Dziecko z FAS
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(35)
Forma i typ
Artykuły
(22)
Książki
(11)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje informacyjne
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(6)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(4)
Kielce - Czytelnia
(2)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(2)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(2)
Końskie - wypożyczalnia
(3)
Opatów - wypożyczalnia
(1)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(2)
Pińczów - wypożyczalnia
(1)
Pińczów - czytelnia
(1)
Sandomierz - wypożyczalnia
(1)
Starachowice - czytelnia
(3)
Staszów - wypożyczalnia
(4)
Włoszczowa - czytelnia
(1)
Autor
Liszcz Krzysztof
(3)
Skwarczek Beata
(3)
Trojan Elżbieta
(3)
Bojarska Lucyna
(2)
Kot Urszula
(2)
Przybysz-Zaremba Małgorzata
(2)
Szefler Elżbieta
(2)
Tomanik Małgorzata
(2)
Banach Marek
(1)
Bieńkowska Izabela. Metody wspomagające pracę dydaktyczną nauczyciela akademickiego
(1)
Brosowska Beata
(1)
Cytowska Beata
(1)
Dmochowska Halina
(1)
Domagała Aneta
(1)
Drzezga Agnieszka
(1)
Dziewałtowska Olga
(1)
Fìlìpčuk Natalìâ Vasilìvna. Współczesne problemy rozwoju pedagogiki muzealnej w Ukrainie
(1)
Gardian-Miałkowska Renata
(1)
Gardian-Miałkowska Renata. Zachowania suicydalne dzieci i młodzieży w świetle badań
(1)
Gardian-Miałkowska Renata. Zapobieganie zachowaniom suicydalnym
(1)
Gebreselassie Jolanta. Gotowość logopedów do realizacji zadań w zakresie profilaktyki zaburzeń komunikacji
(1)
Gulińska-Grzeluszka Diana
(1)
Gładyszewska-Cylulko Joanna
(1)
Hetmańczyk Hewilia. Środowisko rodzinne a kompetencje społeczne uczniów w młodszym wieku szkolnym
(1)
Jadczak-Szumiło Teresa
(1)
Jagoszewska Iwona
(1)
Janas-Kozik Małgorzata
(1)
Jałowiecka-Frania Agata (1975- ). Aromaterapia, chromoterapia, luminoterapia i chil ball wsparciem oddziaływań logopedycznych
(1)
Jędrzejewska Agnieszka
(1)
Kaczan Teresa
(1)
Kaczmarek Bogusława Beata
(1)
Kaczmarska Barbara
(1)
Kaczorowska-Bray Katarzyna
(1)
Kazubowska Urszula. Holistyczna diagnoza rodziny jako najważniejszego środowiska wychowawczego w perspektywie familiologii
(1)
Kałamajska-Liszcz Katarzyna
(1)
Klecka Małgorzata
(1)
Klimczyk Piotr (psycholog). Samoocena ucznia w perspektywie pracy nauczyciela szkoły podstawowej
(1)
Kochanowicz Aneta
(1)
Kokot Katarzyna
(1)
Kuczkowski Jerzy
(1)
Lis Małgorzata
(1)
Lis-Zaldivar Anna. Współczesne dyskursy wokół diagnozy i terapii słuchu
(1)
Milewski Stanisław (1956- )
(1)
Minczakiewicz Elżbieta M
(1)
Mirecka Urszula
(1)
Miłek Katarzyna (pedagog). Bajkoterapia w edukacji dziecka w wieku przedszkolnym
(1)
Modelska Małgorzata
(1)
Okulicz-Kozaryn Katarzyna
(1)
Pawłowska-Jaroń Halina
(1)
Piekacz Anna
(1)
Piwko Krystyna
(1)
Pluskota Magdalena. Rodzaje zachowań ryzykownych wśród uczniów szkół ponadpodstawowych i sposoby ich niwelowania
(1)
Pluta-Wojciechowska Danuta
(1)
Polok Krzysztof. Changing the Known into the Fresh; Modernizing Traditional TEFL Methods and Techniques When Teaching English to Young Learners as a Segment of Lifelong Education
(1)
Przepióra Małgorzata
(1)
Przybysz-Zaremba Małgorzata. Diagnoza czynników ryzyka i czynników chroniących w zakresie zachowań suicydalnych młodzieży - zarys problemu
(1)
Raczyńska Ewelina
(1)
Radziwołek Marcin. Rodzaje zachowań ryzykownych wśród uczniów szkół ponadpodstawowych i sposoby ich niwelowania
(1)
Rokoszewski Konrad (1975- ). Metoda projektów jako element rozwoju kompetencji i narzędzie pracy pracowników socjalnych oraz edukatorów w kształceniu i pracy z młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Rudzińska-Rogoża Aneta
(1)
Rugała Hanna. Żywa biblioteka jako metoda edukacji antydyskryminacyjnej
(1)
Serdûk Oleksandr Sergìjovič. Instytucjonalizm jako kwintesencja mentalności społeczeństwa
(1)
Siedlaczek-Szwed Aleksandra. Aromaterapia, chromoterapia, luminoterapia i chil ball wsparciem oddziaływań logopedycznych
(1)
Sielicka Edyta. Szkoła w profilaktyce sytuacji granicznych
(1)
Skrocka Dorota. Dobre samopoczucie czy zdrowie psychiczne? Refleksje nad kondycją psychiczną współczesnego człowieka
(1)
Stepaniuk Joanna
(1)
Stokowska-Zagdan Elżbieta
(1)
Stopikowska Małgorzata (1970- ). Pomoc rodzinie i dziecku z FASD - okiem pedagoga: potrzeby, możliwości, propozycje rozwiązań systemowych
(1)
Strzałko Joanna
(1)
Szczupał Bernadeta
(1)
Szkoda Magdalena (1966- ). Changing the Known into the Fresh; Modernizing Traditional TEFL Methods and Techniques When Teaching English to Young Learners as a Segment of Lifelong Education
(1)
Tęcza-Ćwierz Jolanta
(1)
Wawrzyn Krzysztof
(1)
Weremczuk Ewa
(1)
Winczura Barbara
(1)
Zawadzka Bożena (pedagogika)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
angielski
(1)
Odbiorca
Logopedzi
(2)
Nauczyciele
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Pedagodzy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Język polski
(8121)
Dziecko
(5127)
Nauczanie
(4721)
Matematyka
(4662)
Literatura polska
(4117)
Dziecko z FAS
(-)
Powieść polska
(4019)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3759)
Nauczanie początkowe
(3712)
Szkolnictwo
(3344)
Historia
(3313)
Wychowanie przedszkolne
(3253)
Wychowanie
(2704)
Młodzież
(2357)
Rodzina
(2357)
Język angielski
(2351)
Pedagogika
(2241)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1835)
Sztuka
(1765)
Język rosyjski
(1746)
Wychowanie w rodzinie
(1700)
Oświata
(1693)
Kobieta
(1691)
Uczniowie
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1678)
Wojsko
(1660)
Literatura
(1653)
Chemia
(1535)
Kultura
(1444)
Język niemiecki
(1429)
Muzyka
(1410)
Opowiadanie polskie
(1365)
Biologia
(1309)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1289)
Psychologia
(1260)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1109)
Przyroda
(1078)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Nauka
(1055)
Internet
(1050)
Technika
(1022)
Bibliotekarstwo
(973)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(960)
Alkoholizm
(948)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Żydzi
(934)
Uczenie się
(925)
Dzieci
(884)
Młodzież szkolna
(884)
Miłość
(868)
Stosunki interpersonalne
(864)
Osobowość
(851)
Zarządzanie
(839)
Psychoterapia
(829)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Gry i zabawy
(794)
Czytelnictwo
(793)
Polityka międzynarodowa
(789)
Praca
(789)
Przedsiębiorstwo
(769)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(745)
Uczucia
(743)
Polacy za granicą
(734)
Rolnictwo
(718)
Teatr polski
(718)
Turystyka
(718)
Dramat polski
(716)
Komunikacja społeczna
(711)
Matura
(710)
Relacje międzyludzkie
(710)
Szkolnictwo wyższe
(708)
Opieka społeczna
(694)
Marksizm
(687)
Czytanie
(685)
Rodzice
(685)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(675)
Religia
(675)
Wychowanie obywatelskie
(665)
Etyka
(661)
Rośliny
(658)
Kształcenie
(644)
Astronomia
(635)
Język francuski
(635)
Sport
(635)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(620)
Komputery
(619)
Nałóg
(618)
Postawy
(610)
Powieść rosyjska
(604)
Temat: dzieło
Dziecko z FAS w szkole i w domu
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Kolumbia Brytyjska (Kanada)
(2)
Polska
(2)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(3)
Artykuł z czasopisma
(3)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(3)
Bibliografia
(3)
Opracowanie
(3)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Recenzje
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Medycyna i zdrowie
(6)
Psychologia
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Językoznawstwo
(1)
35 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Remedium.
Część pierwsza artykułu pt. "Metody pracy z dziećmi chorymi na PZA" w nr 6/2014 "Remedium".
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Engram)
Autor
Stokowska-Zagdan Elżbieta Przybysz-Zaremba Małgorzata Stepaniuk Joanna Przybysz-Zaremba Małgorzata. Diagnoza czynników ryzyka i czynników chroniących w zakresie zachowań suicydalnych młodzieży - zarys problemu Gardian-Miałkowska Renata. Zachowania suicydalne dzieci i młodzieży w świetle badań Kazubowska Urszula. Holistyczna diagnoza rodziny jako najważniejszego środowiska wychowawczego w perspektywie familiologii Hetmańczyk Hewilia. Środowisko rodzinne a kompetencje społeczne uczniów w młodszym wieku szkolnym Lis-Zaldivar Anna. Współczesne dyskursy wokół diagnozy i terapii słuchu Klimczyk Piotr (psycholog). Samoocena ucznia w perspektywie pracy nauczyciela szkoły podstawowej Fìlìpčuk Natalìâ Vasilìvna. Współczesne problemy rozwoju pedagogiki muzealnej w Ukrainie Skrocka Dorota. Dobre samopoczucie czy zdrowie psychiczne? Refleksje nad kondycją psychiczną współczesnego człowieka Serdûk Oleksandr Sergìjovič. Instytucjonalizm jako kwintesencja mentalności społeczeństwa Gebreselassie Jolanta. Gotowość logopedów do realizacji zadań w zakresie profilaktyki zaburzeń komunikacji Sielicka Edyta. Szkoła w profilaktyce sytuacji granicznych Pluskota Magdalena. Rodzaje zachowań ryzykownych wśród uczniów szkół ponadpodstawowych i sposoby ich niwelowania Radziwołek Marcin. Rodzaje zachowań ryzykownych wśród uczniów szkół ponadpodstawowych i sposoby ich niwelowania Gardian-Miałkowska Renata. Zapobieganie zachowaniom suicydalnym Bieńkowska Izabela. Metody wspomagające pracę dydaktyczną nauczyciela akademickiego Rugała Hanna. Żywa biblioteka jako metoda edukacji antydyskryminacyjnej Siedlaczek-Szwed Aleksandra. Aromaterapia, chromoterapia, luminoterapia i chil ball wsparciem oddziaływań logopedycznych Jałowiecka-Frania Agata (1975- ). Aromaterapia, chromoterapia, luminoterapia i chil ball wsparciem oddziaływań logopedycznych Miłek Katarzyna (pedagog). Bajkoterapia w edukacji dziecka w wieku przedszkolnym Polok Krzysztof. Changing the Known into the Fresh; Modernizing Traditional TEFL Methods and Techniques When Teaching English to Young Learners as a Segment of Lifelong Education Szkoda Magdalena (1966- ). Changing the Known into the Fresh; Modernizing Traditional TEFL Methods and Techniques When Teaching English to Young Learners as a Segment of Lifelong Education Stopikowska Małgorzata (1970- ). Pomoc rodzinie i dziecku z FASD - okiem pedagoga: potrzeby, możliwości, propozycje rozwiązań systemowych Rokoszewski Konrad (1975- ). Metoda projektów jako element rozwoju kompetencji i narzędzie pracy pracowników socjalnych oraz edukatorów w kształceniu i pracy z młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 37.015.3 37.012 37.013.82 159.922.7
Bibliografie, netografie przy pracach.
Jedna praca w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim i polskim przy pracach. Spis treści także w języku angielskim.
Diagnoza pedagogiczna przewiduje dwie orientacje. Pierwsza z nich – diagnoza pozytywna, przy doborze odpowiednich metod i form pracy terapeutycznej, rokuje pomyślną redukcję niepokojącego stanu na rzecz jego poprawy. Z kolei drugi typ diagnozy – negatywna przewiduje pogłębienie istniejącego problemu, zaburzenia, czy też zagrożenia. Zarówno diagnoza pozytywna, jak i negatywna zakłada pewien rozwój istniejącego problemu. Jednak jego następstwo nie zawsze może być pomyślne zarówno dla samej jednostki, grupy ludzi, czy też społeczeństwa. Trafne rozpoznanie, a następnie ocena ryzyka determinującego kierunek ewaluacji wcześniej zaistniałego problemu jest niezwykle ważnym momentem w praktyce pedagogicznej. Od nauczyciela/pedagoga/logopedy/diagnosty, współcześnie oczekuje się wysokich kompetencji w zakresie diagnozy, profilaktyki i terapii pedagogicznej. Na owe kompetencje składają się przede wszystkim wiedza teoretyczna, metodologiczna, sprawności oraz umiejętności praktyczne, a także samoświadomość w zakresie kompetencji osobistych. Posiadanie kompetencji w tych trzech obszarach pozwala opracować właściwy program pomocy dziecku, w którym zostaną uwzględnione najbardziej optymalne metody i formy pracy pedagogicznej. Na tym etapie ważna jest współpraca ze środowiskiem rodzinnym, w którym rozwija się dziecko. Zazwyczaj czynniki determinujące zaburzenia w harmonijnym rozwoju nie pochodzą z jednego źródła, nie tkwią tylko w osobowości dziecka, ale również w jego najbliższym otoczeniu społecznym. Identyfikowanie wszelkich zagrożeń i czynników działających destrukcyjnie na rozwój dziecka, jest jednym z elementów nie tylko diagnozy, ale przede wszystkim stanowi wstęp dobrze prowadzonej profilaktyki.[Od wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 264847 (1 egz.)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44567 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49940, 49886 (2 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53389 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 31701 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28971 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Szkoła Specjalna.
Konferencja w Bydgoszczy.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wychowanie i nauczanie dziecka z FAS tematem konferencji / Elżbieta Szefler. W: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - R. 48, nr 9 (2008), s. 62-64.
Dokument nadrzędny: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze.
Sympozjum naukowe w Bydgoszczy.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dziecko z Alkoholowym Zespołem Płodowym (FAS) : wybór bibliografii / oprac. Elżbieta Trojan. W: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - R. 52, nr 4 (2012), s. 63-64.
Gatunek
Symbol UKD: 61(045/046) 01/02(045/046)
Dokument nadrzędny: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dziecko z FAS : poradnik / Elżbieta Trojan. W: Nowa Szkoła. - R. 68, nr 3 (2012), s. 47-50.
Gatunek
Symbol UKD: 61(045/046)
Dokument nadrzędny: Nowa Szkoła.
Zawiera rec. książki: Dziecko z FAS w szkole i w domu / Krzysztof Liszcz. - Kraków, 2011.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Zawiera m.in.: S. 17-34 : Psychologiczne aspekty języka i mowy / Joanna Gładyszewska-Cylulko.
Zawiera m.in.: S. 35-52 : Zaburzenia rozwoju mowy i komunikacji u małych dzieci z autyzmem. Dylematy wczesnej diagnozy autyzmu / Barbara Winczura.
Zawiera m.in.: S. 53-64 : Język, mowa i komunikacja u dzieci z FAS - doniesienia z badań / Katarzyna Kokot.
Zawiera m.in.: S. 65-92 : Mowa i język dzieci z zespołem Downa - czynniki zakłucające / Bogusława Beata Kaczmarek.
Zawiera m.in.: S. 93-112 : Zaburzenia substancji segmentalnej czy wielowymiarowe zaburzenia rozwoju mowy dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia? / Danuta Pluta-Wojciechowska.
Zawiera m.in.: S. 113-128 : Komunikacja z dzieckiem z syndromem apallicznym - dylematy diagnostyczne / Aneta Kochanowicz.
Zawiera m.in.: S. 147-158 : Wczesne zabawy interakcyjne jako płaszczyzna rozwijania umiejętności komunikacyjnych u dzieci z zespołem Downa / Agnieszka Jędrzejowska.
Zawiera m.in.: S. 159-178 : Dziecko z zespołem Mobiusa w komunikacji interpersonalnej / Bernadeta Szczupał.
Zawiera m.in.: S. 197-22 : Wybrane aspekty procesu komunkacji u dzieci i młodzieży niedostosowanych społecznie / Małgorzata Przepióra.
Zawiera m.in.: S. 225-236 : Komunikacja dzieci przedszkolnych w grupach integracyjnych / Halina Dmochowska.
Zawiera m.in.: S. 251-270 : Sytuacja szkolna uczniów z zaburzeniami mowy w klasie i grupie rówieśniczej / Elżbieta M. Minczakiewicz.
Zawiera m.in.: S. 271-298 : Kompetencja komunikacyjna dzieci z niepełnosprawnością umysłową w stopniu lekkim w warunkach edukacji integracyjnej i specjalnej / Anna Regner.
Zawiera m.in.: S. 301-310 : Wybrane zagadnienia terapii dziecka z zaburzeniamu rozwoju mowy i komunikacji / Małgorzata Modelska.
Zawiera m.in.: S. 311-318 : Wspomaganie rozwoju komunikacji i odżywiania dziecka z rzadką chorobą genetyczną / Teresa Kaczan.
Zawiera m.in.: S. 319-336 : Wspomaganie pozawerbalnej komunikacji dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym i głębszą niepełnosprawnością intelektualną przez stymulację rozwoju emocjonalengo / Krzysztof Wawrzyn.
Zawiera m.in.: S. 337-354 : Znaczenie i wykorzystanie komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC) w porozumiewaniu się z osobami z głeboką niepełnosprawnością intelektualną / Beata Cytowska, Agnieszka Drzazga.
Zawiera m.in.: S. 371-386 : Wspomaganie komunikacji niewerbalnej między dzieckiem a nauczycielem przez muzykoterapię / Diana Gulińska-Grzeluszka.
Zawiera m.in.: S. 387-406 : Wspomaganie komunikacji niewerbalnej osób z niepełnosprawnością wzrokową przez sztukę / Joanna Gładyszewska-Cylulko.
Zawiera m.in.: S.407-420 : Wspieranie komunikacji osób niesłyszących w wirtualnym świecie internetu / Iwona Jagoszewska.
Zawiera m.in.: S. 421-431 : Wybrane aspekty diagnozy i terapii trudności komunikacyjnych u dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego / Aneta Rudzińska-Rogoża.
Streszcz. ang. przy pracach.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Zawiera: S. 17-25 : Znaczenie interakcji społeczno-wychowawczych we współczesnym systemie edukacji / Zofia Żukowska, Ryszard Żukowski.
Zawiera: S. 27-33 : Intuicyjne koncepcje nauczycieli a rozwój twórczych predyspozycji uczniów / Irena Pufal-Struzik.
Zawiera: S. 42-51 : Dojrzałość nauczycieli warunkiem twórczego rozwoju i przetrwania cywilizacji / Alina Rynio.
Zawiera: S. 53-64 : Rola wartości moralnych w wychowaniu szkolnym / Dariusz Adamczyk.
Zawiera: S. 65-75 : Z badań nad wartościami młodzieży szkół zawodowych / Mariola Wojciechowska.
Zawiera: S. 79-87 : Zdrowie uczącej się młodzieży wartością w pedagogice / Bożena Zawadzka, Dorota Kozieł, Edyta Naszydłowska.
Zawiera: S. 89-98 : Wieloaspektowość oddziaływań terapeutycznych dzieci przewlekle i terminalnie chorych / Józef Binnebesel.
Zawiera: S. 99-105 : Zdrowie jako wartość w różnych okresach życia człowieka / Elżbieta Nowak, Przemysław Nowak.
Zawiera: S. 107-113 : Kształcenie zawodowe uczniów z ujemnym bilansem zdrowia / Stefan M. Kwiatkowski, Halina Król.
Zawiera: S. 115-125 : Trudny okres diagnozy dziecka z zespołem ADHD / Małgorzata Wolska-Długosz.
Zawiera: S. 127-132 : Syndrom FAS nowym wyzwaniem dla edukacji / Mirosława Skawińska.
Zawiera: S. 133-141 : Rodzinne uwarunkowania zachowań agresywnych uczniów - perspektywa profilaktyki / Monika Szpringer, Andrzej Drapała, Grażyna Nowak-Starz.
Zawiera: S. 143-152 : Organizacje pozarządowe jako partnerzy wspierający szkołę w procesie wychowania i profilaktyki / Monika Szpringer, Andrzej Drapała.
Zawiera: S. 159-164 : Rola edukacji ekologicznej w kształtowaniu postaw ekologicznych w regionie świętokrzyskim / Irena Fudali.
Zawiera: S. 165-171 : Tradycja wartością wychowawczą / Lidia Pawelec.
Zawiera: S. 173-177 : Rola środowiska w edukacji uczniów w młodszym wieku szkolnym / Mirosława Parlak, Elżbieta Zyzik.
Zawiera: S. 179-186 : Wartość wycieczek szkolnych w procesie dydaktyczno-wychowawczym / Katarzyna Wesołowska.
Zawiera: S. 187-197 : Znaczenie nauczyciela szkoły podstawowej w organizacji czasu wolnego uczniów / Patrycja Hanyga-Janczak.
Zawiera: S. 199-203 : O poczuciu spełnienia jako możliwym celu ludzkich czynów / Janusz Sytnik-Czetwertyński.
Zawiera: S. 205-211 : Wspieranie funkcji wychowawczej szkoły poprzez realizację zajęć pozalekcyjnych z wykorzystaniem funduszy europejskich / Elżbieta Męcina-Bednarek.
Zawiera: S. 213-219 : Kształtowanie postawy sługi według błogosławionej Matki Teresy z Kalkuty / Zuzana Hollá.
Zawiera: S. 221-229 : Szkoła wobec egzystencjalnych problemów człowieka - postawy wobec śmierci / Karol Bidziński.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej