Rozwój poznawczy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(41)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Artykuły
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Druki ulotne
(1)
Dostępność
dostępne
(45)
tylko na miejscu
(8)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(2)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(9)
Kielce - Czytelnia
(6)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
(2)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(7)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(3)
Końskie - wypożyczalnia
(5)
Końskie - czytelnia
(1)
Opatów - wypożyczalnia
(2)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(2)
Pińczów - wypożyczalnia
(1)
Sandomierz - wypożyczalnia
(7)
Sandomierz - czytelnia
(1)
Starachowice - wypożyczalnia
(4)
Starachowice - czytelnia
(2)
Staszów - wypożyczalnia
(10)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(1)
Autor
Naprawa Renata
(4)
Tanajewska Alicja
(4)
Bolińska Marta
(2)
Montessori Maria (1870-1952)
(2)
Trempała Janusz
(2)
Wilczewska Natalia
(2)
Aznárez Nitdia
(1)
Bilbao Bilbao Álvaro (1976-)
(1)
Bugajska Magdalena
(1)
Camarda Sylwia (1983- )
(1)
Chmura Joanna (logopeda)
(1)
Czaja-Chudyba Iwona
(1)
Czerwińska-Jasiewicz Maria
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
De Bono Edward (1933-2021)
(1)
Epstein Paul
(1)
Fontana David
(1)
Franczyk Anna
(1)
Glinka Marta Autor
(1)
Guz Sabina
(1)
Helwing Daniela
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Hopkins Amanda (1962- )
(1)
Hornowski Bolesław (1914-1983)
(1)
Hurlock Elizabeth B. (1898-1988)
(1)
Jaszczyszyn Elżbieta
(1)
Jopkiewicz Agata
(1)
Jopkiewicz Andrzej
(1)
Kaja Barbara
(1)
Kielar-Turska Maria
(1)
Kopik Aldona
(1)
Kostka-Szymańska Małgorzata
(1)
Kowalski Stanisław (1904-1990)
(1)
Krajewska Katarzyna (pedagog)
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(1)
Krupa Justyna
(1)
Lelonek Magdalena
(1)
Lindsay Peter H
(1)
Madej Magdalena (1981- )
(1)
Malinowska Dominika
(1)
Mietzel Gerd
(1)
Munio Muñoz Beatriz
(1)
Niemczyński Adam
(1)
Nowak Stanisław (socjolog)
(1)
Pauluk Dorota
(1)
Pawluczuk-Solarz Monika
(1)
Pluta Katarzyna
(1)
Rathus Spencer A
(1)
Ribner Neil G
(1)
Rosemann Barbara
(1)
Rzadziwiłłowicz Wioletta
(1)
Sedivy-Mączka Katarzyna
(1)
Siara Olga
(1)
Stańczak Irena
(1)
Wadsworth Barry J
(1)
Warchoł Tomasz (pedagog)
(1)
Węglarz-Masłowska Monika
(1)
Zaręba Andrzej (1964- )
(1)
Zawadzki Zbigniew (1951- )
(1)
Zawanowska Maria (1950- )
(1)
Świć Anna
(1)
Żywicki Mateusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(25)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(28)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(40)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(41)
Odbiorca
Nauczyciele
(10)
Rodzice
(10)
Pedagodzy specjalni
(6)
6-8 lat
(4)
Dzieci
(4)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(4)
Szkoły podstawowe
(3)
Logopedzi
(2)
Pedagodzy
(2)
Przedszkola
(2)
Psycholodzy
(2)
Studenci
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Terapeuci
(2)
Auksolodzy
(1)
Lekarze
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Temat
Język polski
(8116)
Dziecko
(5128)
Nauczanie
(4695)
Matematyka
(4655)
Literatura polska
(4106)
Rozwój poznawczy
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3722)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3319)
Historia
(3302)
Wychowanie przedszkolne
(3240)
Wychowanie
(2695)
Język angielski
(2349)
Rodzina
(2342)
Młodzież
(2340)
Pedagogika
(2234)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1834)
Sztuka
(1754)
Język rosyjski
(1746)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1685)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1680)
Wychowanie w rodzinie
(1680)
Wojsko
(1658)
Literatura
(1652)
Uczniowie
(1635)
Chemia
(1535)
Kultura
(1435)
Język niemiecki
(1429)
Muzyka
(1408)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1272)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1077)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Nauka
(1052)
Internet
(1050)
Technika
(1021)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(943)
Żydzi
(930)
Uczenie się
(914)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(862)
Dzieci
(858)
Osobowość
(846)
Zarządzanie
(836)
Psychoterapia
(822)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(792)
Gry i zabawy
(791)
Polityka międzynarodowa
(785)
Praca
(781)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(761)
Pińczów
(748)
Polityka
(741)
Uczucia
(735)
Polacy za granicą
(729)
Teatr polski
(718)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(716)
Turystyka
(716)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(707)
Szkolnictwo wyższe
(703)
Opieka społeczna
(688)
Marksizm
(687)
Relacje międzyludzkie
(685)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(672)
Rodzice
(669)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(656)
Język francuski
(635)
Astronomia
(634)
Sport
(633)
Kształcenie
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(610)
Powieść rosyjska
(604)
Postawy
(602)
Temat: czas
2001-
(8)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Bejsce (woj. świętokrzyskie, pow. buski)
(1)
Biologia a zachowanie
(1)
Dojrzewanie biologiczne a uczenie się
(1)
Język a komunikowanie się
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kobylany (woj. małopolskie)
(1)
Pamięć a przetwarzanie informacji
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(7)
Opracowanie
(7)
Poradnik
(7)
Ćwiczenia i zadania
(6)
Raport z badań
(5)
Karty pracy ucznia
(4)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Podręcznik
(3)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma regionalnego i lokalnego
(1)
Gry planszowe
(1)
Program autorski (pedagogika)
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(24)
Psychologia
(11)
Językoznawstwo
(3)
Matematyka
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
41 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Do rodziców / Maria Montessori ; przekład Olga Siara ; przedmowa i redakcja naukowa polskiego wydania Sylwia Camarda. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - XX, [2], 67, [1] strona : fotografie, portret ; 21 cm.
Na stronie tytułowej: Association Montessori Internationale. Na stronie redakcyjnej: Publikacja wydana we współpracy z Fundacją Villa Montessori.
Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę, akcentując pracę „dla dziecka” i odkrywając jego naturalny, kierowany wewnętrznymi siłami rozwój. W myśl tej metody dla prawidłowych postępów dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na spontaniczność i twórczość oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny, kulturalny i społeczny. Koncepcja Marii Montessori przyczyniła się do zmiany tego, w jaki sposób pojmujemy dzieciństwo, jaką rolę w społeczeństwie przypisujemy dzieciom i jaką odpowiedzialność za ich kształtowanie – rodzicom. Do rodziców to wybór krótkich, skłaniających do refleksji tekstów, które w prosty sposób przybliżają najważniejsze idee dotyczące rozwoju i wychowania dzieci, będące zarazem podstawą pedagogiki Montessori. Karmimy dziecko pożywnym jedzeniem, żeby jego małe ciało mogło rosnąć - i analogicznie musimy zapewnić mu odpowiedni pokarm dla rozwoju psychicznego i moralnego. Tak jak nie potrafimy bezpośrednio pomóc ciału dziecka osiągnąć dojrzałości, tak też nie możemy ukształtować za nie jego umysłu ani charakteru. Możemy jednak zaspokajać jego potrzeby psychiczne, tak jak zaspokajamy jego potrzeby cielesne - do obu należy podchodzić w równie naukowy sposób.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264218 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52171 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umysł dziecka / Maria Montessori ; przekład Maria Zawanowska. - Warszawa : Bellona, 2023. - 365, [3] strony : ilustracje ; 23 cm.
Tytuł oryginału: La mente del bambino.
Maria Montessori (1870-1952) była włoską lekarką i pedagożką, która pod wpływem oświadczeń pracy z dziećmi z problemami psychicznymi i ubogimi stworzyła nową metodę wychowawczą. Jej podstawą jest nieskrępowany rozwój dzieci na różnych płaszczyznach zgodnie z ich indywidualnymi potrzebami i możliwościami. Należy wykorzystać ich naturalną kreatywność, ciekawość świata, chęć uczenia się, rozwoju współpracy i zabawy z innymi dziećmi. Dotyczy to zwłaszcza okresu do 6. roku życia, gdy dzieci rozwijają się najszybciej, a ich umysł jest najbardziej chłonny. Dorośli - rodzice, nauczyciele i opiekunowie - powinni je w tym wspierać, a nie formować za pomocą nakazów i kar. Tę metodę do dziś stosuje się w przedszkolach Montessori. „Umysł dziecka” to jedna z najważniejszych prac Marii Montessori, a jej spostrzeżenia i rady są ciągle aktualne. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52372 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce błędna nazwa konsultanta merytorycznego, prawidłowa: Monika Pawluczuk-Solarz.
„Montessori. 80 zabaw z dziećmi” to praktyczny przewodnik z pomysłami na montessoriańskie zabawy i ćwiczenia, które można przeprowadzić z przedszkolakami w domu. Ich celem jest odkrywanie świata w sposób, który sprawi dzieciom i rodzicom przyjemność i który wzmocni dobre relacje w rodzinie. Zgodnie z filozofią Marii Montessori wszystkie zabawy przedstawione w tej książce są związane z podstawowymi potrzebami i zainteresowaniami dzieci oraz wykorzystują fazy wrażliwe w ich rozwoju, gdy uczą się one nowych umiejętności wyjątkowo łatwo i szybko. Autorki prezentują m.in.: aktywności rozwijające praktyczne umiejętności życiowe, takie jak ubieranie się, sprzątanie, gotowanie, nawiązywanie kontaktu z innymi; ćwiczenia z materiałami sensorycznymi, które porządkują wiedzę dotyczącą właściwości przedmiotów, ich wymiarów, kształtów, barw i faktur, przygotowując intelekt do myślenia abstrakcyjnego; trening przygotowujący do nauki czytania i pisania; działania matematyczne, które wymagają m.in. liczenia, dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia oraz klasyfikowania i porządkowania; aktywności, które pomogą zrozumieć abstrakcyjny upływ czasu w konkretny i doświadczalny sposób; zabawy badawcze i eksperymentalne umożliwiające odkrywanie praw świata przyrody; aktywności plenerowe umożliwiające rozwój bliskich relacji ze środowiskiem naturalnym. Zabawy są narzędziami, które pomogą rozbudzić wrodzoną ciekawość dziecka i ułatwić mu samodzielną naukę. Nie trzeba wykonywać ich wszystkich ani przestrzegać kolejności. Dziecko może po prostu przejrzeć strony tej książki i zdecydować, co je interesuje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Sandomierz - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 51897 (1 egz.)
Starachowice - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42632 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 29347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 229-245.
Streszczenie w języku angielskim.
Książkę Doroty Pauluk wyróżnia sposób ujęcia problematyki oraz jej charakter. Monografia wymyka się ustalonym formom opracowań naukowych. Kluczem, który został tutaj wykorzystany, był przyjęty cel - krytyka tradycyjnego oceniania oraz prezentacja oceniania wspierającego uczenie się i rozwój. To pozycja bardzo ważna i potrzebna z racji podjętej tematyki oraz formy nadanej jej przez Autorkę. Wypełnia ona istotną lukę w literaturze przedmiotu - łączy wyrafinowaną, hermetyczną rozprawę przeznaczoną dla wąskiego grona specjalistów z opracowaniem metodycznym. Pomysł, by sięgnąć po rozwiązanie z makropraktyki, okazuje się znakomity. Nauczyciele raczej stronią od teorii, a jednocześnie bardzo wielu z nich ma duży dystans do propozycji oferowanych przez metodykę. Ci przekonani do refleksyjnej praktyki z całą pewnością znajdą w tej książce źródła inspiracji oraz uzasadnienia rozwiązań, które dyktuje im intuicja. (z recenzji prof. dra hab. Henryka Mizerka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 264183 / 37 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Inspiracje.
Nowatorskie rozwiązania metodyczne pomagające uczniom w doskonaleniu umiejętności uczenia się. Teoria Lwa Wygodzkiego.
Brak okładki
Książka
W koszyku
[Rozwój w okresie dojrzewania. Zaburzenia emocjonalne, zachowania, tożsamości. Przykłady terapii: specyficzne aspekty pracy z nastolatkami, kwestie prawne, zaangażowanie rodziców. postępowanie w sytuacjach kryzysowych. Grupy o szczególnych potrzebach: z trwałą niepełnosprawnością, uzdolnione, z trudnościami w nauce, w subkulturach, w nowych rodzinach, z mniejszości narodowych, z rodzin rozwidzionych. Studium przypadku: Jeremy]
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
[M.in Definicja i wymiary stylów poznawczych. Metody badań - krótkie omówienie testów i ich zastosowanie. Poziom wybranych funkcji poznawczych i operacyjności myślenia jako przejaw preferowanego stylu poznawczego. Mechanizmy funkcjonowania poznawczego dzieci - wyniki badań]
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. ISSN 2450-7865 ; nr 942)
Bibliografia, netografia na stronach 134-139.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 263721 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 171-181.
Zawiera: 1. Uczyć myśleć odważnie, skutecznie - nowe wyzwanie współczesnej szkoły. 1.1. Nowe myślenie o wczesnej edukacji dziecka na tle zmian w kształceniu. 1.2. Zagadnienie dyspozycji do myślenia twórczego i kreatywności uczniów w edukacji wczesnoszkolnej. 1.3. Rozwój poznawczy dziecka w młodszym wieku szkolnym. 1.4. Podmiotowość i partnerskie relacje w procesie wczesnej edukacji dziecka.
Zawiera: 2. Teoria Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań (TRIZ - Pedagogika) i jej zastosowanie w procesie edukacyjnym. 2.1. Twórca Teorii Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań (TRIZ - Pedagogiki). 2.2. Istota Teorii Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań (TRIZ - Pedagogiki). 2.3. Znaczenie zadań i problemów otwartych w Teorii Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań (TRIZ - Pedagogice). 2.4. Szkoła a stymulowanie dyspozycji uczniów do myślenia twórczego.
Zawiera: 3. Metodologia badań własnych. 3.1. Uzasadnienie wyboru tematu i cele badań. 3.2. Problemy i hipotezy badawcze. 3.3. Zmienne i ich wskaźniki. 3.4. Metody, techniki i narzędzia badań. 3.5. Teren i zakres badań. 3.6. Sposoby opracowania i prezentacji wyników badań.
Zawiera: 4. Poziom dyspozycji do myślenia twórczego uczniów w świetle wyników badań eksperymentalnych. 4.1. Charakterystyka badanych grup. 4.2. Założenia metodyczne i organizacyjne eksperymentalnego programu zajęć z zastosowaniem metodyki Teorii Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań (TRIZ - Pedagogiki). 4.3. Poziom rozwoju intelektualnego uczniów w badanych grupach. 4.4. Poziom dyspozycji do myślenia twórczego uczniów klas I-III szkoły podstawowej. 4.4.1. Wyniki pomiaru początkowego. 4.4.2. Wyniki pomiaru końcowego. 4.5. Poziom dyspozycji do myślenia twórczego uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej. 4.5.1. Wyniki pomiaru początkowego. 4.5.2. Wyniki pomiaru końcowego. 4.6. Ewaluacja efektów zastosowania metodyki Teorii Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań (TRIZ - Pedagogiki) w pracy z uczniem szkoły podstawowej.
Celem przeprowadzonych badań było poznanie możliwości stymulowania myślenia twórczego oraz aktywności poznawczej uczniów w młodszym wieku szkolnym za pośrednictwem specyficznych działań edukacyjnych opartych w całości na metodzie TRIZ - Pedagogiki.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nowoczesne przedszkole : kodowanie sposobem na rozwój dzieci i nauczycieli / Anna Świć. W: Monitor Dyrektora Przedszkola. 2023, nr 1 (135), s. 49-53. - 2023.
Dokument nadrzędny: Monitor Dyrektora Przedszkola.
Dlaczgo kodowanie? Korzyści z nauki kodowania na etapie przedszkolnym. Zajęcia z kodowania a funkcjonowanie placówki. Zabawy z kodowaniem. Jak przekonać nauczycieli do wprowadzania kodowania, jak przygotować placówkę? Gdzie szukać inspiracji, wsparcia?
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
"To, co mnie wspiera" to zestaw kart pracy przeznaczony dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Prezentowana publikacja obejmuje treści z zakresu edukacji matematycznej dotyczące nauki liczb do 20 i trudniejszych działań. Zadania zawarte w kartach pracy pomogą uczniom osiągnąć między innymi takie umiejętności jak: rozumienie pojęcia liczby i jej graficznego zapisu za pomocą cyfry; rozumienie pojęcia liczby w różnych aspektach (kardynalnym, porządkowym i algebraicznym); pisanie liczb po śladzie i samodzielnie; rozpoznawanie liczb ukrytych na obrazkach; dodawanie i odejmowanie w zakresie 20. Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47407 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 29379 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
"To, co mnie wspiera" to zestaw kart pracy przeznaczony dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Prezentowana publikacja obejmuje treści z zakresu edukacji matematycznej dotyczące nauki liczb do 20 i trudniejszych działań. Zadania zawarte w kartach pracy pomogą uczniom osiągnąć między innymi takie umiejętności jak: rozumienie pojęcia liczby i jej graficznego zapisu za pomocą cyfry; rozumienie pojęcia liczby w różnych aspektach (kardynalnym, porządkowym i algebraicznym); pisanie liczb po śladzie i samodzielnie; rozpoznawanie liczb ukrytych na obrazkach; dodawanie i odejmowanie w zakresie 20. Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47410 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 29527 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.[w jęz. ang.].
[Podstawowe pojęcia w pracach Piageta: schemat, asymilacja, akomodacja, równoważenie. Składniki inteligencji i czynniki wpływające na jej rozwój. Trzy typy wiedzy, poziomy rozwoju, rozwój afektywny i poznawczy. Wykorzystanie teorii Piageta w nauczniu matematyki, czytania i pisania. Zawiera indeks rzeczowy]
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 263552 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 263690, 263691 (2 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 49988 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
„To, co mnie wspiera” to zestaw kart pracy przeznaczonych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Prezentowana publikacja obejmuje treści z zakresu edukacji polonistycznej, dotyczące utrwalenia znajomości liter podstawowych i nauki polskich znaków. Zadania zawarte w kartach pracy pomogą uczniom osiągnąć między innymi takie umiejętności jak: rozpoznawanie oraz nazywanie podstawowych liter drukowanych i pisanych; rozpoznawanie oraz nazywanie drukowanych i pisanych liter z polskimi znakami, dwuznaków i trójznaku; pisanie liter samodzielnie i po śladzie; rozpoznawanie liter ukrytych na obrazkach; czytanie sylab otwartych i zamkniętych; czytanie i tworzenie podpisów pod zdjęciami; czytanie wyrazów z poznanymi literami metodą sylabową i całościowo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47408 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 29380 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
„To, co mnie wspiera” to zestaw kart pracy przeznaczonych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Prezentowana publikacja obejmuje treści z zakresu edukacji polonistycznej, dotyczące utrwalenia znajomości liter podstawowych i nauki polskich znaków. Zadania zawarte w kartach pracy pomogą uczniom osiągnąć między innymi takie umiejętności jak: rozpoznawanie oraz nazywanie podstawowych liter drukowanych i pisanych; rozpoznawanie oraz nazywanie drukowanych i pisanych liter z polskimi znakami, dwuznaków i trójznaku; pisanie liter samodzielnie i po śladzie; rozpoznawanie liter ukrytych na obrazkach; czytanie sylab otwartych i zamkniętych; czytanie i tworzenie podpisów pod zdjęciami; czytanie wyrazów z poznanymi literami metodą sylabową i całościowo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47409 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 29381, 29404 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej