Osiągnięcia szkolne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(35)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje informacyjne
(16)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Artykuły
(1)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(3)
Kielce - Czytelnia
(6)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(2)
Jędrzejów - czytelnia
(1)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(1)
Końskie - wypożyczalnia
(2)
Opatów - wypożyczalnia
(3)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(1)
Pińczów - czytelnia
(3)
Sandomierz - wypożyczalnia
(1)
Starachowice - wypożyczalnia
(1)
Starachowice - czytelnia
(1)
Staszów - wypożyczalnia
(4)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(1)
Autor
Lewandowska Bożena
(4)
Martin Michael O
(4)
Minnich Chad A
(4)
Mullis Ina V.S
(4)
Boszczyk Marta
(3)
Arora Alka
(2)
Bortliczek Małgorzata
(2)
Castle Courtney E
(2)
Drucker Kathleen T
(2)
Lewicka Ewa
(2)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(2)
Oleksy Jadwiga
(2)
Ragan Moira A
(2)
Stanco Gabrielle M
(2)
Szuścik Urszula
(2)
Bulkowski Krzysztof
(1)
Celuch Małgorzata
(1)
Centurino Victoria A. S
(1)
Centurino Victoria A.S
(1)
Chojnacka-Synaszko Barbara
(1)
Dymara Bronisława
(1)
Giza Teresa
(1)
Gwiazdowska-Stańczak Sylwia
(1)
Jopkiewicz Andrzej
(1)
Kapica Gabriela
(1)
Konarzewski Krzysztof (1948- )
(1)
Kowalewski Michał (pedagog)
(1)
Kołakowski Artur
(1)
Kubiczek Bożena
(1)
Kuszak Kinga
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Lukasova Hana
(1)
Mikler-Chwastek Anna
(1)
Nadworska Katarzyna
(1)
Olechowska Agnieszka
(1)
Parczewska Teresa
(1)
Parlak Mirosława
(1)
Pękowska Marzena
(1)
Ratajek Zdzisław
(1)
Remiszewska Zofia
(1)
Ruman Natalia Maria
(1)
Sawiński Julian Piotr (1951- )
(1)
Skibska Joanna
(1)
Sękowski Andrzej E
(1)
Trela Marta
(1)
Warchał Mateusz
(1)
Zalewska-Pawlak Mirosława
(1)
Łączek Tomasz
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Żółcik Marzena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(34)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(35)
Odbiorca
Nauczyciele
(5)
Dyrektorzy szkół
(1)
Studenci
(1)
Temat
Język polski
(8116)
Dziecko
(5128)
Nauczanie
(4694)
Matematyka
(4655)
Literatura polska
(4107)
Osiągnięcia szkolne
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3720)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3319)
Historia
(3298)
Wychowanie przedszkolne
(3239)
Wychowanie
(2695)
Język angielski
(2349)
Rodzina
(2343)
Młodzież
(2341)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1833)
Sztuka
(1751)
Język rosyjski
(1746)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1685)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1681)
Wychowanie w rodzinie
(1680)
Wojsko
(1658)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1634)
Chemia
(1535)
Kultura
(1432)
Język niemiecki
(1429)
Muzyka
(1408)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1267)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1077)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Nauka
(1053)
Internet
(1050)
Technika
(1021)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(943)
Żydzi
(929)
Uczenie się
(914)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(861)
Dzieci
(857)
Osobowość
(846)
Zarządzanie
(836)
Psychoterapia
(822)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(792)
Gry i zabawy
(790)
Polityka międzynarodowa
(785)
Praca
(781)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(761)
Pińczów
(748)
Polityka
(741)
Uczucia
(735)
Polacy za granicą
(729)
Teatr polski
(718)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(716)
Turystyka
(716)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(707)
Szkolnictwo wyższe
(703)
Opieka społeczna
(688)
Marksizm
(687)
Czytanie
(683)
Relacje międzyludzkie
(681)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(669)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(656)
Język francuski
(635)
Astronomia
(634)
Sport
(632)
Kształcenie
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(610)
Powieść rosyjska
(604)
Postawy
(602)
Temat: dzieło
Abecadło (czasop.)
(1)
DD Reporter (czasop.)
(1)
Kaczor Donald (czasop.)
(1)
Księżniczka (czasop.)
(1)
Kubuś Puchatek (czasop.)
(1)
Zabawy i Marzenia z Barbie
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1914-
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Kielce (woj. świętokrzyskie ; okręg)
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Bułgaria
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie ; okręg)
(1)
Chęciny (woj. świętokrzyskie)
(1)
Ciągowice (woj. śląskie)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Inteligencja a osobowość
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie; okręg)
(1)
Końskie (woj. świętokrzyskie)
(1)
Mongolia
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Przyszowice (woj. śląskie)
(1)
Sandomierz (woj. świętokrzyskie)
(1)
Tuczępy (woj. świętokrzyskie; okręg)
(1)
Wrocław (woj. śląskie)
(1)
Zdolności a osiągnięcia szkolne
(1)
Zdolności a osobowość
(1)
Zdolności wybitne a praca zawodowa
(1)
Zdolności wybitne a rodzina
(1)
Łagów (woj. świętokrzyskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Śląskie, województwo
(1)
Gatunek
Bibliografia
(11)
Encyklopedia
(4)
Poradnik
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Podręczniki do nauczania początkowego
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(15)
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Chemia
(2)
Fizyka i astronomia
(2)
Matematyka
(2)
Historia
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja w języku angielskim.
"Encyklopedia PIRLS 2011" opisuje planowany program nauczania w krajach i jurysdykcjach niższego szczebla, które uczestniczyły w ocenach PIRLS 2011 i prePIRLS, zapewniając szczegółowy opis krajowych kontekstów nauczania i uczenia się czytania. Każdy uczestnik PIRLS 2011 wniósł do tego tomu rozdział podsumowujący ogólną strukturę systemu edukacji, program nauczania czytania i podejścia instruktażowe, wymagania dotyczące przygotowania nauczycieli oraz rodzaje ocen i egzaminów, które są stosowane do monitorowania wyników edukacyjnych na poziomie krajowym. Informacje związane z polityką zawarte w "Encyklopedii PIRLS 2011" mają na celu uzupełnienie danych dotyczących efektów edukacyjnych zawartych w sprawozdaniu towarzyszącym "PIRLS 2011 International Results in Reading" (ED544362). Informacje te mogą być wykorzystywane nie tylko do zrozumienia relacji między politykami, praktykami i wynikami w poszczególnych krajach, ale także do zapewnienia potencjalnie skutecznego wglądu w najlepsze praktyki międzynarodowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264440 / 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja w języku angielskim.
"Encyklopedia PIRLS 2011" opisuje planowany program nauczania w krajach i jurysdykcjach niższego szczebla, które uczestniczyły w ocenach PIRLS 2011 i prePIRLS, zapewniając szczegółowy opis krajowych kontekstów nauczania i uczenia się czytania. Każdy uczestnik PIRLS 2011 wniósł do tego tomu rozdział podsumowujący ogólną strukturę systemu edukacji, program nauczania czytania i podejścia instruktażowe, wymagania dotyczące przygotowania nauczycieli oraz rodzaje ocen i egzaminów, które są stosowane do monitorowania wyników edukacyjnych na poziomie krajowym. Informacje związane z polityką zawarte w "Encyklopedii PIRLS 2011" mają na celu uzupełnienie danych dotyczących efektów edukacyjnych zawartych w sprawozdaniu towarzyszącym "PIRLS 2011 International Results in Reading" (ED544362). Informacje te mogą być wykorzystywane nie tylko do zrozumienia relacji między politykami, praktykami i wynikami w poszczególnych krajach, ale także do zapewnienia potencjalnie skutecznego wglądu w najlepsze praktyki międzynarodowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264441 / 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Encyklopedia TIMSS 2011" opisuje planowany program nauczania w krajach i jurysdykcjach niższego szczebla, które uczestniczyły w ocenie TIMSS 2011, zapewniając szczegółowy opis krajowych kontekstów nauczania i uczenia się matematyki i nauk ścisłych. Każdy uczestnik TIMSS 2011 wniósł do tego tomu rozdział podsumowujący ogólną strukturę systemu edukacji, programy nauczania matematyki i nauk ścisłych oraz podejścia instruktażowe na poziomie podstawowym i średnim I stopnia, wymagania dotyczące przygotowania nauczycieli oraz rodzaje ocen i egzaminów, które są stosowane do monitorowania wyników edukacyjnych na poziomie krajowym. Informacje związane z polityką zawarte w "Encyklopedii TIMSS 2011" mają na celu uzupełnienie danych dotyczących efektów edukacyjnych zawartych w raportach towarzyszących "TIMSS 2011 International Results in Mathematics" i "TIMSS 2011 International Results in Science".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264438 / 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Encyklopedia TIMSS 2011" opisuje planowany program nauczania w krajach i jurysdykcjach niższego szczebla, które uczestniczyły w ocenie TIMSS 2011, zapewniając szczegółowy opis krajowych kontekstów nauczania i uczenia się matematyki i nauk ścisłych. Każdy uczestnik TIMSS 2011 wniósł do tego tomu rozdział podsumowujący ogólną strukturę systemu edukacji, programy nauczania matematyki i nauk ścisłych oraz podejścia instruktażowe na poziomie podstawowym i średnim I stopnia, wymagania dotyczące przygotowania nauczycieli oraz rodzaje ocen i egzaminów, które są stosowane do monitorowania wyników edukacyjnych na poziomie krajowym. Informacje związane z polityką zawarte w "Encyklopedii TIMSS 2011" mają na celu uzupełnienie danych dotyczących efektów edukacyjnych zawartych w raportach towarzyszących "TIMSS 2011 International Results in Mathematics" i "TIMSS 2011 International Results in Science".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264439 / 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [367].
Bibliogr. przy pracach.
Zawiera: Wspomaganie rozwoju i uczenia się małego dziecka.
Zawiera: Wspomaganie rozwoju dzieci w wieku niemowlęcym i poniemowlęcym. Zasady, szanse i trudności / Anna Mikler-Chwastek.
Zawiera: Pięciolatki w cieniu sześciolatków czy sześciolatki w cieniu pięciolatków - zagrożenia rozwoju starszych przedszkolaków / Katarzyna Nadrowska.
Zawiera: Współcześnie stosowane metody pomocy dzieciom z trudnościami rozwojowymi. Doniesienie z ogólnopolskich badań sondażowych / Agnieszka Olechowska.
Zawiera: Dwie edukacje małego dziecka / Zofia Remiszewska.
Zawiera: Potrzeba wyróżniania sukcesów szkolnych uczniów z trudnościami w uczeniu się / Marzena Żółcik
Zawiera: Rozvijanie socialnych zrucnosti żiakov mladsieho skolskeho veku / Michaela Vańcova.
Zawiera: Psychoedukacja jako forma wspierania rozwoju ucznia niedostosowanego społecznie - ujęcie systemowe / Mateusz Warchał.
Zawiera: Dziecko z nadpobudliwością psychoruchową i deficytem uwagi - najważniejsze problemy oraz sposoby postępowania / Joanna Skierska.
Zawiera: Konteksty wychowawcze - ku pedagogice współbycia.
Zawiera: Edukacyjne bariery kreatywności młodszych uczniów / Gabriela Kapica.
Zawiera: Sztuka i twórczość dziecka w kontekście jego rozwoju i wychowania estetycznego / Urszula Szuścik.
Zawiera: Radość dzieciństwa zagrożona - problemy wczesnej edukacji estetycznej / Mirosława Zalewska-Pawlak.
Zawiera: Współbycie interpersonalne dzieci i dorosłych jako fenomen i zadania edukacji. Bliżej pedagogiki współbycia / Bronisława Dymara.
Zawiera: Rodzice dzieci w młodszym wieku szkolnym w roli (nie)wymagających odbiorców informacji o uczniowskich osiagnięciach szkolnych / Barbara chojnacka-Synaszko.
Zawiera: Językowy obraz współczesnej rodziny - na przykładzie wypowiedzi uczniów w młodszym wieku szkolnym / Kinga Kuszak.
Zawiera: Możliwości i zagrożenia dla jakości życia dzieci na etapie edukacji wczesnoszkolnej / Hana Lukasova.
Zawiera: Od edukacji dorosłych do kreowania potrzeb dziecka - świat potrzeb dziecka w językowym obrazie reklam / Małgorzata Bortliczek.
Zawiera: Wychowanie religijne w edukacji małego dziecka / Natalia Maria Ruman.
Tekst częśc. czes., słowac. Streszcz. ang., pol. przy pracach. Spis treści także ang.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [367].
Bibliogr. przy pracach.
Zawiera m.in.: S. 15-34 : Wspomaganie rozwoju dzieci w wieku niemowlęcym i poniemowlęcym. Zasady, szanse i trudności / Anna Mikler-Chwastek.
Zawiera m.in.: S. 35-58 : Pięciolatki w cieniu sześciolatków czy sześciolatki w cieniu pięciolatków - zagrożenia rozwoju starszych przedszkolaków / Katarzyna Nadrowska.
Zawiera m.in.: S. 59-72 : Współcześnie stosowane metody pomocy dzieciom z trudnościami rozwojowymi. Doniesienie z ogólnopolskich badań sondażowych / Agnieszka Olechowska.
Zawiera m.in.: S. 73-72 : Dwie edukacje małego dziecka / Ziofia Remiszewska.
Zawiera m.in.: S. 93-108 : Potrzeba wyróżniania sukcesów szkolnych uczniów z trudnościami w uczeniu się / Marzena Żółcik.
Zawiera m.in.: S. 135-144 : Psychoedukacja jako forma wspierania rozwoju ucznia niedostosowanego społecznie - ujęcie systemowe / Mateusz Warchał.
Zawiera m.in.: S. 145-165 : Dziecko z nadpobudliwością psychoruchową i deficytem uwagi - najważniejsze problemy oraz sposoby postępowania / Joanna Skibska.
Zawiera m.in.: S. 169-190 : Edukacyjne bariery kreatywności młodszych uczniów / Gabriela Kapica.
Zawiera m.in.: S. 191-202 :: Sztuka i twórczość dziecka w kontekście jego rozwoju i wychowania estetycznego / Urszula Szuścik.
Zawiera m.in.: S. 203-212 : Radość dzieciństwa zagrożona - problemy wczesnej edukacji estetycznej / Mirosława Zalewska-Pawlak.
Zawiera m.in.: S. 213-228 : Współbycie interpersonalne dzieci i dorosłych jako fenomen i zadania edukacji. Bliżej pedagogiki współbycia / Bronisława Dymara.
Zawiera m.in.: S. 229-256 : Możliwości i zagrożenia dla jakości życia dzieci na etapie edukacji wczesnoszkolnej / Hana Lukasova.
Zawiera m.in.: S. 257-276 : Rodzice dzieci w młodszym wieku szkolnym w roli (nie)wymagających odbiorców informacji o uczniowskich osiagnięciach szkolnych / Barbara Chojnacka-Synaszko.
Zawiera m.in.: S. 277-294 : Językowy obraz współczesnej rodziny - na przykładzie wypowiedzi uczniów w młodszym wieku szkolnym / Kinga Kuszak.
Zawiera m.in.: S. 295-318 : Od edukacji dorosłych do kreowania potrzeb dziecka - świat potrzeb dziecka w językowym obrazie reklam / Małgorzata Bortliczek.
Zawiera m.in.: S. 341-366 : Wychowanie religijne w edukacji małego dziecka / Natalia Maria Ruman.
Tekst częśc. czes., słowac. Streszcz. ang., pol. przy pracach. Spis treści także ang.
Książka
W koszyku
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 37.091.3:005.336.1 373.3.046-021.64
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Wstęp i spis treści w języku polskim, angielskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45922 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49057 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 29841 (1 egz.)
Starachowice - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 41689 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 105-114.
Zawiera: EDUKACJA PRZYRODNICZA W ZINTEGROWANYM KSZTAŁCENIU WCZESNOSZKOLNYM: Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna w założeniach i realizacji reformy szkolnej z roku 1999/2000; Miejsce edukacji przyrodniczej w procesie kształcenia i wychowania wczesnoszkolnego; Rola edukacji przyrodniczej w rozwoju dziecka; Cele, zadania i treści edukacji przyrodniczej uczniów w młodszym , Metody edukacji przyrodniczej; Przegląd literatury prezentującej dotychczasowe badania nad stanem wiedzy przyrodniczej uczniów.
Zawiera: METODOLOGICZNE PODSTAWY BADAŃ WŁASNYCH: Cele badań, Problemy i hipotezy badawcze, Zmienne i ich wskaźniki (Zmienne niezależne i ich wskaźniki, Zmienna zależna i jej wskaźniki), Metody, techniki, narzędzia badawcze, Organizacja i przebieg badań, próba badawcza.
Zawiera: WIEDZA PRZYRODNICZA UCZNIÓW KLAS I-III SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ WŁASNYCH: Wiedza przyrodnicza uczniów klas I-III w zakresie treści programowych pierwszego, drugiego i trzeciego roku nauki(Osiągnięcia uczniów klas pierwszych, Osiągnięcia uczniów klas drugich, Osiągnięcia uczniów klas trzecich); Zmiana w zasobie wiedzy przyrodniczej uczniów klas I-III w ciągu kolejnych lat nauki (Analiza wyników globalnych, Rozwój pojęć programowych z pierwszego roku nauki, Rozwój pojęć programowych z drugiego roku nauki, Rozwój pojęć przewidzianych w programach nauczania dla trzeciego roku nauki); Związek osiągnięć przyrodniczych uczniów z usytuowaniem szkoły; Związek osiągnięć przyrodniczych uczniów z wybranymi czynnikami środowiska rodzinnego (Wykształcenie rodziców a osiągnięcia uczniów, Struktura rodziny a poziom wiedzy przyrodniczej dziecka, Sytuacja socjalna rodziny a poziom osiągnięć przyrodniczych dziecka, Wpływ rodziców na zainteresowania przyrodnicze oraz na poziom osiągnięć dzieci).
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Zawiera: S. 17-25 : O reformie wczesnoszkolnej po pięciu latach / Zdzisław Ratajek.
Zawiera: S. 27-33 : Reforma systemu edukacji w świetle dokumentów edukacyjnych Unii Europejskiej / Marzena Pękowska.
Zawiera: S. 35-45 : Programy jako jeden z czynników powodzenia reformy edukacji wczesnoszkolnej / Maria Jakowicka.
Zawiera: S. 47-59 : Stymulowanie aktywności - przeciwdziałanie bezradności matematycznej ucznia / Gustaw Treliński.
Zawiera: S. 61-71 : Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna - retrospektywny przegląd różnych koncepcji / Lidia Pawelec.
Zawiera: S. 73-78 : Nauczyciele o programach do kształcenia zintegrowanego i ich obudowie / Anna Struzik.
Zawiera: S. 79-83 : Podręczniki w zreformowanej edukacji wczesnoszkolnej / Małgorzata Drost.
Zawiera: S. 85-93 : Wybrane założenia Podstawy programowej a praktyka szkolna / Zuzanna Zbróg.
Zawiera: S. 95-102 : Poziom wiedzy ekologicznej uczniów kończących etap edukacji wczesnoszkolnej / Mirosława Parlak.
Zawiera: S. 103-109 : Trudności wychowawcze : ciągłość i zmiana od nauczania początkowego do gimnazjum / Beata Komorowska.
Zawiera: S. 111-115 : Problemy oceniania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej - założenia i rzeczywistość / Katarzyna Pluta.
Zawiera: S. 117-123 : Edukacja medialna w kształceniu wczesnoszkolnym / Tatiana Kłosińska.
Zawiera: S.125-130 : Efektywność edukacji środowiskowej w zintegrowanym systemie kształcenia wczesnoszkolnego / Mirosława Parlak, Lidia Pawelec.
Zawiera: S. 131-135 : Funkcjonowanie dziecka w roli ucznia - wnioski z doświadczeń reformy edukacji wczesnoszkolnej / Irena Stańczak.
Zawiera: S. 137-141 : Rola i miejsce pracy domowej w kształceniu zintegrowanym / Renata Reclik.
Zawiera: S. 143-147 : Praca domowa uczniów klas początkowych w opinii nauczycieli, rodziców i uczniów / Anna Winiarczyk.
Zawiera: S. 149-152 : Rola pozalekcyjnych i pozaszkolnych zajęć ruchowych w edukacji motorycznej dzieci w młodszym wieku szkolnym / Magdalena Lelonek, Małgorzata Markowska.
Zawiera: S. 153-158 : Środowiskowe uwarunkowania efektów pracy szkolnej uczniów na szczeblu edukacji wczesnoszkolnej / Mariola Wojciechowska.
Zawiera: S. 159-163 : Kształtowanie umiejętności życiowych w zintegrowanym nauczaniu początkowym / Agnieszka Linca.
Zawiera: S. 165-170 : Wyznaczniki przyjaznego klimatu szkolnego w edukacji zintegrowanej / Zuzanna Zbróg.
Zawiera: S. 171-173 : Priorytety reformy kształcenia i ich odbicie w praktyce w edukacji wczesnoszkolnej (zarys problematyki) / Irena Oksińska.
Zawiera: S. 177-193 : Dobro jako podstawowa kategoria wychowania dzieci w młodszym wieku szkolnym / Mieczysław Rusiecki.
Zawiera: S. 195-198 : Niektóre problemy diagnozy auksologicznej uczniów klas niższych / Andrzej Jopkiewicz.
Zawiera: S. 199-205 : Założenia teleologii pedagogicznej wobec zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej / Joanna Karczewska.
Zawiera: S. 207-214 : Komunikacja w szkole jako czynnik rozwoju i twórczej aktywizacji działalności dziecka z perspektywy psychologicznej / Irena Pufal-Struzik.
Zawiera: S. 215-224 : Książeczka edukacyjna i jej wykorzystanie w pracy z dziećmi w młodszym wieku szkolnym / Marek Kątny.
Zawiera: S. 225-229 : Poliestetyczne tendencje w edukacji wczesnoszkolnej - właściwy kierunek wzbogacania humanistycznych treści wychowania / Irena Chyła-Szypułowa.
Zawiera: S. 231-234 : Integracyjne tendencje we wczesnoszkolnym nauczaniu języków obcych / Izabela Jaros.
Zawiera: S. 235-239 : Czasopisma uczniowskie szansą na inspirowanie twórczej aktywności dziecka / Iwona Konopnicka.
Zawiera: S. 241-250 : Możliwości wykorzystania współczesnych czasopism dziecięcych w realizacji treści nauczania zintegrowanego (raport z badań) / Beata Korus.
Zawiera: S. 250-257 : Czynniki selekcyjne dzieci na progu zreformowanej szkoły podstawowej / Małgorzata Kwaśniewska, Elżbieta Zyzik.
Zawiera: S. 259-263 : Funkcjonowanie społeczne dzieci rozpoczynających naukę szkolną / Aldona Kopik.
Zawiera: S. 265-270 : Edukacja regionalna w opiniach nauczycieli / Lidia Pawelec, Mirosława Parlak.
Zawiera: S. 271-276 : Specyfika procesu czytania i jego poziom u uczniów kończących pierwszy etap nauki szkolnej (komunikat z badań wstępnych) / Elżbieta Zyzik, Małgorzata Kwaśniewska.
Zawiera: S. 277-280 : Budzenie zainteresowań czytelniczych dzieci w wieku wczesnoszkolnym / Aleksandra Chrzan.
Zawiera: S. 281-287 : Przeciążenie nauką szkolną, poziom rozwoju i stan zdrowia dzieci w młodszym wieku szkolnym (fakty i problemy) / Grażyna Nowak-Starz.
Zawiera: S. 289-298 : Uczeń z niepełnosprawnością umysłową w klasie ogólnodostępnej szkoły podstawowej / Mirosław Rutkowski.
Zawiera: S. 299-304 : O lepszą szkołę wiejską. W kręgu rozważań po reformie systemu oświaty / Mirosław Babiarz.
Zawiera: S. 305-310 : Poprawność ortograficzna pisma uczniów kończących edukację wczesnoszkolną (wnioski z doświadczeń reformy) / Agnieszka Kaczmarczyk.
Zawiera: S. 311-314 : Edukacyjna, wychowawcza i korekcyjna funkcja edukacji muzycznej w pracy z dziećmi młodszymi / Anna Śliwińska.
Zawiera: S. 315-319 : Efekty zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej w świetle wybranych stanowisk i opinii (refleksja krytyczna) / Anna Szkolak.
Zawiera: S. 321-323 : Internet - zagrożenie czy szansa dla współczesnego dziecka (uwagi i opinie) / Kinga Chwastek.
Zawiera: S. 325-328 : Stan wiedzy dzieci na temat Unii Europejskiej jako element wiedzy społecznej dziecka (raport z badań) / Renata Fert.
Zawiera: S. 329-340 : Nauczyciel we współczesnej szkole / Małgorzata Wolska-Długosz.
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 209-212 oraz przy rozdziałach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 257238/czyt. 37 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46354, 46448 (2 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27794 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51828 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 29700 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Związki między inteligencją a osobowością. Psychologiczne uwarunkowania wybitnych zdolności. Psychologiczne uwarunkowania osiągnięć szkolnych. Eksperymentalne badania wyobraźni twórczej. Popularność dzieci twórczych w grupie rówieśniczej. Badania nad uzdolnionymi uczniami niepełnosprawnymi. Koncepcje zdolności a identyfikacja uczniów zdolnych. Wybrane aspekty osobowości a zadowolenie z pracy zawodowej osób wybitnie zdolnych. Psychologiczne uwarunkowania poczucia zadowolenia z życia rodzinnego osób wybitnie zdolnych. Inteligencja, twórczość, mądrość a wybitnie zdolności.
Książka
W koszyku
Kultura rywalizacji i współpracy w szkole / Bogusław Śliwerski. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 379, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Kultura Szkoły ; 7)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 353-379.
Czy szkolna edukacja przygotowuje uczniów do radzenia sobie w sytuacjach koniecznej czy też podejmowanej z własnego wyboru walki? Czy szkoła sprawdza się jako poligon odnoszenia sukcesów i ponoszenia porażek oraz kulturowego radzenia sobie z nimi i towarzyszącymi im skutkami? Szkolna edukacja w Polsce jest przesycona ustawicznym ocenianiem uczniów zarówno przez nauczycieli, rówieśników w klasie szkolnej, jak i ich rodziców. Niemalże każda lekcja staje się areną walki o sukces lub przeżywania niepowodzeń. Nie wszyscy potrafią wytrzymać napór emocji wyzwalanych nie tylko przez innych, lecz także przez siebie. Właśnie dlatego warto przyjrzeć się kulturze szkolnej rywalizacji. Autor przedstawia zagadnienia współzawodnictwa i współpracy w szkole, koncentrując się na ich uwarunkowaniach, przejawach oraz pozytywnych i negatywnych następstwach. Nie każdy uczeń ma sukcesy i nie każdy zawsze może wygrywać w sytuacjach rywalizacji indywidualnej. Niektórym się wydaje, że do osiągnięcia zwycięstwa wystarczą energia, spryt oraz dobre chęci i lekceważą konieczną wiedzę i umiejętności. Książka jest przeznaczona dla nauczycieli szkół, przedszkoli, wychowawców placówek opiekuńczych, organizatorów form zimowego i letniego wypoczynku dla dzieci i młodzieży. Będzie przydatna pracownikom naukowym oraz studentom kierunków pedagogicznych, prawa, psychologii, socjologii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33411 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50289 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28988 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32397 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
[Problematyka uczenia się w różnych kontekstach: dydaktyczny i społeczny status uczenia się, uczenie się jako problem etyczny, wewnętrzne i zewnętrzne uczenie się, korepetycje jako pozaszkolna forma uczenia się]
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej