Strategie uczenia się
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(12)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
tylko na miejscu
(6)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(7)
Kielce - Czytelnia
(3)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(2)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(1)
Końskie - wypożyczalnia
(3)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(1)
Pińczów - wypożyczalnia
(1)
Pińczów - czytelnia
(2)
Sandomierz - wypożyczalnia
(1)
Sandomierz - czytelnia
(1)
Staszów - wypożyczalnia
(2)
Autor
Bartosik Jolanta
(1)
Boszczyk Marta
(1)
Buzan Tony (1942-2019)
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Dymara Bronisława
(1)
Fudali Jolanta
(1)
Goetz Magdalena
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Petty Geoffrey
(1)
Peć Beata Anna
(1)
Pietrasiński Zbigniew (1926-2010)
(1)
Studenska Anna
(1)
Walota-Czekaj Grażyna
(1)
Wierzbicka Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Doradcy metodyczni (pedagogika)
(1)
Dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Wykładowcy na kursach
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4692)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Strategie uczenia się
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3717)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3290)
Wychowanie przedszkolne
(3236)
Wychowanie
(2691)
Język angielski
(2346)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2340)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1744)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1682)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1682)
Wychowanie w rodzinie
(1672)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1633)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1427)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1265)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1050)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(927)
Uczenie się
(909)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(856)
Dzieci
(849)
Osobowość
(842)
Zarządzanie
(834)
Psychoterapia
(812)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(790)
Gry i zabawy
(790)
Polityka międzynarodowa
(787)
Praca
(780)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(740)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(721)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(701)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Relacje międzyludzkie
(664)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(655)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(606)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(599)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Opracowanie
(3)
Bibliografia
(2)
Karty pracy ucznia
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik metodyczny
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(10)
Psychologia
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Prędkość czytania można podwoić, a nawet potroić! Czy wiesz, że przeciętny człowiek czyta tylko 200 słów na minutę, podczas gdy w zasięgu możliwości części z nas jest aż 5-krotnie szybsze tempo?
Zdobywanie informacji – z podręczników, gazet, internetu, publikacji fachowych i rozrywkowych – jest bardzo ważnym elementem naszego codziennego życia. Dzięki kursowi przedstawionemu w tej książce można zwielokrotnić prędkość czytania przy jednoczesnym zwiększeniu chłonności umysłu. Warunkiem jest dostosowanie sposobu czytania do naturalnych wymagań oczu i mózgu. Podręcznik szybkiego czytania jest rezultatem 40 lat praktyki i badań autora w tej dziedzinie.
Poznanie zdumiewających możliwości mózgu i wzroku pozwala nie tylko zwiększyć prędkość czytania i zapamiętywania, ale także szybciej i bardziej kreatywnie myśleć, łatwo zdawać egzaminy, a w efekcie oszczędzać dni, tygodnie, a nawet miesiące życia. Opanowanie umiejętności czytania szybko, płynnie i bez wysiłku uznane zostało przez miliony ludzi na całym świecie za jedno z najważniejszych i najkorzystniejszych osiągnięć w ich życiu.
„Chwileczkę – odpowiecie. – Mówiono nam zawsze, że dla właściwego zrozumienia należy czytać powoli i dokładnie. Z pewnością zwiększając szybkość pogorszę zrozumienie?” Wniosek brzmi logicznie, lecz już po krótkim zastanowieniu okazuje się z gruntu fałszywy. Badania wskazują zdecydowanie, że im szybciej czytasz, tym lepsze jest twoje zrozumienie. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264176 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak nie zgubić dziecka w sieci? / Zyta Czechowska, Mikołaj Marcela. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2021. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Na stronie przedtytułowej i okładce podtytuł: Rozwój, edukacja i bezpieczeństwo w cyfrowym świecie.
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technolo­gie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływa­ją na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej, Nauczycielki Roku 2019, oraz Mikołaja Marceli, eksperta w dziedzinie nauczania, udzieli odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Dostarczy wiedzy o zaletach i wadach nowych technologii oraz praktycznych rozwiązań, dzięki którym ograniczycie zagrożenia związane z internetem i uczynicie cyfrowy świat sprzymierzeńcem w procesie efektywnej edukacji i rozwoju swoich dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 264869 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47904 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33403 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53677 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauczyciele - Nauczycielom ; t. 19)
Zawiera: Rozdział III i IV: Kompleksowe uczenie się w szkole podstawowej - podstawy więzi ; Klasa szkolna jako przestrzeń tworzenia kultury. Dom i książka w życiu dziecka ; Dom niejedno ma imię i z tego właśnie słynie. Projektowanie kompleksu w klasie VI - podstawy więzi ; Obowiązek, potrzeba i pasja uczenia się. Bogactwo form uczenia się a cechy dialogu w lekcjach ćwiczeniowo-badawczych ; Zarys kompleksu o książkach, lekturach i czytaniu ; Rodzaje więzi intepersonalnych jako wynik kompleksowych działań. Typy integracji rzeczywistej ; Strategie twórczego uczenia się - realizacja kompleksów w gimnazjum ; pojęcie strategii i organizacji pracy w klasie szkolnej ; Odpowiedzialność za dobro wspólne. Projektowanie kompleksu w klasie III gimnazjum ; Twórcze funkcjonowanie uczniów podczas realizacji kompleksu "Odpowiedzialność za dobro wspólne" ; Piękno a formy i język literatuty. Zarys kompleksu w klasie II gimnazjum ; Twórca, twórczość, twórczy uczeń i nauczyciel - rozmowy i dyskusje bez granic.
Wstęp także ang.
Komunikacja w środowisku szkolnym w czasie kompleksowej edukacji. Znaczenie innowacyjnej kompleksowej edukacji w wyzwalaniu aktywności twórczej uczniów i dostrzeganiu sensu życia i pracy.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 262368 A (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 262367/ czyt. 37 (1 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47397 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49873 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 31112 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 29248, 29403 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Odbiorca
Gatunek
Symbol UKD: 378.4/.6:37 316.344-057.875 378.091.2-057.875
Bibliografia na stronach 189-206.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 259111/ czyt. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Otwarte formy uczenia się i nauczania języków obcych / Beata Anna Peć. - Wydanie I. - Kraków : Impuls , 2021. - 339 stron ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 315-334,
Celem monografii są analiza i interpretacja problemu otwartych form uczenia się i nauczania języków obcych ze szczególnym uwzględnieniem autonomii ucznia. Jest to zagadnienie wyjątkowo ważne, gdyż stanowi jeden z głównych postulatów kolejnych reform edukacji w Polsce. W niniejszej książce poszukuje się odpowiedzi na pytania o to, jak otwarte formy pracy wpływają na uczniów, jeśli są stosowane systematycznie i celowo, a także w jaki sposób przyczyniają się do rozwoju autonomicznej postawy uczniów, charakteryzującej się samodzielnością planowania, organizowania i oceny własnej pracy oraz odpowiedzialnością za jej wyniki i proces uczenia się. Osiągnięciu tego celu służą analiza zagadnień teoretycznych i własne badania. Dotychczas nie prowadzono pogłębionych badań empirycznych dotyczących otwartych form uczenia się i nauczania w odniesieniu do lekcji języka obcego. Koncentrowano się na sprawozdaniach pedagogów stosu­jących te formy uczenia się i nauczania na lekcjach innych przedmiotów, przy czym w większości były to zajęcia z udziałem dzieci w wieku wczesnoszkolnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 263855 / Met. Jęz. Obcych. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 520-529 i przy rozdziałach. Indeksy.
Niniejsza książka została pomyślana jako praktyczna pomoc dla uczących. Jest adresowana do nauczycieli szkół podstawowych, średnich i wyższych oraz do tych, którzy uczą pracujących w przemyśle, handlu czy w służbach publicznych. Została napisana z myślą o wszystkich, którzy chcą wiedzieć, jak pomagać innym w nauce. • Bezcenne źródło wiedzy i wskazówek dla uczących w szkołach każdego szczebla. • Doskonały podręcznik dla studentów różnych kierunków pedagogicznych i specjalności nauczycielskich. • Praktyczna pomoc dla tych wszystkich, którzy uczą. Wszyscy nauczyciele z pewnością na co dzień zmagają się z takimi problemami, jak brak koncentracji uczniów, brak motywacji, niezdyscyplinowanie i wiele innych. Do nich wszystkich skierowana jest niniejsza książka.
Geoff Petty, nauczyciel mający za sobą wieloletnią praktykę w zakresie pracy w szkole oraz przygotowujący innych do tego zawodu, dzieli się z czytelnikiem swoim bogatym doświadczeniem. W 50 rozdziałach książki omawia najważniejsze zagadnienia związane z nauczaniem. Wskazuje trudności i problemy, ale pokazuje również, gdzie szukać satysfakcji z wykonywania tego odpowiedzialnego zadania, jakim jest kształcenie innych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 254903 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48408 (1 egz.)
Sandomierz - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 49470 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 128113, 26178, 26829, 26410, 26209, 26179, 26180 (7 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3958, 3548, 3549 (3 egz.)
Pińczów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2193, 2194, 2259 (3 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02944 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1365 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cechy indywidualne i czynniki środowiskowe a autonomia uczenia się / Anna Studenska. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2016. - 246, [2] strony, [2] karty tablic złożone : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; nr 3522)
Bibliografia, netografia na stronach 215-223. Indeksy.
Streszczenie w języku angielskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 258382 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 31631 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 209-222.
Streszczenie w języku angielskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 262034 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej