Socjotechnika
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(111)
Forma i typ
Książki
(105)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Artykuły
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Proza
(3)
Publikacje informacyjne
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(211)
tylko na miejscu
(29)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(53)
Kielce - Czytelnia
(17)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(14)
Busko zdrój - czytelnia
(1)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(14)
Jędrzejów - czytelnia
(1)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(15)
Końskie - wypożyczalnia
(13)
Końskie - czytelnia
(1)
Opatów - wypożyczalnia
(11)
Opatów - czytelnia
(1)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(16)
Ostrowiec - czytelnia
(7)
Pińczów - wypożyczalnia
(6)
Pińczów - czytelnia
(3)
Sandomierz - wypożyczalnia
(26)
Sandomierz - czytelnia
(1)
Starachowice - wypożyczalnia
(18)
Starachowice - czytelnia
(4)
Staszów - wypożyczalnia
(12)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(13)
Włoszczowa - czytelnia
(1)
Autor
Cialdini Robert B
(11)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(10)
Cialdini Robert B. (1945- )
(7)
Wojciszke Bogdan
(6)
Doliński Dariusz (1959- )
(4)
Karwat Mirosław (1953- )
(4)
Podgórecki Adam (1925-1998)
(4)
Czapów Czesław (1925-1980)
(3)
Hadnagy Christopher
(3)
Kossecki Józef
(3)
Baran Bogdan (1952- )
(2)
Dziuban Anna
(2)
Greene Robert
(2)
Hartley Gregory
(2)
Huxley Aldous (1894-1963)
(2)
Kaczmarek Olga
(2)
Karinch Maryann
(2)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(2)
Kasowska-Pedrycz Katarzyna
(2)
Mleczko Andrzej
(2)
Podgórecki Adam
(2)
Rodziewicz Dobrosław
(2)
Szczepański Jan (1913-2004)
(2)
Znyk Paweł
(2)
Abgrall Jean-Marie (1950- )
(1)
Almeida Fabrice d'
(1)
Auriga Monika
(1)
Baranowski Mariusz
(1)
Barański Janusz
(1)
Barbaro Bogdan (1949- )
(1)
Beauvois Jean-Léon (1943- )
(1)
Bladowska Ewa
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Brock Timothy C. (1935- )
(1)
Brudzewski Julian
(1)
Bucki Piotr
(1)
Budny Teodor
(1)
Błoch Bogusława
(1)
Cialdini Robert
(1)
Clayton Mike
(1)
Conley Kevin (1960- )
(1)
Cutler Max (1990- )
(1)
Doliński Dariusz
(1)
Drozdowski Krzysztof
(1)
Duda Aneta
(1)
Dudek Zenon Waldemar (1957- )
(1)
Dynkowski Maciej
(1)
Dzierża Wiesława
(1)
Ejsmont Ilona
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Fexeus Henrik (1971- )
(1)
Fisher Max
(1)
Fudali Jolanta
(1)
Giermanowska Ewa
(1)
Grabski Stanisław (1871-1949)
(1)
Green Melanie C
(1)
Grzyb Tomasz (psycholog)
(1)
Hassan Stephen
(1)
Hogan Kevin
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Iłowiecki Maciej (1935- )
(1)
Jansen Kamila
(1)
Jones E. Michael (1948- )
(1)
Joule Robert-Vincent (1948- )
(1)
Kaczorowski Paweł (1957- )
(1)
Kalinowski Marian Leon
(1)
Kaprocki Bolesław
(1)
Kasiński Krzysztof (amerykanista)
(1)
Kirschner Josef
(1)
Klepka Rafał
(1)
Konewka Michał
(1)
Kornat Marek (1971- )
(1)
Kossecki Józef (1936- )
(1)
Kowaleczko-Szumowska Monika
(1)
Kozielecki Józef (1936- )
(1)
Kubin Jerzy
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Lakhani Dave (1965- )
(1)
Laskowska Elżbieta
(1)
Le Bon Gustave (1841-1931)
(1)
Legutko Piotr
(1)
Legutko Piotr (1960-)
(1)
Lubecka Joanna (nauki o polityce)
(1)
Luboński Paweł (tłumacz)
(1)
Machnik Marcin
(1)
Madajczyk Piotr (1959- )
(1)
Maruszewski Tomasz (1946- )
(1)
Masłowski Władysław (1933-1986)
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(1)
Mirkowicz Tomasz (1953-2003)
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Mlicki Marek Krzysztof (1955-1998)
(1)
Morka Jerzy (1956- )
(1)
Murawski Krzysztof (1954- )
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Orwell George (1903-1950)
(1)
Pabijańska Monika
(1)
Patterson Miles L
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(9)
1970 - 1979
(13)
1960 - 1969
(2)
1930 - 1939
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
1901-2000
(6)
1939-1945
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(108)
nieznany (pol)
(3)
Język
polski
(109)
angielski
(1)
Odbiorca
Dyrektorzy
(2)
Dziennikarze
(2)
Nauczyciele
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Aktorzy
(1)
Coachowie
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Prawnicy
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Telemarketerzy
(1)
Trenerzy pracy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(3)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4695)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Socjotechnika
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3718)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3295)
Wychowanie przedszkolne
(3239)
Wychowanie
(2692)
Język angielski
(2349)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1833)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1746)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1681)
Wychowanie w rodzinie
(1674)
Wojsko
(1656)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1633)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1429)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1265)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1077)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1050)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(943)
Żydzi
(929)
Uczenie się
(909)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(859)
Dzieci
(851)
Osobowość
(845)
Zarządzanie
(835)
Psychoterapia
(813)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(792)
Gry i zabawy
(790)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(780)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(740)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(726)
Teatr polski
(718)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(702)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Relacje międzyludzkie
(669)
Rodzice
(668)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(656)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Sport
(632)
Kształcenie
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(610)
Powieść rosyjska
(604)
Postawy
(601)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Mythoi
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(6)
1901-
(5)
1945-1989
(3)
1989-
(3)
1801-1900
(2)
1989-2000
(2)
2001-0
(2)
1701-1800
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Londyn (Wielka Brytania)
(3)
Niemcy
(2)
Nowy Meksyk (Stany Zjednoczone ; stan)
(2)
ZSRR
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Francja
(1)
Jonestown (Gujana)
(1)
Kanada
(1)
Litwa
(1)
Meksyk
(1)
Rosja
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Uganda
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Opracowanie
(5)
Monografia
(4)
Podręcznik
(4)
Podręczniki
(4)
Dystopia
(3)
Powieść
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(2)
Bibliografia
(2)
Fantastyka
(2)
Publicystyka
(2)
Reportaż
(2)
Science fiction
(2)
Biografia
(1)
Esej
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Recenzja
(1)
Synteza
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(18)
Socjologia i społeczeństwo
(16)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Rozwój osobisty
(5)
Historia
(4)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Religia i duchowość
(1)
111 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert B. Cialdini ; przekł. Bogdan Wojciszke. - Nowe poszerz. wyd. 6 w jęz. pol. - Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2011. - 326 s. : il. ; 25 cm + 1 płyta (CD) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Bestseller.)
Bibliogr. s. 295-316.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 250848 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert B. Cialdini ; przekł. Bogdan Wojciszke. - Nowe poszerz. wyd. 6 w jęz. pol. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2012. - 324 s. : il. ; 25 cm + 1 płyta (CD) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Bestseller.)
Bibliogr. s. 295-316.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 251387, 251388 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert B. Cialdini ; przekład Bogdan Wojciszke. - Wydanie czwarte. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2001. - 271, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykres ; 24 cm.
(Seria Psychologii Społecznej)
Na stronie tytułowej: Nowe uzupełnione wydanie.
Bibliografia na stronach 247-262. Indeksy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S/300 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44745 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23195 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 251-264. - Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35897 (1 egz.)
Ostrowiec - czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45380 (1 egz.)
Sandomierz - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 38189 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Społeczna.)
Bibliogr. s. 251-264. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46238 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 244292 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 41332 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46381 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25743 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 26156 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29037 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48467 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 452-[462].
Tajemnice, morderstwa, terror. Cała prawda o sektach i technikach manipulacji stosowanych przez ich przywódców. Kim był przywódca sekty narkosatanistów, która owijała drutem ciała swoich ofiar, aby potem móc z ich kręgosłupów robić magiczne naszyjniki? Jak Keith Raniere sprawił, że uczestniczki warsztatów samorozwoju zamieniły się w grupę seksualnych niewolnic, którym wypalano na ciele jego inicjały? W jaki sposób Jim Jones doprowadził ponad 900 swoich wyznawców do największego masowego samobójstwa? Co tak naprawdę dzieje się wewnątrz sekt? Co sprawia, że ich przywódcy są w stanie uwodzić tłumy? Dlaczego tak wiele osób fanatycznie wyznaje absurdalne i groźne idee? Dzięki sprzedaży błogosławieństw Bhagwan Shree Rajneesh mógł sobie bez problemu pozwolić na zakup 93 rolls-royce'ów. Charles Manson potrafił tak zmanipulować członków swojej Rodziny, że w jego imieniu dokonywali makabrycznych zbrodni - w tym zabójstwa ciężarnej Sharon Tate. Przed wami historia dziewięciu sekt stworzonych przez ludzi, których psychopatyczne skłonności sprawiały, że bezlitośnie wykorzystywali każdą słabość ludzkiej natury. Sekty to jedyna taka książka - przeraża i fascynuje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264695 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33722 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 29129 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43047 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 123742, 123741 (2 egz.)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19559, 18920 (2 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18023 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12994 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20498, 20628 (2 egz.)
Pińczów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11251, 11252 (2 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12350 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Socjotechnika w zakładzie pracy / Czesław Czapów. - Wyd. 2 uzup. - Warszawa : Instytut Wydawniczy CRZZ, 1977. - 371, [1] s. : err. ; 20 cm.
Symbol UKD: 304.44:331.1:316.334.22
Bibliogr.
Spis treści również ang.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134122, 134121 (2 egz.)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23173 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16211 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18064 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17233 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 316.334.22:331.101.3
Bibliogr.
Spis treści ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117526, 117528, 117527 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 231032/czyt.316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [393]-403. Indeksy.
Wchodzisz do sklepu, żeby kupić chleb, makaron i owoce. Po chwili wychodzisz, a w siatce z zakupami, poza tym, co pierwotnie zamierzałeś kupić, masz jeszcze paczkę chipsów, dwie gazety i los na loterię. Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego zdecydowałeś się na zakup tych rzeczy? Któregoś dnia do twoich drzwi puka mężczyzna oferujący nowy rodzaj łącza internetowego. W zasadzie jesteś zadowolony z jakości usług oferowanych przez twojego obecnego dostawcę, ale po kilku minutach rozmowy postanawiasz przyjąć nową ofertę. Zamykasz drzwi i dopiero wtedy zadajesz sobie pytanie: DLACZEGO? Czy te przykłady brzmią znajomo? A może chciałbyś raczej wywierać wpływ na innych ludzi niż im ulegać? Jeżeli tak, to bez wątpienia zainteresuje cię książka napisana przez dwóch psychologów społecznych, którzy badają najczęściej stosowane techniki wpływu społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44820 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53626 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52234 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki wpływu społecznego / Dariusz Doliński. - Warszawa : "Scholar", cop. 2005. - 334, [1] s. : il. ; 25 cm.
(Wykłady z Psychologii t. 12)
Bibliogr. s. 301-323.
Zawiera: Rozdział 1. Wprowadzenie; Powszechność sytuacji związanych z wpływem społecznym, czyli trzy minuty z życia Autora; 450 wolt; Dlaczego ulegają? Odpowiedź Stanleya Milgrama; Dlaczego ulegają? Odpowiedzi alternatywne; Nie tylko prąd, czyli pożegnanie z pewną iluzją; Pełne koło psychologii społecznej i efekt ruskiej zimy; Podsumowanie.
Zawiera: Rozdział 2. Sześć reguł podstawowych. Propozycja Roberta Cialdiniego; Reguła wzajemności; Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Reguła niedostępności; Podsumowanie.
Zawiera: Rozdział 3. "Stopa w drzwiach"; Pionierskie badania Freedmana i Frasera; Autopercepcja jako mechanizm tłumaczący efektywność "stopy w drzwiach"; Skutek czy usiłowanie jako podstawa autopercepcji?; Co się zmienia w percepcji siebie?; Modyfikatory i ograniczenia efektywności techniki "stopa w drzwiach"; Autopercepcja? Tak, ale...; Osobowościowe determinanty podatności na technikę "stopa w drzwiach"; Podsumowanie.
Zawiera: Rozdział 4. Inne techniki sekwencyjne; "Drzwi zatrzaśnięte przed nosem"; Technika "karate"; "Niska piłka"; Porównanie różnych technik sekwencyjnych - podobieństwa i różnice; Podsumowanie.
Zawiera: Rozdział 5. Techniki odwołujące się do mechanizmów egotystycznych i autoprezentacyjnych; Posługiwanie się imieniem indagowanego; Incydentalne podobieństwo; Uświadamianie hipokryzji; Świadek interakcji; Podsumowanie.
Zawiera: Rozdział 6. Wahanie, wahanie i decyzja na "tak"; To nie wszystko; "Dobrze to rozegraj"; Podsumowanie.
Zawiera: Rozdział 7. Blisko, bliżej, najbliżej; Bezpośredniość kontaktu a uległość; Moc dotyku; Podsumowanie.
Zawiera: Rozdział 8. Nastrój i pobudzenie emocjonalne; Pobudzenie fizjologiczne i wpływ społeczny; Rola pozytywnego i negatywnego nastroju; Pozytywny nastrój - pozytywne stany poznawcze - uległość; Podsumowanie.
Zawiera: Rozdział 9. Emocje kontrolujące; Lęk i uległość; Poczucie winy i wstydu; Zakłopotanie; Podsumowanie.
Zawiera: Rozdział 10. Huśtawka emocji; Huśtawka - uległość. Argumenty empiryczne; Huśtawka i uległość - w poszukiwaniu mechanizmu; Huśtawka emocjonalna, bezrefleksyjność i uległość; Deficyty zasobów poznawczych; Dalsze pytania; Podsumowanie.
Zawiera: Rozdział 11. Wyobraźnia i przewidywanie; Scenariusze wyobraźni; Czasem wystarczy zapytać; Podsumowanie.
Zawiera: Rozdział 12. Słowa, słowa, słowa; Słowo "proszę" - czy zawsze magiczne?; "Liczy się każdy grosz"; Pułapka uniknięcia konfrontacji; 17 centów, czyli poproś w sposób nietypowy; Zgodność celu i uzasadnienia podjęcia działania; Etykietowanie; Podsumowanie.
Zawiera: Rozdział 13. Jak się dzisiaj czujesz?; Najpierw spytaj o samopoczucie - radzi Daniel Howard; Wątpliwości co do mechanizmu psychologicznego; Alternatywne propozycje teoretyczne; poprawa nastroju wywołana werbalną deklaracją oraz bliskość relacji interpersonalnych; Podsumowanie.
Zawiera: Rozdział 14. Siła dialogu; Monolog i dialog jako podstawowe tryby komunikacji; Uwikłanie w dialog jako mechanizm tłumaczący efektywność techniki "stopa w ustach"; Uwikłanie w dialog jako metatechnika wpływu społecznego; Podsumowanie.
Zawiera: Rozdział 15. Zakończenie.
Książka
W koszyku
Techniki wpływu społecznego / Dariusz Doliński. - Warszawa : "Scholar", cop. 2005. - 334, [1] s. : il. ; 25 cm.
(Wykłady z Psychologii t. 12)
Bibliogr. s. 301-323.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 240633 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 240632/czyt.316 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45845 (1 egz.)
Ostrowiec - czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49242 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43625 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38118 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24848 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27460 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 242231 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 199-216.
W filmie "Raport mniejszości", czyli ponad dwadzieścia lat temu, krytycznie odwoływano się do niestandardowych form reklamy, już wówczas coraz bardziej dominujących w przestrzeni publicznej. Znacząca jest scena, w której Tom Cruise biegnie przez centrum handlowe, atakowany interaktywnymi hologramami koncernów Guinness, Toyota, Nokia, Pepsi, zachętami do skorzystania z kart płatniczych American Express oraz pytaniami, czy podobają mu się podkoszulki, które ostatnio kupił w sklepie Gap. Osoby, które aktor mija, także otrzymują spersonalizowane biometrycznie porady i zaproszenia handlowe. Wirtualne monety zwracają się do nich po imieniu dzięki procesom skanowania ich siatkówek, co w 2054 roku - zgodnie z fabułą filmu - ma być tak powszechne jak obecnie monitorowanie obiektów kamerami. Scena przedstawiająca doświadczenie przebywania w tego typu wirtualnej, poszerzonej rzeczywistości (ang. augmented reality), niemożliwej do uniknięcia, może wywoływać niepokój. Zwłaszcza, że dość prawdopodobne wydaje się jej urzeczywistnienie w niedalekiej przyszłości. Przesłanie tej sceny można by traktować jako głos krytyki społecznej wskazujący na komercjalizację przestrzeni publicznej, wszechobecność reklamowych znaków, gdyby nie fakt, że jedna czwarta budżetu tego filmu pochodziła od koncernów lokujących w nim swoje produkty. Przykładowo, koncern Toyota zapłacił 5 milionów dolarów za pokazanie futurystycznie wyglądającego auta Lexus Mag-Lev, a Nokia 2 miliony dolarów, dzięki czemu bohaterowie filmu korzystali z zestawów słuchawkowych tej marki. Film otrzymał rekordowe jak na tamte czasy 20 milionów dolarów z umów o lokowanie produktu. z Wprowadzenia
CZĘŚĆ I BRANDCASTING – TEORIA
Rozdział 1. Brandcasting – istota procesu 1.1. Definicja brandcastingu 1.2. Wybrane teorie społeczne w opisie brandcastingu – konceptualizacja władzy i oporu 1.2.1. Władza jako „zarządzanie możliwościami” konsumenta 1.2.2. Opór i „strategiczne gry wolności” 1.2.3. W kierunku equilibrium 1.3. Społeczny kontekst rozwoju brandcastingu 1.4. Socjotechniki brandcastingu i ich skuteczność 1.4.1. Hybrydyzacja medialnych form i treści 1.4.2. Miękkie strategie pull i skuteczność oddziaływania
Rozdział 2. Brandcasting – cechy procesu 2.1. Niewidoczność nadawcy 2.2. Zdystansowanie odbiorcy? 2.3. „Reżim zaangażowania” 2.4. Interaktywność i dialogiczność? 2.5. Autentyczność narracji? 2.6. Nietypowość dyskursu 2.7. Wiarygodność dyskursu? 2.8. Marka – nieunikniona, ale mało widoczna
Rozdział 3. Techniki brandcastingu 3.1. Advertainment i lokowanie produktu 3.2. Branded entertainment 3.3. Branded content 3.4. Reklama natywna 3.5. Typy reklamy natywnej 3.6. Advertorial
CZĘŚĆ II BRANDCASTING – BADANIA
Rozdział 4. Dotychczasowe badania technik brandcastingu 4.1. Opinie o reklamie natywnej 4.1.2. Opinie o reklamie natywnej porównywanej z internetową reklamą banerową (rb) 4.1.3. Opinie o medium, w którym publikowane są reklamy natywne 4.2. Czynniki skuteczności reklamy natywnej 4.2.1. Rozpoznanie reklamy natywnej jako tekstu perswazyjnego 4.2.2. Typ i miejsce oznaczenia a rozpoznanie reklamy natywnej jako tekstu perswazyjnego 4.2.3. Oznaczenie reklamy natywnej a jej skuteczność 4.3. Podsumowanie
Rozdział 5. W stronę konceptualizacji reklamy natywnej 5.1. Pytania badawcze 5.2. Wyniki badań własnych 5.2.1. Proporcje treści redakcyjnych i komercyjnych 5.2.2. Typy advertoriali 5.2.3. Typy organizacji – zleceniodawców reklamy natywnej i jej treści 5.2.4. Formalne cechy advertoriali i sposoby ich oznaczania Transparentność charakteru przekazu reklamy natywnej 5.2.5. Typy odniesień do tekstu dziennikarskiego – podobieństwa i różnice Wielkość, typografia, gatunek Źródła informacji natywnej Analiza wewnętrznej struktury advertoriali Zgodność znaczeń marki z tematyką poruszaną w tekście 5.2.6. Poziomy integracji – wzrastająca obecność marki w mediach
Rozdział 6. Badania odbioru reklamy natywnej i advertoriali 6.1. Teoretyczne ramy badań odbioru reklamy natywnej i advertoriali – pytania badawcze 6.1.1. Model wiedzy o perswazji (ang. persuasion knowledge model – PKM) 6.1.2. Reklama natywna w kontekście modelu przetwarzania informacji 6.1.3. Teoria reaktancji psychologicznej 6.2. Metodologia badań 6.2.1. Charakterystyka grupy badawczej jako przedstawicieli pokolenia X. Proces rekrutacji Czytelnicy „Newsweeka” 6.2.2. Opis procedury i kategorii badawczych 6.3. Wyniki badań własnych 6.3.1. Wiedza o perswazji na przykładzie reklam natywnych Źródła finansowania tygodnika „Newsweek” Pojęcie, cechy, sposób działania reklamy natywnej Typy reklam – preferencje Rozpoznanie reklamowego charakteru tekstu 6.3.2. Opinie o reklamie natywnej Pozytywne opinie/doświadczenia Negatywne opinie/doświadczenia Poczucie bycia oszukanym Typy postaw wobec reklamy natywnej 6.3.3. Sposoby radzenia sobie z reklamą natywną Reaktancja a taktyki radzenia sobie z perswazją Taktyki radzenia sobie z reklamą – kompetencje, deklarowana skuteczność 6.3.4. Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264750 / czyt. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Albo albo : problemy psychologii i kultury ; 2/2001)
Stanowi nr 2/2001 wydawnictwa ciągłego "Albo albo : problemy psychologii i kultury".
Bibliogr. przy niektórych artykułach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50852 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Jak zrozumieć innych i wpływać na nich tak, by tego nie zauważyli.
Bibliografia, netografia na stronach [238]-241.
Nauka czytania w myślach nie jest tak szalonym pomysłem, jak mogłoby się wydawać. Podczas każdej interakcji wysyłamy szereg sygnałów niewerbalnych, często silniejszych niż wypowiadane przez nas słowa. Sztuka czytania w myślach uczy, jak wpływać na innych, przekonując ich do swojego sposobu myślenia. Bazując na psychologii kognitywnej, Henrik Fexeus wyjaśnia, jak czytelnik może się dowiedzieć, co czuje druga osoba - i dzięki temu kontrolować jej myśli i przekonania. Fexeus oferuje praktyczne wskazówki umożliwiające opanowanie sztuki perswazji, co zwiększy twoją pewność siebie zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Proste ćwiczenia zawarte w książce poprawią twoją samoświadomość, ujawniając, jak jesteś postrzegany przez innych. Niezależnie od tego, czy chcesz awansować, negocjować podwyżkę, nawiązywać kontakty jak profesjonalista, znaleźć miłość czy wykryć kłamcę, Sztuka czytania w myślach pokazuje, jak odkryć, co ludzie naprawdę mówią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264707 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mjanma - wzrost ekstremistycznych nastrojów prowadzący do jednego z największych ludobójstw od czasów II wojny światowej i rzezi ludności Rohingja. Sri Lanka - rozruchy na tle religijnym. USA - chaos informacyjny zakończony najbardziej kontrowersyjnymi wyborami prezydenckimi w historii Stanów Zjednoczonych. Genezy wszystkich tych wydarzeń możemy szukać w feedzie mediów społecznościowych. Max Fisher w ramach kilkuletniego dziennikarskiego śledztwa badał aktualności wyświetlane na naszych tablicach oraz to, jak w sieci pogłębiają się podziały i jak zadomawiają się w niej nienawiść i dezinformacja. W swojej książce razem z „uciekinierami” z Doliny Krzemowej szuka źródeł tych zjawisk. Analizuje również społeczne i psychologiczne aspekty naszego funkcjonowania w internecie, krytycznie przyglądając się sterującym nimi algorytmom nastawionym na pochłanianie naszego czasu. Patrzy na ręce gigantów Big Techu: Marka Zuckerberga, Andrew Boswortha, Yishana Wonga, Erica Schmidta, Susan Wojcicki czy Jacka Dorseya, którzy pod przykrywką szerzenia wolności słowa zwiększają polaryzację, a z powstałej dezinformacji czerpią wielomilionowe zyski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264726 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej