Sorting
Source
Katalog zbiorów
(37)
Form of Work
Książki
(37)
Poradniki i przewodniki
(29)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(36)
only on-site
(6)
unavailable
(5)
unknown
(2)
Branch
Kielce - Wypożyczalnia
(11)
Kielce - Czytelnia
(2)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(3)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(3)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(4)
Końskie - wypożyczalnia
(2)
Opatów - wypożyczalnia
(1)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(2)
Pińczów - wypożyczalnia
(2)
Sandomierz - wypożyczalnia
(6)
Starachowice - wypożyczalnia
(5)
Starachowice - czytelnia
(4)
Staszów - wypożyczalnia
(1)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(3)
Author
Skwarek Mirosław
(3)
Buksak Lidia
(2)
Gibas Jarosław (1967- )
(2)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(2)
Hadnagy Christopher
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Błaszczak Ewa
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Gallagher Sandra
(1)
Grela Joanna (coaching)
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Górczyńska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(1)
Hew Len Haleakalā
(1)
Hollins Peter
(1)
Jabłoński Maciej (1973- )
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Kutnyj Przemysław (1978- )
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Oruba Norbert
(1)
Oszajca Anna
(1)
Peczko Benedykt Krzysztof (1959- )
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Podrez-Siama Ewelina (1987- )
(1)
Pogorzelska Aleksandra
(1)
Proctor Bob
(1)
Rawa-Kochanowska Anita
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sroka Kinga
(1)
Szermelek Michał
(1)
Vitale Joe (1953- )
(1)
Wozniak Steve (1950- )
(1)
Wrycza-Bekier Joanna
(1)
Wójcik Barbara
(1)
Wójcik Patryk
(1)
Żeliński Jarosław
(1)
Year
2020 - 2025
(34)
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(36)
Country
Poland
(37)
Language
Polish
(37)
Audience Group
Menedżerowie
(4)
Pracownicy
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Blogerzy
(1)
Copywriterzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Menedżerowie i menedżerki
(1)
Pracodawcy
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Telemarketerzy
(1)
Subject
Prezentacje i wystąpienia
(5)
Komunikacja marketingowa
(4)
Media społecznościowe
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Sukces
(4)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Sztuka pisania
(3)
Techniki samopomocy
(3)
Autoprezentacja
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Copywriting
(2)
Copywriting internetowy
(2)
Emisja głosu
(2)
Internet
(2)
Kariera
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Psychopaci
(2)
Psychopatia
(2)
Reklama
(2)
Retoryka
(2)
Socjotechnika
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza danych
(1)
Asertywność
(1)
Awans zawodowy
(1)
Biblioteki cyfrowe
(1)
Biznesplan
(1)
Blog
(1)
Bogactwo
(1)
Business Intelligence
(1)
Chat GPT-3
(1)
Coaching
(1)
Copywriterzy
(1)
Digitalizacja zbiorów bibliotecznych
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dykcja
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Emocje moralne
(1)
Facebook
(1)
Głos
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Ho'oponopono
(1)
Instagram
(1)
Jagiellońska Biblioteka Cyfrowa
(1)
Kara (prawo)
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja w biznesie
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreatywne pisanie
(1)
Kształcenie głosu
(1)
Kwalifikacje zawodowe
(1)
Luka kompetencyjna
(1)
Lęk
(1)
Marketing
(1)
Marketing przemysłowy
(1)
Marzenia
(1)
Małopolska Biblioteka Cyfrowa
(1)
Menedżerowie
(1)
Mobilność zawodowa
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Mowa
(1)
Myślenie
(1)
Nagrody
(1)
Obróbka wideo
(1)
Ochrona danych
(1)
Oddychanie
(1)
Online social networks
(1)
Organizacja pracy
(1)
Pewność siebie
(1)
Pisanie
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Postawy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Praca w domu
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pracownicy
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przebaczenie
(1)
Przezwyciężanie lęku
(1)
Psychologia pracy
(1)
Regulacja emocji
(1)
Rozmowa
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Samokształcenie
(1)
Samopoznanie
(1)
Sens życia
(1)
Subject: work
Instagram (Electronic resource)
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(3)
Genre/Form
Poradnik
(34)
Opracowanie
(3)
Domain
Zarządzanie i marketing
(12)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Rozwój osobisty
(10)
Psychologia
(8)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Językoznawstwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
37 results Filter
Book
In basket
Ty też jesteś mówcą! : wystąpienia publiczne od A do Z / Lidia Buksak. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 399, [1] strona : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Ty też jesteś mówcą/mówczynią - codziennie zabierasz głos: w pracy, w życiu, w rozmowach z bliskimi. Ale czy czujesz się z tym swobodnie? Czy potrafisz opanować stres? Czy umiesz szybko zebrać myśli, mówić błyskotliwie, inspirować i skutecznie osiągać swoje cele? A może - jak wielu innych - masz wrażenie, że Twoje wypowiedzi są nieciekawe i chaotyczne, a słuchacze z trudem skupiają uwagę? Czas pożegnać obawy i niepewność. Niezależnie od tego, czy prowadzisz prezentacje w pracy, występujesz na scenie, czy po prostu chcesz lepiej formułować swoje myśli w rozmowach - w tej książce znajdziesz podpowiedzi, jak robić to lepiej. To instrukcja obsługi wystąpień, praktyczny przewodnik w formie alfabetu, bogactwo sprawdzonych metod, wskazówek i konkretnych narzędzi. Znajdziesz tu: • gotowe schematy i struktury wystąpień, które pomogą Ci się świetnie przygotować na przykład do panelu dyskusyjnego, wystąpienia na konferencji lub podziękowania za nagrodę, • jasne wskazówki i ćwiczenia rozwijające umiejętności między innymi w zakresie storytellingu, autentyczności, mowy ciała, humoru, metafor, • historie moich klientów i inspiracje w postaci starannie dobranych wystąpień, na przykład w ramach TED. To nie teoria, a konkretne narzędzia do natychmiastowego użycia - sprawdzone zarówno przeze mnie, jak i przez tysiące uczestników moich szkoleń. Przeczytaj i dowiedz się, jak mówić interesująco, klarownie i skutecznie. [Opis od wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kielce - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 266862 (1 egz.)
Book
In basket
Tabele.
Zmiany są podyktowane nie tylko sytuacją gospodarczą, ale przede wszystkim dynamicznym postępem technologicznym. Robotyzacja, automatyzacja, cyfryzacja, stale rosnąca potęga AI, czyli sztucznej inteligencji, stawia przed firmami i ich pracownikami wciąż nowe wyzwania. W takim środowisku kluczowa jest adaptacja, a także zdolność do nieustannego podnoszenia posiadanych już umiejętności, czyli upskilling, i zdobywania nowych kwalifikacji, czyli reskilling. Właśnie tym kluczowym cechom Agnieszka Ciećwierz poświęca swoją najnowszą książkę. Czytając ją, zorientujesz się między innymi, na czym obecnie polega poszukiwanie i rozwijanie talentów w organizacji. Dowiesz się, czym reskilling różni się od redeploymentu, jak przygotować pracownika do upskillingu i jakie kompetencje mogą się okazać kluczowe na rynku pracy w najbliższej przyszłości. Nauczysz się projektować strategie rozwojowe bazujące na reskillingu i upskillingu, zaznajomisz się też z najlepszymi sposobami ich wdrażania. Poznasz ponadto dobre praktyki stosowane podczas udanych wdrożeń, co - mamy nadzieję - zainspiruje Cię do zainicjowania i przeprowadzenia zmian również w Twojej organizacji. [nota wydawcy]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Kielce - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 266505 (1 egz.)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 45449 (1 egz.)
Book
In basket
Awans i co dalej? : 99 dni na odnalezienie się w nowej roli / Joanna Grela. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 295, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli Twoje pierwsze 99 dni na wyższym stanowisku Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie! Joanna Grela pracowała nad nią wiele lat. Jest psycholożką z wykształcenia, więc dobrze wie, jak wielką rolę w procesie zarządzania ludźmi odgrywa praktyczna znajomość reguł psychologii. Podczas pracy nad książką korzystała zarówno z własnych doświadczeń zawodowych jak i wiedzy osób zarządzających zespołami w innych branżach. W efekcie powstała książka, która pomoże Ci się przekształcić z człowieka świeżo awansowanego, w pewnego siebie lidera lub liderkę. I to w 99 dni. Zaczynamy?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Starachowice - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43335 (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: The science of rapid skill acquisition : advanced methods to learn, remember, and master new skills and information.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33383 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 150-151.
Sposób, w jaki oddychasz, decyduje o tym, jak mówisz. Jeśli jesteś: politykiem, wykładowcą, nauczycielem, konferansjerem, dziennikarzem, youtuberem, coachem, prowadzisz kanał w mediach społecznościowych albo w jakikolwiek inny sposób pracujesz głosem ― ta książka jest dla Ciebie! Skoro zdarza Ci się występować publicznie, z pewnością wiesz o tym, jak dużą rolę w Twojej pracy odgrywa oddech. To, jak oddychasz, ma wpływ na brzmienie Twojego głosu: wysokość, tembr, dynamikę i ekspresję. Świadome oddychanie może również działać uspokajająco i poprawiać samopoczucie. Organem, który w dużym stopniu decyduje o tym, jak brzmi głos człowieka, jest przepona. Umiejętność korzystania z tak zwanego oddechu przeponowego to cecha wyróżniająca profesjonalnych mówców. Dlatego też poradnik, który trzymasz w ręku, skupia się właśnie na przeponie ― na jej umiejscowieniu, roli, a także na dolnych mięśniach oddechowych wspomagających jej pracę. Poznasz ćwiczenia, które prowadzą do nowego, zdrowego nawyku oddechowego, poza tym sporo dowiesz się o własnym głosie, o sposobach na rozwijanie jego barwy, uzyskiwanie odpowiedniego tembru, jakości i dynamiki mówienia. Zaczniemy jednak od podstaw. Zatem: wdech, wydech ― i zaczynamy oswajać przeponę![Od wydawcy].
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Kielce - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 266422 (1 egz.)
Starachowice - czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 43406 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach [185]-187.
Opowieść, która wyniesie Twój biznes na wyższy poziom. Książka, którą trzymasz w ręku, to pierwszy kompleksowy polski przewodnik po zagadnieniu storytellingu w biznesie. Do tej pory autorzy polskojęzycznych publikacji skupiali się na rozmaitych aspektach korzystania z opowieści w reklamie, marketingu, filmie czy wystąpieniach publicznych, ale już mniej w codziennym życiu zawodowym. Jeśli zaś pojawiały się ujęcia biznesowe, to przeważnie stanowiły tłumaczenia z języka angielskiego, nieco odbiegające od rodzimych realiów pod kątem kulturowym. Spojrzenie na biznes jako na szereg praktycznych opowieści jest ważne. Dlaczego? Ponieważ cała nasza kultura bazuje na historiach, które sobie wzajemnie przekazujemy i w które wierzymy. Opowieść zaszyta jest w naszym DNA ― lubimy mówić, lubimy słuchać w życiu prywatnym. Nie inaczej wygląda to na płaszczyźnie zawodowej. Tu także przewagę, czyli: uwagę otoczenia, zdobywa ten, kto potrafi snuć ciekawszą opowieść. Jeśli chcesz się tego nauczyć, otwórz książkę i zacznij czytać. Dowiesz się z niej między innymi: dlaczego dana historia działa; jakie są składowe dobrej opowieści; co można osiągnąć dzięki opanowaniu sztuki opowiadania; jak skutecznie opowiadać ― zarówno w życiu zawodowym, jak i dla prywatnych korzyści. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kielce - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 267040 (1 egz.)
Book
In basket
Szkoła retoryki : jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać / Przemysław Kutnyj. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 280, [6] stron : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronie [281].
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Ostrowiec - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 54294 (1 egz.)
Book
In basket
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 201-[211].
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kielce - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 264568 (1 egz.)
Book
In basket
Wideotwórca : jak tworzyć filmy w social mediach / Anna Oszajca. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 245, [2] strony ; 21 cm.
Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku. W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głosem, ekspresją przekazu i mową ciała? Jeśli czujesz, że to może być właściwa droga dla Ciebie, ale wciąż masz wątpliwości, ta książka z pewnością je rozwieje. Anna Oszajca napisała ten poradnik, by pomóc Ci doskonalić umiejętności i poszerzyć możliwości rozwoju w zakresie wideomarketingu. Podzieli się z Tobą wiedzą i praktycznymi wskazówkami, podsunie inspiracje, dzięki którym nagrywane przez Ciebie materiały wideo będą jeszcze ciekawsze i ― oczywiście ― autentyczne, a tym samym mocniej przemówią do odbiorcy. Pomoże Ci się pozbyć lęku przed kamerą i wskaże sztuczki, które sprawią, że łatwiej się z nią zaprzyjaźnisz. Podpowie, jakie rodzaje filmów warto kręcić, i omówi sposoby na robienie tego szybko i dobrze. Przybliży Ci także zagadnienia związane z domowym studiem nagrań ― dowiesz się między innymi, w jaki sposób je urządzić i w jaki sprzęt wyposażyć. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Ostrowiec - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 54311 (1 egz.)
Book
In basket
Autocoaching dla każdego : odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele / Benedykt Peczko. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 286 stron : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Genre/Form
Domain
Symbol UKD
159.923.2 005.963.2
Bibliografia na stronach 280-284.
Zostań swoim najlepszym przyjacielem. Trenerem. Nauczycielem. I pomocnikiem. Coaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psychologii, coaching pomaga poprawiać wyniki, osiągać cele i odpowiadać na ważne pytania związane z działaniem firmy, karierą lub życiem prywatnym. W procesie coachingowym uczestniczą zwykle co najmniej coach i osoba, która jest "coachowana"... A gdyby scoachować się samemu? Gdyby tak, korzystając z profesjonalnych i sprawdzonych narzędzi coachingowych, samemu udzielić sobie wsparcia? Dokonać analizy i diagnozy sytuacji, która sprawia problem? Odpowiedzieć sobie na pytanie o to, w jakim kierunku chce się iść, i po prostu w nim podążyć? Brzmi jak bajka? Tylko na początku. Autor tego podręcznika autocoachingu napisał go właśnie po to, by udostępnić Ci odpowiedni zestaw narzędzi, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z wieloma problemami, jakie życie stawia przed każdym z nas. Oczywiście, ta książka nie zastąpi w pełni ani coacha, ani terapeuty, ale stanie się - mamy nadzieję! - Twoim wsparciem w codziennych zmaganiach zawodowych i osobistych. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Sandomierz - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 52391 (1 egz.)
Book
In basket
SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych / Ewelina Podrez-Siama. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 294, [1] strona : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Jak się stać widocznym w internecie? Jak się wyróżnić spośród innych, którzy także ciekawie piszą, mają świetny wizerunek i interesującą propozycję dla świata - i stanowią Twoją konkurencję? Odpowiedź tkwi w angielskim akronimie SEO, oznaczającym optymalizację stron, tekstów, grafik w taki sposób, by stały się one bardziej atrakcyjne dla wyszukiwarek internetowych. Z tej książki dowiesz się, jak zrobić to samodzielnie, bez ponoszenia kosztów lub przy zainwestowaniu niewielkich środków.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kielce - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 264696 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Busko Zdrój - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 44425 (1 egz.)
Book
In basket
Sztuka świadomego życia / Bob Proctor, Sandra Gallagher ; przekład: Agnieszka Górczyńska. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 175, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Tytuł oryginału: The art of living. Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Większość ludzi w swoim życiu powiela bardzo przygnębiający schemat. Choć posiadają niesamowite zdolności i zachwycające umysły, to zamiast wykorzystać swój potencjał, przeżywają pasmo frustracji. Sądzą, że utknęli z powodu trudnych okoliczności i niesprzyjającego środowiska. Mówią o ogólnej niemożności i zawsze czują się ofiarami zewnętrznych uwarunkowań, na które nie mają wpływu. A po jakimś czasie poddają się temu i nawet nie podejmują próby znalezienia lepszego rozwiązania. Dzięki tej książce zrozumiesz, że jeśli zechcesz, możesz wieść niezwykłe życie. Dowiesz się także, w jaki sposób to osiągnąć. Znajdziesz tu mnóstwo bezcennych informacji, podanych w formie zrozumiałych przypowieści. Przekonasz się, jak niesamowite są Twoje zdolności twórcze, i nauczysz się z nich korzystać. Zrealizujesz swoje cele ― niezależnie od tego, czy zależy Ci na niezależności finansowej, rozwoju duchowym, czy po prostu na radykalnej zmianie sposobu życia. Przy okazji zrozumiesz, że musisz się pozbyć większości fałszywych przekonań, które wpajano Ci przez całe życie. Uświadomisz sobie również, że Twój intelekt może się stać wielką przeszkodą, i dowiesz się, jak uczynić z niego ogromną siłę, która będzie zawsze działać dla Ciebie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Sandomierz - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 52368 (1 egz.)
Book
In basket
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo... Haczyk tkwi w słowie "bywa". Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę dobry w swoim fachu. Użytkowym treściom wygenerowanym przez sztuczną inteligencję, w porównaniu z tworzonymi przez wytrawnych copywriterów, brakuje tego czegoś. Są poprawne, tyle że na dłuższą metę... nudne. Powtarzalne, niezaskakujące, niezachęcające, nie dają satysfakcji czytającemu. A przecież w copywritingu właśnie o to chodzi, by zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta na tyle, aby pod wpływem kilku precyzyjnie dobranych zdań był na TAK!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Sandomierz - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 53146 (1 egz.)
Book
In basket
AI w biznesie : jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 216 stron : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Biznesowa rewolucja na miarę internetu. Już tu jest! Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Starachowice - wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 43333 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Sandomierz - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 53103 (1 egz.)
Book
In basket
Handlowanie na Facebooku? To działa! Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline`owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów. Jesteś na to gotów?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Sandomierz - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 53121 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 197-[198].
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi. {nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Starachowice - czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 42838 (1 egz.)
Book
In basket
Audience Group
Genre/Form
Symbol UKD
339.138 658.8 (083.1)
Jeżeli Twoja firma sprzedaje produkty, usługi lub rozwiązania innym firmom, to znaczy, że działasz na rynku business-to-business ― B2B. Ten rynek znacząco różni się od rynku konsumenckiego, choćby tym, jak podejmuje się na nim wybory. Oznacza to także, że marketing na tym rynku rządzi się swoimi prawami, które poznasz w 9 prawach marketingu B2B. To książka przeznaczona dla przedsiębiorców, dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy chcą poznać fundamentalną filozofię, jaka leży u podstaw skutecznych działań marketingowych na rynku B2B. Prowadzisz tego typu firmę i chcesz zacząć inwestować w marketing, by Twoja marka stała się rozpoznawalna i pomagała Ci pozyskać klientów? A może pierwszy raz w karierze zatrudniasz się w firmie B2B i zastanawiasz się, od czego zacząć swoje działania? Ten przewodnik skupia się na dziewięciu kluczowych prawach marketingu B2B ― ogólnych zasadach, regułach i filozofii, jakie stoją za skutecznym działaniem na tym trudnym rynku. Przeczytaj tę książkę w całości, rozdział po rozdziale i dowiedz się, dlaczego Twoi potencjalni klienci mogą nawet nie wiedzieć o Twoim istnieniu (mimo że starasz się ich w tym zakresie uświadomić). Przekonaj się, czy rynek rozumie, czym zajmuje się Twoja firma. Upewnij się, czy naprawdę znasz klientów ― wiesz, co stanowi dla nich wartość, jak porównują między sobą dostawców, jak podejmują decyzje zakupowe ― i czy przy uwzględnieniu tych kwestii na pewno odpowiednio się z nimi komunikujesz. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Starachowice - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43330 (1 egz.)
Book
In basket
Analiza biznesowa : praktyczne modelowanie organizacji / Jarosław Żeliński. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 120 stron : ilustracje ; 25 cm.
Prawidłowo przeprowadzona analiza i modelowanie biznesowe opierają się na pewnych ściśle określonych zasadach i korzystają z przeznaczonych do tego celu notacji (języków). Na naszym rynku istnieje wiele podręczników szczegółowo opisujących teorię poszczególnych notacji: UML, BPMN, BMM, SysML itd. Ich autorzy skupiają się na definicji pojęć, słownictwie i powiązaniach występujących w poszczególnych metodach zapisu, a teorie uzupełniają prostymi przykładami. Autor tej książki postanowił podejść do tematu z całkiem innej strony wychodzi od faktycznych problemów, z jakimi spotkał się w swojej wieloletniej praktyce, i podaje przykłady ich poprawnego, analitycznego opisu z użyciem takiej notacji, która jest najwłaściwsza w danej sytuacji biznesowej. Dzięki temu masz szansę poznać i zrozumieć, kiedy, po co i jak stosować dany język analityczny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Starachowice - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43334 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again