Mutyzm
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(18)
Forma i typ
Artykuły
(9)
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(1)
Kielce - Czytelnia
(1)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(1)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(1)
Końskie - wypożyczalnia
(3)
Opatów - wypożyczalnia
(1)
Sandomierz - wypożyczalnia
(1)
Staszów - wypożyczalnia
(1)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(2)
Autor
Bystrzanowska Maria
(3)
Krótki Zuzanna
(2)
Tomczyk Joanna
(2)
Bielańska Ewa
(1)
Cabała Monika
(1)
Cohen David (1946- )
(1)
Gardziel Andrzej (tłumacz)
(1)
Goetz Magdalena
(1)
Grąbczewska-Różycka Katarzyna
(1)
Gunia Grażyna
(1)
Jaklewicz Hanna ( -2016)
(1)
Kisiel Mirosław
(1)
Kopeć Teresa
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Lechta Viktor
(1)
Leśniak-Stępień Agnieszka
(1)
Mackiewicz Romana (psychiatria)
(1)
Maj-Ferenc Agnieszka
(1)
Marcelli Daniel
(1)
Michalewska Maria Teresa
(1)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(1)
Ołdakowska-Żyłka Barbara
(1)
Szot Renata
(1)
Szyszka Katarzyna (pedagog)
(1)
Wójcik Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(16)
nieznany (pol)
(2)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Rodzice
(3)
Lekarze
(2)
Logopedzi
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4689)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Mutyzm
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3713)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3288)
Wychowanie przedszkolne
(3235)
Wychowanie
(2684)
Język angielski
(2343)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1743)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1683)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1670)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1632)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1426)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1309)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1263)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1051)
Nauka
(1046)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(908)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(854)
Dzieci
(846)
Osobowość
(841)
Zarządzanie
(834)
Powieść angielska
(811)
Psychoterapia
(809)
Powieść amerykańska
(795)
Gry i zabawy
(790)
Czytelnictwo
(789)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(778)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(739)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(719)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(714)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Relacje międzyludzkie
(660)
Rośliny
(657)
Etyka
(654)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(605)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(601)
Temat: dzieło
Ciuchcia (program telewizyjny)
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Śląskie, województwo
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Case study (studium przypadku)
(2)
Artykuł z czasopisma
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(4)
Psychologia
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Mutyzm wybiórczy / Maria Bystrzanowska. - Wydanie 3 poprawione. - Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2017. - 141 stron : ilustracje ; 24 cm.
Gatunek
Symbol UKD: 376-056.264 615.851
Książka w przystępny sposób przybliża Czytelnikom problem mutyzmu wybiórczego. W kolejnych rozdziałach omawia istotę zaburzenia, proces diagnostyczny i terapeutyczny [...]. Ważną część stanowi obszerny aneks, zawierający: narzędzia diagnostyczne (np. arkusze obserwacji dla rodziców i nauczycieli, kwestionariusz wywiadu z rodzicami) i terapeutyczne (mapa mowy, drabina z zadaniami), opisy procedur diagnostycznych, wskazówki dla dzieci z mutyzmem wybiórczym oraz różnych grup osób, z którymi dziecko z mutyzmem wybiórczym może się zetknąć: nauczycieli, rehabilitantów, lekarzy [...].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32360 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 376-056.264 159.922.7
Bibliografia na stronach 115-117.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mutyzm wybiórczy : poradnik dla rodziców, nauczycieli i specjalistów / Maria Bystrzanowska. - Wyd. 4 poprawione i uzupełnione. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2018. - 172 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 376-056.264 159.922.7
Bibliografia, netografia na stronach 143-146.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49240 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 50991 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 258334 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 258119/czyt.15 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45529 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31110 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dlaczego milczą? / Magdalena Goetz. W: Głos Nauczycielski. - 2015, nr 50, s. 13.
Dokument nadrzędny: Głos Nauczycielski.
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Zawiera: Spis treści: Część I. Wprowadzenie do teoretycznych i metodycznych podstaw logopedii.
Zawiera: Podstawy teoretyczne logopedii: podstawowe definicje (logopedia jako dyscyplina naukowa, jako profesja, jako przedmiot studiów). Rozwój myśli logopedycznej w świetle ewolucji światowych paradygmatów. Zaburzona zdolność komunikacyjna (ZZK). Interwencja logopedyczna (diagnoza, metody i zasady logopedycznej diagnozy); logopedyczna terapia (metody, techniki, strategie, zasady i formy pracy). Logopedyczna profilaktyka. Sens terapii logopedycznej.
Zawiera: Komunikacja alternatywna. Ustalenia terminologiczne na temat komunikacji wspomagającej i alternatywnej (język migowy, system Blissa, piktogramy, makaton). Misja Stowarzyszenia ISSAC. Podobieństwa i różnice między sposobami porozumiewania się.
Zawiera: Pomoce w diagnozie, terapii i profilaktyce logopedycznej (funkcje i zadania środków dydaktycznych w interwencji logopedycznej, graficzne i plastyczne wspomaganie interwencji logopedycznej, urządzenia wspomagające terapię logopedyczną).
Zawiera: Koncepcja i organizacja opieki logopedycznej w Polsce. Model multiinterdyscyplinarnej opieki logopedycznej w teorii L. Kaczmarka. Organizacja opieki logopedycznej - systemowa analiza. Perspektywy logopedycznej interwencji na początku XXI wieku. Praktyka logopedyczna szansą dla dziecka, rodziców, logopedy (prenatalne uwarunkowania rozwoju mowy, zapobieganie zaburzeniom mowy w okresie noworodkowym oraz niemowlęcym, wspomaganie rodziców, wspomaganie rozwoju mowy dziecka w wieku przedszkolnym, kultura żywego słowa).
Zawiera: Część II. Zaburzenia mowy.
Zawiera: Wprowadzenie do zaburzeń w kształtowaniu się mowy. Uwagi ogólne na temat typologii zaburzeń mowy, głosu i zaburzeń zdolności komunikacyjnej.
Zawiera: Dyslalia: ustalenia terminologiczne, etiologia, klasyfikacja, diagnoza, terapia, seplenienie, rotacyzm, profilaktyka.
Zawiera: Rhinolalia: terminologia, etiologia, rozszczep podniebienia, (statystyka, etiologia, syptomy, diagnoza, terapia, profilaktyka).
Zawiera: Afazja, afazja dziecięca (alalia): ustalenia terminologiczne, przyczyny, klasyfikacja i symptomatologia, afazja dziecięca - terminologia (etiologia, klasyfikacja, diagnoza, terapia, profilaktyka).
Zawiera: Dyzartria: ustalenia terminologiczne, dyzartria a mózgowe porażenie dziecięce, typologia etiologiczno-symptomatologiczna dyzartrii, diagnoza, terapia, profilaktyka.
Zawiera: Mutyzm: ustalenia terminologiczne, etiologia, klasyfikacja, symptomatologia, zasady interwencji logopedycznej, profilaktyka.
Zawiera: Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu: ustalenia terminologiczne, etiologia, klasyfikacja, symptomatologia, zasady interwencji logopedycznej, profilaktyka.
Zawiera: Zaburzenia głósu: terminologia, etiologia, klasyfikacja, symptomatologia, zasady interwencji logopedycznej.
Zawiera: Jąkanie: ustalenia terminologiczne, statystyka, klasyfikacja, przyczyny (czynniki etiologiczne, przyczyny organiczne, środowisko społeczne, czynniki psychiczne), geneza jąkania. Symptomy: napięcie psychiczne, nadmierny wysiłek, dysfluencja.
Zawiera: Mowa bezładna (niewyraźna mowa, giełkot): określenie terminologiczne, statystyka, klasyfikacja, przyczyny, symptomy (przejawy w dziedzinie zdolności mowy i zdolności językowych, patologicznie przyspieszone tempo mowy, niewyraźna artykulacja, obniżony poziom zdolności językowych).
Zawiera: Opieka logopedyczna: diagnostyka (diagnostyka dyferencjalna), terapia (zasady ogólne, metody i techniki), profilaktyka.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Studia i Materiały.
Bibliogr.
Charakterystyka mutyzmu. Etapy postępowania terapeutycznego. Metody, techniki i narzędzia badawcze. Analiza i interpretacja wyników badań. Ankieta dla nauczycieli uczących dziecko z mutyzmem.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dziecko z mutyzmem wybiórczym na lekcjach języka polskiego / Zuzanna Krótki W: Język Polski w Szkole IV-VI. - 2016/2017, nr 3, s. 31-41.
Dokument nadrzędny: Język Polski w Szkole IV-VI.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przerwać ciszę - mutyzm / Aleksandra Kubala-Kulpińska. W: Życie Szkoły. - [R.] 69 [właśc. 70], nr 4 [właśc. 2] (2015), s. 18-21.
Dokument nadrzędny: Życie Szkoły.
Błędnie wydrukowany numer czasopisma na okładce, powinno być: Nr 2, a jest Nr 4.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliografia. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50244 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Zawiera: S. 11-15 : Kształcenie nauczycieli uczących dzieci wczesnoszkolne języka obcego w systemie zintegrowanym / Maria T. Michalewska.
Zawiera: S. 17-27 : Stopień trudności tekstów w podręcznikach szkolnych (na przykładzie geografii) / Jan Iluk.
Zawiera: S. 29-37 : Stymulacja rozwoju osobowości dzieci i młodzieży a proces aktywizacji języka obcego w świetle współczesnych tendencji glottodydaktycznych / Adam Szeluga.
Zawiera: S. 39-46 : Stymulacja rozwoju umysłowego i językowego poprzez nauczanie języka obcego i bezpośredni kontakt z językiem i kulturą innego narodu (studium przypadku dziecka 5-letniego) / Kamila Ciepiela.
Zawiera: S. 47-66 : Wybrane uwarunkowania nauczania języka obcego w klasach I-III szkoły podstawowej / Gabriela Paprotna.
Zawiera: S. 67-73 : Nauczanie zintegrowane z językiem niemieckim / Judyta Wawrzeńczyk.
Zawiera: S. 109-118 : Metody integracji językowej młodzieży cudzoziemskiej nowo przybyłych do Francji / Anna Masiewicz.
Zawiera: S. 121-133 : Język multimediów narzędziem globalnej interpersonalnej komunikacji pośredniej / Stanisław Juszczyk.
Zawiera: S. 135-147 : Uwagi o języku mass mediów dla dzieci / Anna Łobos.
Zawiera: S. 149-153 : Rola umiejętności czytania we współczesnej edukacji dziecka / Barbara Majkut-Czarnota.
Zawiera: S. 155-166 : Czasopisma uczniowskie wyrazem ekspresji twórczej dzieci w młodszym wieku szkolnym / Iwona Konopnicka.
Zawiera: S. 167-180 : Czasopisma dla dzieci jako stymulator rozwoju zainteresowań otaczającym światem / Alina Budniak.
Zawiera: S. 183-191 : Koncepcja terapii mowy w naturalnym środowisku / Andrzej Twardowski.
Zawiera: S. 193-206 : Przyczyny i skutki blokady kontaktu werbalnego u dzieci z mutyzmem selektywnym / Grażyna Szafraniec.
Zawiera: S. 207-219 : Interpretacja przysłów przez uczniów niedosłyszących i słyszących uczących się w integracyjnym systemie edukacyjnym / Zofia Dysarz.
Zawiera: S. 221-238 : Miejsce zabawy w rozwoju języka dziecka z głębsza niepełnosprawnością intelektualną / Elżbieta M. Minczakiewicz.
Zawiera: S. 239-251 : Wpływ motywacji i lęku na stosowanie strategii uczenia się języka / Anna Studenska.
Zawiera: S. 253-263 : Klasa szkolna jako źródło doświadczeń komunikacyjnych dziecka (na przykładzie szkoły tradycyjnej i szkoły Montessori) / Dorota Zdybel.
Zawiera: S. 267-276 : Poza ekspansją litery / Małgorzata Muszyńska.
Zawiera: S. 277-287 : Metafora w geście zaklęta, czyli komunikacja pozawerbalna w edukacji wczesnoszkolnej / Katarzyna Krasoń.
Zawiera: S. 289-296 : Stymulowanie muzyką zachowań pozawerbalnych dziecka / Ewa Szatan.
Zawiera: S. 297-301 : Mowa muzyczna drogą do opanowania muzycznego języka / Anna Waluga.
Zawiera: S. 303-312 : Muzyka czynnikiem stymulującym aktywność językową dzieci w wieku szkolnym / Mirosław Kisiel.
Zawiera: S. 313-323 : "Wydziedziczeni z muzyki?" - o przystawaniu koncepcji kompetencji kulturowej Pierre'a Bourdieu do współczesnych warunków edukacji w zakresie muzyki / Bogumiła Mika.
Zawiera: S. 325-338 : Muzyka - obraz - słowo w nauczaniu wczesnoszkolnym / Antonina Szybowska.
Zawiera: S. 339-355 : Możliwości i sposoby wykorzystania języka współczesnej ilustracji z książki dla dziecka w przygotowaniu uczniów do kontaktu z literaturą i sztuką plastyczną w edukacji wczesnoszkolnej / Elżbieta Szefler.
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.261-271
Zawiera: Rozdz. I WPROWADZENIE DO LOGOPEDII: Przedmiot i zadania logopedii; Mowa i jej składniki; Logopedia a inne dyscypliny naukowe; Rozwój logopedii w Polsce; Organizacja i rozwój opieki logopedycznej w Polsce; Zagadnienia do przemyślenia i ćwiczenia kontrolne; Mowa i jej mechanizmy; Mówienie - nadawanie; Rozumienie - odbiór; Zagadnienia do przemyślenia i ćwiczenia kontrolne.
Zawiera: Rozdz. II ANATOMICZNO-FIZJOLOGICZNE PODSTAWY MOWY: Budowa anatomiczna i czynności aparatu mowy; Układ oddechowy i jego funkcje w procesie mowy; Aparat fonacyjny; Aparat artykulacyjny; Klasyfikacja głosek; Samogłoski; Spółgłoski; Aparat odbiorczy - narząd słuchu; Metody badania słuchu; Słuch fonetyczno-fonematyczny (słuch mowny); Zaburzenia słuchu fonetyczno-fonematycznego; Zagadnienia do przemyślenia i ćwiczenia kontrolne.
Zawiera: Rozdz. III KSZTAŁTOWANIE SIĘ MOWY DZIECKA: Okres melodii - sygnału - apelu; Okres wyrazu - sygnału jednoklasowego; Okres zdania - sygnału dwuklasowego; Okres swoistej mowy dziecięcej - swoistych form językowych; Kilka uwag o prawidłach wymowy polskiej; Zagadnienia do przemyślenia i ćwiczenia kontrolne.
Zawiera: Rozdz. IV ZABURZENIA MOWY I PRÓBY ICH KLASYFIKACJI: Klasyfikacja przyczynowa (etiologiczna); Klasyfikacja objawowa (symptomatologiczna); Językoznawcza klasyfikacja zaburzeń mowy; Neurofizjologiczna klasyfikacja zaburzeń mowy; Zagadnienia do przemyślenia i ćwiczenia kontrolne.
Zawiera: Rozdz. V DYSLALIA: Seplenienie (sygmatyzm); Wybrane przykłady seplenienia; Wymowa bezdźwięczna; Rotacyzm (reranie); Rynolalia (nosowanie, rynofonia, poszum nosowy); Nieprawidłowa wymowa głosek tylnojęzykowych (k, g, x); Zagadnienia do przemyślenia i ćwiczenia kontrolne.
Zawiera: Rozdz. VI JĄKANIE - OBJAWY, PATOGENEZA I TERAPIA: Teorie rozwojowe; Teorie organiczne; Teorie neurotyczne; Teorie psychologiczne; Diagnoza jąkania; Metody pracy z jąkającymi się; Przykład ćwiczeń indywidualnych; Przykład zajęć grupowych; Terapia jakania dzieci przedszkolnych oparta na zabawie (wyniki badań własnych); Analiza wyników badań; Wskazówki dla jąkających się; Zagadnienia do przemyślenia i ćwiczenia kontrolne.
Zawiera: Rozdz. VII MUTYZM: Mutyzm dziecięcy; Mutyzm organiczny; Mutyzm funkcjonalny; Mutyzm częściowy (wybiórczy); Mutyzm całkowity; Mutyzm w autyzmie; Zagadnienia do przemyślenia i ćwiczenia kontrolne.
Zawiera: Rozdz. VIII USPRAWNIANIE MOWY DZIECI Z MÓZGOWYM PORAŻENIEM DZIECIĘCYM: Metodyka logoterapii dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym; Usprawnienie ruchowe a kształtowanie mowy; Konspekt zajęć z dziećmi z mózgowym porażeniem dziecięcym w wieku 5-6 lat; Zagadnienia do przemyślenia i ćwiczenia kontrolne.
Zawiera: Rozdz. IX UPOŚLEDZENIE UMYSŁOWE A KSZTAŁTOWANIE I ROZWÓJ MOWY DZIECI: Pojęcie upośledzenia umysłowego; Kryteria i klasyfikacje upośledzenia umysłowego; Krótka charakterystyka dzieci upośledzonych umysłowo; Wady mowy u dzieci upośledzonych umysłowo; Kształtowanie i rozwój mowy dzieci upośledzonych umysłowo w świetle badań; Zasady postępowania logopedycznego z dziećmi umysłowo upośledzonymi; Zagadnienia do przemyślenia i ćwiczenia kontrolne.
Zawiera: Rozdz. X KSZTAŁTOWANIE MOWY FDZIECI Z WADAMI SŁUCHU: Pojęcie i klasyfikacja głuchoty; Kształtowanie mowy dzieci niesłyszących; Przegląd niektórych metod nauczania mowy; Metoda dźwiękowa; Metoda analityczno-syntetyczna; Metoda całości językowych; Metoda naturalno-gramatyczna w nauczaniu mowy dzieci niesłyszących; Sposoby dobierania materiału językowego; Sposoby nauczania rozumienia; Rodzaje częściowego nauczania mowy; Łączny i rozłączny sposób nauczania mówienia i odczytywania wypowiedzi z ust; Wykorzystanie resztek słuchu; Zagadnienia do przemyślenia i ćwiczenia kontrolne.
Zawiera: Rozdz. XI PRAKTYKA LOGOPEDYCZNA: Ogólne zasady pracy logopedycznej; Zasady pracy; Etapy badania i postępowania logopedycznego; Wyposażenie gabinetu logopedycznego.
W aneksie: Karta logopedyczna (wzór); Ankieta - Wywiad (dla jąkających się - wzór); Karta diagnostyczna (wzór); Karta badania motoryki artykulacyjnej (wzór); Oznaczenia do karty badania motoryki artykulacyjnej; Wkładka do Karty logopedycznej przeznaczona dla dzieci dyslalicznych (alalicznych) upośledzonych umysłowo; Wkładka do Karty logopedycznej przeznaczona dla dzieci dyslalicznych (alalicznych) upośledzonych umysłowo; Wkładka do Karty logopedycznej przeznaczona dla dzieci dyslalicznych; Wkładka do Karty logopedycznej przeznaczona dla dzieci z wadą słuchu- instrukcja; Wkładka do Karty logopedycznej przeznaczona dla dzieci w wadą słuchy; Teksty do pisania ze słuchu i badania technik czytania; Tekst do przepisywania lub badania stopnia jego rozumienia; Lista zdań; Lista wyrazów; Karta wymowy (przykład); Konspekt zajęć w klasie I przeprowadzonych metodą dźwiękową; Konspekt zajęć w klasie I przeprowadzonych przy pomocy analityczno-syntetycznej; Przykłady relaksacji; Trening autogenny J.H. Schultza w modyfikacjach A. Polender; Relaksacja małych dzieci lub głębiej upośledzonych umysłowo; Przykłady ćwiczeń oddechowych; Przykładowy zestaw ćwiczeń usprawniających percepcję słuchową; Kwadrat literowy; Lalometr kołowy; Instrukcje do ćwiczeń; Słupek samogłoskowy wykorzystywany do ćwiczeń emisyjnych w jąkaniu; Rymowanki - skojarzenia; Wyliczanki; Rysowane wierszyki; Zagadki; Zagadnienia do przemyślenia i ćwiczenia kontrolne.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49241 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28415 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gdy uczeń uporczywie milczy / Joanna Tomczyk. W: Życie Szkoły. - [R.] 66, nr 7 (2011), s. 5-10.
Dokument nadrzędny: Życie Szkoły.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gdy uczeń uporczywie milczy / Joanna Tomczyk. W: Życie Szkoły. - 2011, nr 7, s. 5-10.
Dokument nadrzędny: Życie Szkoły.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Autor
Temat
Dokument nadrzędny: Nauczanie Początkowe.
Bibliogr.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej