Kuszak Kinga
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(52)
Forma i typ
Artykuły
(42)
Książki
(10)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(1)
Kielce - Czytelnia
(1)
Opatów - wypożyczalnia
(1)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(2)
Staszów - wypożyczalnia
(2)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(1)
Włoszczowa - czytelnia
(1)
Autor
Boszczyk Marta
(722)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(556)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(488)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(484)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(441)
Kuszak Kinga
(-)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(440)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(430)
Lewicka Ewa
(417)
Puszczewicz Barbara
(398)
Prus Bolesław (1847-1912)
(375)
Kosiń Janina
(373)
Lewandowska Bożena
(370)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(346)
Goetz Magdalena
(344)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(334)
Shakespeare William (1564-1616)
(288)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(262)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(257)
Knajder-Sowa Anna
(253)
Cyrański Czesław
(247)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(240)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(221)
Faliszewska Jolanta
(218)
Trojan Elżbieta
(210)
Łoskot Małgorzata
(209)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(199)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(194)
Tuwim Julian (1894-1953)
(190)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(184)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(184)
Tarapata Ewa
(180)
Pronobis Małgorzata
(166)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(166)
Markiewicz Henryk (1922- )
(162)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(161)
Uniechowski Antoni (1903-1976)
(159)
Parandowski Jan (1895-1978)
(157)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(157)
Jodełka-Burzecki Tomasz (1919-1989)
(156)
Broniewski Władysław (1897-1962)
(154)
Praca zbiorowa
(153)
Staff Leopold (1878-1957)
(152)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(152)
Conrad Joseph (1857-1924)
(142)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(137)
Elsner Danuta
(136)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(136)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(136)
Engels Friedrich (1820-1895)
(135)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(135)
Łuba Małgorzata
(134)
Stróżyński Klemens
(133)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(132)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(130)
Marx Karl (1818-1883)
(130)
Rechnio-Kołodziej Beata
(128)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(128)
Włodno Danuta
(127)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(127)
Bratny Roman (1921- )
(125)
Jastrzębska Lidia
(125)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(124)
Krzeczkowska Eugenia
(123)
Smólska Janina (?-2002)
(123)
Hertz Paweł (1918-2001)
(122)
Jakubowska Alina
(122)
Lewik Włodzimierz (1905-1962)
(120)
Laere Karolina Van
(118)
Malczewski Artur
(118)
Myjak Józef
(118)
Putrament Jerzy (1910-1986)
(115)
Dobraczyński Jan (1910-1994)
(113)
Doroszewski Witold (1899-1976)
(113)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(112)
Misiorowska Ewa
(112)
Jaworowski Jerzy (1919-1975)
(111)
Szelburg-Zarembina Ewa (1899-1986)
(111)
Szweykowski Zygmunt (1894-1978)
(111)
Włodno-Furman Elżbieta
(111)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(110)
Rogoziński Julian (1912-1980)
(110)
Rusiecki Antoni Marian (1892-1956)
(109)
Garstka Tomasz
(108)
Lem Stanisław (1921-2006)
(108)
Krasiński Zygmunt (1812-1859)
(107)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(107)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(106)
Radzicki Józef
(106)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(105)
Stawar Andrzej (1900-1961)
(105)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(105)
Krasicki Ignacy (1735-1801)
(104)
Klemensiewicz Zenon (1891-1969)
(103)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(102)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(102)
Bunsch Karol (1898-1987)
(101)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(101)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(101)
Gomulicki Juliusz Wiktor (1909-2006)
(100)
Jaworowski Mieczysław
(100)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(52)
Język
polski
(52)
Odbiorca
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Temat
Dziecko
(34)
Samodzielność (psychol.)
(10)
Nauczanie początkowe
(6)
Wychowanie przedszkolne
(6)
Mowa
(5)
Rodzina
(5)
Język polski
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Wychowanie
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Frazeologia
(2)
Grupy rówieśnicze
(2)
Gry i zabawy
(2)
Literatura dla dzieci
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
Nauczyciele
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Recenzje
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkoła
(2)
Uczenie się
(2)
Uczniowie klas początkowych
(2)
Uczniowie szkół podstawowych
(2)
Aktywność twórcza
(1)
Andersen, Hans Christian (1805-1875)
(1)
Bajkoterapia
(1)
Baśń
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
COVID-19
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Drama
(1)
Dunn, Judy (1939- )
(1)
Dzieci
(1)
Dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym - nauczanie
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja wczesnoszkolna
(1)
Freinet, Celestyn (1896-1966)
(1)
Grupy róweiśnicze
(1)
Gry dramatyczne
(1)
Jezyk polski
(1)
Joga
(1)
Jąkanie
(1)
Język
(1)
Język dziecka
(1)
Język polski - nauczanie
(1)
Klasa szkolna
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Logopedia
(1)
Matematyka
(1)
Mindfulness
(1)
Mnemotechniki
(1)
Montessori, Maria (1870-1952)
(1)
Muzyka
(1)
Nadpobudliwość psychoruchowa
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie zdalne
(1)
Nałóg
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Pies
(1)
Postrzeganie
(1)
Praca zespołowa
(1)
Psychoedukacja
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Reemigracja
(1)
Reklama
(1)
Relacje rówieśnicze
(1)
Rozwód a dziecko
(1)
Rozwój
(1)
Rówieśnicy
(1)
Samodzielność dziecka
(1)
Socjoterapia
(1)
Steiner, Rudolf (1861-1925)
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Synektyka
(1)
Szanse
(1)
Sześciolatki
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Taniec
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Uczeń a szkoła
(1)
Uczucia
(1)
Wizualizacja
(1)
Wood, David J. (1944- )
(1)
Wychowanie religijne
(1)
Wydział Studiów Edukacyjnych (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ; Poznań)
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zachowanie
(1)
Zagrożenia
(1)
Zainteresowania
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zwierzęta
(1)
Żłobki
(1)
Temat: dzieło
Baśnie
(1)
Jak dzieci uczą się i myślą
(1)
Przyjaźnie dzieci
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Artykuł z czasopisma
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Spis osobowy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
52 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 252372/czyt.37 (1 egz.)
Włoszczowa - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 30061 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 331-343 i przy pracach.
Zawiera: S. 11-14 : Wstęp / Hanna Krauze-Sikorska, Konga Kuszak.
Zawiera: S. 17-18 : Wprowadzenie / Hanna Krauze-Sikorska, Kinga Kuszak.
Zawiera: S.19-31 : Dziecko jako homo creator. Podmiotowe i sytuacyjne determinanty aktywności twórczej dziecka w okresie średniego i późnego dzieciństwa / Hanna Krauze-Sikorska.
Zawiera: S. 33-44 : Aktywny rodzic - aktywne dziecko. W jaki sposób komunikacja w rodzinie sprzyja aktywnosci dziecka? / Kinga Kuszak.
Zawiera: S. 45-69 : Twórczy nauczyciel - twórczy uczeń / Grażyna Rura.
Zawiera: S. 71-79 : Środowisko lokalne w procesie edukacji dzieci i młodzieży / Anna Basińska.
Zawiera: S. 81-94 : Dziecko w środowisku rówieśników / Halina Sowińska.
Zawiera: S. 99-113 : Znaczenie zmysłowego postrzegania świata w procesie uczenia się w okresie średniego późnego dzieciństwa / Hanna Krauze-Sikorska.
Zawiera: S. 115-135 : Znane techniki - nowe rozwiązania / Grażyna Rura.
Zawiera: S. 137-150 : Rodzic i dziecko - wspólna przestrzeń edukacyjna / Kinga Kuszak.
Zawiera: S. 151-159 : Edukacja aktywnych zainteresowań - wielkie wyzwanie, jeszcze większe dylematy / Michał Klichowski.
Zawiera: S. 165-178 : Twórcza wizualizacja w procesie tworzenia nowej jakości uczenia się dziecka w okresie średniego i późnego dzieciństwa / Hanna Krauze-Sikorska.
Zawiera: S. 179-198 : Mnemotechniki - jak nauczyć dziecko w wieku wczesnoszkolnym uczyć się efektywnie / Anna Basińska, Klaudia Mikołajczyk.
Zawiera: S. 199-210 : Uczenie się i nauczanie matematyki - od dziecięcej ciekawości do rozwijania zainteresowań matematycznych / Olga Kopienka.
Zawiera: S. 211-220 : Nowoczesne media w edukacji dziecka / Michał Klichowski.
Zawiera: S. 221-243 : Bajka i baśń jako źródło nowych doznań edukacyjnych / Grażyna Rura.
Zawiera: S. 245-255 : Gry dramatyczne - uczymy dziecko poznawać samego siebie / Kinga Kuszak.
Zawiera: S. 259-266 : Synektyka w pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym / Agata Gajos.
Zawiera: S. 267-280 : Aktywne działanie przez ruch, czyli jak wykorzystać taniec i jogę w pracy edukacyjnej z dzieckiem / Joanna Jakubik-Hajdukiewicz.
Zawiera: S. 281-292 : Aktywna percepcja elementów dzieła muzycznego w propedeutycznej edukacji muzycznej / Katarzyna Wojciechowska.
Zawiera: S. 293-309 : Muzyczne inspiracje w pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym / Ewa Woźniczka.
Zawiera: S. 311-312 : Zakończenie / Hanna Krauze-Sikorska, Kinga Kuszak.
Zawiera: S. 313-329 : Słownik najważniejszych pojęć.
Aktywność jako przejaw i determinant rozwoju jednostki. Stymulatory i inhibitory rozwoju twórczej aktywności dziecka - znaczenie kontekstu jednostkowego i społecznego.
Komunikacja między małżonkami a funkcjonowanie dzieci. Typy komunikowanie się małżonków wg. M. A. Fitzpatricka. Komunikowanie się z dzieckiem sprzyjające stymulowaniu jego rozwoju (nastawienie dialogowe, nastawienie konformistyczne). Style komunikowania się z dzieckiem: Styl podmiotowy, styl przedmiotowo-bierny, styl przedmiotowo-aktywny. Modele komunikacja między rodzicem a dzieckiem wg J. Stewarta. Wyzwalanie aktywności dziecka poprzez sposób komunikowania się z nim.
Jakiego nauczyciela poszukują pracodawcy-dyrektorzy? Jakiego nauczyciela poszukują rodzice uczniów ? Jakiego nauczyciela poszukują uczniowie? Świadomość własnych kompetencji. Aktywny nauczycel - co to oznacza w praktyce? Aktywny uczeń - tylko w deklaracjach nauczycieli czy w codziennej praktyce szkolnej?
Czym jest środowisko lokalne? W jaki sposób nauczyciel może wykorzystać środowisko lokalne w procesie edukacji? Edukacja o środowisku lokalnym. Edukacja dla środowiska lokalnego. Edukacja poprzez środowisko lokalne.
Rozwój interakcji rówieśniczych. Motywy włączania się do grupy. Klasa jako teren interakcji rówieśniczych. Miejsce dziecka w grupie. Problemy przystosowawcze dziecka.
Istota percepcyjnego doświadczania świata. Stymulowanie i rozwijanie spostrzeżeń w procesie edukacji dziecka w okresie średniego i późnego dzieciństwa.
Pedagogika Rudolfa Steinera, Marii Montessori, Celestyna Freineta. Uczenie się przez aktywne działanie w przyjazanym otoczeniu montessoriańskiego przedszkola. Techniki Freineta na zajęciach szkolnych (Technika 1 - Planowanie pracy, Technika 2 - Materiały źródłowe (fiszki problemowe i autokreatywne), Technika 3 - Ekspresja słowna (korespondencja międzyszkolna, swobodny tekst, gazeta wychowawcza).
Co stanowi istotę wspólnej przestrzeni edukacyjnej?, Zaspokojenie potrzeb dziecka, Rozmowa z dzieckiem, Wspólna zabawa, Wspólne czytanie, Dzielenie się obowiązkami domowymi.
Zainteresowanie zainteresowaniami. Ekscentryzm zainteresowań. Dramatyzacja zainteresowań.
O istocie wizualizacji. Sterowana wizualizacja w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Co powinny uwzględniać warsztaty z wykorzystaniem sterowanej wizualizacji?
Wyobraźnia - największa potęga ludzkiego umysłu.Mnemotechniki naszej pamięci. Technika 1: Metoda Loci czyli Rzymski (nie tylko) Pokój, Technika 2: Zakładkowa metoda zapamiętywania - Cyfry-Haki, Technika 3: Metoda historyjek mnemotechnicznych, Technika 4: Technika obrazkowa, Technika 5: Tworzenie Map Skojarzeń.
Koncepcja nauczania realistycznego Hansa Freudenthala. Metoda czynnościowa Z. Krygowskiej. Czynności konkretne. Czynności wyobrażeniowe. Matematyka w przedszkolu i szkole. Dojrzałość do uczenia się matematyki.
Lektury w klasach młodszych. Co się stało z bajkami dla dzieci? Bajki i baśnie ze szkolnego kanonu. Baśnie H. Ch. Andersena. Calineczka. Asertywne prawa człowieka wg Herberta Fensterheima. Brzydkie kaczątko. Dziewczynka z zapałkami. Baśnie Charlesa Perrault. Kopciuszek (w wersji Hanny Januszewskiej). Czerwony Kapturek. Bajka współczesna. Bajka o swawolnym królewiczu. Bajka o swawolnym królewiczu (A.P. Urbański). Pilny list do św. Mikołaja (ks. M. Maliński). Terapeutyczne bajki Marii Molickiej. Bajka o mróweczce.
Zasady prowadzenie gry dramatycznej w pracy z dziećmi : Faza I - Przygotowanie, Faza II - Właściwa gra dramatyczna, Faza III - Omówienie działań. Techniki dramy i gry dydaktycznej (rozmowa, wywiad, etiuda pantomimiczna, rzeźba, improwizacja, stop-klatka, płaszcz eksperta, teatr forum, telefon zaufania, rola na podłodze, antycypacja i retrospekcja). Cele, które można osiągnąć wykorzystując grę dramatyczną w pracy z dziećmi.
Synektyka jako jedna z metod twórczego rozwiązywania problemów. Analogia personalna, analogia prosta, analogia symboliczna, analogia fantastyczna. Jak stosować synektykę w pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym? Propozycje zajęć dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym w oparciu o metodę synektyczną.
Taniec w pracy z dziećmi. Zastosowanie jogi w pracy z dziećmi. Bajki wprowadzające dzieci w świat jogi. Przykładowe ćwiczenia jogi. Zabawy i masaże urozmaicające zajęcia. Wykorzystanie piłek.
Możliwości ekspresyjne i percepcyjne małego dziecka w kontekście aktywnego odbioru dzieła muzycznego. Dziecięca recepcja dzieła muzycznego. Audycje muzyczne dla dzieci. Utrwalanie przeżycia muzycznego. Integralność działań twórczych i percepcyjnych: Interpretacja werbalna, Interpretacja ruchowa, Interpretacja plastyczna. Propozycje metodyczne rozwiązań (percepcyjne zabawy różnorodne).
Aktywność o charakterze muzycznym w przebiegu zajęć przedszkolnych na etapie wczesnoszkolnym. Muzyka w procesie dydaktyczno-wychowawczym. Obszar rozwijania kompetencji poznawczych oraz sprawności manualnej (doskonalenie orientacji w schemacie ciała, doskonalenie koordynacji wzrokowo-ruchowej, doskonalenie percepcji słuchowej, doskonalenie umiejętności naśladownictwa - koordynacja wzrokowo-ruchowo-słuchowa, doskonalenie umiejętności skupiania uwagi na zadaniu. Obszar emocji oraz nabywania doświadczeń interpersonalnych: doskonalenie umiejętności określania stanów emocjonalnych, rozwijanie kompetencji komunikacyjnych. Obszar rozwijania kompetencji twórczych: rozwijanie umiejętności improwizacji przy muzyce, z rekwizytami lub instrumentami muzycznymi, rozwijanie umiejętności niekonwencjonalnego sposobu muzykowania, rozwijanie ekspresji plastycznej inspirowanej muzyką.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak pomóc dziecku / Hanna Krauze-Sikorska, Kinga Kuszak. W: Życie Szkoły. - [R.] 61, nr 3 (2007), s. 5-10.
Dokument nadrzędny: Życie Szkoły.
Wspomaganie rozwoju dziecka z grupy ryzyka niepowodzeń szkolnych.
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 200.)
Symbol UKD: 316.346.3-053.2 159.922.7
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27510 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 201.)
Symbol UKD: 316.346.3-053.2 159.922.7
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27511 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Wczesnoszkolna : zeszyty kieleckie ISSN 2544-2651 Rocznik IV, numer 1, rok szkolny 2020/2021)
Czasopismo Edukacja Wczesnoszkolna : zeszyty kieleckie to półrocznik i jednocześnie książka tematyczna na poziomie edukacji wczesnoszkolnej.
Jak pokazują doświadczenia minionych miesięcy, epidemia zmieniła szkołę, zmieniła sposób funkcjonowania nauczycieli, uczniów, rodziców, zmieniła sposób zdobywania wiedzy przez uczniów, zmieniła relacje między nauczycielami a uczniami, między dziećmi w tej samej klasie, między rodzicami a dziećmi. Nauczyciele mają za sobą trudny czas, ale to co przed nimi jest może jeszcze trudniejsze – bo niewiadome. W takiej sytuacji w pierwszej kolejności warto uruchomić zasoby własnej uważności na to, co dzieje się wokół: obserwować, refleksyjnie przetwarzać docierające informacje, wyciągać wnioski z obserwacji, doświadczeń i wypracowywać rozwiązania dla siebie, dla innych. Warto też nastawić się na konieczność elastycznego działania, na gotowość do zmiany, do nieustannego poszukiwania rozwiązań. Czasem może nawet do cofnięcia się, by pójść dalej… W publikacji autorzy dzielą się refleksją i doświadczeniami z ostatnich miesięcy, proponują też rozwiązania, które mogą służyć nauczycielom, rodzicom i uczniom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31871 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dynamika rozwoju samodzielności dziecka / Kinga Kuszak. W: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - R. 46, nr 1 (2006), s. 16-23.
Dokument nadrzędny: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dynamika rozwoju samodzielności dziecka / Kinga Kuszak. W: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. R. 46, nr 1 (2006), s. 16-23. - 2006.
Dokument nadrzędny: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze.
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 130)
Bibliogr. s. 153-160.
Streszcz. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27092 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dziecko bezradne w szkole / Kinga Kuszak. W: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - R. 46, nr 10 (2006), s. 17-21.
Dokument nadrzędny: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze.
Bibliogr.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dziecko samodzielne w szkole / Kinga Kuszak. W: Życie Szkoły. - [R.] 62, nr 1 (2007), s. 5-10.
Dokument nadrzędny: Życie Szkoły.
Bibliogr.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dziecko samodzielne w szkole / Kinga Kuszak. W: Życie Szkoły. - 2007, nr 1, s. 5-10.
Dokument nadrzędny: Życie Szkoły.
Bibliogr.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dziecko samodzielnym kreatorem świata zabawy / Kinga Kuszak. W: Wychowanie na co Dzień. - 2005, nr 3, s. 8-11.
Dokument nadrzędny: Wychowanie na co Dzień.
Bibliogr.
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 95)
Bibliografia, netografia przy pracach.
Część prac w języku rosyjskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52472 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dziecko w roli nauczyciela / Kinga Kuszak. W: Wychowanie w Przedszkolu. - [R.] 60, nr 4 (2007), s. 14-17.
Dokument nadrzędny: Wychowanie w Przedszkolu.
Wyjazd szkoleniowy nauczycieli do Holandii w ramach programu Leonardo da Vinci.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej