Influencer marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(2)
Kielce - Czytelnia
(1)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(1)
Autor
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Olejnik Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Język polski
(8121)
Dziecko
(5128)
Nauczanie
(4710)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4117)
Influencer marketing
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3752)
Nauczanie początkowe
(3709)
Szkolnictwo
(3343)
Historia
(3307)
Wychowanie przedszkolne
(3245)
Wychowanie
(2703)
Rodzina
(2355)
Młodzież
(2354)
Język angielski
(2351)
Pedagogika
(2241)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1834)
Sztuka
(1762)
Język rosyjski
(1746)
Wychowanie w rodzinie
(1693)
Oświata
(1692)
Kobieta
(1690)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1679)
Uczniowie
(1661)
Wojsko
(1659)
Literatura
(1651)
Chemia
(1535)
Kultura
(1441)
Język niemiecki
(1429)
Muzyka
(1410)
Opowiadanie polskie
(1365)
Biologia
(1309)
Geografia
(1293)
Pisarze polscy
(1284)
Psychologia
(1259)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1078)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Nauka
(1054)
Internet
(1049)
Technika
(1022)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(960)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(945)
Żydzi
(933)
Uczenie się
(919)
Młodzież szkolna
(885)
Dzieci
(879)
Miłość
(866)
Stosunki interpersonalne
(864)
Osobowość
(849)
Zarządzanie
(838)
Psychoterapia
(824)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(793)
Gry i zabawy
(791)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(786)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(743)
Uczucia
(741)
Polacy za granicą
(734)
Teatr polski
(718)
Rolnictwo
(717)
Turystyka
(717)
Dramat polski
(716)
Matura
(710)
Komunikacja społeczna
(707)
Szkolnictwo wyższe
(707)
Relacje międzyludzkie
(704)
Opieka społeczna
(693)
Marksizm
(687)
Czytanie
(685)
Rodzice
(682)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(675)
Religia
(672)
Wychowanie obywatelskie
(665)
Etyka
(658)
Rośliny
(658)
Kształcenie
(640)
Astronomia
(635)
Język francuski
(635)
Sport
(633)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Komputery
(619)
Nałóg
(618)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(617)
Postawy
(608)
Powieść rosyjska
(604)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Przewodów (woj. lubelskie, pow. hrubieszowski, gm. Dołhobyczów)
(1)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; t. 205)
Tytuł równogległy: Public relations ethic : professionalization of the PR industry in Poland.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Wstęp także w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
W publikacji znaleźć można przydatne elementy z zakresu teorii komunikowania, w tym komunikowania międzynarodowego, szeroką perspektywę medioznawczą, politologiczną i filozoficzną – w odniesieniu do podstawowego zagadnienia etyki public relations. (…) Idea, jaka łączy poszczególne teksty, to poszukiwanie zasad poprawnego komunikowania, a także – co stanowi o wyjątkowości monografii – podkreślanie prewencyjnego charakteru PR i troski o jakość porozumiewania się pomiędzy podmiotami i interesariuszami. (Z recenzji dr hab. Klaudii Cymanow-Sosin)
Znajdziemy w niej nie tylko próbę analizy 30 lat funkcjonowania branży PR, wypracowanych standardów czy kształtowania się perspektywy etycznej jako wyznacznika profesjonalizmu zawodowego, ale też wątki dotyczące pandemii: infodemii, czyli natłoku informacji, zarówno prawdziwych, jak i fałszywych, towarzyszący epidemii; odpowiedzialności marek w działaniach komunikacyjnych z wykorzystaniem influencerów; powrotu do autorytetów naukowych w mediach i celebrytyzacji pseudonauki; kryzysu wizerunkowego (piwo Corona). W książce warto zwrócić uwagę na ostatni rozdział poświęcony zagadnieniu profesjonalnego public relations w sektorze kultury. Punktem wyjścia rozważań były: serial "Artyści" (2016) Moniki Strzępki i Pawła Demirskiego oraz raport o stanie kultury i sytuacji artystów w czasie pandemii Narodowego Centrum Kultury („Rocznik Kultury Polskiej”, Warszawa 2020).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 319-340.
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków. [www.pwe.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264636 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Propaganda : od dezinformacji i wpływu do operacji i wojny informacyjnej / Łukasz Olejnik. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2024. - 371, [1] strona : faksymilia, fotografie, ilustracje ; 24 cm.
(Seria Bezpieczeństwo B)
Bibliografia, netografia na stronach 345-[371].
Opis od wydawcy Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarowane. Tematy ujęte naukowo, technicznie i prawnie. Wymiary polityczne i wojskowe uwidaczniają, jak współcześnie prowadzone są operacje informacyjne i walka informacyjna. Treść może stanowić wartościową wiedzę dla ekspertów, urzędników państwowych, studentów kierunków technicznych i społecznych. W dzisiejszym globalnym społeczeństwie, gdzie strumienie informacji płyną nieustannie i trudno jest w prosty sposób odróżnić prawdę od fałszu, książka ta odkrywa subtelne gry propagandy, operacji informacyjnych, dezinformacji i działań w cyberprzestrzeni, ukazując, jak te potężne narzędzia są wykorzystywane do manipulacji społeczeństwem. (…) Analizując poszczególne techniki propagandy, działań informacyjnych autor odnosi się zarówno do wydarzeń historycznych, jak również do współczesnych studiów przypadku. Czy potrafisz rozróżnić prawdziwe informacje od zmyślonych narracji? Jak państwa wykorzystują propagandę do formowania obrazu wewnętrznego i zewnętrznego? Czy w erze cyfrowego chaosu jesteśmy bezbronni wobec inwazji dezinformacji? Te pytania stają się kluczowe w obliczu dzisiejszych wyzwań i rozwoju technologicznego, gdzie granice między faktem a fikcją rozmywają się na naszych ekranach i w naszych umysłach. Gen. dyw. Karol Molenda pierwszy Dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni Czy każde zdanie na okładce książki o propagandzie ma charakter propagandowy? A ilustracja, rysunek, czcionka? Czy ta książka to w istocie poradnik dla influencerów? Co w tej publikacji zostaje zdekodowane? Tego dowiecie się dopiero po lekturze dzieła, które Łukasz O. napisał. Czy użycie inicjału nazwiska Autora – sugerujące, że jest on osobą, której postawiono zarzuty karne – jest chwytem propagandowym? Czytać, czytać, czytać! Prof. Andrzej Zybertowicz badacz ukrytych mechanizmów życia społecznego, autor książki „Cyber kontra real” Na początku było słowo: od tego rozpoczyna Autor swoją opowieść o życiu w erze informacyjnej, w której to właśnie słowo, jako główny obok obrazu nośnik informacji, nabiera coraz większej i powszechnej mocy. Poświęca ją w szczególności szeroko rozumianej – negatywnie i pozytywnie - propagandzie jako informacyjnemu wywieraniu wpływu. Jest to książka o sterowaniu informacyjnym innymi w myśl własnych celów i zamiarów. Autor przeprowadza Czytelnika przez różnorodne meandry i konkretne przykłady takiej praktyki w postaci presji informacyjnej, działań edukacyjnych czy też komunikacji strategicznej. Pokazuje je zarówno w obszarze życia cywilnego, jak i w warunkach wojennych, poświęcając sporo miejsca ostatniej wojnie w Ukrainie. Prof. dr hab. Stanisław Koziej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 264856 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33823 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej