Konformizm
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(13)
Forma i typ
Książki
(9)
Artykuły
(4)
Dramat (rodzaj)
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(1)
Końskie - wypożyczalnia
(2)
Opatów - wypożyczalnia
(1)
Autor
Hamer Hanna
(2)
Akert Robin M
(1)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Bernacka Ryszarda Ewa
(1)
Doliński Dariusz
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Fontana David
(1)
Garstka Tomasz
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Grzelak Janusz
(1)
Grzyb Tomasz
(1)
Lewicka Maria
(1)
Lichoń-Bebłot Katarzyna
(1)
Mrożek Sławomir (1930-2013)
(1)
Nyczek Tadeusz (1946- )
(1)
Różycka Jadwiga (1913-1990)
(1)
Wilson Timothy D
(1)
Żywicki Mateusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(12)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(13)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Język polski
(8115)
Dziecko
(5129)
Nauczanie
(4695)
Matematyka
(4656)
Literatura polska
(4106)
Konformizm
(-)
Powieść polska
(4020)
Poezja polska
(3836)
Nauczyciele
(3717)
Nauczanie początkowe
(3696)
Szkolnictwo
(3314)
Historia
(3291)
Wychowanie przedszkolne
(3236)
Wychowanie
(2691)
Język angielski
(2349)
Młodzież
(2341)
Rodzina
(2340)
Pedagogika
(2233)
Fizyka
(2055)
Filozofia
(1832)
Język rosyjski
(1746)
Sztuka
(1745)
Oświata
(1691)
Kobieta
(1682)
Pamiętniki polskie
(1682)
Wojna 1939-1945 r.
(1681)
Wychowanie w rodzinie
(1672)
Wojsko
(1654)
Literatura
(1650)
Uczniowie
(1633)
Chemia
(1535)
Język niemiecki
(1429)
Kultura
(1428)
Muzyka
(1407)
Opowiadanie polskie
(1366)
Biologia
(1310)
Geografia
(1294)
Pisarze polscy
(1265)
Psychologia
(1254)
Literatura młodzieżowa polska
(1237)
Publicystyka polska
(1110)
Przyroda
(1074)
Literatura dziecięca polska
(1071)
Internet
(1050)
Nauka
(1047)
Technika
(1015)
Bibliotekarstwo
(970)
Wychowanie fizyczne
(963)
Prawo
(956)
Nauczanie zintegrowane
(947)
Alkoholizm
(942)
Żydzi
(928)
Uczenie się
(909)
Młodzież szkolna
(885)
Stosunki interpersonalne
(864)
Miłość
(856)
Dzieci
(849)
Osobowość
(842)
Zarządzanie
(834)
Psychoterapia
(812)
Powieść angielska
(811)
Powieść amerykańska
(795)
Czytelnictwo
(790)
Gry i zabawy
(790)
Polityka międzynarodowa
(786)
Praca
(780)
Przedsiębiorstwo
(767)
Socjologia
(763)
Pińczów
(748)
Polityka
(740)
Polacy za granicą
(727)
Uczucia
(721)
Teatr polski
(717)
Dramat polski
(716)
Rolnictwo
(715)
Turystyka
(711)
Matura
(708)
Komunikacja społeczna
(706)
Szkolnictwo wyższe
(702)
Marksizm
(689)
Opieka społeczna
(688)
Czytanie
(683)
Szkolnictwo zawodowe
(677)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(674)
Religia
(671)
Rodzice
(667)
Relacje międzyludzkie
(664)
Wychowanie obywatelskie
(664)
Rośliny
(658)
Etyka
(655)
Język francuski
(635)
Astronomia
(633)
Kształcenie
(631)
Sport
(631)
Wieś
(624)
Mowa
(623)
Nałóg
(618)
Komputery
(617)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(606)
Powieść rosyjska
(604)
Statystyka
(599)
Temat: miejsce
Mniejszości narodowe a uprzedzenia
(1)
Mniejszości seksualne a uprzedzenia
(1)
Niepełnosprawność a uprzedzenia
(1)
Religia a tolerancja
(1)
Uzależnienia a uprzedzenia
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Dramat (gatunek literacki)
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Rozwój osobisty
(1)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [481]-539
Zawiera: Rozdział 1 Wprowadzenie do psychologii społecznej : Czym jest psychologia społeczna ; Siła wpływu społecznego ; Skąd pochodzą konstrukty (podstawowe motywy człowieka) ; Psychologia społeczna a problemy społeczne.
Zawiera: Rozdział 2 Metodologia. Jak wyglądają badania psychologii społecznej : Psychologia społeczna nauką empiryczną, Formułowanie hipotez i teorii ; Metoda obserwacyjna (opisywanie zachowań społecznych) ; Metoda korelacyjna (przewidywanie zachowań społecznych) ; Metoda eksperymentalna (odpowiadanie na pytania o przyczynę) ; Nowe obszary w badaniach psychologii społecznej ; Zagadnienia etyczne w psychologii społecznej.
Zawiera: Rozdział 3 Poznanie społeczne. Jak myślimy o świecie współczesnym : Automatyczne sterowanie (myślenie bez wysiłku) ; Kontrolowane poznanie społeczne (myślenie wymagające wysiłku) ; Sprawa Amadou Dialla raz jeszcze.
Zawiera: Rozdział 4 Spostrzeganie społeczne. Jak dochodzimy do zrozumienia innych ludzi : Zachowania niewerbalne ; Ukryte teorie osobowości (wypełnianie pustych miejsc) ; Atrybucje przyczynowe (odpowiedzi na pytanie "dlaczego") ; Kultura a inne błędy atrybucji.
Zawiera: Rozdział 5 Własne Ja. Rozumienie siebie w kontekście społecznym : Samowiedza ; Samoregulacja ; Kierowanie wrażeniem (cały świat jest sceną).
Zawiera: Rozdział 6 Potrzeba uzasadniania swoich zachowań : Podtrzymywanie poczucia własnej wartości ; Kilka wniosków z teorii dysonansu poznawczego (uczenie się na błędach) ; Brama niebios raz jeszcze.
Zawiera: Rozdział 7 Postawy i zmiany postaw. Oddziaływanie na myśli i uczucia : Natura i pochodzenie postaw ; Jak się zmieniają postawy ; Opieranie się komunikatom perswazyjnym ; Kiedy postawy umożliwiają przewidywanie zachowania ; Siła reklamy.
Zawiera: Rozdział 8 Konformizm. Wpływ na zachowanie : Konformizm (Kiedy i dlaczego) ; Informacyjny wpływ społeczny (potrzeba wiedzy, co jest "słuszne") ; Normatywny wpływ społeczny (potrzeba akceptacji) ; Wykorzystanie wpływu społecznego do upowszechniania korzystnych zachowań ; Posłuszeństwo autorytetowi.
Zawiera: Rozdział 9 Procesy grupowe. Wpływ w grupach społecznych : Czym jest grupa ; Grupy a zachowania indywidualne ; Decyzje grupowe (czy dwie głowy lub kilka głów to zawsze lepiej niż jedna) ; Konflikt i wspołpraca.
Zawiera: Rozdział 10 Atrakcyjność interpersonalna. Od pierwszego wrażenia do związków uczuciowych : Co jest przyczyną atrakcyjności ; Związki uczuciowe ; Miłość a inne związki ; Jak się kończą związki uczuciowe.
Zawiera: Rozdział 11 Zachowania prospołeczne. Dlaczego ludzie pomagają : Podstawowe motywy zachowań prospołecznych (dlaczego ludzie pomagają) ; Cechy osobowości a zachowania prospołeczne (dlaczego niektórzy ludzie pomagają bardziej niż inni) ; Sytuacyjne wyznacznki zachowań prospołecznych (kiedy ludzie pomagają) ; Jak zwiększyć chęć niesienia pomocy.
Zawiera: Rozdział 12 Agresja. Dlaczego krzywdzimy innych ludzi. Czy możemy temu zapobiec : Czym jest agresja ; Neurologiczne i chemiczne uwarunkowania agresji ; Sytuacje społeczne a agresja ; Jak ograniczyć agresję ; Czy można było uniknąć masakry w Columbine.
Zawiera: Rozdział 13 Uprzedzenia. Przyczyny i środki zaradcze : Uprzedzenia (wszechobecne zjawisko społeczne) ; Definicja uprzedzeń ; Co powoduje uprzedzenia ; Jak można ograniczyć uprzedzenia.
Zawiera: Psychologia społeczna w działaniu 1. Jak psychologia społeczna może zmienić świat w trosce o zrównoważony rozwój : Badania stosowane w psychologii społecznej ; Zastosowanie psychologii społecznej w budowaniu zrównoważonego rozwoju ; Poczucie szczęścia A ZRÓWNOWAŻONY STYL ŻYCIA.
Zawiera: Psychologia społeczna w działaniu 2. Psychologia społeczna a zdrowie : Stres a zdrowie człowieka ; Radzenie sobie ze stresem ; Profilaktyka (popawianie nawyków zdrowotnych).
Zawiera: Psychologia społeczna w działaniu 3. Psychologia społeczna a prawo : Zeznania naocznych świadków ; Sędziowie przysięgli (procesy grupowe w działaniu) ; Dlaczego ludzie podporządkowują się prawu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25090 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Sekwencyjne techniki wpływu społecznego. Inne techniki oparte ma dynamice interakcji. Przeżywane mocje a podatność na wpływ społeczny. Potęga słowa. Potęga formy, czyli te same słowa, ale konsekwencje inne. Konformizm. Bezrefleksyjne posłuszeństwo. Reklama i wpływ społeczny.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wolność oddam w dobre ręce / Dariusz Doliński. W: Charaktery : magazyn psychologiczny. - 2020, nr 4-5, s. 22-25.
Dokument nadrzędny: Charaktery
Artykuł z czasopisma "Charaktery".
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Zawiera: Część I Wczesne lata. Rozdział 1. Wczesny rozwój społeczny: Dziecko w domu, Style rodzicielskie, Wpływ przywiązania na późniejszy rozwój, Natura wczesnego, społecznego uczenia się, Różnice pomiędzy płciami, Grupy etniczne, Klasa społeczna, Rodzina, Zmieniający się charakter rodziny, Terapia rodzinna, Konflikt w rodzinie, Konflikt szkoła-dom, Szczególne zagadnienia klasy szkolnej, Język a rozwój społeczny, Szkoła i dom, Pytania do tekstu. Rozdział 2. Zabawa: Cel zabawy, Natura zabawy, Kategorie zabawy, Zabawa a uczenie się, Zabawa a program szkolny, Strukturalizowanie zabawy małych dzieci, Zabawa starszych dzieci, Sport, Gry komputerowe, Pytania do tekstu.
Zawiera: Część II. Czynniki kognitywne a uczenie się. Rozdział 3. Formowanie się pojęć a rozwój poznawczy: Myślenie a edukacja, Praca Piageta, Faza 1. Sensomotoryczna (od urodzenia do 2 roku życia), Faza 2. Myślenie przedoperacyjne (od 2 do 7 roku życia), Faza 3. Operacje konkretne (mniej więcej od 7 do 11 roku życia), Faza 4. Operacje formalne (mniej więcej od 12 roku życia), Kryteria Piageta, Inne podejścia do rozwoju poznawczego, Przetwarzanie informacji, Podejścia nabywania wiedzy, Rozwój poznawczy a klasa szkolna, Zadanie nauczyciela, Pytania do tekstu.
Zawiera: Rozdział 4. Mowa: Początki mowy, Wzbogacanie wczesnej mowy, Język a szkoła, Rola nauczyciela, Zasady języka, Znaczenie nauczania języka, Rodzaje kompetencji językowej, Język techniczny, Pytania nauczyciela, Język nauczyciela, Dialekty i akcenty, Wzbogacanie umiejętności językowych, Nauczyciel jako słuchacz, Zabawy językowe, Pisanie i czytanie, Język i inteligencja, Pytania do tekstu.
Zawiera: Rozdział 5. Inteligencja: Co to jest inteligencja, Pomiar inteligencji, Badanie inteligencji, Modele inteligencji, Pomiar inteligencji ogólnej ("g"), Czy można poprawić I.I.?, Trening przygotowujący do testów inteligencji, Testy inteligencji a nauczyciel, Doskonalenie inteligencji, Inteligencja i myślenie, Czy inteligencja jest wrodzona?, Badania nad bliźniętami, Podejścia Hebba i Cattella, Inteligencja a grupy etniczne, Inteligencja a czynniki społeczno-ekonomiczne, Płeć a różnice w inteligencji, Pytania do tekstu.
Zawiera: Rozdział 6. Kreatywność: Co to jest kreatywność?, Myślenie dywergencyjne, Kreatywność a inteligencja, Testy myślenia dywergencyjnego, Akt kreatywności, Kreatywność a szkoła, Zachęcanie do myślenia dywergencyjnego, Organizacja klasy a kreatywność, Techniki kreatywnego uczenia, Pytania do tekstu.
Zawiera: Rozdział 7. Uczenie się: Co konstytuuje uczenie się?, Teorie uczenia się, Warunkowanie sprawcze, Konceptualizm instrumentalny, Natura uczącego się, Czynniki afektywne, Motywacja, Wiek, płeć oraz czynniki społeczne, Pamięć, Techniki uczenia się, Natura materiału do uczenia się, Strefa poznawcza, Strefa psychomotoryczna, Ocenianie, Natura procesu uczenia się, Zarządzanie procesem uczenia się, Nauczanie precyzyjne, Dziecko z problemami w uczeniu się, Dziecko z niskimi wynikami I.I., Uczenie dzieci z niskimi wynikami I.I., Dzieci opóźnione w osiągnięciach, Pomaganie dzieciom opóźnionym w osiągnięciach, Pytania do tekstu.
Zawiera: Rozdział 8. Osobowość: Początki osobowości, Rola rodziców, Stała natura temperamentu, Podejścia do osobowości, Linijka czy termometr?, Cechy osobowości, Praca H.J. Eysencka, Praca R.B. Cattella, Zalety i wady podejścia opartego na cechach, Cechy osobowości a uczenie się, Wymiar ekstrawersja-introwersja, Wymiar neurotyzm-stabilność, Podejscie oparte na cechach a różnice indywidualne, Modyfikacja cech osobowości, Osobowość a sukcesy w nauce, Styl poznawczy, Teorie stylu poznawczego, Styl poznawczy a uczenie się, Stany osobowości, Argumenty przeciwko stałości w osobowości, Zachowanie celowe i paracelowe, Podejście oparte na stanach a doradztwo, Podejście psychodynamiczne, Zygmunt Freud, Osobowość a motywacja, Motywacja i wzmocnienie, Teoria motywacji Maslova, Styl atrybucyjny, Reakcja nauczyciela na sukces i niepowodzenie u dzieci, Nastrój, Nauczyciele też mają nastroje, Zainteresowania, Postawy, Postawy a obrona ego, Postawy a zachowanie, Dysonans poznawczy, Zmiana postaw, Pytania do tekstu.
Zawiera: Rozdział 9. Wartości a rozwój moralny: Czym są moralność i wartości?, Początki systemów wartości, Sześć faz rozwoju moralnego według Kohlberga, Pomiar rozwoju moralnego, Krytyka Kohlberga, Rola nauczyciela, Niektóre szczególne problemy moralne, Uczenie moralnego zachowania, Pytania do tekstu.
Zawiera: Rozdział 10. SELF: Definiowanie self, Co determinuje self?, Znaczenie uczenia się w pojęciach samego siebie, Czy możemy poznać nasze prawdziwe self, Teoria self Carla Rogersa, Konflikt organizmów pomiędzy dzieckiem i innymi ludźmi, Pomiar self, George Kelly i self, Konstrukty można zmieniać, Samoocena, Rozwój samooceny, Uwarunkowania samooceny, Wartość dla nauczyciela, Inne czynniki wpływające na samoocenę, Wzbogacanie samooceny, Samoocena to nie to samo co próżność, Ocenienie samooceny, Samoocena a nadmierna pewność siebie / zbyt mała pewność siebie, Dojrzałość self, Osiem stadiów Eriksona a dojrzałość, Wiek dzieci a stadia Eriksona, Dojrzałość self a szkoła, Definiowanie dojrzałej osobowości, Tożsamość self, Uczenie się bycia dorosłym, Rozumienie młodzieży, Pomieszanie ról, Wiedza i bycie, Pytania do tekstu.
Zawiera: Rozdział 11. Zachowanie społeczne a umiejętności społeczne: Interakcje diadowe, Społeczna interakcja pomiędzy nauczycielem a dzieckiem, Status społeczny, Status społeczny a szkoła, Zbędne podkreślanie pozycji nauczyciela, Konformizm społeczny, Neokonformizm, Grupa rówieśnicza, Szkoła a konformizm, Lekcja jako spotkanie społeczne, Świadomość społecznej interakcji, Pięciostopniowa sekwencja zdarzeń, Natura komunikacji, Analiza interakcji, Role społeczne, Konflikt ról, Społeczne uczenie się i modele ról, Kopiowanie modeli ról, Wzorce przyjaźni w klasie szkolnej, Podgrupy w klasie, Niewłaściwe przyjaźnie i nietowarzyskie dziecko, Znęcanie się, Dziecko lubiane, Socjometria, Umiejętności społeczne, Reagowanie na sytuacje społeczne i ich ocena, Właściwa atmosfera w treningu umiejętności społecznych, Nauczanie poprzez odgrywanie ról, Znaczenie społecznego ciepła, Umiejętność odsłaniania się, Pytania do tekstu.
Zawiera: Rozdział 12. Doradztwo i poradnictwo edukacyjne: Doradztwo w szkole, Kwestia poufności, Znaczenie współczucia, Proces doradczy, Kategoryzacja problemu dziecka, Rola doradcy, Problemy stojące przed doradcą, Siły społeczne a konflikty, Doradztwo zawodowe, Fazy rozwojowe w wyborze zawodu, Rola doradcy w poradnictwie zawodowym, Wychowanie seksualne, Pytania do tekstu.
Zawiera: Rozdział 13. Kierowanie klasą i jej kontrola: Zachowania sprawiające problemy, Definiowanie zachowania sprawującego problemy, Techniki modyfikacji zachowania, Pochodzenie niepożądanych zachowań celowych, Określenie dwóch stron problemu, Podejście ekobehawioralne, Zastrzeżenia co do technik modyfikacji zachowania, Kontrakty wykonania, Ogólne uwagi dotyczące modyfikacji zachowania, Inne aspekty kierowania klasą i jej kontroli, Stosowanie kar, Efektywne sankcje, Prawo naturalnych konsekwencji, Problemy wynikające z zachowania grupy, Fizyczna konfrontacja, Wagarowanie, Pytania do tekstu.
Zawiera: Rozdział 14. Osobowość nauczyciela, cechy nauczyciela i stres nauczyciela: Efektywność nauczyciela, Ocena cech nauczyciela, Bezpieczeństwo emocjonalne nauczyciela, Postawy nauczyciela, Style nauczyciela, Wartość nauczycielskiego mówienia, Różnorodność metod nauczania, Stres nauczyciela, Jak uporać się ze stresem, Pytania do tekstu.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Większość się nie myli? / Tomasz Garstka. W: Głos Nauczycielski. - 2014, nr 11, s. 16.
Dokument nadrzędny: Głos Nauczycielski.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Każdy jest konformistą / Tomasz Grzyb. W: Psychologia w Szkole. - 2006, nr 2, s. 61-68.
Dokument nadrzędny: Psychologia w Szkole.
Bibliogr.
[Terminologia. Przejawy konformizmu w życiu szkoły. Eksperyment Roberta Rosenthala w Oak School]
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
[1.Tolerancja, stereotypy i uprzedzenia. 2.Główne przejawy i przyczyny uprzedzeń. 3.Totalitaryzm. 4.Tolerancja i nietolerancja religijna. 5.Barbarzyńcy - niesprawiedliwość i przemoc. Prześladowanie Afrykanów, Cyganów, Żydów. Niedotykalni i terroryzm w Indiach. 6.Uprzedzenia dotyczące kobiet. 7.Zdrowi, chorzy i "zboczeńcy". Niepełnosprawni. Upośledzeni umysłowo i psychicznie. Nałogowcy. Odmienni w upodobaniach seksualnych. Zwolennicy pornografii. 8.Inny to wróg. Mniejszości narodowe, etniczne i wyznaniowe. Cudzoziemcy. Biedni i bogaci. Tępi i bystrzy. czy kompleksy utrudniają Ci życie? pochodzący ze wsi i z miasta. Starsi, młodsi, nauczyciele i uczniowie. Rodzice i dzieci. Kryminaliści. "Odmieńcy" i "dziwadła". 9.Granice tolerancji. Bandytyzm. Anarchia. Prawo moralne. Etykietowanie. Kult agresji i seksu. Głupota. Łamanie norm społecznych. Prawa narodów do samostanowienia. 10.Wychowanie przyjazne tolerancji. Zdrowa osobowość a tolerancja - przegląd stanowisk. Psychologia humanistyczna. Podstawy kształtowania tolerancyjnej osobowości. Umiejętności sprzyjające tolerancji.]
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
[Materiał częściowo oparty na badaniach. Ze spisu treści. Główne rozdziały : Makropsychologia czyli psychologia zmiany społecznej. Potoczne rozumienie moralności. Wpływ telewizji na postawy i decyzje wyborcze oraz jej percepcja. Daj czy wypracuj? Sześcienny model aktywności. Hiperuległość. Orientacje społeczne. Kontrola, preferencje kontroli, postawy wobec problemów społecznych. Bezradność społeczna, bezradność wyuczona. Percepcja społecznego konsensusu, myślenie stereotypowe a skłonność do uprzedzeń. Związki poznawczej indywiduacji z efektem asymetrii w postrzeganiu dystansów Ja - Inni jako miara stereotypów społecznych. Orientacje prospołeczne a preferowanie wartości (w kategoryzacji Shaloma Schwartza). Rola interakcji w wyjaśnianiu percepcji grup społecznych. Style funkcjonowania w grupie zadaniowej. Sztuka układania ankiet ewluacyjnych. Specyfika następstw skrajnego stresu - historia poglądów.]
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Tango / Sławomir Mrożek ; przedmową opatrzył Tadeusz Nyczek. - Wydanie dziesiąte. - Warszawa : Oficyna Literacka Noir sur Blanc, 2010. - 207, [1] strona ; 19 cm.
Przynależność kulturowa
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 821.162.1-2
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 246777, 248527, 248526 (3 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47320 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prace Psychologiczne. 9 / [red. Jadwiga Różycka]. - Warszawa ; Wrocław : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1977. - 110, [2] s. : il. ; 24 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Prace Psychologiczne 9)
W serii gł.: no 334.
Bibliogr. przy artykułach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26677 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej