [Lidia Kataryńczuk-Mania]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264173 / Met. Wych. Przed. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Mowa i Myślenie 1)
Materiały z Międzynarodowej Konferencji Logopedycznej, która odbyła się we Wrocławiu w dniach 24-27 kwietnia 2003 r.
Bibliogr. przy ref.
Zawiera: S. 15-22 : Teoretyczne podstawy lingwistyczne praktycznego postępowania logopedycznego (z historii badań własnych, zarys) / Halina Mierzejewska.
Zawiera: S. 23-29 : Perspektywy badań nad afazją: osobowość i język, wewnętrzny obraz afazji / Lubow Siemionowna Cwietkowa.
Zawiera: S. 30-36 : Łuriowski neuropoznawczy model liczenia a neuroobrazowanie / Lena Moskovich, Lena Bogdanova.
Zawiera: S. 37-43 : Czy lokalizacja funkcjonalna rozwija się wraz z dojrzewaniem mózgu? / Lena Moskovich, Marcel Kinsbourne.
Zawiera: S. 44-68 : Diagnoza różnicowa zaburzeń językowych u chorych z uszkodzeniami mózgu / Jolanta Panasiuk.
Zawiera: S. 69-91 : Struktury języka a struktury poznania w afazji / Jolanta Panasiuk.
Zawiera: S. 92-101 : Interdyscyplinarne postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w przypadku dzieci i dorosłych z trudnościami w werbalnym porozumiewaniu się z trudnościami w werbalnym porozumiewaniu się z otoczeniem / Joanna Przesmycka-Kamińska, Agnieszka Olszewska.
Zawiera: S. 102-119 : Cele i sposoby postępowania diagnostycznego i terapeutycznego w ostrym stadium afazji / Wiesława Troszczyńska-Nakonieczna, Marlena Puchowska-Florek.
Zawiera: S. 120-130 : Celowość terapii mowy i rzeczywiste potrzeby pacjentów z afazją - w śwetle refleksji po wizycie u amerykańskich terapeutów mowy / Magdalena Bugielska.
Zawiera: S. 131-156 : Psychostymulacyjna metoda kształtowania i rozwoju mowy oraz myślenia (nowa nazwa: Metoda "Dyna-Lingua M.S.") / Małgorzata Młynarska, Tomasz Smereka.
Zawiera: S. 157-166 : Terapia dziecka z zaburzeniami sfery emocjonalnej metodą psychostymulacyjną. Studium przypadku / Anna Majewska-Tworek.
Zawiera: S. 167-172 : Techniki psychostymulacyjne w terapii z niesamoistnym opóźnionym rozwojem mowy na tle autyzmu. Studium przypadku / Renata Smaler.
Zawiera: S. 173-180 : Inscenizacje bajek "O misiu Mokrej Łapce" jako element terapii metodą psychostymulacyjną / Urszula Ratajczak.
Zawiera: S. 181-189 : Wybrane techniki metody psychostymulacyjnej w logorytmice / Amelia Golema.
Zawiera: S. 190-195 : Wykorzystanie technik metody psychostymulacyjnej do rozwoju mowy u dziecka z dysfazją motoryczną. Studium przypadku / Ewa Idczak.
Zawiera: S. 196-201 : Praca nad rozumieniem mowy u dziecka upośledzonego umysłowo, prowadzona metodą psychostymulacyjną. Studium przypadku / Beata Brzezińska.
Zawiera: S. 202-211 : Mój sposób postępowania z dzieckiem autystycznym / Małgorzata Lewandowska.
Zawiera: S. 212-218 : Moje piętnaście lat z Piotrkiem / Elżbieta Jeruzel.
Zawiera: S. 223-230 : Zaplecze lingwistyczne w kształceniu logopedów / Anna Dąbrowska.
Zawiera: S. 231-241 : Logopedia wobec różnych interpretacji zjawisk fonetycznych we współczesnej polszczyźnie / Irena Kamińska-Szmaj.
Zawiera: S. 242-253 : Logopedyczne aspekty mowy dorosłych skierowanej do małych dzieci / Stanisław Milewski.
Zawiera: S. 254-257 : Znaczenie rozwoju słowotwórstwa u dzieci w wieku późnoprzedszkolnym i wczesnoszkolnym z ogólnym niedorozwojem mowy dla efektywnego kształtowania mowy i pisania / Tatiana Tumanowa.
Zawiera: S. 258-269 : Trudności w pisaniu u dzieci z nieukończonym i zaburzonym rozwojem mowy w świetle analizy lingwistycznej. Wnioski dla praktyki logopedycznej i pedagogicznej / Maria Przybysz-Piwko.
Zawiera: S. 270-282 : Terapia sygmatyzmu. W krainie głosek szumiących / Ewa Moskin.
Zawiera: S. 283-298 : Częstość występowania dyslokacji przy realizacji fonemów spółgłoskowych u dzieci i młodzieży z rozszczepem podniebienia pierwotnego i/lub wtórnego i u osób bez rozszczepu / Danuta Pluta-Wojciechowska.
Zawiera: S. 299-306 : Logopedyczna ocena rachunkowości języka / Barbara Ostapiuk.
Zawiera: S. 307-315 : Dyslalia desonoryzacyjno-fonacyjna, czyli o tzw. mowie bezdźwięcznej - inaczej / Liliana Konopska, Czesława Tarnowska.
Zawiera: S. 316-326 : Jakość wymowy i wydolność połykania po częściowym lub całkowitym wycięciu języka z powodu nowotworu / Małgorzata Stecewicz i in.
Zawiera: S. 327-334 : Ocena zaburzeń mowy, głosu i języka o etiologii chorobowej pomocna przy stawianiu diagnozy logopedycznej / Michał Bitniok.
Zawiera: S. 335-343 : Rak krtani. Rehabilitacja pacjentów laryngektomowanych / Urszula Wierzchaczewska.
Zawiera: S. 344-348 : Logopedia wczoraj, dziś i jutro / Bronisław Rocławski.
Zawiera: S. 349-351 : Każdy logopeda glottodydaktykiem / Izabela Rocławska.
Zawiera: S. 352-354 : Kształtowanie się fonematycznego komponentu sprawności językowej u dzieci z dysleksją / Raisa Łałajewa.
Zawiera: S. 355-367 : Od logatomu do zestroju akcentowego / Bogumiła Toczyska.
Zawiera: S. 368-370 : Zastosowanie biologicznego sprzężenia zwrotnego w procesie rehabilitacyjno chorych z zaburzeniami mowy / Olga Swiatosławna Orłowa, Polina Aleksandrowna Estrowa.
Zawiera: S. 371-377 : Prawidłowa emisja głosu warunkiem higieny aparatu głosowego / Iwona Kowalkowska.
Zawiera: S. 378-382 : Higiena głosowa nauczycieli / Izabela Winiarska.
Zawiera: S. 383-387 : Piosenka jako forma pracy w logopedii i logorytmice / Anna Walencik-Topiłko.
Zawiera: S. 388-394 : Piosenka w usprawnianiu wymowy / Lidia Kataryńczuk-Mania.
Zawiera: S. 395-405 : Wizerunek zawodowy i społeczny logopedy / Zbigniew Tarkowski.
Zawiera: S. 406-418 : O potrzebie włączenia do praktyki logopedycznej podejścia komunikacyjno-pragmatycznego / Zofia Dysarz.
Zawiera: S. 422-435 : Teoria umysłu w różnych zaburzeniach mowy / Małgorzata Młynarska.
Zawiera: S. 436-447 : Rola języka w czynności rozwiązywania problemów / Tomasz Smereka.
Zawiera: S. 448-454 : Kompetencja komunikacyjna i jej zaburzenia u dzieci / Ewa Czaplewska, Katarzyna Kaczorowska-Bray.
Zawiera: S. 455-465 : Komputerowa diagnoza i terapia jąkania / Elżbieta Smołka i in.
Zawiera: S. 466-469 : Jąkanie - wciąż fascynująca zagadka / Bogdan Adamczyk.
Zawiera: S. 470-487 : Realizacja głosek polskich w wymowie osób jąkajacych się oraz ich terapia / Mieczysław Chęciek.
Zawiera: S. 488-498 : Lęk i jąkanie - przegląd koncepcji i propozycja własna / Krzysztof Szamburski.
Zawiera: S. 499-519 : Wymowa bezdźwięczna w świetle analizy akustycznej / Anita Trochymiuk.
Zawiera: S. 520-523 : Rola ćwiczeń słuchowych w kształtowaniu języka dzieci niesłyszących - prezentacja programu wychowania słuchowego / Marzena Klaczak, Renata Dubiel.
Zawiera: S. 524-530 : Zarys interdyscyplinarnych podstaw nowoczesnej interwencji logopedycznej na obszarach pedagogiki specjalnej / Krystyna Błachnio.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Logorytmika - terapia szkoły europejskiej / Anna Newlaczyl. W: Życie Szkoły. - 2009, nr 1, s. 20-21.
Dokument nadrzędny: Życie Szkoły.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Staszów - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 28976 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Elementy Metody Dobrego Startu w profilaktyce i terapii logopedycznej / Izabela Sochacka. W: Wychowanie Na Co Dzień. - 2014, nr 4, dodatek WKŁADKA METODYCZNA, s. I-VIII.
Dokument nadrzędny: Wychowanie Na Co Dzień.
Bibliografia.
Scenariusz zajęć logopedycznych z wykorzystaniem Metody Dobrego Startu do piosenki "Trzy kurki" dla dzieci sześcioletnich
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy hasłach.
Zawiera: Agresja / Małgorzata Przybysz-Zaremba.
Zawiera: Alienacja / Mirosław Pawliszyn.
Zawiera: Aspiracje / Renata Ilnicka.
Zawiera: Autorytet / Mirosław Pawliszyn.
Zawiera: Badania w warsztacie nauczyciela / Małgorzata Kabat.
Zawiera: Bezpieczeństwo w cyberświecie / Sylwester Bębas.
Zawiera: Choroba / Ewa Janion.
Zawiera: Choroba sieroca / Małgorzata Prokosz.
Zawiera: Cyberpedofilia / Sylwester Bębas.
Zawiera: Cyberpornografia / Sylwester Bębas.
Zawiera: Cyberprzemoc / Sylwester Bębas.
Zawiera: Cyberprzestępczość / Sylwester Bębas.
Zawiera: Cyberprześladowanie / Sylwester Bębas.
Zawiera: Cyberseks / Sylwester Bębas.
Zawiera: Dom pomocy społecznej / Ewelina Zdebska.
Zawiera: Dziecko przewlekle chore / Ewa Janion.
Zawiera: Edukacja inkluzyjna / Jolanta Lipińska-Lokś.
Zawiera: Edukacja integracyjna / Jolanta Lipińska-Lokś.
Zawiera: Emisja głosu nauczyciela / Lidia Katarańczuk-Mania.
Zawiera: Integracja / Agnieszka Jędrzejowska.
Zawiera: Interwencja Socjalna / Arkadiusz Urbanek.
Zawiera: Klasa integracyjna / Agnieszka Jędrzejowska.
Zawiera: Kryzys ojcostwa / Małgorzata Wolska-Długosz.
Zawiera: Logorytmika / Lidia Kataryńczuk-Mania.
Zawiera: Międzykulturowość / Justyna Pilarska.
Zawiera: Mobbing / Małgorzata Przybysz-Zaremba.
Zawiera: Mobber / Małgorzata Przybysz-Zaremba.
Zawiera: Nauczyciel / Ewa Murawska.
Zawiera: Niedostosowanie społeczne / Małgorzata Ilnicka.
Zawiera: Ocenianie / Krzysztof Zajdel.
Zawiera: Ofiara mobbingu / Małgorzata Przybysz-Zaremba.
Zawiera: Orientacje życiowe / Małgorzata Wolska-Długosz.
Zawiera: Ośrodek pomocy społecznej / Arkadiusz Urbanek.
Zawiera: Partycypacja / Paulina Forma.
Zawiera: Pedeutologia / Ewa Murawska.
Zawiera: Pomoc społeczna / Ewelina Zdebska.
Zawiera: Poradnia psychologiczno-pedagogiczna / Violetta Drabik-Podgórna.
Zawiera: Poradnictwo/doradztwo / Violetta Drabik-Podgórna.
Zawiera: Poradnictwo zawodowe/poradnictwo kariery / Violetta Drabik-Podgórna.
Zawiera: Powiatowe centrum pomocy rodzinie / Józefa Matejek.
Zawiera: Praca socjalna / Małgorzata Ilnicka.
Zawiera: Pracownik socjalny / Józefa Matejek.
Zawiera: Problem społeczny / Ewelina Zdebska.
Zawiera: Profilaktyka / Grażyna Durka.
Zawiera: Poziomy profilaktyki / Grażyna Durka.
Zawiera: Profilaktyka uzależnień / Grażyna Durka.
Zawiera: Przemoc domowa / Andrzej Kamiński.
Zawiera: Przestrzeń edukacyjna / Ewa Pasterniak-Kobyłecka.
Zawiera: Przystosowanie / Małgorzata Stępa.
Zawiera: Przystosowanie społeczne / Małgorzata Stępa.
Zawiera: Resocjalizacja / Małgorzata Ilnicka.
Zawiera: Rodzina dziecka przewlekle chorego / Ewa Janion.
Zawiera: Rodzina transnarodowa / Anna Wallentin.
Zawiera: Rodzina zastępcza / Józefa Matejek.
Zawiera: Sekty / Lidia Wawryk.
Zawiera: Sieroctwo / Małgorzata Prokosz.
Zawiera: Streetworking / Kamila Kamińska.
Zawiera: Subkultury młodzieżowe / Lidia Wawryk.
Zawiera: Superwizja pracy pedagogicznej / Wiktor Żłobicki.
Zawiera: Świetlica środowiskowa / Małgorzata Ilnicka.
Zawiera: Terapia poznawczo-behawioralna / Justyna Pilarska.
Zawiera: Ubóstwo / Małgorzata Wolska-Długosz.
Zawiera: Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / Jolanta Lipińska-Lokś.
Zawiera: Ukryty program / Wiktor Żłobicki.
Zawiera: Uwodzenie dzieci przez Internet / Sylwester Bębas.
Zawiera: Uzależnienie / Grażyna Durka.
Zawiera: Uzależnienie od komputera, Internetu / Sylwester Bębas.
Zawiera: Wartości / Małgorzata Wolska-Długosz.
Zawiera: Wykluczenie cyfrowe / Sylwester Bębas.
Zawiera: Zabawka / Małgorzata Wolska-Długosz.
Zawiera: Zespół terapeutyczno-opiekuńczy / Ewelina Zdebska.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej